home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 228 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 42126 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #15: 24 Nov 2015, 13:28 »

Jeg er også startet med Arsenal og er lige blevet færdig med første sæson.

Mine sommertransfers så således ud

Ind:
Reece Oxford (West Ham) - kompensation på 11 millioner
Thiago Maia (Santos) - 35 millioner
Juan Iturbe (Roma) - 300 millioner
Gabriel Barbosa (Santos) - 142 millioner
Lars Bender (Leverkusen) - 325 millioner

I alt 813 millioner

Ud:
Mathieu Flamini (Torino) - 25 millioner)
+ en pokkers masse spillere på leje

Jeg blev nummer 2 i Premier League kun 2 point efter Chelski.  Jeg havde chancen for at vinde mesterskabet i sidste runde på Stamford Bridge, men det blev desværre kun til 1-1. Hazard udlignede med i den 79. minut  Sur  Sur

i Champions League kom jeg i overkommelig gruppe med Bayern, Olympiakos og Viktoria Plzen. Jeg vandt gruppen, og fik en god lodtrækning i form af Sporting i ottendedelsfinalen. Dem slog jeg samlet 3-2, og røg så ud mod Roma i kvartfinalen.. Det var noget af en skuffelse!
FA Cuppen endte også som en fiasko, da jeg røg ud i 4. runde mod Burnley  ticked off
Til gengæld vandt jeg Capital One Cuppen på en 3-1 sejr mod Liverpool i finalen.

Min foretrukne opstilling:

----------------Cech----------------------
Bellerin-Koscielny-Mertesacker-Monreal
---------Bender---Cazorla---------------
Iturbe----------Özil----------------Alexis
---------------Giroud--------------------

Alexis, Iturbe og Chamberlain har været hårdt ramt af skader, hvilket har betydet at både Alex Iwobi og Joel Campbell har fået masser af spilletid, og har gjort det overraskende godt

Jeg vender tilbage med opdatering, når transfervinduet er overstået  Smiley
Kunne være spændende a høre undervejs eller inden du går ind i vinduet, hvilke prioriteter du har, og hvilke spillere du måske har targettet synes jeg ! Opstemt
altid en fed måde at følge med i et save på - altså at følge lidt med i managerens overvejelser bag Smiley
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #16: 24 Nov 2015, 13:44 »

Det var sgu en god idé  Smiley

Jeg har tænkt, at jeg skal forstærkes på venstreback. Synes ikke Monreal eller Gibbs er gode nok, hvis jeg skal kæmpe med om CL eller PL. Så der er planen at sælge Monreal, fordi Gibbs er homegrown. Ønskespilleren på venstreback må være Jose Gaya eller Alaba.

Ospina vil gerne væk pga. meget lidt spilletid (han får kun Capital One Cup og få CL-kampe). Så jeg skal også have fat i en ny reservemålmand.

Udover det vil jeg gerne have en vaskeægte klasseangriber. Lige nu er jeg mest tændt på Dybala.
Og sidste ønske er en ny centerforsvarer, da Mertesackers kontrakt løber ud efter sæsonen, og den bliver ikke forlænget. Et bud på en erstatning kunne være John Stones  Smiley

Jeg har på forhånd hentet Ante Coric og Lincoln til fremtiden.
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #17: 24 Nov 2015, 13:48 »

Spændende navne i absolut topklasse må man sige - hvilket budget har du fået at handle for af bestyrelsen? Smiley
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #18: 24 Nov 2015, 16:55 »

750 millioner  Smiley

Der har været travlt hos Arsenal i  transfervinduet. Status her med 2 uger tilbage af vinduet:
Ind:
John Stones (Everton) - 295 millioner
Ante Coric (Dinamo) - 132 millioner
Jose Gaya (Valencia) - 370 millioner
Paulo Dybala (Juventus) - 420 millioner
Lincoln (Gremio) - 35 millioner
David Raya (Blackburn) - 72,5 millioner

Ud:
Aaron Ramsey (Manchester City) - 340 millioner
Kieran Gibbs (Manchester City) - 260 millioner
Thiago Maia (PSG) - 215 millioner
Mathieu Debuchy (West Ham) - 45 millioner
Yaya Sanogo (Bournemouth) - 35 millioner
David Ospina (Derby) - 65 millioner

De fleste transferønsker er blevet opfyldt. Det blev dog Gibbs, der blev solgt i stedet for Monreal. Jeg kunne ikke sige nej til 260 millioner :-)

Thiago Maia endte med at være en ret god forretning. Et år efter jeg købte ham for 35 millioner, er han nu solgt til PSG for 215 millioner!

