home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 439 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Journeyman  (Læst 23794 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #15: 24 Sep 2016, 11:16 »

Sådan!! Opstemt Fedt at du er med! Wink Fornuftige resultater - det lover godt for fremtiden! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #16: 24 Sep 2016, 12:11 »

Sådan!! Opstemt Fedt at du er med! Wink Fornuftige resultater - det lover godt for fremtiden! Opstemt

Det er ser ganske fint ud ja  Smiley

Bedst som jeg havde "brokket" mig over økonomien kom der lidt ekstra penge på kontoen. Hurtigt fik jeg spurgt om lidt uddannelse og de accepterede   Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #17: 24 Sep 2016, 12:36 »

Det er ser ganske fint ud ja  Smiley

Bedst som jeg havde "brokket" mig over økonomien kom der lidt ekstra penge på kontoen. Hurtigt fik jeg spurgt om lidt uddannelse og de accepterede   Smiley

Super - det er vejen frem! Smiley Var også det jeg gjorde, så kan sagtens følge dig! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #18: 24 Sep 2016, 13:34 »

Ja det erbare med at brokke sig til dem Peace
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #19: 24 Sep 2016, 14:07 »

Ja det erbare med at brokke sig til dem Peace

HAHA! Opstemt Ja det er sgu det eneste der virker!!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #20: 25 Sep 2016, 12:23 »

2. sæson i det svenske er nu gået og det blev en dejlig en af slagsen  Thumbs Up

Den svenske cup havde vi kvalificeret os til gruppe spillet. Vi kom i pulje med AIK og Øregryte fra den bedste række samt et hold fra næst bedste. Det hjalp på de blodrøde tal som klubben var i gang med på bundlinjen.

I ligaen var vi intet mindre ind suveræne  Smiley Sejren i ligaen blev sikret med hele 12 point ned til nærmeste forfølger  Cool


Den præstation gav mig også titlen, som årets manager, i divisionen  Thumbs Up


Den kommende sæson bliver formentlig den sidste i klubben med mindre økonomien får et boost af at være i den næstbedste række!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #21: 25 Sep 2016, 12:49 »

Gode resultater alligevel! Opstemt Godt gået så hurtigt. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #22: 25 Sep 2016, 14:30 »

Gode resultater alligevel! Opstemt Godt gået så hurtigt. Wink

Tak Smiley
Det bliver svært i superettan, så jeg har hentet en del spillere, som forhåbentligt kan give os et godt resultat  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #23: 25 Sep 2016, 15:20 »

Ellers må du videre.. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #24: 25 Sep 2016, 16:26 »

Så kom jeg også en sæson længere hen, som endte med at byde på endnu en PL titel - knap så overlegent denne gang, men var vundet fire runder før tid.

Community Shield blev også vundet over West Ham, så det blev altså til to titler for mit Man City-hold.
Capital One blev tabt i tredje runde til Southampton
FA Cup blev tabt i 5. runde til Liverpool (igen)
CL blev igen tabt i første knock out runde - denne gang til PSG

Til gengæld vandt Argentina Copa America, hvilket betyder at jeg kun mangler at vinde Confederations Cup med dem. Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg bliver ved med at være manager her, da der ikke er så meget mere at kigge efter. Smiley

Af transfers har jeg solgt lidt ud i denne sæson og er blevet 800 mio. kr. rigere netto, hvorfor det samlede transferforbrug nu er nede på 7.8 mia. kr. (!)
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #25: 26 Sep 2016, 00:22 »

Jeg er begyndt på et Journeyman-save, hvor jeg startede med at trække lod om hvilke ligaer og lande jeg skulle have med. Endte med alle ligaer fra Colombia, Argentina, Norge, Rumænien, Italien og Serbien. Min første klub blev også valgt tilfældigt, og jeg endte i Fortaleza i den næstbedste (og laveste) colombianske række.

Her blev det til en sæson, hvor jeg endte som 3'er i ligaen. Det bragte mig i slutspillet om oprykning, hvor jeg dog endte sidst i min gruppe. Colombia var ikke noget for mig, så jeg sagde op.

Fik kort efter job hos nyoprykkede Skarp i den tredjebedste norske række. Havde ingen penge og ingen muligheder for at lokke spillere til. Resultaterne var derefter og jeg blev fyret efter 154 dage på posten, da holdet lå til nedrykning.

Der gik dog ikke længe før jeg fik job igen. Hos Byåsen fra Trondheim. Igen i Norges tredjebedste række. Her overtog jeg klubben da den lå til nedrykning og sikrede med hiv og sving overlevelsen i allersidste runde. Derefter fik jeg forstærket truppen en del over  det næste transfervindue, og i min første hele sæson i Byåsen sikrede jeg en andenplads i ligaen, der dog ikke var nok til en oprykning. Jeg nåede desuden kvartfinalen i pokalturneringen inden Brann fra Tippeligaen slog mig ud.

Undervejs har jeg desuden fået taget en National B-Licens og er nu i gang med A-Licensen.

