home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Hvem skal jeg være?  (Læst 107774 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #255: 23 Maj 2016, 11:26 »

Jeg har et utrolig fedt save med A.C. Milan lige for tiden, men lige nu der trækker et spil i den danske superliga godt nok. Jeg har et eller andet for at spille i Danmark. Hvis folk selv skulle vælge hvem ville de så være og gerne med en begrundelse Smiley
Sønderjyske!
Logged

Arsenal <3

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #256: 23 Maj 2016, 12:24 »

Jeg har et utrolig fedt save med A.C. Milan lige for tiden, men lige nu der trækker et spil i den danske superliga godt nok. Jeg har et eller andet for at spille i Danmark. Hvis folk selv skulle vælge hvem ville de så være og gerne med en begrundelse Smiley

Kommer an på hvordan du ønsker dit save game skal udfolde sig.

Vejle BK - Tilbage i 70'erne og 80'erne var Vejle en af de helt store spiller i Danmark, med masser af spiller som senere tog sig en stor karriere i udlandet eller blev landsholdsspiller mens de var i Vejle, klubben har tidligere vundet mesterskabet, men har i de senere år rodet rundt i 1. division. At fører dem op på sit gamle niveau kunne være en spændende udfodring.

AGF - Har lidt samme historie som Vejle, dog med et lidt nemmere udgangspunkt end hos Vejle. Klubben har allerede nu en god og forholdsvis bred trup. Samtidig med et par spændende spiller på ungdomsholdet.

Hobro - Selv om de i virkeligheden har været ufattelig dårlig i denne sæson, er dit i FM-regi et ret spændende hold. Klubben er deltids professionel, så hvis du vil spille med i toppen. Kræver det en bred trup, samt evnen til at få alle spiller til at præstere på holdet.

Vendsyssel - Midt sidste bud er godt nok heller ikke fra Superligaen, men Vendsyssel har i mine øjne en af de mest spændende trupper i Danmark, der er et kæmpe udviklingspotiental e i klubben. Der lige for tiden er en god blanding af rutineret kræfter fra Superligaen (Jesper Christian, Chris Sørensen m.fl.) og en række unge talenter (Hallur Hansson, Brandur Olsen m.fl.). Hvis man ikke ønsker at forlænge med de rutineret spiller ved udgangen af første sæson, er der mulighed for at få et ret bredt budget pga. deres lønninger.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #257: 23 Maj 2016, 19:02 »

Er stadig på udkig efter et længerevarende save..

Vil gerne spille i DK. Målet er at skabe et storhold både i DK og et slagkraftigt hold til Europa. Via talenter og snedigt købmandsskab.
Havde et spil med AGF som gik fremragende, men spillet crashede desværre næsten 1,5 sæson inde.. Skuffet
Så er nu på udkig efter nyt.

Har følgende hold i tankerne:
FCN - Grundet deres takeover og afrikanske samarbejde.
Vejle - Gammel traditionsklub. Bryder mig dog ikke om dem, da jeg er fra Kolding Wink Men er villig til at ligge det på hylden for en stund.
FC Fredericia - Har arbejdet i byen og har en kammerat der spiller der.

Er dog åben for andre idéer.

Kom gerne med erfaringer og forslag.
Logged

Arsenal <3

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #258: 23 Maj 2016, 20:53 »

Er stadig på udkig efter et længerevarende save..

Vil gerne spille i DK. Målet er at skabe et storhold både i DK og et slagkraftigt hold til Europa. Via talenter og snedigt købmandsskab.
Havde et spil med AGF som gik fremragende, men spillet crashede desværre næsten 1,5 sæson inde.. Skuffet
Så er nu på udkig efter nyt.

Har følgende hold i tankerne:
FCN - Grundet deres takeover og afrikanske samarbejde.
Vejle - Gammel traditionsklub. Bryder mig dog ikke om dem, da jeg er fra Kolding Wink Men er villig til at ligge det på hylden for en stund.
FC Fredericia - Har arbejdet i byen og har en kammerat der spiller der.

Er dog åben for andre idéer.

Kom gerne med erfaringer og forslag.

Jeg har det lige som dig seller. Jeg er sgu også lidt i tvivl. jeg hælder selv mest til FCN. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #259: 23 Maj 2016, 20:59 »

Hvad med at gøre SønderjyskE kunsten efter? De må alt andet lige være noget sværere at gøre det med end FCN.
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #260: 23 Maj 2016, 22:25 »

Er stadig på udkig efter et længerevarende save..

Vil gerne spille i DK. Målet er at skabe et storhold både i DK og et slagkraftigt hold til Europa. Via talenter og snedigt købmandsskab.
Havde et spil med AGF som gik fremragende, men spillet crashede desværre næsten 1,5 sæson inde.. Skuffet
Så er nu på udkig efter nyt.

Har følgende hold i tankerne:
FCN - Grundet deres takeover og afrikanske samarbejde.
Vejle - Gammel traditionsklub. Bryder mig dog ikke om dem, da jeg er fra Kolding Wink Men er villig til at ligge det på hylden for en stund.
FC Fredericia - Har arbejdet i byen og har en kammerat der spiller der.

Er dog åben for andre idéer.

