home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 350 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 42189 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #90: 26 Jan 2016, 22:24 »

Har slået Liverpool 5-1, Utd 3-0 og 2-0, Spurs 3-0, Barcelone 4-1 i London og 2 - 2 i Barcelona, hvilket får en til at tro det går godt.. men jeg har så også spillet 2-2 mod Villa, 2-2 mod Watford, 1-1 mod Swansea og tabt 3-1 til både Newcastle og West Ham. Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde...

Men har ellers fået fint gang i en 4 - 5 - 1, selvom jeg er plaget af et hav af skader, så der bliver roteret en del og de unge folk får tid på førsteholdet. Det gælder også lejesvenden A. Ferati som jeg har lejet i håbet om at hente ham permanent. Han gør det godt som indskifter.
Logged

m.soendergaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #91: 28 Jan 2016, 15:07 »

Kan se at flere har købt både Thiago Maia og Lincoln. Jeg får dog af vide at de nok ikke kan få arbejdstilladelse når jeg spejder dem  Huh Hvad gør i?
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #92: 10 Feb 2016, 23:28 »

Har to cup kampe tilbage i sæsonen. Jeg har været meget imponeret af målfarligheden fra flere af mine spillere. Assistkongen blev dog ikke Özil men Walcott med hele 19 af slagsen, og Gibbs overraskede med 12 assists.

Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #93: 16 Feb 2016, 13:16 »

Har to cup kampe tilbage i sæsonen. Jeg har været meget imponeret af målfarligheden fra flere af mine spillere. Assistkongen blev dog ikke Özil men Walcott med hele 19 af slagsen, og Gibbs overraskede med 12 assists.


Hvilken taktik bruger du Highbury? Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #94: 17 Feb 2016, 00:09 »

Hvilken taktik bruger du Highbury? Smiley

Spiller med en 4 - 5 - 1 med to MC'er en OMC og kanter der spilles som invendige angribere. Resten tweaker jeg generelt før en kamp, da det afhænger meget af hvor god modstanderen er og om jeg spiller ude eller hjemme. Men som Gibbs antal af assist nok antyder, så er jeg glad for at lade mine baks komme i overlap, når mine kanter bevæger sig ind.

Jeg er blevet bedt om at spille med mange berøringer, hvilket jeg vælger at ignorere, da jeg hellere vil spille effektivt. Med den fart der ligger i holdet så skal der søges direkte nogle gange. Er her i anden sæson begyndt at prøve mit presspil mere af, og det lykkedes mig netop at vinde 3 - 1 på Old Trafford. Den næstsidste kamp i en række af svære modstandere her i starten af sæsonen. Kan snart spille mere frit.

Edit: Jeg er så også lige så stille begyndt at støvsuge talenter Wink Bliver kun mere og mere interessant med holdet. Har til anden sæson kun skrevet med en spiller som har rundet mere end 24, og kun to over 20 Wink
« Seneste Redigering: 17 Feb 2016, 00:34 af Highbury » Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #95: 18 Feb 2016, 13:17 »

Spiller med en 4 - 5 - 1 med to MC'er en OMC og kanter der spilles som invendige angribere. Resten tweaker jeg generelt før en kamp, da det afhænger meget af hvor god modstanderen er og om jeg spiller ude eller hjemme. Men som Gibbs antal af assist nok antyder, så er jeg glad for at lade mine baks komme i overlap, når mine kanter bevæger sig ind.

Jeg er blevet bedt om at spille med mange berøringer, hvilket jeg vælger at ignorere, da jeg hellere vil spille effektivt. Med den fart der ligger i holdet så skal der søges direkte nogle gange. Er her i anden sæson begyndt at prøve mit presspil mere af, og det lykkedes mig netop at vinde 3 - 1 på Old Trafford. Den næstsidste kamp i en række af svære modstandere her i starten af sæsonen. Kan snart spille mere frit.

Edit: Jeg er så også lige så stille begyndt at støvsuge talenter Wink Bliver kun mere og mere interessant med holdet. Har til anden sæson kun skrevet med en spiller som har rundet mere end 24, og kun to over 20 Wink
Ok, hvilke spillerroller er dine 2 MC'er? Nice! Er også selv mere tilbøjelig til direkte/effektive taktikker (hvilket self ikke helt hænger sammen med Arsenal Grin). Og fedt med talent "fetishen" Thumbs Up Syntes der kommer rigtig mange rigtig gode regens i FM16, i forhold til FM15. Har et spil med Inter hvor talentmassen og potentialet er helt vandvittig!
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #96: 19 Feb 2016, 00:11 »

Ok, hvilke spillerroller er dine 2 MC'er? Nice! Er også selv mere tilbøjelig til direkte/effektive taktikker (hvilket self ikke helt hænger sammen med Arsenal Grin). Og fedt med talent "fetishen" Thumbs Up Syntes der kommer rigtig mange rigtig gode regens i FM16, i forhold til FM15. Har et spil med Inter hvor talentmassen og potentialet er helt vandvittig!

De er som regel valgt til at være en Boldvindende og en Felt-til-Felt spiller.
Nej ved godt det ikke helt hænger sammen med hvad klubben står for, men med den fart jeg har til rådighed, og de resultater jeg har opnået med den, så er jeg villig til at afvige fra de korte pasninger. Jeg arbejder mig dog stille og roligt tilbage til dem. For lukker ikke godt nok af her i anden sæson.

