home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 247 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Hvem skal jeg være?  (Læst 107724 gange)
Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #330: 14 Aug 2016, 13:04 »

Har tidligere spillet med Napoli med 3 i kæden, det er dog en del FMudgaver tilbage i tiden.
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #331: 21 Aug 2016, 23:14 »

Hej. Leder efter et lille hold i Spanien max Segunda B(3 div) da gerne vil styre mit reservehold. Har fil til spanske 3 division. Leder efter hold som andre har haft det sjovt med. Klubben må godt satse på talenter eller have en del. Ingen la liga klubber og heller ikke Racing. Nogle bud?
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #332: 21 Aug 2016, 23:21 »

Real Oviedo måske? De er en sjov størrelse. En tidligere storklub, der har været på randen af konkurs, men har udviklet nogle af Spaniens helt store stjerner.
Logged


ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #333: 22 Aug 2016, 22:57 »

Real Oviedo måske? De er en sjov størrelse. En tidligere storklub, der har været på randen af konkurs, men har udviklet nogle af Spaniens helt store stjerner.

Det blev dem. Ihvertfald spændende hold Smiley
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #334: 24 Aug 2016, 07:34 »

Er kommet til at formatere min computer. Det er derfor tid til at starte et nyt, sidste save op.

Er åben overfor det mest, dog ikke Asien og Afrika.

Alt lige fra LLM til storhold er muligt.

Vil dog gerne have at klubben har et ældre stadion, så der er mulighed for at bygge nyt.

Hit me
Logged

Piradio
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #335: 24 Aug 2016, 07:49 »

Er kommet til at formatere min computer. Det er derfor tid til at starte et nyt, sidste save op.

Er åben overfor det mest, dog ikke Asien og Afrika.

Alt lige fra LLM til storhold er muligt.

Vil dog gerne have at klubben har et ældre stadion, så der er mulighed for at bygge nyt.

Hit me

Prøv med Brønshøj Boldklub minimum af faciliteter og penge. Tingbjerg Idrætspark er ret nedslidt og lever ikke op til kravene for hverken 1.division el. suppen
Logged

Wir sind Zecken, Asoziale Zecken,
Wir schlafen unter Brücken, Oder in der Bahnhofsmission...

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #336: 24 Aug 2016, 17:38 »

Hej Freaks,

Jeg kunne godt tænke mig at være et hold i den næstbedste række i Europa (pånær England).

De skal ikke have for gode forhold, og det skal være meget udfordrende. Kom gerne med nogle bud Smiley
Logged

Eraticator
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #337: 24 Aug 2016, 18:04 »

Har du prøvet den store San Marino challenge? Mange timers gaming i den.
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #338: 24 Aug 2016, 20:12 »

Hej Freaks,

Jeg kunne godt tænke mig at være et hold i den næstbedste række i Europa (pånær England).

De skal ikke have for gode forhold, og det skal være meget udfordrende. Kom gerne med nogle bud Smiley


Tenerife eller Oviedo i Spanien. Smiley
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #339: 24 Aug 2016, 23:05 »

Andre forslag? Sætter pris på hidtidige forslag, vil dog gerne have et lidt større udvalg, som jeg kan undersøge nærmere.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #340: 24 Aug 2016, 23:53 »

Andre forslag? Sætter pris på hidtidige forslag, vil dog gerne have et lidt større udvalg, som jeg kan undersøge nærmere.

Shamrock Rovers fra Irland... Okay, de ligger i den bedste række, så der er ikke mulighed for at føre dem op i ligasystemet, men det er en lille klub set med europæiske øjne. Ikke verdens største eller nyeste stadion. De har ikke vundet noget siden 2011, og venter stadig på at gøre deres store indtog i Europa. Jeg har bl.a. skrevet om dem i Månedens anbefaling i sidste års udgave, så kan kun anbefale dem.
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #341: 25 Aug 2016, 08:40 »

Shamrock Rovers fra Irland... Okay, de ligger i den bedste række, så der er ikke mulighed for at føre dem op i ligasystemet, men det er en lille klub set med europæiske øjne. Ikke verdens største eller nyeste stadion. De har ikke vundet noget siden 2011, og venter stadig på at gøre deres store indtog i Europa. Jeg har bl.a. skrevet om dem i Månedens anbefaling i sidste års udgave, så kan kun anbefale dem.

Hey .. Det behøver ikke at være fra en lavere række. Det var vist en anden, der ønskede det. Men vil tage dit forslag med i betragtning. Tak. flere forslag?
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #342: 25 Aug 2016, 19:09 »

Er kommet til at formatere min computer. Det er derfor tid til at starte et nyt, sidste save op.

Er åben overfor det mest, dog ikke Asien og Afrika.

Alt lige fra LLM til storhold er muligt.

Vil dog gerne have at klubben har et ældre stadion, så der er mulighed for at bygge nyt.

Hit me
Så foreslår jeg Bologna.. Nyoprykket, men med en ganske stærk trup, som dog ikke kan konkurrere med i toppen - i hvert fald ikke i første sæson. Bestyrelsen er ikke udpræget glade for at forbedre faciliteterne (I hvert fald ikke i mit save), så man har en kamp med at overbevise dem om, hvilken vej er den rette. Jeg er pt. i 2025 og jagter min 4. CHL finale på 5 år (Har desværre kun vundet én gang), og har dags dato kun udviklet ét talent som er 100 % fra klubben. Så har jeg fisket et par 16-17-årige rundt omkring som også er blevet egen avl, men de tæller ikke helt i min bog Wink Så det er bestemt en sjov udfordring.
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #343: 26 Aug 2016, 14:21 »

Nogen der har gode erfaringer med øst-hold?
Overvejer lidt at starte med Røde Stjerne, Partizan, Steaua, Ferencvaros, Dinamo Zagreb eller Hajduk Split. Smiley
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #344: 26 Aug 2016, 16:23 »

Nogen der har gode erfaringer med øst-hold?
Overvejer lidt at starte med Røde Stjerne, Partizan, Steaua, Ferencvaros, Dinamo Zagreb eller Hajduk Split. Smiley

Har haft et sjovt spil med Røde Stjerne. Prøv evt at læse artiklen med klubben som månedens anbefaling.
Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010