home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Hvem skal jeg være?  (Læst 107886 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #210: 17 Apr 2016, 17:23 »

Hej venner.

Jeg står og mangler en ny og spændende udfordring. Jeg har ikke spillet i Danmark endnu i denne sæson, nok lidt pga. den nye strukturændring.. Men jeg overvejer at gøre det nu.
Jeg ved dog ikke hvilket hold jeg skal spille med.. Jeg vil gerne prøve at hente billige unge og ukendte spillere og sælge dyrt. Jeg søger derfor ikke de traditionelle FCK, FCM, BIF.
Jeg har lidt FC Fredericia, AC Horsens og muligvis SønderjyskE. Jeg er dog åben for forslag og andre klubber i andre lande. Det skal bare være i et mindre land, hvor der er muligheder for at opbygge et spændende hold og komme i Europa.

Hit me! Smiley
Logged

Arsenal <3

Stameiro14
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #211: 17 Apr 2016, 19:28 »

Hej venner.

Jeg står og mangler en ny og spændende udfordring. Jeg har ikke spillet i Danmark endnu i denne sæson, nok lidt pga. den nye strukturændring.. Men jeg overvejer at gøre det nu.
Jeg ved dog ikke hvilket hold jeg skal spille med.. Jeg vil gerne prøve at hente billige unge og ukendte spillere og sælge dyrt. Jeg søger derfor ikke de traditionelle FCK, FCM, BIF.
Jeg har lidt FC Fredericia, AC Horsens og muligvis SønderjyskE. Jeg er dog åben for forslag og andre klubber i andre lande. Det skal bare være i et mindre land, hvor der er muligheder for at opbygge et spændende hold og komme i Europa.

Hit me! Smiley

Jeg kan ikke lade være med at svare du skal spille HB Køge.  Cool Men der er jeg også ret farvet - vil dog sige din egen beskrivelse gør dem rimelig oplagte.

Men ellers så prøv at bring Aarhus Fremad tilbage til Superligaen i første omgang. Og videre derudad.
Det er i hvert fald en anden dansk klub jeg personligt vil spille et save med en dag!

Og hvis du har mod på DS, så bring Rishøj tilbage til divisionerne.  Rullende Øjne
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #212: 17 Apr 2016, 19:59 »

Hej venner.

Jeg står og mangler en ny og spændende udfordring. Jeg har ikke spillet i Danmark endnu i denne sæson, nok lidt pga. den nye strukturændring.. Men jeg overvejer at gøre det nu.
Jeg ved dog ikke hvilket hold jeg skal spille med.. Jeg vil gerne prøve at hente billige unge og ukendte spillere og sælge dyrt. Jeg søger derfor ikke de traditionelle FCK, FCM, BIF.
Jeg har lidt FC Fredericia, AC Horsens og muligvis SønderjyskE. Jeg er dog åben for forslag og andre klubber i andre lande. Det skal bare være i et mindre land, hvor der er muligheder for at opbygge et spændende hold og komme i Europa.

Hit me! Smiley

Lyngby. De har nogle af de bedste ungdomsfaciliteter og rekruttering i Skandinavien.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #213: 22 Apr 2016, 18:18 »

Jeg har brug for at I sælger mig en ny klub. Jeg har forgæves forsøgt at få et nyt langt save op, efter mit Roskilde-eventyr, men uden succes. Så nu håber jeg at nogle af Jer kan hjælpe mig med den rette klub.

Krav:
Fransk, Tysk, Spansk, Italiensk, Engelsk eller Dansk liga - Ingen krav om division
Jeg har tidligere haft held med hold som Marienlyst, OB, Bologna, Inter og Hoffenheim, men der er ikke så meget der virker i FM16 åbenbart. Økonomi, faciliteter og ungdomshold betyder ikke så meget, bare at klubben fanger mig Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #214: 22 Apr 2016, 18:20 »

Bradford City.
Logged

123321
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #215: 22 Apr 2016, 19:20 »

Jeg kan ikke lade være med at svare du skal spille HB Køge.  Cool Men der er jeg også ret farvet - vil dog sige din egen beskrivelse gør dem rimelig oplagte.

