home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Polakens legestue (Følg mit save FM16)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Polakens legestue (Følg mit save FM16)  (Læst 10680 gange)
Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #15: 21 Nov 2015, 19:34 »



Av.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #16: 22 Nov 2015, 09:07 »

Er netop kommet igennem transfervinduet, og det eneste vi foretog os, var sende Stephan Petersen til varmere Portugal, efter mange års tro tjeneste.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #17: 22 Nov 2015, 10:18 »

Så er de indlende kampe blevet spillet, alle har mødt hinanden to gange, og nu skal Superligaen så deles i to. Mestersskabspil, og nedrykningsspil.

Desværre evnede vi ikke at komme i top 6, og derfor deltager vi i dette års nedrykningsspil. Dog føler jeg mig rimelig sikker på, at vi ikke trækker en af billetterne ned.

Liga

Nedrykningsgruppe
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #18: 27 Nov 2015, 22:02 »

Så er sæsonen blevet færdigspillet, og nu skal der fokus på den kommende sæson, som skal gå bedre. Meget bedre. Hvordan jeg har tænkt mig dette, kommer senere.



Vi røg ud af spillet om Europa tl Brøndby, hvilket gør ondt, meget ondt på måden hvorpå det skete.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #19: 27 Nov 2015, 22:14 »

Det her er faktisk meget sjovt.

Job interview
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #20: 28 Nov 2015, 19:59 »

Så er det vist på tide, med en update. En længere en af slagsen.

Hvis vi starter med taktikken, så har jeg erkendt, at min succes taktik fra FM15, ikke kan give mig den samme succes, og at jeg derfor må opfinde den dybe tallerken igen. Det er jeg vidst ikke den første der har erkendt.

Jeg har indtil videre ”kun” ændret på mine to kanter, således at de nu er fløjspillere, og ikke længere indvending angriber.

Dette har jeg gjort for at skabe overtal på kanterne, og fordi jeg følte at det blev trængt med pladsen foran mål, hvorfor jeg nu beholder mine kanter på kanterne, og ikke smider dem i boksen.

Det har så givet en ny hovedpine. Jeg får ikke længere det ønskede antal spillere ind i boksen, da min angriber fortsat ligger alene. Her kom der før gerne enten begge kanter, eller som minimum den ene af dem. Men den hovedpine kigger jeg på i vinterpausen, så mere om det senere.

Opstilling

Truppen ser efterhånden stærk og meget bred ud, og jeg er ved at være godt tilfreds med både størrelse og samlet kvalitet.

Trup

Stærkeste opstilling

Følgende unge spillere, skal jeg se, om det er muligt at give 5 startere i sæsonen, hvilket jeg tror er muligt for størstedelen af dem.

Unge spillere

I pokalen er vi videre til 4. runde, hvor vi skal made Aab. Ikke drømme modstanderen, men absolut en kamp vi burde være med til at sætte vores præg på.

I ligaen går det også bedre end tidligere. Vi ligger I top 6, og ikke uden chance for at avancere med nogle mere stabile kampe i træk. Målet hedder top 6, og deltagelse i mesterskabsslutspil let.

Er der nogen/noget i ønsker at få uddybet eller se SS af må i endelig sige til, så skal jeg fremskaffe det til jer!  Wink

Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #21: 29 Nov 2015, 10:31 »

Nååå....

Blev ramt af Crash dump sidst på aftenen, og har hertil morgen ikke kunne få adgang til spillet, og har ikke nogen backup liggende......

Jeg overvejer mit næste save, selvom jeg dog føler mig rimelig sikker på, hvor det ender.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #22: 29 Nov 2015, 15:29 »

Efter at mit AGF save chrasede, har jeg valgt at give AGF endnu et skud.Ny taktik, nye spillere og nye tanker. Og vigtigst af alt! Så gemmes der backups hver 14. dag! Wink
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #23: 29 Nov 2015, 20:13 »

Så er jeg kommet til september, og dermed er sommerens transfervindue lukket, og jeg vil derfor komme med den 1. opdatering.

Lad os starte med det vigtigste, nemlig taktikken. Jeg erfarede i det første save med AGF, at min taktik fra FM15 ikke længere fungerede, og derfor måtte der tænkes kreativt. Det er der blevet, og efter at have researchet på det store internet, er jeg kommet frem til en opstilling, som jeg egentlig er ved at være godt tilfreds med. Planen er, at der til sommer skal justeres på denne, samt forhåbentlig læres en ny. Men en ting af gangen.

Taktik 

Holdindstillinger

Hele ideen er, at min OMC skal være omdrejningspunktet offensivt, og at min angriber hamrer mål ind. Ganske simpelt. Derudover er det uhyre vigtigt at stå godt bagude, noget vi stadig arbejder med, men alt tager tid.