Nu siger datoen 8. novermber 2018 og jeg er på udkig efter nye græsgange. Dukker det rigtige ikke op går jeg dog helhjertet efter oprykning med Byåsen i den kommende sæson.
Logged

Isolation

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #26: 26 Sep 2016, 22:15 »

God læsning i to  Thumbs Up

Jeg er lige kommet igennem endnu en sæson i det svenske og det blev over al forventning til en meget flot 7. plads  Smiley


Til trods for det fine resultat og en økonomi der er forbedret (dog stadig i minus) har jeg besluttet at takke nej til en ny kontrakt.
Job jagten er derfor skudt i gang, da min nuværende kontrakt udløber d. 30/11.

Håber på et job der svarer nogenlunde til det nuværende niveau  Thumbs Up Canada's landshold har tilbudt mig deres landstrænerpost, men jeg har takkede pænt nej  Smiley

EDIT: De var åbentbart blevet meget glade for mig i klubben, så jeg er kommet på listen over yndlings personale  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 27 Sep 2016, 00:33 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #27: 27 Sep 2016, 08:02 »

Stærke starter til jer begge! Smiley Det holder motivationen i top!

Jeg krydser fingre for at i begge får bedre klubber at arbejde med - al ære og respekt for Norge og Sverige, men der må være stærkere ligaer der skal tæmmes! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #28: 27 Sep 2016, 09:59 »

Jeg vil lige hurtigt fortælle om midt journeyman-save, som jeg har kørende on/off.

Jeg startede som sagt uden job og med laveste erfaring og licens, som alle jer andre. Jeg har dog ikke valgt at starte i Europa, men jeg startede i Asien, hvor der er en del gode hold at starte med, men med de trupregistreringsre gler, som er i de forskellige lande, så er det svært at skabe et godt hold, uden man skal "stjæle" fra de andre hold i ligaen. Jeg vil prøve at komme med de informationer, som jeg mindes om, da jeg valgte de forskellige hold. (Dette er også en Pentagon Challenge)

Arema (Indonesiske Super League) - Dette var et fantastisk hold at overtage. Det er det bedste hold i Indonesien fra start, og lå også nr. 1 efter ca. 7-8 kampe, så jeg skulle bare sikre mesterskabet. Dette endte jeg også med at gøre i mit første år. Jeg blev næste sæson ud også, og endte med at vinde både pokalen og ligaen. Dette var ende stationen, da jeg blev tilbudt et nyt job.

Shanggang (Kinesiske 1. Division A) - Jeg overtog holdet på en sidsteplads i ligaen, hvor jeg havde omkring 8 kampe at sikre holdets overlevelse i. Shanggang havde en trup, som var blandt en af de 3 bedste i ligaen, og derfor takkede jeg ja til jobbet. Dette endte med en 12 plads i første sæson. Næste sæson endte med 2 titler. Jeg vandt først ligaen, og som vinder af den, så skulle jeg ud og spiller en kamp mod Allstar holdet i Kina, hvor jeg også vandt. Næste sæson var toppen på værket i Shanggang, hvor jeg dominerede i ligaen og i Champions League, hvor det blev til hele 4 trofæer, ligaen, Super Cuppen, Allstar cuppen og Den Asiatiske Champions League. Nu var min tid slut i Asien, og jeg drager derfor videre ud i verden.

Japan - var landstræner for Japan i sidste sæson i Shanggang og første sæson af den Querétaro, men uden den store succes, så sagde op.

Querétaro (Mexicanske 1. Division) - Dette var et meget mærkeligt ligasystem, med 2 halve sæsoner og et samlet, så vil ikke fortælle det store. Jeg overtog dem midt i rækken, da de havde skuffet lidt, men fik dem kun lidt op i sæsonen, uden der skete det store. Anden sæson i vinde jeg både Open- og Closing Stage, og får kvalifikation til Champions League. I den Mexicanske Liga er der både en kvalifikation til Copa Libertadores og Den Nordamerikanske Champions League. Jeg blev kvalificeret til begge dele, og de medførte, at jeg gav lidt slip på ligaen. Jeg vandt kun Opening Stage det år, men vandt dog begge Champions Leagues, så nu mangler der kun 2 Campions Leagues for at gennemføre The Pentagon Challenge.

Dortmund (Bundesligaen) - Jeg overtog holdet på en 10 plads, mener jeg, modslutningen af sæsonen, og det endte meden 7. plads, lige uden for Europa League, men da Bayern vinde pokalturneringen og ligaen, så sikre det mig en plads i Europa League.

Lige nu er jeg igang med min anden sæson i Dortmund, hvor jeg ligger nr. 5 efter 9 kampe. Målet er at slutte i top 3, hvor jeg er seedet som nr. 4.

PS. Spiller ikke det save så ofte, da jeg er igang med at fører Boston United til Succes :-P
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Journeyman
« Svar #29: 27 Sep 2016, 10:20 »

Lyder godt med et anderledes journeyman-save end os andre! Smiley Har også selv spillet i Kina, og det er faktisk okay - som du nævner er der visse begrænsninger, men det er sjovt at prøve - jeg rykkede op fra den anden række kan jeg huske og vandt ligaen året efter (det var et større hold der var rykket ned - kan dog ikke lige huske hvem).

Bliv endelig ved med at fortælle (når du ind imellem måske spiller på dette save)! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010