home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 496 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 23765 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #45: 13 Okt 2016, 13:31 »

Endnu en sæson er overstået i England og endnu engang blev det de lyseblå fra Manchester der stod med Premier League trofæet over armene. Fire kampe før sæsonafslutning var det sikkert, og med 85 point var det nok til at holde Chelsea væk på andenpladsen (73 point).

Derudover blev Charity Shield og Liga Cuppen vundet, mens Bayern München blev endestation i CL. FA Cuppen kan jeg ikke huske hvem vi tabte til, men den vil være topprioritet i næste sæson sammen med CL, hvis jeg når så langt inden FM17! Målet har hele tiden været at vinde alt med City og så komme videre - det når jeg nok ikke, men jeg gør ihvertfald hvad jeg kan!

Smirnov blev endnu engang topscorer med 34 mål og årets spiller af forbundet, samt mest scorende i Europa, mens jeg selv blev årets manager.

Af spillere der har været med mig længe skal nævnes Alessio Tasso som jeg havde med mig fra Novara og FC Køln, som efterhånden er blevet en rigtig dygtig back og wing, som virkelig spiller godt. Derudover er Will Perry, som kom ud af Wolves' ungdomsakademi mens jeg var træner der, en fremragende højre wing som virkelig har vist sig kompetent til at spille i City. Det har betydet at vores argentinske stjernespiller, Lucas Luna Diale, er solgt til West Ham, da jeg simpelthen ikke kunne finde plads til ham.

Der er efterhånden skiftet godt ud i spillertruppen, og der begynder så småt at komme flere englændere ind på holdet.
« Seneste Redigering: 14 Okt 2016, 10:04 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #46: 14 Okt 2016, 16:17 »

Tromsø

Min første fulde sæson i Tromsø var kalenderåret 2022. Inden sæsonstarten skiftede jeg halvdelen af holdet ud og hentede en lang række italienere ind. Markedet for kontraktløse italienske spillere var simpelthen vanvittigt, og jeg hentede blandt andet et tidligere Roma-talent ind. Målet var klart. Oprykning.

Resultaterne i sæsonen var mere svingende, end jeg kunne lide det, men til slut blev det til en andenplads og direkte oprykning. Endnu vildere var vores sæson i pokalen. Her kom jeg til finalen og mødte Viking, der var endt som toer i den bedste række. Jeg kom hurtigt bagud og troede det var slut, men på en eller anden led kom vi tilbage i kampen og vandt med 2-1. Fantastisk og mit første trofæ var hjemme.

Sæson 2023 blev altså i den bedste række. I transfervinduet solgte jeg en italiensk angriber for 25 mio. kr. til Bolton, en italiensk højrekant for 20 mio. til Legia Warzawa og en italiensk midtbanespiller til Häcken for 5,5 mio. Det gav solide indtægter og jeg kunne hente et par fine spillere ind for disse og samtidig have penge på bankbogen. Mest markant var en 18 år gammel australsk angriber der kom gratis til, men i løbet af sæsonen nettede 18 gange i ligaen. Nu jagtes han af PSG, Real, Juventus og en række andre store klubber. Værd at nævne er også en ung venstrekant/back jeg hentede i Rosenborg for 6,5 mio. kr. Han scorede otte mål, agde op til seks og tiltrækker nu interesse fra blandt andre Sevilla og Barcelona.

Hvordan gik det så? Jeg endte som syver i Eliteserien, tabte i straffekonkurrence til Lillestrøm i pokalens semifinale og gik videre fra en Europa League gruppe med Panathinaikos, Schalke og Trabzonspor. Godt hjulpet på vej af seks mål fra min unge australske angriber. Lidt sjovt var det at mine hjemmekampe blev spillet i Molde - 1300 km. fra Tromsø.

Den står altså på Europæisk bold i foråret, hvor jeg også starter en ny sæson. Jeg satser på medaljer, men det kommer helt an på hvilke spillere jeg mister og hvem jeg kan hente ind i stedet. Med en solid økonomi og et transferbudget på 50 mio. kr. behøver jeg dog ikke sælge for enhver pris.

Logged

Isolation

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #47: 14 Okt 2016, 22:07 »

Stærkt arbejde begge 2  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #48: 15 Okt 2016, 01:12 »

3. sæson i Vålerenga er nu fuldført og det er tid til at gøre lidt status  Smiley

Vi starter med det dårlige. I den norske cup blev vi på pinligste maner sendt ud i første runde af et 2. divisions hold. Hele Norge grinte af os da det skete  Forlegen

I EL gik det noget bedre. Vi kom hele vejen til gruppe spillet hvor modstanderne var Toulouse, Heerenveen og Rijeka. Vi fik skrabet 6 point sammen i gruppen hvilket var fint. Desværre var det slet ikke nok, så vi måtte indtage en sidste plads i gruppen.



I Tippeligaen lagde ud dårligt ud, i forhold til sidste sæson. Vi skulle dog komme rigtig godt efter det. Ved sæsonen sidste kamp, skulle vi bare spille uafgjort for at vinde mesterskabet.
Vi kom selvfølgelig bagud 0-2 og mesterskabet er ved at glippe. Med 2 fantastiske scoringer er vi pludselig tilbage på mesterskabskurs. Bedst om jeg begynder at tænke på guldet bliver der desværre scoret til 2-3. Heldigvis vil spillerne det anerledes og dybt inde i overtiden får vi udlignet 3-3. I de allesidste sekunder får modstanderne så straffe.
I bare raseri er jeg ved at slette fm, men min dejlige keeper snupper straffet og vi kunne løfte mesterskabstrofæet  Cool



Præstationen i ligaen kastede årets manager af sig og i løbet af året er det lykkedes mig at sikre endnu et licens. Nu mangler jeg kun A licensen  Smiley Smiley

Sejren i ligaen og årets manager  2 år i træk havde givet genlyd hos et par storhold i knibe. Selveste Borussia Mönchengladbach og FC Internationale inviteret til en kop kaffe  Smiley

Efter de to samtaler spekuleret jeg lidt over hvem jeg helst ville til. Det var dødt løb, så besluttede at det blev de første der viftede med kontakten.

Klubben der gjorde det var:



De er i dyb krise og ligger nr. 19 i ligaen godt halvvejs i sæsonen, så der ligger en stor udfordring foran mig nu  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #49: 15 Okt 2016, 11:46 »

JAAAA!!!! ITALIEN!! Opstemt Elsker at høre om de store kæmper der kæmper om at komme tilbage! Smiley

Gode resultater endnu engang - held og lykke i Italien! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010