home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 251 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  l26l Red Rebels
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: l26l Red Rebels  (Læst 63600 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: l14l Red Rebels
« Svar #30: 03 Dec 2015, 16:42 »

Det håber jeg også, vil gerne til at videre fra North! Ja det kan du nok have ret i Herlev, synes i hvert fald ikke rigtig der er nogle af holdene der formår at trække voldsomt fra Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l14l Red Rebels
« Svar #31: 04 Dec 2015, 22:02 »



Marts og Apris 2017
To fantastiske måneder er netop overstået, og vi har leveret det ingen turde håbe på. Resultaterne flaskede sig i sidste ende, og 
National League North:
2:0 v Kettering
3:1 v AFC Fylde
1:1 v Bradford PA
0:3 v Altrincham
2:0 v Nuneaton
2:1 v Lowestoft
2:0 v Harrogate
0:1 v Solihull Moors
2:2 v Corby
1:0 v AFC Telford
så var sensationen en realitet. Det hele blev afgjort i sidste runde, hvor vi ikke en gang kunne afgøre det selv, men det lykkedes alligevel.

Hvis ikke allerede man skulle have gættet det, så endte det ikke med playoff denne sæson, men i stedet et mesterskab i sidste spillerunde. Forinden sidste spillerunde lå vi af point med AFC Fylde, dog havde de en meget bedre målscore. Derfor var vi nødt til at håbe på de ville sætte point til, hvilket de også gjorde. Dermed var vores sejr på 1:0 over AFC Telford nok til at sikre os mesterskabet og desuden sende Telford ud af ligaen.

Vi endte med at vinde ligaen med 74 point efter 42 kampe, og skal dermed op og spille National League næste sæson. AFC Fylde, Tamworth, Blyth og Boston skal derimod kæmpe om den sidste oprykningsplads i nogle drabelige playoff-opgør. Dermed formåede jeg at vinde mesterskabet uden at blive kåret til månedens manager en eneste gang. Til gengæld håber jeg lidt på at tage årets manager, når den en gang bliver udelt.

Vi var på forhånd spået en 14. plads, og målsætningen var at undgå nedrykning. Derfor synes jeg godt vi kan være ret tilfredse med et mesterskab, og jeg glæder mig nu helt vildt til at komme i gang med den nye sæson, hvor klubben formentligt skal forstærkes en smule, hvis vi skal have en chance i National League.

 


« Seneste Redigering: 04 Dec 2015, 22:06 af Præludium » Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l15l Red Rebels
« Svar #32: 05 Dec 2015, 12:12 »

Fantastisk. Glæder mig til at hører mere.
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: l15l Red Rebels
« Svar #33: 07 Dec 2015, 15:22 »

Det lyder rigtig godt Darkalf Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: l15l Red Rebels
« Svar #34: 07 Dec 2015, 16:05 »

Flot flot resultat Smiley

Glæder mig til at følge dig i Conf. League Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: l15l Red Rebels
« Svar #35: 07 Dec 2015, 18:05 »

Fint at få rebellerne til at rykke op - rigtig pæn blog
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: l15l Red Rebels
« Svar #36: 07 Dec 2015, 19:25 »

Awesome blog! Jeg følger dig helt klart fremefter :-)
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l15l Red Rebels
« Svar #37: 08 Dec 2015, 09:56 »

Mange tak for rosen alle sammen, og lækkert så mange har valgt at følge med! Beklager de manglende updates, men er i gang med at skrive projekt for tiden, så det tager en del af min tid. Regner dog med en ny update i aften Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l15l Red Rebels
« Svar #38: 08 Dec 2015, 15:44 »

Hellere vente på kvalitet end slet ik få noget.
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: l15l Red Rebels
« Svar #39: 08 Dec 2015, 19:28 »



Maj og Juni 2017
Maj og juni har været to rolige måneder for vores vedkommende. Der har ikke været nogle kampe, eftersom vi ikke skulle ud og spille playoff. Dermed har vi haft masser af tid til at forberede os på den nye sæson, hvor der venter os en hård udfordring oppe i National League.

