home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Hvem skal jeg være?  (Læst 107859 gange)
nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #345: 26 Aug 2016, 19:43 »

Nogen der har gode erfaringer med øst-hold?
Overvejer lidt at starte med Røde Stjerne, Partizan, Steaua, Ferencvaros, Dinamo Zagreb eller Hajduk Split. Smiley

Partizan er også en rigtigt fed klub, havde et par sæsoner med dem tidligere på året. Gør dig den tjeneste at forlæng med Zivkovic med det samme, jeg havde ham i 1½ sæson hvor jeg solgte ham til Tottenham for 180 millionor. Det gjorde at pengene var for store til ligaen, og alt konkurrence efterfølgende døde ud.

Men generelt har Partizan en rigtigt stor trup, med en masse unge spiller der på sigt kan blive solgt rundt til europa fineste ligaer. Solgte samlet for 1 mia. på 3 sæsoner med dem.
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #346: 26 Aug 2016, 21:18 »

Det der bekymrer mig mest er om man kan holde interessen til man begynder at kunne kæmpe med om CL?
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #347: 27 Aug 2016, 03:08 »

Det der bekymrer mig mest er om man kan holde interessen til man begynder at kunne kæmpe med om CL?

Drejer det sig ikke bare om at opstille mere kortsigtede mål, som er realistisk? At kæmpe med om CL er et langt sejt træk og et fint langsigtet mål. På kort sigt kan dit succeskriterium dog fx være 2 mesterskaber i løbet af de første tre sæsoner samt deltagelse i europæisk gruppespil. Og fx komme videre fra europæisk gruppespil indenfor 5 år.

Kan du følge mig?
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #348: 27 Aug 2016, 08:01 »

Som sagt skal jeg i gang med sidste save i denne sæsons spil. Pga sygdom, er jeg ikke kommet i gang endnu. Jeg har kogt valget ned til enten Celta Vigo eller Røde Stjerne Beograd.

Hvem skal jeg vælge og hvorfor?
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #349: 27 Aug 2016, 08:53 »

Jeg ville klart vælge Celta Vigo. Nu sad jeg og så deres kamp i Mandags mod Leganes, og jeg synes virkeligt, at de har en spændende trup.
Evt. Download en summerupdste, så ville jeg klart vælge dem.

Skal dog lige siges, at jeg ingen erfaring har fra Østeuropa.
Logged

Arsenal <3

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #350: 27 Aug 2016, 11:47 »

Som sagt skal jeg i gang med sidste save i denne sæsons spil. Pga sygdom, er jeg ikke kommet i gang endnu. Jeg har kogt valget ned til enten Celta Vigo eller Røde Stjerne Beograd.

Hvem skal jeg vælge og hvorfor?

Gør dig selv en tjeneste og kig på malaga og Udinese. Fantastisk spændende hold Smiley
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #351: 27 Aug 2016, 14:38 »

Tak for jeres input. Endte med at gå med Celta.

Røde Stjernes historie + østeuropæisk challenge var fristende, men Celta's spillertrup så altså for spændende ud. :-)

Undersøgte Malaga, men synes ikke det fangede mig på samme måde. Udinese fravalgte jeg, da mit sidste lange save (inden min computer døde) var med Lazio.
Logged

Arny
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #352: 27 Aug 2016, 21:59 »

Er virkelig kørt død i FM, så nu vil jeg søge noget inspiration herinde Smiley jeg er åben for alt i Europa, så kom bare med jeres bud Opstemt
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #353: 27 Aug 2016, 23:06 »

Er virkelig kørt død i FM, så nu vil jeg søge noget inspiration herinde Smiley jeg er åben for alt i Europa, så kom bare med jeres bud Opstemt
Jeg kan kun anbefale Feyenoord. Ufattelig spændende trup og fremragende faciliteter. Kig evt. Forbi min "blog" omkring dem. Smiley
Logged

Arsenal <3

Arny
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #354: 27 Aug 2016, 23:31 »

Jeg kan kun anbefale Feyenoord. Ufattelig spændende trup og fremragende faciliteter. Kig evt. Forbi min "blog" omkring dem. Smiley
Lige Feyenoord har jeg faktisk haft et længere save med Smiley er fuldstændig enig med dig, mega fed klub  Peace
« Seneste Redigering: 27 Aug 2016, 23:49 af Arny » Logged

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #355: 29 Aug 2016, 08:05 »

Er virkelig kørt død i FM, så nu vil jeg søge noget inspiration herinde Smiley jeg er åben for alt i Europa, så kom bare med jeres bud Opstemt

Jeg er selv lige begyndt med Tenerife i Segunda Division. De har ikke så stort et budget, der er gæld, og de har en prediction som nr. 15. Til gengæld har de et ok hold med et par spændende talenter, og truppen er afbalanceret, så man ikke f.eks. står med fire spillere til højre kant og ingen til venstre kant. En klassisk 4-1-2-2-1 eller 4-4-2 kan fint spilles uden ændringer i truppen.
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #356: 29 Aug 2016, 18:34 »

Hvilke hold kan i anbefale i Spanien, der ikke er R.Madrid, A.Madrid eller Barcelona?
Vil helst spille i den bedste række, og tænker valget falder på enten Celta eller Villarreal, men er åben for andre forslag...
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #357: 30 Aug 2016, 08:20 »

Hvilke hold kan i anbefale i Spanien, der ikke er R.Madrid, A.Madrid eller Barcelona?
Vil helst spille i den bedste række, og tænker valget falder på enten Celta eller Villarreal, men er åben for andre forslag...

Hvad med Granada? Et hold i fremgang, som har fornuftige spillere at gøre med. Havde et save for ikke så længe siden hvor de var med helt fremme allerede i første sæson (hvordan det gik til ved jeg så ikke lige helt), men der er helt sikkert noget potentiale. Derudover er der også mulighed for at udvikle klubben selv. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Ankerstjernel
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #358: 07 Sep 2016, 15:30 »

Any help!!!!!!!

Har nu holdt 3-4 måneders pause med fm... og vil rigtigt gerne igang igen... ved bare ik hvem jeg skal være.
Vil gerne starte i DK og bevæge mig ud i Europa. (spiller med denne sommers transfers)

Any help!!!!!!!
Logged

Højt at flyve, langt at gå

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #359: 07 Sep 2016, 15:37 »

i dk well du kan jo kaste dig over Nykøbing Falster og føre dem tilbage til storhed ?
Logged

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010