Det har pt været mest virkelige talenter, men jeg fandt dog en 15-årig back i Stoke, som jeg forventer mig meget af. Men håber du har ret, for så kan jeg fortsætte med at holde holdet meget ungt Wink
Logged

Arsenal76
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #97: 20 Feb 2016, 14:56 »

Jeg er stor Arsenal fan og har spillet dette spil i mange år. Dog kan jeg simpelthen ikke få dette spil til at fungere. Så håber nogle ville dele nogle gode oplevelser til mig i form af skærmprint af holdopstilling og instrukser. Jeg spiller som arsenal plejer i en 4-2-3-1 med kontrollerede og balanceret. Første sæson sluttede på e 4 plads. Nu har jeg spillet 23 kampe i 2. sæson og ligger nr. 6 12-3-8

                                                                                             Cec
        Bellerin ( back support ) Koscielny (central forsvarer ) Bruno Indi ( central forsvarer ) Bernat ( back support )

                                      Ramsey ( Dybdelæggende )        Hamsik ( Central midtbane support )

              Sanchez ( IA support )                 Özil ( Fremskudt Playmaker support )                Riyad Mahrez ( Fløjspiller support )

                                                                          Sturridge ( Fremskudt angriber )

Syntes faktisk det er et ganske ok hold, men det fungerer desværre slet ikke for mig...... Så jeg har brug for HJÆLP
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #98: 20 Feb 2016, 20:39 »

Jeg er stor Arsenal fan og har spillet dette spil i mange år. Dog kan jeg simpelthen ikke få dette spil til at fungere. Så håber nogle ville dele nogle gode oplevelser til mig i form af skærmprint af holdopstilling og instrukser. Jeg spiller som arsenal plejer i en 4-2-3-1 med kontrollerede og balanceret. Første sæson sluttede på e 4 plads. Nu har jeg spillet 23 kampe i 2. sæson og ligger nr. 6 12-3-8

                                                                                             Cec
        Bellerin ( back support ) Koscielny (central forsvarer ) Bruno Indi ( central forsvarer ) Bernat ( back support )

                                      Ramsey ( Dybdelæggende )        Hamsik ( Central midtbane support )

              Sanchez ( IA support )                 Özil ( Fremskudt Playmaker support )                Riyad Mahrez ( Fløjspiller support )

                                                                          Sturridge ( Fremskudt angriber )

Syntes faktisk det er et ganske ok hold, men det fungerer desværre slet ikke for mig...... Så jeg har brug for HJÆLP

Kan se at du kører med 5 nye folk i startopstillingen. Desuden vil jeg mene at der mangler en "skraldemand" på midtbanen, som kan tage fra inden at det går ud over forsvaret.  Kører selv en boldvindende og en felt-til-felt spiller på den centrale midt (som beskrevet tidligere i denne tråd).

Prøv eventuelt at ændre lidt på den centrale midt, og så udnyt dine hurtige spillere oppe foran, det har været ganske givende for mig so far. Drop evt. de korte pasninger.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #99: 23 Feb 2016, 13:48 »

Nogen der har haft succes med M. Özil? Tænker over 10 assist og mål på en sæson sådan ca. Gerne over Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #100: 23 Feb 2016, 18:08 »

Nogen der har haft succes med M. Özil? Tænker over 10 assist og mål på en sæson sådan ca. Gerne over Wink

Tænker du på PRL alene eller overall?

Overall så leverede Özil 8 mål og 13 assist i første sæson for mig.

Havde dog andre der leverede enten flere assists eller flere mål.
Logged

John Graversen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #101: 23 Feb 2016, 18:24 »

Nogen der har haft succes med M. Özil? Tænker over 10 assist og mål på en sæson sådan ca. Gerne over Wink

Kunne forestille mig han kunne være god som AP (Support) på højrekanten, med Bellerin som offensiv back bag ham. Hvis spillestilen passer, og han får masser af berøringer, og bevægelsen omkring ham er god, så kunne han højst sandsynligt lave masser af assists!
Logged

Naah.

underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #102: 23 Mar 2016, 13:05 »

Er der nogle af jer, som har haft held med at signe Neymar? Skal til at starte 4. sæson og han gider ikke. Han ville heller ikke i starten af 3. sæson...

Hvordan ser jeres midterforsvar ud? Skriv gerne hvilken sæson i er i.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #103: 23 Mar 2016, 13:19 »

Er der nogle af jer, som har haft held med at signe Neymar? Skal til at starte 4. sæson og han gider ikke. Han ville heller ikke i starten af 3. sæson...

Hvordan ser jeres midterforsvar ud? Skriv gerne hvilken sæson i er i.
Det kræver at du har øget Arsenals omdømme, f.eks. via at vinde PL & CL, samt Barca vinder mindre end de normalt gør. Så vil han med større sandsynlighed ønske at skifte til dig, ellers kan du altid spendere hele transfers budgettet på ham, hvis du virkelig vil have ham, og så satse på en monsterløn er nok.
Logged


whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #104: 23 Mar 2016, 13:40 »

Det kræver at du har øget Arsenals omdømme, f.eks. via at vinde PL & CL, samt Barca vinder mindre end de normalt gør. Så vil han med større sandsynlighed ønske at skifte til dig, ellers kan du altid spendere hele transfers budgettet på ham, hvis du virkelig vil have ham, og så satse på en monsterløn er nok.
Det er da lykkedes mig i starten af 2. sæson at købe neymar med Tottenham Smiley Vandt kun den ene cup og ligaen.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010