Jeg har fået en elendig start på PL, da jeg tabte jeg første kamp på udebane til oprykkerne fra Burnley. Det skal revancheres mod Aston Villa i næste runde  Smiley

Nederlaget mod Burnley blev fulgt op med et hjemmebanenederlag på 1-2 mod Aston Villa.. En meget kritisk start nu hvor jeg tænkte, at jeg skulle vinde mesterskabet her i min anden sæson. Min næste kamp er et besøg hos Watford, og der skal simpelthen 3 point på bordet!
« Seneste Redigering: 24 Nov 2015, 17:53 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #19: 24 Nov 2015, 18:04 »

Er i December 2017.

Mit hold:


----------------Cech/Butland----------------------
Bellerin/Chambers - Koscielny/Dragovic - Laporte - Ricardo rodriguez/Schennikov

---------Pogba/Kristoffer Ajer---Ramsey/Wilshere---------------

Alexis/Chambo----------Özil/Hazard----------------Hazard/Adelaide

---------------Neymar/Cavani--------------------

Har vundet:

1x capital one cup
1x Liga
1x Fa cup
1x CHL
1x Charity shield
1x Klub VM

Har haft et transfer budget på over 2 milliarder, men står pt på 800 mill.

Opstemt
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #20: 24 Nov 2015, 18:13 »

Stærkt at du har hentet Neymar, Pogba og Hazard! Hvad har du givet for dem?
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #21: 24 Nov 2015, 18:37 »

Stærkt at du har hentet Neymar, Pogba og Hazard! Hvad har du givet for dem?

Mange penge  Opstemt Normalt ikke min måde at spille spillet på, men tænkte jeg ville prøve, nu hvor jeg havde lavet så mange penge Smiley

Hazard - 1.25mia.
Neymar - 760mill
Pogba - 760mill
Cavani - 720mill (aaaalt for meget, men var desperat)
Logged

duno
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #22: 29 Nov 2015, 09:30 »

Efter mit første test save hvor jeg som altid tager posten som manager i Barcelona og førte dem til meste og sikrede dem CL titlen de to første år, tænkte jeg at prøve kræfter med Arsenal som jeg ikke har spillet siden 2012 udgaven.

Da truppen umiddelbart både er stærk og byder på en masse spændende talenter burde store forstærkninger egentlig ikke være nødvendige.
Valgte dog at hente en masse spændene spillere, som udviklede sig ret godt i mit første save.

ind kom:
Balanta - 30 mil
Thiago Maia - 85 mil
Gabriel Barbosa - 87,5 mil
Andrija Zivkovic - 14 mil
Breel Embolo - 167 mil
Vincent Aboubakar - 225 mil

Aboubakar, Maia, Balanta og Barbosa blev alle i førsteholdstruppen og blev brugt sporadisk.

Ud røg:
Flamini - 11 mil
Arteta - 20 mil
en masse til udlån

Ved vinterpausen lå jeg på en delt førsteplads med City der lige som mig spillede ret ustabilt.

Mit forsvar var voldsomt ustabilt, kunne spille 2-3 kampe uden at lukke mål ind og så i de 5-6 efterfølgende kampe blev der lukket 2-3 mål ind.

Derfor panikkøbte jeg Martinez fra Sociadad for 280 mil.
Solgte Joel Campell der var i overskud.

Endte med at at ryge ud af begge cupper tidligt, ud af CL i første KO runde.
Ligaen blev vundet, dog alt andet end sikkert. Leicester  vandt hjemme over City og da jeg så selv vandt tog jeg mesterskabet med 1 point ned til City.

