home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 354 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  l26l Red Rebels
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: l26l Red Rebels  (Læst 63656 gange)
Dida
Gæst
 
l26l Red Rebels
« : 16 Nov 2015, 15:15 »

Intro
Hjertelig velkommen til min første blog i Football Manager 2016. Dette er ikke blot min første blog men også mit første seriøse save i Football manager 2016. Jeg har været til FM lan-party fra torsdag til søndag og har derigennem testet spillet, og mener nu jeg er klar til at starte mit første seriøse spil som også ender ud i en blog.

Det er efterhånden et godt stykke tid siden, at jeg sidst har skrevet en blog her på siden, men nu er der kommet et nyt spil, og så synes jeg også det er på tide med en ny blog fra min side. Jeg har ikke gjort mig de store forberedelser op til denne blog, og har mere eller mindre bare kastet mig ud i det.

Som jeg tidligere har skrevet inde på "Kommende Blogs FM16" ville jeg starte en blog omhandlende en klub fra den laveste engelske række. Hvilken klub der er tale om, vil jeg endnu ikke afsløre. Bloggen kommer til at omhandle min færd fra de knoldede fodboldbaner i  National League North og op til de fineste græsplæner rundt om i Europa. Jeg håber meget i vil følge med i dette eventyr.




Indholdsfortegnelse:
Sæson 2015/2016
1. Update - Red Rebels
2. Update - Juli 2015
3. Update - August 2015
4. Update - September 2015
5. Update - Oktober 2015
6. Update - November
7. Update - December 2015
8. Update - Januar og Februar 2016
9. Update - Marts og April 2016
10. Update - Maj og Juni 2016
Sæson 2016/2017
11. Update - Juli og August 2016
12. Update - September og Oktober 2016
13. Update - November og December 2016
14. Update - Jannuar og Februar 2017
15. Update - Marts og April 2017
16. Update - Maj og Juni 2017
Sæson 2017/2018
17. Update - Juli og August 2017
18. Update - September og Oktober 2017
19. Update - November og December 2017
20. Update - Januar og Februar 2018
21. Update - Marts og April 2018
22. Update - Maj og Juni 2018
Sæson 2018/2019
23. Update - Juli og August 2018
24. Update - September og Oktober 2018
25. Update - November og December 2018
25. Update - Januar og Februar 2019




Pokalskabet:
FC United of Manchester:
1x National League North, Vinder (2016/2017)


Personligt:
1x Månedens Manager i National League North (Dec 15)
1x Årets Manager i National League North (2016/2017))
1x Månedens Manager i National League (Sep 18)



Statistik
Flest spillede kampe:
1. Cameron Murray, 106 kampe
2. Jack Gwilliams, 102 kampe
3. Craig Lindfield, 101 kampe
4. Carlos Erdei, 101 kampe
5. Dean Stott, 75 kampe
6. Lewis King, 68 kampe
7. Shane Bland, 66 kampe
8. Paul Stonehouse, 65 kampe
9. Luke Coulson, 58 kampe
10. Kedesh Goddard, 56 kampe

Flest mål:
1. Jonathan Edwards, 28 mål
2. Craig Lindfield, 23 mål
3. Matty Wolfenden, 17 mål
4. Carlo Erdei, 15 mål
5. Jack Gwilliams, 15 mål
6. Austin Lipman, 15 mål
7. Greg Olley, 11 mål
8. Conor Green, 10 mål
9. Kedesh Goddard, 9 mål
10. Mike Norton, 7 mål

Flest assists:
1. Craig Lindfield, 29 assists
2. Jack Gwilliams, 23 assists
3. Carlo Erdei, 18 assists
4. Cameron Murray, 17 assists
5. Liam Brownhill, 14 assists
6. Matty Wolfenden, 10 assists
7. Greg Olley, 9 assists
8. Jonathan Edwards, 8 assists
9. Austin Lipman, 8 assists
10. Paul Stonehouse, 7 assists





« Seneste Redigering: 13 Jan 2016, 20:57 af Præludium » Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eventyret
« Svar #1: 16 Nov 2015, 15:43 »

Spændende. Er stor fan af LLM spil. Kommer du til at spille med LLM reglerne eller kører du bare som det lyster? Smiley
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Dida
Gæst
 
