home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #2 Hadet af mange - elsket af få
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: #2 Hadet af mange - elsket af få  (Læst 5652 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
#2 Hadet af mange - elsket af få
« : 26 Nov 2015, 18:36 »


Overvejelserne
skal vi lade hadet vinde?

Når man får tilbuddet om et trænerjob i Red Bull Leipzig, så overvejer man det en ekstra gang, men når det så er gjort, så er det en mulighed, som man ikke lader gå forbi.

Trods klubben er hadet af mange og elsket af få, og så er det en klub, som satser og vil blande sig i det fine selskab. Og gerne hurtigere end hurtigt.

Så efter korte overvejelser, så har jeg besluttet mig for at skrive kontrakt med Red Bull Leipzig. Jeg glæder mig til at komme igang med denne unge klub med en talentfuld trup.


----

Dette bliver ikke den store grafiske oplevelse, men en enkel blog, hvor jeg vil se om lysten nu er tilbage til at blogge!
« Seneste Redigering: 28 Nov 2015, 01:09 af N17 » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

White Hart Dane
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hadet af mange - elsket af få
« Svar #1: 26 Nov 2015, 18:52 »

Leipzig eller Salzburg? Peace
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hadet af mange - elsket af få
« Svar #2: 26 Nov 2015, 18:53 »

Leipzig eller Salzburg? Peace

Sorry - Leipzig Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hadet af mange - elsket af få
« Svar #3: 26 Nov 2015, 22:50 »


Ny manager til storsatsende RB Leipzig

RBL kunne i dag præsenterer klubbens nye manager, da de på et stort anlagt pressemøde præsenterede den dansk/polske træner John Petersen på en to-årig kontrakt. Den tidligere træner vidste på forhånd, at han var en midlertidig løsning, og det er nu op til Petersen, at få den talentfulde trup til at præstere og indenfor den to-årige kontakt få klubben op i Bundesligaen, og gerne indenfor en årrække kunne kæmpe med i toppen mod giganterne fra Dortmund og Bayern.

“Vi har længe ledt efter en træner, vi tror på kan få udnyttet det store potentiale, som der er i klubben. Det er vi sikker på, vi får i John. Det har taget lang tid at finde det rigtige navn til posten, men trods sine kun 31 år, er vi sikker på, at han er så talentfuld en manager, at han sagtens kan få klubben til at komme op i det selskab, hvor vi mener vi hører til.” udtaler adm. direktør i klubben, Oliver Mintzlaff.

Et job i Tysklands mest hadede klub er ellers ikke noget man kunne forestille sig er let at besætte, men ikke desto mindre har den unge danske manager taget tilbuddet til sig.

“Det har selvfølgelig krævet lidt overvejelser, også med familien, da det er et job med rigtig meget fokus på tingene rundt om klubben. Der er mange der mener, at klubber, som Red Bull Leipzig, kvæler det smukke ved fodbolden og gør det til rene pengemaskiner. Jeg har i stedet valgt at se på de muligheder, som samarbejdet med Red Bull giver os. Der er ingen tvivl om, at vi ikke kan gøre noget ved indtoget af firmaer og rigmænd i fodbolden, og når vi ikke kan gøre noget, så kan vi ligeså godt udnytte de muligheder, som pengene giver os. Jeg er sikker på, at vi inden for en kort årrække vil være at finde i Bundesligaen, og derfra er det så et spørgsmål om at bygge på og gøre os til en magtfaktor i Tyskland og senere i Europa.” udtaler John Petersen på pressemødet.

“Der er dog ingen tvivl om, at vi er mere hadet end elsket i Tyskland. Men jeg vil nyde, at få dem til at kløjs i deres morgenkaffe, når de ser RBL i toppen af Bundesligaen.” slutter John Petersen.

Der er ingen tvivl om, at med den sidste udtalelser har John pustet til ilden, og lykkedes det ikke for klubben at præstere, så vil der stå tæt på en hel nation klar til at grine af klubben. Det bliver spændende at følge.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Hadet af mange - elsket af få
« Svar #4: 28 Nov 2015, 01:09 »


Fans af RBL i tvivl om den nye træner


Selvom klubben er hadet af mange i Tyskland, så besidder klubben alligevel en pæn fanskare, og under dagens præstation var flere hundrede fans samlet ude foran stadion, hvor klubben havde indkaldt til pressemøde. Hvem skulle være den nye træner?

Efterhånden som pressemødet nærmede sig, samledes flere og flere fans foran stadion. Undertegnede vil gætte på at der da pressemødet stod på, var samlet mere end tusind fans der ventede spændt på offentliggørelsen af navnet på den nye træner.

Flere flag blafrede i vinden, mens en snes biler langsomt trillede op til stadion og blev lukket ind på stadion. Hver person foran stadion prøvede ihærdigt at skimte den kommende træner igennem de tonede ruder, men det lykkedes ikke for nogen – i hvert fald ikke hvad vi hørte rundt omkring på pladsen, hvor vi også sørgede for at være up to date med situationen. Vi fik en hurtig snak med en fan udenfor stadion efter træneren var offentliggjort.

“Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til præsentationen. Vi har, som jeg håbede, fået en ung træner, men det er en træner uden noget på CV’et. Altså et helt nyt og uprøvet blad i fodboldsammenhæng. Han har selv spillet, men måtte stoppe pga. skader, men er det nok til, at skulle styre en klub som vores, hvor der er rigtig mange ting, som også foregår rundt om klubben pga. vores samarbejde med Red Bull? Jeg ved det ikke! Jeg er meget i tvivl.”

”Der skal ske noget radikalt for at få fansene over på den nye managers side, for Rangnick kunne sagtens have været manden, som kunne føre os op i Bundesligaen, men klubben har valgt, at de vil se en ny mand i sædet, så jeg håber virkelig, at de har styr på, at den nye manager er en kapacitet som kan løfte den opgave.”

“Nu ved vi godt nok ikke helt hvad der ligger til grund for bruddet med Rangnick, da der er to historie ude, men nu håber vi så bare at klubben har valgt den rigtige træner til os. Det er jo ikke noget nyt efter Red Bulls overtagelse, at tingene kan ske hurtigt her i klubben.”

Et hurtigt bud, på sæsonens forløb, fik vi også lokket ud af den unge fan.
”Vi rykker op, det skal vi!”

Om det bliver en succes må tiden vise. Stemningen er spændt. Nogen er tilfredse og glade. Andre er sure og skuffede. Der er delte meninger, det er nu op til John Petersen, at få vendt de skeptiske fans over på hans side.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010