home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  1 Bruger, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC.Internazionale
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: FC.Internazionale  (Læst 21676 gange)
hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #15: 25 Nov 2015, 15:49 »

Nyeste update er at barcelona havde bestemt sig for at de ville have Santon.. Så jeg fik trods alt presset dem op på 280 millioner.. Så nu skal jeg ud og søge efter en venstreback. Har kig på Kurzawa fra Psg, som lige pt kan fås for omkring 300.
Hvorfor beholdte du ikke D. Santon? Han er jo homegrown Peace Og er Kurzawa så meget bedre?
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #16: 25 Nov 2015, 18:29 »

Er der nogen som er kommet langt med Inter som kan sige lidt om talenterne (måske nogle billeder)? Her tænker jeg L. Crisetig, F. Bardi, C. Biraghi, eller andre Smiley
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #17: 25 Nov 2015, 18:55 »

Har i forlænget med Handanovic? Har sikret mig Rulli på fri men ved ikke om jeg skal lade Handanovic smutte?
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #18: 25 Nov 2015, 22:36 »

Har i forlænget med Handanovic? Har sikret mig Rulli på fri men ved ikke om jeg skal lade Handanovic smutte?
Rulli er vel fremtiden? Så hvis du kan få en god pose penge for Handanovic, så ville jeg da lade ham smutte. Men har også en forkærlighed for Argentinere i Inter Wink
Logged

Fnogz
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #19: 26 Nov 2015, 12:19 »

Hvorfor beholdte du ikke D. Santon? Han er jo homegrown Peace Og er Kurzawa så meget bedre?

Kurzawa er hjernedød - bliver en af det bedste venstrebacks i spillet Smiley
Santon blev utilfreds og forlangte et skifte, så der var ikke meget at gøre.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #20: 26 Nov 2015, 13:21 »

Kurzawa er hjernedød - bliver en af det bedste venstrebacks i spillet Smiley
Santon blev utilfreds og forlangte et skifte, så der var ikke meget at gøre.
Fair nok Smiley (snøft)
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #21: 26 Nov 2015, 17:45 »

Hmm første sæson endte med en 2. plads 15 point efter Juventus som var ret suveræne med hele 99 point. Icardi blev topscorer med hele 40 mål dog lidt bekymrende at halvdelen af holdets mål kom fra en mand.
Er lidt frustreret over at jeg ikke kan få 4-2-3-1 til at fungere som er den formation jeg ideelt gerne vil spille...
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #22: 26 Nov 2015, 18:43 »

Hvor mange penge fik i til 2. sæson?
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #23: 17 Dec 2015, 09:33 »

Jeg har nu også begivet mig ud i at starte med Inter, da jeg synes de har fået et sjovt hold. Jeg havde på forhånd besluttet at jeg ville spille en lidt alternativt taktik med tre forsvarere, og jeg er endt med den nedenstående:

Handanovic
Miranda (CB - Boldspillende Stopper) - Murillo (CB - Opbakker) - Juan Jesus (CB - Boldspillende Stopper)
Felipe Melo (DMC - Dybdeliggende playmaker)
D'Ambrosio (HM - Defensiv Wing) - Kondogbia (CM - Felt til felt) - Guarin (CM - CM Support) - Perisic (VM - Defensiv Wing)
Icardi (ANC - Fremskudt angriber) - Jovetic (ANC - Komplet angriber support)

Jeg har kun spillet en håndfuld træningskampe, men indtil videre ser det rigtig spændende ud.

Jeg har lavet følgende transfers:
Ind:
Bentancur fra Boca - cirka 25 mil (inklusiv klausuler)
Breel Embolo fra Basel - 200 mil (inklusiv klausuler, kontant beløb på cirka 120 mil)

Derudover har jeg sikret mig et par 16 årige talenter til at krydre mit u18 hold, så må vi se om de kan taget skridtet op.

Ud:
Nagatomo til Liverpool - 105 mil
Biabiany til Tottenham - 150 mil  (inklusiv klausuler, 102 mil i kontant beløb)

Dermed har jeg fået sikret fremtiden, da både Bentancur og Embolo når at blive egen avl af klubben når man henter dem i første sæson.
Jeg er meget spændt på dette save, da jeg synes at både taktikken og fremtidsmulighedern e er spændende med dette hold.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #24: 21 Jan 2016, 14:25 »

Er nu også kommet igang med FM16 og selvfølgelig, tradition tro, første save med Inter. Har spillet en sæson og kan konkludere: M. Icardi scorer på alt!! Vandt 1. sæson udelukkende pga. ham og der ser også ud til jeg vinder 2. sæson pga. ham Shockeret
Lidt en udfordring med klubbens økonomi, men fik solgt G. Kondogbia for 350 mio. kr. til Barcelona, og alle de løntunge/halvdårlige spillere (N. Vidic!!) røg også. Så det hjalp på situationen Thumbs Up
« Seneste Redigering: 21 Jan 2016, 19:47 af hoeven » Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #25: 11 Feb 2016, 13:30 »