Sv: Eventyret
« Svar #2: 16 Nov 2015, 18:18 »

Det er også en fed måde at spille på. Ja vil forsøge at holde mig så noglelunde til reglerne, altså ingen spillersøgning osv. Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Eventyret
« Svar #3: 16 Nov 2015, 20:57 »



Red Rebels
Så er tiden kommet til, at jeg vil løfte sløret for min valgte klub. Valget er faldet på F.C. United of Manchester. Dette grunder i, at jeg synes det kunne være sjovt at opbygge en tredje Manchester klub, som kunne komme op og slås med de to storhold i Manchester. Derudover har jeg altid drømt om at tage et hold fra den laveste engelske række og føre dem op til Premier League, det er dog aldrig lykkedes for mig.

Jeg overtager roret efter klublegenden Karl Marginson, som har været manager i klubben, siden de blev stiftet tilbage i år 2005. Karl Marginson har gjort det kanon for FC United og har rykket dem hele vejen op i National League North på meget kort tid. Dermed ligger der en tung arv for mig at løfte.

Klubben blev stiftet af en række tidligere Manchester United fans, og det gjorden den som sagt i år 2005. Klubben består udelukkende af engelske spillere, hvilket dog ikke nødvendigvis er en tradition jeg forventer at videreføre. Jeg vil dog have en fokus på britiske spillere og forsøge at holde det nogenlunde britisk, krydret med en række mere eksotiske spillere.

« Seneste Redigering: 16 Nov 2015, 21:52 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l1l Red Rebels
« Svar #4: 17 Nov 2015, 12:22 »



Juli 2015
Min første måned i United of Manchester er nu gennemspillet, og der har været nok at se til. Jeg vil dog lige begynde med at
Venskabskampe:
4:0 v FC United U/21
0:3 v Rochdale
2:0 v Witton
3:1 v Ashton Utd
1:0 v Bournemouth U/21
præsentere min managerprofil. Jeg er en 22-årig manager ved navn Emil. Min tidligere spillererfaring er sat til Serie 6 spiller, mens mine trænerkvalifikation er er sat til National B-licens.

Noget af det første jeg gav mig i kast med, da jeg overtog FC United, var at finde en samarbejdsklub. Klubben har allerede et samarbejde med AFC Wimbledon fra League 2 i England, men jeg synes det kunne være behjælpeligt med endnu en samarbejdsklub og det synes bestyrelsen ligeledes. Efter bestyrelsen havde ledt efter en samarbejdsklub i 14 dage, måtte de dog desværre meddele, at de ikke var i stand til at finde en samarbejdsklub.

Juli måned er primært gået med forberedelser til den kommende sæson, og dermed også en række træningskampe, hvor jeg har forsøgt at implementere min nye taktik. Som udgangspunkt har jeg forsøgt mig med en 4-4-1-1, hvilket er lykkes rigtig godt i løbet af venskabskampene. Her er det blevet til fire sejre og et enkelt nederlag. Nederlaget kom mod Rochdale fra League 1, som jeg bestemt heller ikke havde forventet at besejre.

Som LLM-reglerne forskriver, så må man ikke benytte sig af søgefunktionen i FM, når man skal finde nye spillere. Derfor var det første jeg gjorde, at få min assistentmanager til at anbefale mig en række talentspejdere. Jeg endte med at ansætte to af slagsen, og de har været meget behjælpelige til at finde de nye spillere, jeg har købt i dette vindue.

Hele seks spillere er kommet til klubben i løbet af transfervinduet, mens blot en enkelt spiller har forladt os. Jeg købte ind for 429.000 kroner, hvilket resulterede i følgende spillere Jack Turnbull, Marcus Dinanga, Jack Gwilliams, Keenan Quansah, Lewis Brass og Joe Kerridge. Keenan Quansah er dog blot blevet hentet på en lejeaftale fra Accrington. Spilleren der har forladt os er Matt Walwyn.
 




Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l2l Red Rebels
« Svar #5: 18 Nov 2015, 23:03 »



August 2015

Så er National League North blevet skudt i gang, og august måned 2015 er blevet gennemspillet. Det har været en hektisk
National League North:
0:0 v Gloucester
0:0 v Stockport
2:1 v Tamworth
2:1 v Chorley
1:3 v Brackley
2:0 v Hednesford
1:0 v Curzon Ashton

Topscorer:
Mike Norton: 4 mål
Jack Gwilliams: 2 mål
Chris Lynch: 1 mål
Craig Lindfield: 1 mål
måned med en masse kampe og andre ting at tage stilling til. Det har dog været en rigtig god måned, hvor vi har fået en god start på ligaen.

På forhånd var vi ikke spået de store chancer i ligaen, og FC United er seedet til at ende på en 18. plads, hvilket vil sige lidt over nedrykningspladsern e. Derfor var målsætningen for denne sæson også ret simpel. Det eneste jeg skal sørge for, er at undgå at rykke ned, hvilket jeg mener er ret realistisk. Målsætningen i de øvrige turneringen er at nå første runde i FA Cuppen samt nå anden runde i FA Pokalen.

Syv kampe er spillet i National League North, og vi har fået en forrygende start. 14 point er det blevet til, hvilket sender os op på en fjerdeplads og dermed en plads i oprykningsspillet. Det er stadig tidligt på sæsonen og dermed også meget tæt i tabellen. Derfor kan vi ikke rigtig konkludere noget endnu, men under alle omstændigheder er det en god start, og vi har hele 11 point ned til nedrykningsstregen.

Jeg har lagt vægt på at vi skal stå godt defensivt, hvilket også er kommet til udtryk i de første syv kampe, hvor vi blot har lukket fem mål ind, hvilket er det bedste i ligaen. Vores første to kampe endte også 0:0, hvilket var en lidt forsigtig start på turneringen, men som oprykkerhold er der ingen grund til at ligge for voldsomt fra land. Efterfølgende kom der dog gang i målscoren.

Min bedste spiller indtil videre har uden tvivl været den centraleforsvarsspi ller, Luke Ashworth, som har spillet rigtig godt og er blevet kåret til kampens spiller tre gange. Topscoren er Mike Norton med fire kasser, mens Liam Brownhill med sine to assists er den mest assisterende spiller indtil videre.




Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l3l Red Rebels
« Svar #6: 20 Nov 2015, 09:30 »



September 2015
Hverdagen er efterhånden ved at melde sig i United of Manchester, og endnu en måned er nu gennemspillet. Resultaterne i
National League North:
1:1 v Lowestoft
0:0 v Corby
2:5 v AFC Fylde
1:0 v Stalybridge

FA Cuppen
5:1 v New Mills

Topscorer:
Mike Norton: 5 mål
Jack Gwilliams: 3 mål
Matty Wolfenden: 3 mål
Joe Kerridge: 2 mål
Carlo Erdei: 1 mål
september har været ret svingende, men vi er dog stadig med i toppen af ligaen, men mere om det senere.

I starten af september lykkedes det mig at hente endnu en spiller til Manchester. Spillerens navn er Carlo Erdei og han er blot 19 år gammel. Erdei er den første udlænding i truppen, eftersom han kommer fra Rumænien. Han taler dog flydende engelsk, så det burde ikke være noget problem. Jeg forventer at Erdei går direkte ind i startopstillingen, og kommer til at spille på den offensivemidtbane som fremskudt playmaker.

Resultaterne har som sagt været en smule svingende, og i løbet af septembers fire kampe i National League North, er det blevet til fem point. To uafgjorte, en sejr og et nederlag er det blevet til. Især nederlagt mod AFC Fylde går mig meget på. Selvom resultatet siger noget andet, så var det faktisk os der sad på kampen. Vi havde mest boldbesiddelse og en del flere afslutninger endnu Fylde, men de var bare meget skarpere foran mål.

FA Cuppen er også blevet skudt i gang, og her blev det til en stensikker sejr på 5:1 og New Mills. En kamp vi styrede med hård hånd og hvor især Matty Wolfenden var i hopla med hele tre scoringer. I næste runde venter Biggleswade.






Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l4 Red Rebels
« Svar #7: 21 Nov 2015, 14:56 »



Oktober 2015
Månederne buldrer derudaf og vi er allerede fremme ved den 1. november, hvilket betyder at jeg netop har overstået
National League North:
3:1 v Worcester
0:3 v North Ferriby
1:4 v AFC Telford
2:1 v Boston Utd

FA Cuppen
2:1 v Biggleswade Town
2:4 v Chester

Topscorer:
Jack Gwilliams: 6 mål
Mike Norton: 5 mål
Matty Wolfenden: 5 mål
Joe Kerridge: 4 mål
Chris Lynch: 2 mål
oktobermåned, som bød på svigende resultater og et exit i FA Cuppen. I ligaen er vi dog stadig med i toppen og kæmper om en af de fire playoff-pladser.

Det er som sagt blevet til et exit i FA Cuppen. I tredje kvalrunde mødte vi Biggleswade fra de lavere rækker, som naturligvis skulle besejres. Det holdt hårdt, men få minutter før tid scorede Joe Kerridge det afgørede mål, og så var vi videre til fjerde kvalrunde. Her ventede Chester fra National League. Selvom Chester er bundhold i National League, har de stadig et bedre hold end os, og det beviste de også, eftersom de vandt sikkert 2:4.

I ligaen er det blevet til seks point på fire kampe fordelt på to sejre og to nederlag. De seks point betyder, at vi efter 15 kampe ligger på en flot femte plads med 25 point. Dette betyder ligeledes at vi i øjeblikket ligger til at snuppe den ene playoff-plads. Der er dog stadig et hav af kampe tilbage, og vi er endnu ikke halvvejs, men det er uden tvivl en god start, taget i betragtning at FC United på forhånd var spået en 18. plads.

Vores kantspiller og nyindkøb, Jack Gwilliams, har gjort det rigtigt godt og scoret hele seks mål. Han har uden tvivl været sæsonens helt store overraskelse indtil videre og er da også topscorer i FC United. Luke Ashworth ligger forsat med den højeste gennemsnitlige karakter på 7,05 mens Liam Brownhill er det mest assisterende spiller med fire af slagsen.
 



Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: l5l Red Rebels
« Svar #8: 21 Nov 2015, 15:28 »

Spændende blog og flot skrevet samt lækkert layout.

Jeg spiller selv med United Fc, hvorfor det er meget interessant at se dine valg. Jeg mangler selv 4 kampe af første sæson.

Du kan glæde dig til at modtage nye talenter, jeg kunne stortset bruge dem allesammen og 2 af dem gik direkte ind i min startopstillimg
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Dida
Gæst
 
Sv: l5l Red Rebels
« Svar #9: 21 Nov 2015, 15:44 »

Tak skal du have Herlev!
Fedt du selv spiller med FC United, hvordan er det gået dig? Vil se frem til at få mine ungdomsspillere til foråret så og håbe på et godt kuld. Smiley
« Seneste Redigering: 21 Nov 2015, 15:49 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l5l Red Rebels
« Svar #10: 21 Nov 2015, 20:35 »



November 2015
Novembermåned har været lidt af et lavpunkt indtil videre. Det var en måned med få kampe, med også en måned med få
National League North:
1:3 v Nuneaton
0:3 v Gainsborough
2:1 v Nuneaton

FA Pokal
1:0 v Stratford
succeser. Det blev dog til videre arrangement i FA Pokalen og en enkelt sejr i ligaen, men bortset fra det, var der ikke meget at juble over.

I FA Pokalens tredje kvalrunde skulle vi møde Stratford fra de lavere engelske rækker. Derfor var en sejr krævet af spillerne. Kampen blev tilmed spillet på hjemmebane, men i første halvleg var der ikke meget at juble af. Efter pausen kom vi foran 1:0 da Carlo Erdei scorede. Kampen endte også 1:0. Selvom det lyder som en ret jævnbyrdig kamp, var det os der sad på det med hele 34 afslutning mod deres syv. I næste runde skal vi møde Barrow fra National League, hvilket bliver en hård modstander.

På trods af en ret dårlig måned, ligger FC United stadig med i den rigtige ende af tabellen. Vi er i øjeblikket placeret på en syvendeplads, med  et enkelt point om til playoff pladserne og 12 point op til førstepladsen. Denne måned har budt på to nederlag og en enkelt sejr. Derudover har vi spillet hele to kampe mod Nuneaton, hvor den første endte med nederlag, men vi fik taget revanche i returopgøret.




Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: l5l Red Rebels
« Svar #11: 22 Nov 2015, 13:00 »

Tak skal du have Herlev!
Fedt du selv spiller med FC United, hvordan er det gået dig? Vil se frem til at få mine ungdomsspillere til foråret så og håbe på et godt kuld. Smiley

Jeg endte med at rykke op efter en 4. plads i ligaen. Det betød jeg måtte ud og spille et par ekstra kampe om oprykningen.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Dida
Gæst
 
Sv: l6l Red Rebels
« Svar #12: 22 Nov 2015, 13:59 »

Sådan, det er sgu godt klaret Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l6l Red Rebels
« Svar #13: 22 Nov 2015, 20:21 »



December 2015
Det har mildest talt været en fremragende måned i ligaen, hvor det er blevet til fuldt hus rent pointmæssigt. I FA-Pokalen er 
National League North:
3:0 v Stockport
3:1 v Gloucester
2:1 v Bradford PA

FA Pokal
0:1 v Barrow

Topscorer:
Matty Wolfenden: 9 mål
Jack Gwilliams: 8 mål
Mike Norton: 5 mål
Joe Kerridge: 4 mål
Sean Cooke: 3 mål
det dog gået knapt så godt. Derudover har jeg modtaget min første pris.

I ligaen blev det som sagt til fuldt hus, ni point i tre kampe, hvilket var meget tilfredsstillende. Stockport, Gloucester og Bradford PA blev alle nedlagt. De fine resultater har sendt os op på en femteplads, og vi er dermed igen i spil til en playoff-plads. Vi har oven i købet spillet en kamp mindre end de fleste andre tophold, og vinder vi den stryger vi op på en tredjeplads med kun to point op til nummer et.

De fine resultater har desuden kastet en månedens manager pris af sig, og det er den første af slagsen. Derudover blev Matty Wolfenden kåret til månedens spiller med fire mål i hans tre kampe, mens Craig Lindfield blev den tredje bedste spiller i denne måned. 

I FA Pokalen er det som sagt gået knapt så godt og det er desværre blevet til et farvel og tak. Dermed er vi nu ude af alle vores pokal turneringer og kan dermed fokusere 100% på ligaen. Vores exit kom imod Barrow. En kamp som blev spillet hjemme på Broadhurst Park, hvor vi egentlig var fint med i kampen og kom til hele 18 afslutninger. Desværre var der ingen af dem der gik ind og så var Barrows ene mål nok til at sikre dem sejren og sende os ud af turneringen.




Logged

Dida
Gæst
 
Sv: l7l Red Rebels
« Svar #14: 23 Nov 2015, 21:38 »



Januar og Frebruar 2016
Fra nu af og fremover vil jeg begynder at opdatere to måneder af gange, da jeg synes det andet går lidt for langsomt. Derfor
National League North:
1:1 v Bradford PA
3:1 v Hednesford
1:1 v Tamworth
1:1 v Brackley
3:0 v Lowestoft
2:1 v Harrogate
1:1 v Solihull Moors
1:0 v AFC Telford
0:1 v Harrogate
2:2 v Alfreton
0:1 v North Ferriby
kommer denne update til at omhandle januar og februar. To måneder hvor vi blandt andet har været igennem et transfervindue og et hav af kampen i ligaen. Der er derfor nok at skrive om.

Hele 11 kampen er det blevet til i løbet af de to måneder, hvilket generelt har udmundet sig i positive resultater. I hvert fald er det blevet til 17 point i løbet af de 11 kampe, hvilket ikke har ændre på vores ligaplacering i forhold til sidste opdatering. Til gengæld er toppen af ligaen blevet endnu mere tæt, og vi har nu blot to point op til førstepladsen, på trods af vi ligger på en femteplads. Dermed går vi en rigtig spændende periode i møde, hvor vi uden tvivl kommer til at kæmpe hårdt for at beholde vores playoff-placering, men med en smule held kan vi muligvis også løbe med titlen. Der er kun ti kampe tilbage af sæsonen, og de ti kampe skal spilles i løbet af de næste to måneder.

Vi har også været igennem et transfervindue, hvor jeg dog har valgt at forholde mig ganske roligt. Vi har et fint hold som levere på banen, så jeg så ingen grund til at ændre noget. Derfor er der ikke kommet nye spillere til og der er heller ikke nogle spillere der har forladt klubben.




Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010