home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  A Champ In The Making
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: A Champ In The Making  (Læst 45753 gange)
AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #45: 24 Nov 2015, 09:45 »

#03 - Crvena Zvezda - Challenge #01
28.10.2015

#03 - Jeg var overbevist om at vi ikke kunne følge Zvezda fra virkeligheden, men jeg synes nu vi er ret tæt på. Det er blevet til 29 point i de første 14 kampe, hvilket er nok til en førsteplads 1 point foran vores evige rival Partizan. Partizan blev også et af vores ofre, da vi i vores første derby sikrede os 3 point på Partizan Stadium med en smal 1 - 0 på mål af Grujic.

Jeg har her i starten kæmpet en brav kamp for at holde på mine spillere, en kamp som jeg har vundet. Først var det sytten-årige Luka Jovic som mente han var for god til klubben og ville væk. Det hjalp ikke Real Madrid bød, men et nej fik de! Det fik truppen til at gå amok, men den fik jeg klaret. Så kom Real Madrid igen, og denne gang var det Grujic & Ristic de bød på! 2x Nej, og igen en utilfreds trup som dog igen fik samme svar! Nu virker truppen til at være tilfreds på trods af tidligere hændelser. Jeg frygter dog for Januar. Luka Jovic & Vukasin Jovanovic er samtidig blevet købt fri af agenten, og han har fået ny 4 årig kontrakt, med option for klubben til at forlænge den med 3 år.. Grujic er udstyret med samme potentielle 7 års kontrakt. SMART! Det skal samtidig siges at ingen af buddene nåede op over £2M så det var en rettere nem beslutning.

Ligatabel   -   Kalender   -   Statistik
« Seneste Redigering: 24 Nov 2015, 09:47 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #46: 24 Nov 2015, 13:47 »

Sad og læste denne blog fra start! Virkelig fedt i din SAF Challenge. Jeg glæder mig til du starter op på den igen. Fordi det var da alt for fedt Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #47: 24 Nov 2015, 14:16 »

Sad og læste denne blog fra start! Virkelig fedt i din SAF Challenge. Jeg glæder mig til du starter op på den igen. Fordi det var da alt for fedt Smiley

Det er jeg glad for at du siger.. Håber dog ikke Crvena Zvezda er alt for kedeligt.. Ideen er jo at jeg skal få samlet nogle freak$ sammen som så skal satses på den personlige challenge.
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #48: 24 Nov 2015, 17:56 »

#04 - Crvena Zvezda - Challenge #01
07.04.2016

#04 - Vi gør vores ting! Crvena Zvezda aka Røde Stjerne er nu millimeter fra mesterskabet, og vi mangler kun at holde distancen i dette års Afsluttende Gruppe A. Det afhænger meget af første kamp, hvor vi på hjemmebane tager imod Partizan. 3 - 0 blev det sidste gang, men Partizan er godt kørende.

Januar gik overraskende godt, og på trods af bud fra P$G, Chelsea, Arsenal, Bayern Munich, Real Madrid, Atl. Madrid, Inter, AC Milan, Juventus, Benfica & Porto er Luka Jovic stadig i klubben. Han modstod åbenbart fristelsen, tænkte logisk og blev i Beograd. Det samme gælder de to andre Grujic & Ristic. Vi har samtidig fået Youth Intake, og her er Dusan Mirkovic klart den mest lovende.

Lad os lige tale lidt mere om Luka Jovic... Manden er et monster, og det er ikke for sjov at de store klubber er efter ham. 26 basser i 38 kampe, manden er sindssyg. Han er samtidig de sidste 3 gange blevet udtaget til A-Landsholdet, men har altså endnu ikke fået sin debut. PINLIGT!

Ligatabel   -   Kalender   -   Statistik
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #49: 25 Nov 2015, 09:59 »

#05 - Crvena Zvezda - Challenge #01
01.06.2016

#05 - Det afsluttende Gruppespil A gik slet ikke som jeg havde håbet. Det blev til 1 sejr og 5 uafgjorte kampe, hvilket er uhørt med den sæson som vi har haft. Det skal dog lige nævnes at vi er MESTRE! Men stadigvæk er det sløjt at vores forspring skulle helt ned på 3 sølle point. Vi gik på et milisekund fra at kunne score mål til at være totalt ufarlige. Det skal lige nævnes at vores wonderkid Jovic var skadet i hele det afsluttende gruppespil. Vi er dog nu klar til Champions League, Penge og Fame... Måske. Vi skal i første omgang op mod Olimpija Ljubljana.

Årets spiller blev Mihailo Ristic med 7.24, #2 Luis Ibanez med 7,17 & #3 Marko Petkovic med 7.15. Årets topscorer var selvfølgelig Luka Jovic med 26 mål, 15 mere end #2 Jovovic med 11. Assists går til Petkovic med 13 og Ristic med 11.