Foretrukne opstillingen første sæson

cech
bellerin - Kochielny - Paulista - gibbs
Coquelin - ramsey
Walcott - ozil - sanchez
giroud


Op til anden sæson tog jeg en lille oprydning i truppen.

Ind kom:
Richairo Zivkovic - 65 mil
Rulli - kontraktløs
José Gaya - 370 mil
Laporte - 370 mil
og 2 regens.

Ud røg:
Chambers - 220 mil
Paulista - 117 mil
Szczesny - 82,5 mil
Debuchy - 80 mil
Jenkinson - 65 mil
Carzola - 60 mil
Monreal - 50 mil
Sanogo - 43 mil
Mertesacker - 39 mil

I vinterpausen blev Thiago fra Bayern (135 mil) og Phil Jones (90 mil) hentet ind pga. længere varende skader til Ramsey og Laporte.

Den foretrukne opstilling i anden sæson:

Rulli/Cech (de fik ca. en halv sæson hver)
bellerin - Kochielny - Laporte - Gaya
Coquelin - Ramsey/Wilshere
Walcott/Andrija Zivkovic - ozil - sanchez
Barbosa/Aboubakar

Mesterskabet blev vundet i anden sidste runde med en sejr over nr. 2 Man. City!
Røg ud i Semifinalen til Chelsea. Efter 1-1 ude var jeg foran 1-0 hjemme indtil 3 min før tid, da Chelsea udligner og ender med at vinde efter straffe. SUK!
Røg IGEN tidligt ud af begge cups.

Er nu ved optakten til 3. sæson.

Ind er kommet:
Martial - 400 mil
Romagnoli - 570 mil

Ud røg:
Martinez - 180 mil
Welbeck - 145 mil
Giroud - 80 - mil
Ospina - 53 mil

Planen er at de startende 11 ser således ud:

Rulli
Bellerin - Romagnoli - Laporte/jones - Gaya
Coquelin/Gaia - Ramsey/Wilshere
Barbosa/Andrija Zivkovic - ozil - sanchez
Zivkovic/Martial

Ainsley Maitland-Niles er hævet op i 1. holds truppen og forventer han bider sig lidt fast på den centrale midtbane.
Jeff Reine-Adelaide forventes at blive udlejet igen. En spiller jeg forventer får en stor fremtid.


I denne sæson vil mit fokus være på CL - Det må vidst være året hvor det lykkedes at gå hele vejen (En finale plads kan dog accepteres)
Logged

Klausen89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #23: 29 Nov 2015, 14:10 »

Jeg er naturligvis også startet med Arsenal. Mit mål med holdet er at bygge på de unge spillere. Jeg går hovedsageligt efter spiller under 25 år, gerne yngre.

1 sæson er afsluttet, jeg vandt det engelsk mesterskab med 87 point Chelsea nr. 2 med 84 p, og nr. 3 blev overraskende swansea med 74 p.

I Chl røg jeg på værste vis ud til Barcelona i semi finalen, hvor jeg startede ud med at spille 2-2 hjemme, for der efter at tabe 4-0 ude. Røg tidligt ud af FA cuppen og capital one pga. brug af udelukkende unge spillere.

Så alt i alt en godkendt første sæson med Arsenal. De bedste spiller: Hector Bellerin med et snit på 7,79, Alexis med et snit på 7,68, Kieran Gibbs med et snit på 7,56. Ikke overraskende er mine backs højt i gennemsnit, da jeg har sat mit spil op omkring dem, så positivt at de gør som forventet.

Transfer i dkr:

Ind:
Ruben Neves 155 mil
Gabriel Barbosa 115 mil
Emauel Mammana 40 mil
Andrija Zirkovic 13 mil
Lucas Romero 45 mil
Dayot Upamecano 26 mil
Iver Fossum 15 mil
Bartlomiej Dragowski 57,5 mil
Mikkel Duelund 15 mil.

Og i vinter transfer:
Americ Laporta 370 mil

Ud:
Flamini 20 mil
Arteta 12 mil.

Det næste der skal ske er at jeg skal have tyndet ud i de ældre spiller bl.a. debuchy, Mertesacker, Carzola. Joel Campbell, Paulista, og muligvis Wellback, Monreal skal også ud. Det afhænger lidt af hvem der skal købes.

