home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  A Champ In The Making
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: A Champ In The Making  (Læst 45763 gange)
AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #60: 27 Nov 2015, 11:22 »

Super dejligt det du har gang i her Smiley

Jeg tænkte om du muligvis ville smide billeder op at alle de målmænd du har?

Vil godt lige de hvad du har af muligheder Smiley
Selvfølgelig vil jeg det.. Jeg har valgt at beholde dem jeg har, og så starte Stankovic eller Manojlovic.
Ellers er der Obradovic og Dobric.


Super blog!

Hvilket skin bruger du? Smiley

I de tidligere SS bruger jeg Helvetica 2016 White, men er nu gået over til Helvetica 2016 Dark.
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #61: 27 Nov 2015, 13:15 »

Manojlovic ser da også meget fin ud.

Og han kan nå at udvikle sig en stor del i de kommende år.
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #62: 27 Nov 2015, 23:35 »

#11 - Crvena Zvezda - Challenge #01
01.01.2018

#11 - Tiden er spollet frem til Januar, da vi ikke lavede nogle transfer (Tak til Quest for at få mig til at se lyset og holde mig til talenter.) Talenterne fik chancen, og de har virkelig vist deres værd. Vi ligger nummer 1 med 17 point ned til nummer 2, Metalac Gornij Milanovac som ligner et skræmmende hold. Det gør Partizan til gengæld ikke, som efter 22 kampe er hele 22 point bagefter os. De er mildest talt elendige, hvilket de også viste os i vores indbyrdes opgør som endte 4 - 0 og 5 - 0. Luka Jovic var ''The Man'' i de kampe med 2x Hattrick!

I Champions League er vi gået videre til Europa League knockout efter 2 sejr over Dynamo Kiev som skaffede os den vigtige tredjeplads. Nu står den så på Dynamo Kievs rival Shakhtar Donetsk som bare skal have samme omgang. Vi var dog rimelige heldige med overhovedet at komme i CL, da vores kval ikke ligefrem var den sjovest, med blandt andet avancement på udebanemål. Næste år skal vi nemmere igennem de indledende runder, og jeg skal være bedre til at spare de vigtige spillere, da flere har været trætte og overanstrengte.

Derfor skal der også handles! Kassen bugner med penge, helt præcist £15.000.000. Jeg regner dog ikke med at bruge mere end en enkelt million. Hvorfor? Fordi jeg er i gang med at forbedre faciliteterne for omkring £8.000.000. De kommende handler kommer som et led i målsætningen om at nå langt i Europa League. Der er samtidig flere interessante spillere, som skal hentes på baggrund af at deres kontrakter udløber til sommer. Men mere om det næste gang.

Ligatabel   -   Ligakampe   -   CL Gruppen   -   CL Kampe   -   Statistik
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #63: 30 Nov 2015, 22:51 »

#12 - Crvena Zvezda - Challenge #01
06.04.2018

#12 - Beklager ventetiden, men arbejde og skole kom i vejen for FM.. Real Life Sucks! Jeg er nu tilbage, og vi er nået frem til den afsluttende fase, hvor vi har 13 point ned til nummer 2 Metalac. En skuffelse eftersom vi havde 17 point ned til dem ved vinter, men EL knockout har taget hårdt på holdet, og vi har i flere situationer måtte spare spillere i ligaen. Det har dog været det hele værd eftersom vi er med i kvartfinalen, hvor det i første kamp blev til 3 - 0 over mægtige Liverpool på mægtige Anfield.

Jeg reklamerede med store transfers i januar, og når jeg lover noget holder jeg det! Vi hentede tre spillere, alle til startopstillingen.

Den første er Diego Rojas som har fået tilnavnet ''Shorty''. Han kan bedst beskrives som en sydamerikansk playmaker med sublime tekniske kvaliteter. Han skiftede fra Universidad Católica til en sum af £1.3M. En smule mere end jeg havde håbet, men han var det værd.

Den næste kommer også fra Sydamerika, og hedder Miguel Benito Colombianeren som allerede har fået sin landsholds-debut, er klart en for fremtiden. Hans tekniske kvaliteter er vanvittige, mens resten er nøjagtig som man kunne håbe. Han erstattede Nikola Popovic, og gav os den fornødne fleksibilitet i det centrale forsvar.

Sidst men ikke mindst er der Sandi Coralic. Han er ikke bare et godt talent, men også fra Slovenien, og derfor vores udvalgte til vores kommende CL Finale. Han skal nok blive mere end bare god!