Truppen består af 22 mand, med mulighed for at supplere med spillere fra mit 2. hold hvis skaderne vælter ned over os.

Truppen

Foretrukne starter

Der er selvfølgelig også blevet handlet, dog kun i det små. To spillere er kommet ind, den ene på leje fra Man City, som vi har samarbejde med, og dette skal selvfølgelig udnyttes.

Ellis Plummer

Ellis er en ung forsvarspiller, som primært er hentet til midterforsvaret, men kan dog benyttes på venstreback. Dette er dog ikke planen. Hentet som backup til Piscu og Elez.

Jeppe Tverskov

Efter at Red Bull Salzburg indløste Jønssons frikøbsklausul, valgte jeg at hente hans erstatning i Randers. Købt til at kæmpe med Daniel A. Pedersen om spilletid på den defensive midtbane, og kan hjælpe til i forsvaret.

Som allerede nævnt, røg Jønsson til Østrig. Derudover har jeg lejet en del spillere ud, primært yngre, der skal jagte spilletid, da udsigterne i Aarhus var dårlige. Dette kan de forhåbentlig få i de respektive klubber. Jesper Lange håber jeg kan finde målnæsen, ellers har han, desværre, nok ikke den store fremtid i Aarhus.

Udgående transfer

I pokalel slog vi sikkert NB Bornholm ud 3-0, uden nogen slinger i valsen, og har nu trukket Silkeborg, som formodentlig kommer til at volde os større problemer.
Ligaen er lidt blandet. Spillet ser fint ud, og bliver bedre og bedre, men mangler til tider lige det sidste, hvilket vores placering også afspejler. Målet hedder top 6, hvilket jeg bestemt ikke ser som urealistisk.

Pokalen

Liga

Som altid må i sige til, hvis der er noget i gerne vil se SS af.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #24: 30 Nov 2015, 20:04 »

LEON A!!!!! Jeg har drømt om dette øjeblik i alle FM sæsoner, og endelig (!) er det lykkedes!! Jeg er lykkelig!



Leon Andreasen
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #25: 30 Nov 2015, 20:24 »

 Så er vi kommet på den anden side af januar, og dermed er vinterens transfervindue afsluttet.  Jeg havde egentlig regnet med, at vi skulle holde os i ro, og ikke gøre de større handler. Kan dog allerede afslører at det ikke helt holdte.

Vatsadze er røget til M. Tel-aviv, der endte med at smide godt 7 mio. for ham. Det kunne jeg ikke sige nej til.

Et andet tilbud bestyrelsen ikke kunne afvise var på Danny Olsen. Ca. 3 mio. smed Young Boys for ham, og han er nu i Schweiz.

Dette betød at jeg var nød til at hente spillere ind i truppen. Som erstatning til Vatsadze, valgte jeg at hente Emil Larsen permanent, som dog allerede var i klubben på en lejeaftale, som nu er vekslet til en permanent kontrakt.

Jeg tog igen til Man City for at leje en ekstra spiller til bredden. Her hentede jeg Kean Bryan, som skal hjælpe til på midten af banen, når der er behov for dette.

Og som allerede afsløret, så er Leon Andreasen hentet til Aarhus. Hjem til Aarhus. Jeg er stadig helt i syvende himmel over at få ham hjem. Det er måske det største i min karriere. Det er så vigtigt.

Aabech har fået et lukrativt tilbud fra Cypern, og han smutter sydpå til sommer. Det passer mig egentlig okay, da jeg ikke føler jeg har fået det fulde af ud af ham, så han er væk til sommer.

I pokalen røg jeg ud til Silkeborg, ekstremt skuffende. Men de var bare bedre på dagen.

I Ligaen ser det okay ud, og det begynder at se bedre og bedre ud med resultaterne, så det lover godt, i forhold til målet om top 6.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #26: 30 Nov 2015, 21:28 »

Godt køb af Leon Andreasen - han er sgu en kvalitetsspiller, når han ikke er skadet.... Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #27: 30 Nov 2015, 21:31 »

Jeg ser virkelig også frem til, hvad han kan tilfører holdet. Håber at vi kan holde ham skadesfri! Smiley
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #28: 30 Nov 2015, 21:42 »

Min drøm ligger i ruiner. Jeg er knust. Godnat.

Knust drøm
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Husted6950
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Polakens legestue (Følg mit save FM16)
« Svar #29: 30 Nov 2015, 23:17 »

Min drøm ligger i ruiner. Jeg er knust. Godnat.

Knust drøm

kom sku lige til at grine lidt der efter du havde været så glad for at havde fået ham til klubben Peace
men det er bare typisk FM og ødelægge ens drømme :O
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010