Men ellers så prøv at bring Aarhus Fremad tilbage til Superligaen i første omgang. Og videre derudad.
Det er i hvert fald en anden dansk klub jeg personligt vil spille et save med en dag!

Og hvis du har mod på DS, så bring Rishøj tilbage til divisionerne.  Rullende Øjne

Men kan man spille i danmarksserien ?? Og kan man det så reglerne er de samme i dansk fodbold efter 1. sæson?
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #216: 23 Apr 2016, 02:17 »

I Frankrig er Stade Lavallois, Angels SCO og Auxerre spændende valg.

Auxerre den åbenlyse talentklub med imponerende mange dygtige unge - lidt easy mode.

De to andre er mindre klubber, med lidt historie i Ligue 1, beliggende i smukke byer som fortjener bedre.

Ellers er Red Star og Orléans også værd at kigge på Smiley

« Seneste Redigering: 23 Apr 2016, 14:17 af 22 » Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #217: 23 Apr 2016, 14:19 »

Hertha Berlin?
Logged

Stameiro14
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #218: 24 Apr 2016, 10:54 »

Jeg har ikke lige undersøgt om der er en god LLM database omkring Danmark i år. Har før foreslået vi gik sammen om at lave en sammen her på siden.
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #219: 01 Maj 2016, 20:38 »

Hejsa. Går med tanker om at lave en "Leicester" men bare med et andet hold da deres rating er blevet for høje. Gode Bud på hold. ? Gerne hold der har en rig daddy Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #220: 02 Maj 2016, 08:19 »

Hejsa. Går med tanker om at lave en "Leicester" men bare med et andet hold da deres rating er blevet for høje. Gode Bud på hold. ? Gerne hold der har en rig daddy Smiley
De eneste hold i EU der har en "foreground sugardaddy" (som pumper penge ind i klubben) er City, PSG og Monaco. Ellers skal du til Qatar, Kina og Brasilien osv
Logged

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #221: 02 Maj 2016, 09:10 »

De eneste hold i EU der har en "foreground sugardaddy" (som pumper penge ind i klubben) er City, PSG og Monaco. Ellers skal du til Qatar, Kina og Brasilien osv

Behøver ikke sådan men en rigmand som de har i Leicester, Bournemouth osv Smiley
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #222: 06 Maj 2016, 21:44 »

det eneste hold der kan lave en Leicester er vel Everton ?  Liverpool er os et bundhold du kan vælge Wink
Logged

Aunsbjerg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #223: 15 Maj 2016, 00:13 »

Nu vil jeg også have hjælp til at finde mit næste hold.
Krav:
- det skal ikke være England eller Skandinavien.
- det skal ikke være et mesterhold - men gerne et hold der har været det for år tilbage.
- det skal være et hold med fornuftig økonomi og en stærk ungdomsafdeling.
- har overvejet Tyrkiet og Grækenland men er åbne for andre forslag.

Nogle af mine gode spil for nylig har været med Braga, Dinamo Bukarest og Røde Stjerne. Mit næste hold må gerne være i den kategori også!
Ser frem til jeres forslag.
Logged

hejmeddig61
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #224: 15 Maj 2016, 01:27 »

Nu vil jeg også have hjælp til at finde mit næste hold.
Krav:
- det skal ikke være England eller Skandinavien.
- det skal ikke være et mesterhold - men gerne et hold der har været det for år tilbage.
- det skal være et hold med fornuftig økonomi og en stærk ungdomsafdeling.
- har overvejet Tyrkiet og Grækenland men er åbne for andre forslag.

Nogle af mine gode spil for nylig har været med Braga, Dinamo Bukarest og Røde Stjerne. Mit næste hold må gerne være i den kategori også!
Ser frem til jeres forslag.

Har selv et pisse fedt save med Leverkusen lige pt hvis det var noget!
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010