Ligatabel    -    Ligakampe    -    EL Knockout
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #64: 01 Dec 2015, 09:14 »

Jeg er imponeret over dit engagement og bloggens layouts! Synes dælme det er god og spændende læsning Smiley Keep up the good work.
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #65: 03 Dec 2015, 22:45 »

#13 - Crvena Zvezda - Challenge #01
01.06.2018

#13 -Okay, Vi starter med den dårlige nyhed. Jeg skrev i sidste oplæg om vores fantastiske sejr over Liverpool på 3 - 0 endda på Anfield... Den dårlige nyhed er at kampen blev fulgt op af et imponerende 1 - 4 nederlag på hjemmebane, hvor de scorede 4x efter vi var kommet foran. Det gør endda endnu mere ondt, når man ser at LFC scorede i det 85 min og 86 min.. PINLIGT!

Hvad er så den gode nyhed... Vi vandt ligaen, men efter de sæsoner vi har haft er det mere vane end en overraskelse. Vi var i endnu en sæson langt bedre end de andre, og vi stod tidligt med trofæet i hånden. Nu gælder det om at få oprustet en smule samt få styr på nationaliteterne, så vi er endnu mere klar til den kommende CL finale. Jeg tror dog desværre der går 2-3 sæsoner endnu, og jeg vil derfor opdatere oftere, men mere fokuseret på CL.


Ligatabel    -    Kampe
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #66: 05 Dec 2015, 14:20 »

#14 - Crvena Zvezda - Challenge #01
01.01.2019

TRANSFERS: IND
Sasa Mioc

TRANSFERS: UD
Miguel Benito
Srdjan Plavsic
#14 - Ja dak, Ja dak og Ja Dak! Vi er videre i Champions League, og har endnu vores første nederlag til gode på trods af en gruppe med Napoli og Atl. Madrid. Holdet har reageret på sidste års pinlige plamage i EL, og ligner i den grad et hold som alle skal frygte! Vi virker især skræmmende på hjemme-bane, hvor vi i gruppespillet i gennemsnit havde 49.727 rabiate serbere i ryggen. 5 - 1 sejren over Ajax var især en af de helt gode, selvom 2 - 0 over Napoli heller ikke var helt skidt.

Vi har i ligaen ligeså været decideret grumme, og er allerede kvalificeret til slutspillet på trods af at kalenderen kun siger d. 1 januar. Det er blevet til 18 sejr i 21 kampe, mens vi har måtte acceptere 3 uafgjorte kampe som led i at flere spillere havde brug for restitution.

Jeg lavede før denne sæson flere handler både ud og ind, hvor jeg blandt andet skilte mig af med Plavsic. Planen er at Luka Jovic skal spille kant, mens Amir Masic skal ind og spille central angriber som et led i at få en bosnier ind på holdet. Jeg har samtidig valgt at sælge Benito med samme grund som Plavsic. Jeg har her hentet kroatiske Sasa Mioc ind som også giver os en af de på krævede nationaliteter. Jeg mangler derfor nu kun en makedonier, og her er det planen at hente Boban Nikolov samt en ikke østeuropæisk målmand, da mine målmænds udvikling ikke kan følge med klubbens af gode grunde.


Ligatabel    -    Nationale Kampe    -    CHL Gruppe    -    CHL Kampe    -    Statistik
« Seneste Redigering: 05 Dec 2015, 14:23 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #67: 07 Dec 2015, 17:56 »

#15 - Crvena Zvezda - Challenge #01
01.05.2019

#15 - Skal det være i år? Så er vi videre fra 1. knockoutrunde efter en relativ simpel duel med Bayer Leverkusen, og nu venter så alt overskyggende, majestatiske, fantastisk og ekstravagante Tottenham Hotspurs. Et hold som jeg på trods af min kærligheden, ikke vil tøve med at smide ud af turneringen. I ligaen er vi som sagt klart til slutfasen, og med 14 point ned til nummer 2 gider jeg ikke nævne ligaen mere. D E N  E R  V U N D E T ! .

Det blev en tæt første kamp mod Tottenham i London, hvor vi flere gange var i store problemer. Jeg har i denne sæson haft store problemer med skader, hvilket også viste sig i opgøret via Tottenhams 38 skud kontra mine 9. Man vinder dog ikke kampe på skud, og vi tog derfor et 2 - 2 resultat med hjem til Serbien, sikret i det 92 minut på mål af Luka Jovic. Det lignede længe at kampen skulle ende 1 - 1, men både Spurs og vi fik scoret i overtiden.

