home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 162 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  l26l Red Rebels
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: l26l Red Rebels  (Læst 63641 gange)
Dida
Gæst
 
Sv: l8l Red Rebels
« Svar #15: 25 Nov 2015, 00:31 »



Marts og April 2016
National League North er nu gennemspillet og der er nu kun playoff-spillet tilbage, inden denne sæson er historie. Desværre
National League North:
1:2 v Worcester
2:0 v AFC Fylde
0:0 v Alfreton
1:0 v Chorley
2:1 v Curzon Ashton
3:3 v Boston United
1:2 v Corby
1:0 v Stalybridge
0:3 v Gainsborough
1:1 v Solihull Moors
gik det ikke helt som vi havde håbet på, og vi måtte tage til takke med en placering lige uden for playoff-pladserne.

I løbet af de sidste ti kampe i National League North, blev det til 15 point fordelt på fire sejre, tre uafgjorte og tre nederlag. Det var desværre ikke nok til at sikre os en playoff-placering og vi må dermed tage endnu en sæson i National League North. Vi var på forhånd spået til at ende på en 18. plads, så jeg er egentligt meget godt tilfreds med vores sjetteplads. Dog havde jeg lidt håbet på en plads i playoff-spillet, men det må blive næste sæson forhåbentlig.

Sæsonen er nu slut for vores vedkommende og vi kan så småt begynde at forberede os på den kommende sæson. I løbet af denne sæson er der en række spillere der har gjort det ekstraordinært godt. Vores topscorer endte med at blive Matty Wolfenden, som scorede 14 mål i 42 kampe. Den mest assisterende spiller blev Liam Brownhill med 12 assists i 44 kampe. Vurderet på gennemsnitlig karakter har Cameron Murray dog været den bedste med et gennemsnit på 7,03.




Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: l9l Red Rebels
« Svar #16: 25 Nov 2015, 07:07 »

Synd Rebellerne ikke nåde med i oprykningsspillet. Stort uheld. Held og lykke med oprykning i den komnende sæson.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l9l Red Rebels
« Svar #17: 25 Nov 2015, 11:53 »

Ja det var ret træls! Men tak skal du have Estmark Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l9l Red Rebels
« Svar #18: 26 Nov 2015, 23:35 »



Maj og Juni 2016
En ny sæson står efterhånden for døren, en sæson hvor jeg har forventninger om en plads i playoff-spillet. Inden vi tager hul på den nye sæson, vil jeg dog lige se tilbage på den forgangene sæson og på maj og juni.

Målsætningen forinden sæsonen var at udgå at rykke ned. Denne målsætning blev mildest talt indfriet, eftersom jeg endte hele 29 point over nedrykningsstregen og blot to point fra en plads i playoff-spillet. Ud af ligaen rykkede i stedet Hednesford, Curzon Ashton og Gloucester. I toppen af ligaen blev det til et flot mesterskab til Chorley, som forinden sæsonen var spået en 15. plads. Sammen med Chorley, rykkede Stockport County også op, eftersom de vandt playoff-spillet. Stockport var på forhånd spået en førsteplads.

Transfervinduet nærmer sig sin åbning, og jeg har faktisk allerede hentet den første spiller til FC United. Jeg har valgt at hente Luke Coulson, som spiller højre back. Jeg hentede Coulson på en fri-transfer og har fine forventninger til den potentielle femstjernede spiller. Coulson er kun 22 år gammel og kan dermed nå at udvikle sig en del endnu.
Derudover har jeg igen bedt min bestyrelse om at finde mit en samarbejdsklub. Denne gang lykkedes det dog bedre end sidste gang, og jeg har nu fået et samarbejdet med Peterborough fra League One. Udover muligheden for at leje spillere i Peterborough uden at betale deres løn, modtager jeg også 113.000 kroner fra Peterborough hvert år, og så skal jeg være vært for en venskabskamp mod Peterborough hvert år, hvor indtægterne går til mig.


Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: l10l Red Rebels
« Svar #19: 27 Nov 2015, 05:09 »

Er med her hele vejen til toppen.
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: l10l Red Rebels
« Svar #20: 27 Nov 2015, 11:59 »

Lyder dælme god darkalf Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l10l Red Rebels
« Svar #21: 27 Nov 2015, 13:15 »



Juli og August 2016
Så er den nye sæson blevet skudt i gang, der er et transfervindue der er blevet lukket og en masse andre spændende ting.
Venskabskamp:
0:4 v Mansfield
2:3 v Peterborough
1:4 v York

National League North:
1:1 v North Ferriby
3:1 v Colwyn Bay
0:1 v Chester
2:1 v Boston Utd
2:0 v Worcester
1:4 v Stalybridge
Vi har fået en svigende start på turneringen, men vi er heldigvis stadig med i den rigtige ende af tabellen.