Mit mål for transfer:
Gaya (Valencia) ellers Rricardo Rodriguez
En backup på OMC positionen
Og en FC Evt. John Stones eller Dier

Jeg spiller boldbesiddende med korte afleveringer i en 4-2-3-1 Bred

                       Cech
Bellerin/Chambers-Laporta-Koscielny-Gibss

     Coquelin/Romero-Ramsey-Wilshere

Walcott/Chamberlain-Øzil/Carzola-Alexis/Wellbeck
             
                 Giroud/Barbosa

Jeg spiller med stor rotation med mine spiller, så de unge får også spilletid, og nyder godt af det.

Hvis i vil have screenshots osv. bliver det ikke af mig, jeg er simpelthen så dårlig til det.

Med et transfer budget på noget der ligner 1 mia. regner jeg stærkt med at få nogen unge vidunderdrenge som kan udvikle sig til verdensklasse spiller.

Bud på spiller modtages med Kyshånd


     
Logged

duno
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #24: 29 Nov 2015, 20:48 »



                       Cech
Bellerin/Chambers-Laporta-Koscielny-Gibss

     Coquelin/Romero-Ramsey-Wilshere

Walcott/Chamberlain-Øzil/Carzola-Alexis/Wellbeck
             
                 Giroud/Barbosa

Jeg spiller med stor rotation med mine spiller, så de unge får også spilletid, og nyder godt af det.

Hvis i vil have screenshots osv. bliver det ikke af mig, jeg er simpelthen så dårlig til det.

Med et transfer budget på noget der ligner 1 mia. regner jeg stærkt med at få nogen unge vidunderdrenge som kan udvikle sig til verdensklasse spiller.

Bud på spiller modtages med Kyshånd


     
 


Jeg er virkelig overrasket over hvor god Bellerin han er. Han har præsteret hhv. 7.65 og 7.78 i ligaen i de 2 første sæsoner. 7.57 i indeværende.

Kan varmt anbefale dig at købe José Gaya til venstrebacken. 7.53 i første sæson og 7.74 i indeværende.

Jeg har i de 2 første sæsoner haft virkelig svært ved at få en angriber til at score mange mål, det lader til at jeg har ramt rigtigt med Richairo Zivkovic i tredje sæson - 16 kampe i 13 mål med 7.54 i snit. Hvis han kan holde formen bliver han svær at slå af Smiley

Andrija Zirkovic slog igennem i midten af sidste sæson, da jeg hev ham tilbage fra lån og gav ham chancen - han greb den og har været fast mand på højre kant siden da.

Mit indkøb af Romagnoli på 570 mil syntes jeg selv var lidt vanvittigt, men han er pengene værd lader det til.

Hvem bruger du af klubbens egne unge?
Hvor mange mål har dine angribere scoret?

Logged

duno
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #25: 30 Nov 2015, 18:00 »

3. sæson er nu færdigspillet.

Det blev til en skuffende CHL sæson. Sejlede i de sidste 2 gruppekampe pga. skader og karantæner og ender som nr. 2 i gruppen.
Selvfølgelig trækker jeg Real Madrid i .1 KO runde - et hold som i den periode vandt alt og endte også med sende mig ud med 4-1 samlet. Yderst skuffende, da jeg havde sat næsen op efter minimum finalen! Men sådan skulle det ikke være.

Endnu engang stod den på tidlig exit i både F.A cuppen og liga cuppen. Ikke noget jeg græder snot over, men faktisk 2 nederlag jeg var slemt utilfreds med der sendte mig ud. Dog hellere æde de nederlag i cuppen end i ligaen.

Endte som sikker 1'er denne sæson med 10 point ned til Chelsea på 2. pladsen.
Richairo Zivkovic blev topscorer med 29 kasser. Endelig ramte jeg en angriber der scorede stabilt.

I vinterpausen handlede flg.:
Gianluigi Donnarumma som fremtidens mand på mm posten. Måtte slippe 155 mil.
Marcos Rojo blev hentet som backup til Gaya, da jeg solgt Kieran Gibbs. Smed 87 mil.