Returopgøret blev mere fra samme skuffe, men vi var dog mere med i kampen, måske på grund af de 50.000 serbere i ryggen. En tæt kamp som ved enden endte 1 - 1, og vi er derfor nu klar til vores første Champions League semifinale mod Manchester Shity.. Sorry City.

Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #68: 07 Dec 2015, 18:02 »

#15 - Crvena Zvezda - Challenge #01
01.05.2019

#15 - Skal det være i år? Så er vi videre fra 1. knockoutrunde efter en relativ simpel duel med Bayer Leverkusen, og nu venter så alt overskyggende, majestatiske, fantastisk og ekstravagante Tottenham Hotspurs. Et hold som jeg på trods af min kærligheden, ikke vil tøve med at smide ud af turneringen. I ligaen er vi som sagt klart til slutfasen, og med 14 point ned til nummer 2 gider jeg ikke nævne ligaen mere. D E N  E R  V U N D E T ! .

Det blev en tæt første kamp mod Tottenham i London, hvor vi flere gange var i store problemer. Jeg har i denne sæson haft store problemer med skader, hvilket også viste sig i opgøret via Tottenhams 38 skud kontra mine 9. Man vinder dog ikke kampe på skud, og vi tog derfor et 2 - 2 resultat med hjem til Serbien, sikret i det 92 minut på mål af Luka Jovic. Det lignede længe at kampen skulle ende 1 - 1, men både Spurs og vi fik scoret i overtiden.

Returopgøret blev mere fra samme skuffe, men vi var dog mere med i kampen, måske på grund af de 50.000 serbere i ryggen. En tæt kamp som ved enden endte 1 - 1, og vi er derfor nu klar til vores første Champions League semifinale mod Manchester Shity.. Sorry City.


Flot resultat - held og lykke i finalen - vi håber det bedste - og tak for en god blog Thumbs Up
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #69: 07 Dec 2015, 19:35 »

Ja nu er det jo kun semifinalen indtil videre, men tak for rosen...   Smiley
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #70: 07 Dec 2015, 23:01 »

#16 - Crvena Zvezda - Challenge #01
01.06.2019

#16 - Yes Vi prøver da bare igen næste år, for i år blev ikke vores år... Det blev til et 5 - 0 nederlag på udebane mod City blandt andet på grund skaderne til stort set hele defensiven. Vi kunne derfor ikke gøre meget mod City's imponerende hold, hvor stjerner som Højbjerg, Sterling, Gaya & KDB dominerer på et fantastisk hold! Vi formåede dog at få 1 - 1 på hjemmebane, og dermed beholde lidt af vores ære. Jeg tror dog sagtens vi kan være med såfremt vi havde haft hele holdet klar. Næste år bliver afstanden mellem CHL og ligaen større og flere spillere vil få chancen i ligaen, mens profilerne forhåbentlig kan forblive raske og friske.

Vi kan dog i år glæde os over at have vundet den nationale treble, hvor vi er endt bedst i både Liga, Super Cup & Pokalturnering. Balancen er samtidig steget til £30.000.000, og der er derfor rigeligt med kolde kontanter på kistebunden.

Ligatabel    -    Nationale Kampe    -    Pokalen
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #71: 08 Dec 2015, 07:39 »

Hvor er det vildt du er nået så langt i CL og økonomien sprudler derud af for dig  Thumbs Up

Er selv igang med challengen, og deres talent masse er absurd  crazy Shockeret
Jeg har dog ikke fået så meget gang i den unge angriber, ved mig bomber Hugo med masser af mål.
Vi har dog hellere ikke helt samme taktik.

Men at holde på de vilde talenter er godt nok en af de større udfordringer. Og glade bliver de ikke  Ubeslutsom
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #72: 08 Dec 2015, 11:43 »

Ja Talentmassen er ganske simpelt sagt absurd. Jeg vil dog angående det med at holde på talenterne sige at et bliver nemmere.. Jeg har pt. rigtig mange bud, og det gør at spillerne vil snakke med mig, når jeg afviser buddene.. Jeg siger dog bare at de godt kan glemme det, og det accepterer de.
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #73: 08 Dec 2015, 13:49 »

Yderst imponerende resultater og et dejligt overskueligt layout

Må jeg være så fræk at spørge hvilken facepack du spiller med? Smiley
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #74: 08 Dec 2015, 14:08 »

Yderst imponerende resultater og et dejligt overskueligt layout

Må jeg være så fræk at spørge hvilken facepack du spiller med? Smiley

Jeg spiller med FMsite.net's Hexagon Facepack,  som indeholder omkring 209.000 faces. Den kan  hentes på blandt andet FMScout i 10 dele.
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010