Er der nogle som har en god taktik til Inter?  Og helst en 4-2-3-1 Bred.
Den jeg bruger fungerer egentlig fint nok, men kan bare ikke få Icardi til at score, er dog stadig kun igang med pre-season.. Smiley
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #26: 22 Feb 2016, 13:52 »

Er der nogle som har en god taktik til Inter?  Og helst en 4-2-3-1 Bred.
Den jeg bruger fungerer egentlig fint nok, men kan bare ikke få Icardi til at score, er dog stadig kun igang med pre-season.. Smiley

Jeg har en god 3-5-2'er hvor M. Icardi bomber, hvis du kan leve med det? Smiley
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #27: 22 Feb 2016, 14:16 »

Er der nogle som har en god taktik til Inter?  Og helst en 4-2-3-1 Bred.
Den jeg bruger fungerer egentlig fint nok, men kan bare ikke få Icardi til at score, er dog stadig kun igang med pre-season.. Smiley

Fandt lige den her: http://www.fm-base.co.uk/forum/share-download-fm-16-tactics/351824-4-2-3-1-wide-gatling-project-invicible-142-goals-league-%2A%2A-update-%2A%2A.html - Du kan jo give det et skud, ved bare ikke om M. Icardi fungerer som Komplet Angriber. Har klart størst succes med ham som Fremskudt Angriber eller Skarpretter Thumbs Up
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #28: 29 Feb 2016, 19:58 »

Efter min første sæson hos Nerazzurri, vil jeg komme med en opdatering på mit hidtil sjoveste spil i FM16.

Jeg har tidligere på ugen læst Wester fuldstændigt fantastiske ”blog” omkring vejen til succes i FM16 igennem. Hvilket har fanget min motivation til at sætte endnu et spil op i denne udgave. En af wester’s punkter var at sætte nogen realistiske mål for spillet, noget jeg har gjort med følgende mål:

- Tynd ud i den store trup (Fra start er 168 spiller på kontrakt i Inter)
- Kom tilbage i Champions League
- Sats på en italiensk stamme (Inter har pt. kun 3 spiller på førsteholdet der er fra Italien).
- Vind serie A

Min første sæson gik med at finde den rigtige taktik, noget som så ud til at virke allerede i første forsøg. Hvor mit første nederlag fandt sted på Lazio d. 5 december. Efter Lazio kampen skulle næste gang jeg satte point til være mod Roma d. 6 februar. Alt kørte på skinner og et mesterskab var i sigte, men så kom krisen og i de næste 6 kampe blev det kun til sølle 1 point.
Juventus var nu stukket endegyldigt afsted mod titlen, selv 6 sejr i stribe til sidste på sæsonen kunne gøre noget ved at titlen røg til Torino. Jeg selv endte på et flot 2 plads med 75 point, et enkelt mere end Roma.

I pokalturneringen blev det til den store succes, efter sejr mod Atalanta, Fiorentina og Napoli blev Juventus slået 1-0 i finalen og mit første trofæ var en realitet.

Op mod den nye sæson er der foretaget en masse ny indkøb, samt endnu flere salg. Har pr. 11 august solgt noget der ligner 50 spiller. Derfor vil kun de mest nævneværdige blive nævnt.

Ind:
Geronimo Rulli - Fri transfer fra Real Sociadad
Sergio Diaz - 18 mil fra Cerro Porteno
Paolo De Vitis - 8 mil fra Bologna (Regen)
Christian Capone - 6 mil fra Atalanta
Jorge - 150 mil fra Flamengo
Domenico Berardi - 350 mil fra Sassuolo (200 mil er betalt over 48 måneder)
Pierre-Emile Højbjerg - 85 mil fra Bayern.

Nathaniel Chalobah og Cristian Manea er lånt fra Chelsea for at skabe en større bredde.

Ud:
Jeison Murilio - 95 mil til Liverpool
Samir Handanovic - 90 mil til Roma (Kan stige til 210 mil)
Dodo - 30 mil (Kan stige til 90 mil + 50% af næste salg)
En hel masse reserve spiller, samlet er der solgt for 320 mil kr.

Truppen (Starter er markeret med fed)

Målmand: Geronimo Rulli, Predrag Rajkovic

Backs: Davide Santon, Cristian Manea, Jorge, Federico Dimarco

Central forsvar: Joao Miranda, Andrea Ranocchia, Jorge Jesus, Felipe Melo

Defensiv midtbane: Fredy Guarin, Gary Medel

Central midtbane: Pierre-Emile Højbjerg, Geoffrey Kondogbia, Marcelo Brozovic, Nathaniel Chalobah

Kanter: Domenico Berardi, Steven Jovetic, Ivan Perisic, Yuto Nagatomo

Angriber: Mauro Icardi, Sergio Diaz
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC.Internazionale
« Svar #29: 23 Apr 2016, 14:15 »

Wuhuuu!! M. Icardi vandt lige Balon D'or år 2019 Thumbs Up Peace Han scorede også 53 mål og lagde op til 12 i ca. 40 kampe, så "lidt" fortjent Cool
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010