Selvom vi ikke har været en del af Playoff-spillet, vil jeg da lige taget et kig på det alligevel. Playoff-finalen stod imellem AFC Fylde og Tamworth. Kampen endte 1:1, og skulle afgøres på straffespark. Her var Tamworth skarpest og rykker sammen med mig op i National League.

I juni modtog Craig Lindfield prisen som årets spiller, hvilket var ganske fortjent. 12 mål og 13 assists på 36 kampe er ganske udmærket for en højre kant. Derudover spillede han til et gennemsnit på 7,15. Jeg selv modtog prisen som årets manager, hvilket jeg også lidt havde regnet med. Ikke desto mindre lunede den da.

Selvom Craig Lindfield blev kåret til årets spiller i ligaen, var han dog ikke den af mine spillere med det højeste gennemsnit. Det var i stedet Cameron Murray, som havde et gennemsnit på 7,20 efter  45 kampe. Den mest målfarlige spiller har været Jonathan Edwards, som jeg har lejet hos Petersborough, med hele 18 mål. Den mest assisterende spiller har været Craig Lindfield.


Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l15l Red Rebels
« Svar #40: 08 Dec 2015, 19:32 »

Hellere vente på kvalitet end slet ik få noget.
Nu er der i hvert fald lidt at læse og fordrive tiden med, indtil den næste update Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l16l Red Rebels
« Svar #41: 10 Dec 2015, 09:49 »



Juli og August 2017
Så er min første sæson i National League blev skudt i gang, og vi har faktisk fået en overraskende god start på tilværelsen i de 
Venskabskampe:
1:1 v Chesterfield
4:0 v Port Vale
0:1 v Peterborough U/21

National League:
1:3 v Macclesfield
2:0 v Kidderminster
1:2 v Newport Co
1:0 v Dover
2:0 v Tamworth
1:0 v Wrexham
højere luftlag. Derudover er der i løbet af de seneste måneder også sket en del på transferfronten og blevet spillet et par venskabskampe.

Hvis vi starter med venskabskampene, så er det faktiske gået ganske udmærket. Vi har spillet tre af slagsen, vundet en, tabt en og spillet en uafgjort. Vi spillede 1:1 med Chesterfield fra League 1, vandt 4:0 over Port Vale fra League 2 og tabte til Peterboroughs ungdomshold, hvilket var ret skuffende. Resultaterne mod de to øvrige hold var dog ganske habile.

På transfersiden er der som sagt også sket en smule. Seks spillere er kommet til klubben og vi har brugt hele 732.000 kroner. Spillerne der er kommet til klubben er Jamie Cobain, Aristote Amisi Kamaneno, Ginaluca Havern, Conor Green og Freddy Moncur. Derudover har vi forlænget lånet med Jonathan Edwards og lejet Sam Piesse. Sean Cooke har forladt klubben på en fri-transfer.

Målsætningen for denne sæson er ret simpel. Vi skal blot forsøge at undgå nedrykning. Vi er storfavoritter til at rykke ned, og medierne har spået os en sidsteplads. I FA Cuppen skulle vi gerne nå til fjerde kvalrunde, mens vi i FA Pokalen gerne skulle kommer til første runde.

Det er som sagt blevet til en ganske godkendt start på ligaen, og efter turneringens første seks kampe, ligger vi placeret på en flot sjetteplads. Vi har hentet 12 point fordelt på fire sejre og to nederlag. En helt igennem forrygende start, som betyder vi i øjeblikket er et point fra at skulle spille playoff, og samtidig har vi hele syv point ned til nedrykningsstregen. Så det kunne ikke være meget bedre.




« Seneste Redigering: 10 Dec 2015, 19:46 af Præludium » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: l17l Red Rebels
« Svar #42: 10 Dec 2015, 15:24 »

God start Smiley Fortsæt Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: l17l Red Rebels
« Svar #43: 10 Dec 2015, 15:57 »

Sikke en fin start du har fået.
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: l17l Red Rebels
« Svar #44: 10 Dec 2015, 23:37 »

Tak skal i have begge to, håber jeg kan forsætte de gode takter Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010