Først og fremmest vil jeg kigge lidt på vores transfers. Et transfervindue hvor jeg synes vi har været ret aktive og hentet hele syv spillere til klubben og brugt intet mindre end 447.000 kroner. Derudover har otte spillere forladt klubben på en fri-transfer. De spillere der er kommet til klubben er Luke Coulson, Paul Stonehouse, Jack Bradley, Martin Allen, Kedesh Goddard og så er Jonathan Edwards og Jack Frind blevet lejet hos Petersborough. Der er blevet købt spillere ind til begge ender af banen og jeg regner med det vil blive til spilletid for de fleste. Dog vil en mand som Martin Allen nok mere være fremtidens mand. Derudover har jeg også hentet Justin Barnes op på førsteholdet. Justin Barnes er en spiller jeg fik igennem min ungdomsrekruttering i foråret.

Der er også blevet spillet et par venskabskampe her i løbet af Preseason, hvor vi dog har set ret dårlige ud. Vi har mødt Mansfield, Peterborough og York, som alle ligger i højere rangerende ligaer end os. På trods af det havde jeg håbet på en enkelt sejr eller som minimum et kryds. Sådan skulle det dog ikke gå.

Målsætningen for denne sæson er akkurat den samme som sidste. Vi skal forsøge at undgå nedrykning. Personligt håber jeg dog lidt på en placerings i playoff-spillet. I FA Cuppen er målsætningen en plads i første runde, mens vi i FA Pokalen gerne skulle nå anden runde.

National League North er som sagt også blevet skudt i gang og her er det gået lidt op og ned. Det er blevet til ti point efter de første seks kampe, hvilket rækker til en sjetteplads.





Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: l11l Red Rebels
« Svar #22: 27 Nov 2015, 13:36 »

Spændende Præludium Smiley

Jeg fik et samarbejde med Petersborough allerede i første sæson, så jeg havde allerede glæde af Edwards i min første sæson. Ham skal du nok få rigtig stor glæde af.

Jeg har selv lige afsluttet 2. sæson og det er i 2. sæson spillet for alvor begynder at blive sjovt, så det kan du glæde dig til.


Held og lykke med sæsonen!
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Dida
Gæst
 
Sv: l11l Red Rebels
« Svar #23: 27 Nov 2015, 16:31 »

Gælder mig også til at få gang i Edwards, han ser god ud i hvert fald. Hvordan gik din første sæson i National League? Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l11l Red Rebels
« Svar #24: 27 Nov 2015, 21:41 »



September og Oktober 2016
Med hele 13 kampe i løbet af de seneste to måneder, er det et ret hårdt kampprogram vi har været igennem, hvilket måske
FA Cuppen:
2:0 v New Mills
2:1 v Needham Market
2:3 v Altrincham

National League North:
2:0 v Blyth
1:1 v Tamworth
0:0 v Gainsborough
1:0 v Alfreton
1:3 v Kettering
1:1 v AFC Fylde
1:1 v Brackley
3:0 v Bradford PA
1:1 v Altrincham
2:1 v Nuneaton
også har smittet en smule af på resultaterne. I hvert fald har de været ret svingende. Til trods for det er vi dog alligevel rykket op i ligaplaceringerne.

I årets FA Cup er det desværre blevet til et exit i fjerde kvalrunde. Inden da mødte vi først New Mills, som vi også mødte sidste år. Endnu en gang blev det til en sikker sejr over dem, denne gang på 2:0. Derefter ventede Needham Market fra de lavere engelske rækker. Endnu en gang blev kampen sikkert vundet, og så var vi videre til fjerde og sidste kvalrunde. Målsætningen til FA Cuppen var at vi skulle nå forbi fjerdekvalrunde, men sådan skulle det ikke gå. Vi mødte ligarivalerne fra Altrincham, som vi burde have en fair chance imod. Vi kom hurtigt bagud 0:2, men fik os kæmpet tilbage. få minutter før tid lukkede Altrincham dog til 2:3.

I ligaen har det som sagt været en blandet pose bolsjer. Ud af de ti kampe vi har spillet i ligaen, er det blevet til hele fem uafgjorte, hvilket er alt for mange, og vi skulle gerne have ændret en del af dem til sejre i fremtiden. Derudover er det blevet til fire sejre og kun et nederlag. De mange uafgjorte resultater skyldes primært, at vi har svært ved at lukke kampene når vi kommer foran 1:0. Det skal der laves om på i fremtiden, så vi kan rykke længere op i tabellen.

Som tidligere nævnt er vi rykket en smule op i tabellen og ligger nu placeret på en fjerdeplads efter 16 kampe med 27 point. Der er fem point op til første pladsen og blot et enkelt ned til den anden side af playoff-pladserne. Derfor er det forsat tæt i toppen, men forhåbentligt trækker vi det længste strå denne sæson, og får lov at spille et par playoff-kampe.
 



Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: l11l Red Rebels
« Svar #25: 29 Nov 2015, 14:01 »

Gælder mig også til at få gang i Edwards, han ser god ud i hvert fald. Hvordan gik din første sæson i National League? Smiley

En dejlig 16. plads, som sikrede mig overlevelse. Dog fik jeg den kæmpe succes at vinde FA-Pokalen Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Dida
Gæst
 
Sv: l12l Red Rebels
« Svar #26: 29 Nov 2015, 19:05 »

Lyder sgu som et fedt spil du har gang i, og vildt du vandt FA-Pokalen Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l12l Red Rebels
« Svar #27: 30 Nov 2015, 15:45 »



November og December 2016
2016 er nu ovre og det ser efterhånden ganske fornuftigt ud i ligaen, hvor vi er ved at etablere os i toppen. Det er desuden blevet til
FA Pokal:
2:0 v Altrincham
3:4 v Harrogate

National League North:
1:3 v Harrogate
2:1 v Lowestoft
3:2 v Soilhull Moors
1:0 v AFC Telford
0:0 v Corby
3:2 v North Ferriby
0:3 v Colwyn Bay
endnu et exit i en pokalturnering siden sidst, denne gang på en lidt skuffende måde dog.

I årets FA Pokal mødte vi i første runde Altrincham, som slog os ud af FA Cuppen. Vi havde dermed en mulighed for at få revanche, og den mulighed benyttede vi os af. Det blev til en sikker 2:0 sejr. Runden efter skulle vi møde endnu en ligarival, nemlig Harrogate. Vi fik en kanon start på kampen og efter en halv time var vi foran med hele 3:0. På mirakuløst vis formåede Harrogate at komme tilbage i kampen og endte faktisk med at vinde 3:4, hvilket var ret skuffende. Dermed er det nu slut med pokalturneringer for denne sæson.

I ligaen er det gået ret godt og vi har hentet en del sejre i løbet af de seneste to måneder. I forrige update klagede jeg over for mange af mine kampe endte uafgjort. Den stime er der nu blevet rettet op på, og i denne måned er det kun blevet til en enkelt uafgjort mod Corby. Derudover er det blevet til fire sejre og to nederlag. Så alt i alt har det været to succesfulde måneder i ligaen hvor vi har hentet 13 point i syv kampe.

De fine resultater i ligaen betyder også at vi endnu en gang er gået en placering op i tabellen og vi ligger nu på en tredjeplads med 40 point efter 23 kampe. Vi har nu fem point ned til sjettepladsen og hele 19 point ned til nedrykningsstregen. Dermed kan vi formentligt allerede nu kalde målsætningen for sæsonen for indfriet. Der er fem point op til førstepladsen.

 


Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l13l Red Rebels
« Svar #28: 02 Dec 2015, 22:43 »



Januar og Februar 2017
Vinteren er ovre og foråret står for døren. I løbet af de sidste to måneder er det gået ganske fint for FC United, og vi ligger
National League North:
1:1 v Boston Utd
3:3 v Chester
1:0 v Worcester
2:0 v Stalybridge
0:2 v Blyth
2:0 v Tamworth
3:1 v Alfreton
1:2 v Gainsborough
1:3 v Brackley
forsat fint til i topstriden. Derudover har vi også været igennem et transfervindue, hvor jeg har valgt at hente et par forstærkninger.

Det er som sagt gået ganske fint i ligaen i løbet af de sidste par måneder. Det er blevet til 14 point i løbet af de ni kampe vi har spillet. Det lyder måske ikke af voldsomt meget, men det har været nok til at vi forsat er med i topstriden i National League North. Jeg synes at ligaen er ret svær at forudset, da der ikke just er et hold der er meget bedre end alle andre. Alle hold kan slå alle, hvilket også gør at toppen er utrolig tæt.

I øjeblikket ligger vi placeret på en fjerdeplads med 54 point efter 32 kampe. Som sagt er ligatabellen meget tæt, og vi har blot to point op til førsteplads. På den anden side har vi også kun tre point ned til ottende. Så som det ser ud nu kan det blive både fuld og fisk for vores vedkommende. Ligaen føres af Chester, som rykkede ned fra National League sidste sæson. Nu er de dog allerede på vej tilbage.

Som sagt har vi også været igennem et transfervindue, hvor jeg har valgt at forstærke truppen en anelse. Den første forstærkning kom ret naturligt, da min førstemålmand blev skadet i 10 måneder. Jeg valgte derfor at hente Shane Bland for 50.000 kr. i Whitby. Derudover har jeg også købt Greg Olley fra AFC Fylde for 100.000 kr og Austin Lipman på en fri-transfer. Ingen spillere har forladt klubben.
 



Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: l14l Red Rebels
« Svar #29: 03 Dec 2015, 13:09 »

Det bliver et spændende forår. Jeg håber for dig du opnår oprykning !!

I de lavere engelske rækker må man bare være indstillet på, at man ikke kan vinde alle kampe, det er spillerne simpelthen for dårlige til. Der vil altid ske mange personlige fejl.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010