Ud røg:

Theo Walcott - 220 mil
Alexis Sanchez 445 mil
Kieran Gibss 87 mil
Laurent Koscielny 10 mil

Sæsonens foretrukne startellever: 4-1-2-2-1

---------------- Rulli ----------------------
Bellerin - Romagnoli - Laporte - Gayá

---- Thiago Maia/Francis Coquelin------

-----Maitland-Niles---Ramsey/Thiago-----

A. Zivkovic/Barbosa----Ozil/Adelaide/Martial

---------Zivkovic/Martial/Barbosa-----------

Maitland-Niles satte sig hurtigt på den ene af pladserne på midten, med solide præstationer.

Oplever stadig at holdet spiller ret ustabilt i løbet af sæsonen. Defensiven er der kommet nogenlunde styr på og lukker egentlig mest af alt mål ind når jeg er foran med flere mål - mangel på koncentration er voldsomt frustrerende.
Mit store problem har været mange afgjorte 0-0 og 1-1 resultater. Kan den ene kamp vinde 5-0 og kampen efter spille 0-0 med samme trup, taktik og instruktioner.


Op til den nye sæson er det eneste indkøb på plakaten Neymar, som jeg har skrevet kontrakt med. Handlet for svimlende 600 mil her og nu 400 mil over 48 mdr. Med ham tror jeg på at truppen er stærk nok til både at kæmpe med om PL og CHL titlen!

Den forventede stærkeste startellever lyder:

---------------- Rulli ----------------------
Bellerin - Romagnoli - Laporte - Gayá

----------- Thiago Maia -----------------

------Maitland-Niles-----Ramsey------

A. Zivkovic ------------------- Neymar

----------- R. Zivkovic-------------------
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #26: 30 Nov 2015, 23:19 »

Vildt hold og vilde bedrifter synes jeg. Dog lidt synd med et hold i den engelske liga, at du ikke har en eneste national spiller i start 11'eren Smiley
Men det er jo bare min mening. Hvor bred er din trup? Er den snart til også at gå efter FA Cup eksempelvis?
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #27: 30 Nov 2015, 23:34 »

Helt enig med bøvle, der lidt synd. Men fedt ar se du har Ainsley Maitland-Niles som fast mand.
Kunne man evt se et ss af ham? :-)
Logged

Supra Societatem Nemo

duno
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #28: 01 Dec 2015, 09:55 »

Vildt hold og vilde bedrifter synes jeg. Dog lidt synd med et hold i den engelske liga, at du ikke har en eneste national spiller i start 11'eren Smiley
Men det er jo bare min mening. Hvor bred er din trup? Er den snart til også at gå efter FA Cup eksempelvis?

----------------------------------- Rulli/Donnarumma -----------------------------------


------------Bellerin/Jones - Romagnoli/Phil Jones - Laporte/Rojo - Gayá/Rojo--------


------------------------------------- Thiago Maia/Coquelin ------------------------------


-----------------------Maitland-Niles/Wilshere-----Ramsey/Thiago---------------------


A. Zivkovic/Barbosa/Berardi/Emboli ------------------- Neymar/Ozil/Martial/Adelaide



---------------------------- Berardi/Barbosa/Martial/embolo-----------------------------

Og så har jeg nogle Regens som kan få nogle kampe hist og pist. Ikke nogen der er udviklet nok til at gå i startelleveren.
Har faktisk et par spændende engelske regens, som jeg forventer mig en del af.

Kan godt se problemstillingen med ikke at have engelske spillere med på holdet, men mener simpelthen ikke der er nogle der er stærke nok til at være en del af holdet. Maitland-Niles er dog engelsk - og fast mand på landsholdet.

I år går jeg efter ligaen og CHL. ikke 100% efter en FA cup - den kommer i anden række denne sæson Smiley
Logged

duno
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #29: 01 Dec 2015, 10:03 »

Helt enig med bøvle, der lidt synd. Men fedt ar se du har Ainsley Maitland-Niles som fast mand.
Kunne man evt se et ss af ham? :-)



* Stats.png (165,86 KB - hentet 137 gange.)
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010