Jeg regner med at erstatte Lukovic i forsvaret, mens Luis Ibanez pga. hans nationalitet nok også siger farvel. Jeg har indtil videre ikke fundet nogle kandidater til positionerne endnu, men de kommer med i næste update. Jeg regner samtidig med at sige farvel til stort set alle over 29. Jeg gider dem ikke!

Ligatabel   -   Kalender   -   Statistik
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #50: 25 Nov 2015, 17:56 »

#06 - Crvena Zvezda - Challenge #01
01.08.2016

#06 - Transfers er gjort, og det blev en drabelig omgang for der blev savet godt igennem i truppen, og 13 personer har måtte forlade holdet. De fleste af dem var gamle, og som resultat er førsteholdets ældste nu Alexandar Katai på 25 år. Resultatet blev også at vi i dette års vindue har forstærket truppen samtidig med at vi har tjent lidt penge. Vi har helt præcist brugt £710.000 mens vi har fået £1.580.000 ind i transfersum. Et flot resultat som har sendt balancen op på £5.5M.

Sommeren var dog lige ved at blive en krise, da bestyrelsen valgte at acceptere et £2.8M bud på Luka Jovic fra PSG. Jeg smadrede dog døren op til kontoret, og bad dem om at stoppe deres gerning med det samme. De gav efter, og Luka er stadig i klubben. Jeg har fået bud på 8 / 11 startende spiller, men ingen bud er blevet accepteret. Sorino er nu den eneste spiller i truppen som ikke er fra de ''lovlige'' lande i challengen. I år gælder det om at komme i CL gruppespillet, en præstation som vil sende økonomien helt op i top!

Truppen   -   Transfer   -   S. Urosevic   -   N. Popovic   -   L. Sirino   -   M. Zajc
« Seneste Redigering: 25 Nov 2015, 23:36 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #51: 25 Nov 2015, 20:52 »

#07 - Crvena Zvezda - Challenge #01
25.8.2016

#07 - Huttelihut! Så står den sku på CL gruppespil i Serbien. Vi er videre fra en relativ nem kvalifikation. Jeg troede den ville blive sværere, men holdet viste at APOEL var en ren walkover på hjemmebane. Vi røg først op mod Ljubljana fra Slovenien som blev afskediget med 2 sejr på i alt 5 - 3. Herefter stod den på israelske Amutat Hapoel Be'er Sheva som efter 2 - 2 i Israel blev banket ud med 3 - 0. APOEL troede jeg som sagt skulle blive en hård prøvelse, men med 4 - 2 i første kamp på hjemmebane virkede det hele solidt, og reserver blev sendt til Cypern og fik 1 - 1.  Nu venter dog en hård pulje med Chelsea, Leverkusen og Marseille, hvor jeg er ret sikker på vores rejse slutter. Vi har dog fået rigeligt ud af det, og balancen er røget op på mere en £15M.

Vi har samtidig vundet den serbiske Super Cup over Partizan med 2 - 0. Vi var her der og alle vegne, og kunne nemt have vundet med mere. Partizan har solgt godt ud, og både Andrija Zivkovic og Ivan Saponjic er fortid i den serbiske liga. De virker noget svagere end sidste år, hvor vi modsat har taget et nyt gear i brug. 2 mesterskaber i træk?

Gruppen   -   CHL Kval   -   Økonomi
« Seneste Redigering: 25 Nov 2015, 23:36 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #52: 25 Nov 2015, 21:48 »

Godt arbejde AEF Thumbs Up

Følger stadig med til trods for du er skiftet væk fra SAF Wink
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #53: 25 Nov 2015, 23:34 »

#08 - Crvena Zvezda - Challenge #01
12.01.2017

#08 - Vi er flyvende.. i ligaen. Jeg er nået til januar, og vi har spillet 22 kampe i dette års serbiske superliga. Det er blevet til 15 sejr, 3 uafgjorte og 3 nederlag aka. 48 point, eller bedre sagt en førsteplads! Det er ikke engang Partizan som er nærmest forfølger, nej denne gang er det Cukaricki Stankom som er 4 point bag os, mens Partizan må se til 9 point bagude. Vi har endda en kamp i hånden i forhold til dem begge. Det er igen Luka Jovic som har gjort den største forskel med sine 21 mål i 31 kampe, han havde en trist skade som holdt ham ude men er nu tilbage stærkere end ever.

I Champions League blev det dog pinligt. Især efter at vi lukkede vores eventyr i turneringen med et 8 - 1 nederlag til Chelsea endda i Serbien. Det er direkte til at grine af, men det er hele vores gruppespil, hvor det blev til et sølle point, sjovt nok mod Marseille som vandt gruppen. Det var dog pengene vi kom efter, og med et sæsonoverskud pt. på over 14 millioner engelsk pund, må det siges at være en succes.