Kom gerne med erfaringer og forslag.
Jeg har et utrolig fedt save med A.C. Milan lige for tiden, men lige nu der trækker et spil i den danske superliga godt nok. Jeg har et eller andet for at spille i Danmark. Hvis folk selv skulle vælge hvem ville de så være og gerne med en begrundelse Smiley

Jeg skal selv til og igang med et save i DK og jeg har valgt den gamle kæmpe Hvidovre IF. Måske I skulle kigge lidt rundt i 2. divisionen. Hvis der er mod på at bygge en klub op  Smiley

Hvis det skal være superliga/1. division ville jeg personligt vælge enten Lyngby (talentfabrik) eller SønderjyskE.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #261: 23 Maj 2016, 23:32 »

Jeg skal selv til og igang med et save i DK og jeg har valgt den gamle kæmpe Hvidovre IF. Måske I skulle kigge lidt rundt i 2. divisionen. Hvis der er mod på at bygge en klub op  Smiley

Hvis det skal være superliga/1. division ville jeg personligt vælge enten Lyngby (talentfabrik) eller SønderjyskE.
Har også overvejer KOlding IF  Smiley
Logged

Arsenal <3

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #262: 23 Maj 2016, 23:38 »

Har også overvejer KOlding IF  Smiley

Du kunne også prøve Næsby. Give OB lidt kamp til stregen på Fyn, og så kommer der faktisk overraskende mange talenter ud af Næsby. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #263: 24 Maj 2016, 12:30 »

Kolding IF skal bare smides ud af DBU! Kolding BK hele vejen! (Det er måske tydeligt at jeg har spillet i Kolding BK i min ungdom? Tunge )
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #264: 24 Maj 2016, 12:59 »

Kolding IF skal bare smides ud af DBU! Kolding BK hele vejen! (Det er måske tydeligt at jeg har spillet i Kolding BK i min ungdom? Tunge )
Har ikke spillet i nogen af klubberne. Jeg spillede i Nørre Bjert Strandhuse Idrætsforening også kaldet NBSIF Opstemt
Har aldrig kunnet lide KB  Wink
Logged

Arsenal <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #265: 24 Maj 2016, 20:05 »

Søger en klub i Sky Bet Championship, som har lidt af det hele (faciliteter, talent, historie eller mangel på samme) osv.
Klubben må meget gerne have en lille mønt at gøre med, men ikke en nødvendighed

Leeds United og Middlesbrough er udelukket.

Håber der kommer nogle gode bud Smiley begrund venligst hvorfor og hvordan
« Seneste Redigering: 24 Maj 2016, 20:09 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #266: 25 Maj 2016, 10:21 »

Søger et hold i d. 2 bedste ligaer i en af de store ligaer.. Spanien, England, Italien eller Frankrig. Har spillet i Tyskland.
Har gang i et spil i Premier League med en ven, så vil helst uden for England. Men er åben for den rette klub i Championship.

Klubben må gerne have nogle talentfulde spillere ellers ikke de store krav.
Har selv overvejet Cagliari, men er dog ikke sikker da det må betegnes som det klart bedste hold i Serie B og derfor måske bliver lidt for nemt i 1. sæson. Har også overvejet Pescara, men kender dog ikke så meget til dem?

Har i nogen forslag?
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #267: 25 Maj 2016, 10:30 »

Søger et hold i d. 2 bedste ligaer i en af de store ligaer.. Spanien, England, Italien eller Frankrig. Har spillet i Tyskland.
Har gang i et spil i Premier League med en ven, så vil helst uden for England. Men er åben for den rette klub i Championship.

Klubben må gerne have nogle talentfulde spillere ellers ikke de store krav.
Har selv overvejet Cagliari, men er dog ikke sikker da det må betegnes som det klart bedste hold i Serie B og derfor måske bliver lidt for nemt i 1. sæson. Har også overvejet Pescara, men kender dog ikke så meget til dem?

Har i nogen forslag?


Måske irrelevant - men har lige besvaret i anden tråd om en challenge :-)

Prøv at kig nærmere på Altinourdu fra Tyrkiets næstbedste række. Det er Tyrkiets Bilbao.
En super fed klub, der kun fokuserer på tyrkiske spillere og har forbud mod udenlandske. Tilgengæld har de excellent ungdomsfaciliteter, og super træningsanlæg. Og et unikt rekrutteringsprogra m  når det kommer til regens.
De starter i næstbedste række.
Der er desuden plads til 52.000 på deres stadion!  Shockeret

Det er både interessant at læse om dem - og måske inspiration til dit næste save - jeg startede op i går med dem. :-)

Læs mere her: https://en.wikipedia.org/wiki/Alt%C4%B1nordu_F.K.
Logged

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #268: 25 Maj 2016, 13:59 »

Måske irrelevant - men har lige besvaret i anden tråd om en challenge :-)

Prøv at kig nærmere på Altinourdu fra Tyrkiets næstbedste række. Det er Tyrkiets Bilbao.
En super fed klub, der kun fokuserer på tyrkiske spillere og har forbud mod udenlandske. Tilgengæld har de excellent ungdomsfaciliteter, og super træningsanlæg. Og et unikt rekrutteringsprogra m  når det kommer til regens.
De starter i næstbedste række.
Der er desuden plads til 52.000 på deres stadion!  Shockeret

Det er både interessant at læse om dem - og måske inspiration til dit næste save - jeg startede op i går med dem. :-)

Læs mere her: https://en.wikipedia.org/wiki/Alt%C4%B1nordu_F.K.


Tak for buddet. Men det er ikke lige det jeg søger.
Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #269: 25 Maj 2016, 14:17 »

Hvis man vil prøve at bygge et hold op omkring egne talenter/egen avl - hvilke hold skal man så være?

KRAV:
Liga: gerne nogle af de store i europa...
Gode trænings faciliteter + scouts.

og truppen må allerede gerne have en del egne spillere

hvad ville jeres bud være?
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010