Jeg har her i vinterpausen valgt at sælge Marko Petkovic for £1.000.000 til Grasshoppers Zürich. Han var tilovers efter at nitten-årige Marko Mijailovic har overtaget hans plads i start 11'eren. Alle pengene er dog ikke endt på kontoen, da jeg har sendt £115.000 til FK Astana og hentet Nemanja Maksimovic hjem til hans moderland. Han kommer her i starten til at være breddespiller, og måske kan han slå igennem på midtbanen. Det skal dog nævnes at Ristic og Grujic sidder tungt på den del af holdet. Grujic ligner samtidig ny fast mand på Serbiens A-landshold ved siden af selveste Nemanja Matic. Ind er også kommet atten-årige Amir Masic som skal være Jovic yngre sparringspartner. Han kommer nok ikke til at spille det store fra start, men kan blive en værdifuld indskifter. Start 11'eren ser derfor således ud nu.

Ligatabel   -   Ligakampe   -   CHL Gruppe   -   CHL Kampe   -   Statistik
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #54: 26 Nov 2015, 12:29 »

#09 - Crvena Zvezda - Challenge #01
01.04.2017

#09 - Bum Bum Bum.. Så er vi klar til den afsluttende fase, hvor vi i år går ind med et forspring på små 3 point. Det er rettere frustrerende at have opbygget et forspring på x antal point, og vupti så er det lige pludselig halveret. Vi mangler nu 7 kampe, hvor vi går efter at afslutte det her pjat så hurtigt som muligt. JEG SKAL I CHL! Jeg har brug for alle de penge som vi kan skrabe sammen, og her er Champions League gruppespillet eneste vej frem for et hold i Serbien. VI er desværre røget ud af pokalturneringen, men som sagt er alt fokus lagt på ligaen og CHL kval.

Der er samtidig kommet Youth Intake, og her er Vladan Stojanovic eneste mand som er værd at nævne.. Men føj hvor ser han også lovende ud. Han har alt det som et godt talent behøver, Målrettethed, beslutninger og nøgleegenskaberne i det tekniske og fysiske sidder nemlig alle sammen godt placeret i skabet. Jeg regner ikke med at han får nogle kampe i år, men har allerede fastsat at han skal have debut inden han fylder 16 år d. 18/8.

Ligatabel   -   Afsluttende Fase   -   Kampprogram   -   Statistik
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #55: 26 Nov 2015, 17:14 »

#10 - Crvena Zvezda - Challenge #01
01.06.2017

#10 - Ja det er jo nu pænt standard men mestre er vi! Den afsluttende fase blev noget nemmere end jeg havde troet, og vi kunne allerede med fire kampe tilbage lade os fejre som mestre! Cukaricki Stankom gik helt ned, og måtte endda afgive den anden europæisk plads til Javor Ivanjica i sidste kamp AV!

Det blev en sæson med både op og nedture. Jeg vil dog smide nedturene ud af hovedet, selvom 1 - 8 er svært at glemme. Sæsonen skal blandt andet huskes for at være året, hvor Jovic og Grujic fik debut på det serbiske landshold. Økonomien siger £13.577.377 på balancen, transferbudget siger astronomiske £12.000.000, og lønbudgettet er fordoblet. Jeg har dog ingen intentioner om at lege sheikh, mest fordi vores trup er fyldt med talent, og de skal 100% have chancen. Jeg overvejer dog at købe en Målmand, da jeg ikke synes de udvikler sig nok. Målet er Cukaricki Stankom's anfører og profil Nemanja Stevanovic som min scout siger godt kunne lokkes til Beograd.

Hvad er målsætningen for næste sæson? Mesterskab og videre avancement fra Champions League, om det er CL eller EL knockout er ligegyldigt. Det kunne bare være fedt at spille andet i foråret end liga, især da jeg håber at denne kan være mere eller mindre afgjort ved vinter.

« Seneste Redigering: 26 Nov 2015, 17:17 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #56: 26 Nov 2015, 17:26 »

Fed blog. Det går jo fint.

Hvis du mangler en målmand, som er fra serbien, hvad med Predrag Rajković? Har ikke FM16, så aner ikke hvordan han er. Men han er 20 år irl, og har spillet to landskampe allerede. Også er han også tidl. Red Star spiller
Logged

Kolo Abib Touré

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #57: 26 Nov 2015, 21:27 »

Fed blog. Det går jo fint.

Hvis du mangler en målmand, som er fra serbien, hvad med Predrag Rajković? Har ikke FM16, så aner ikke hvordan han er. Men han er 20 år irl, og har spillet to landskampe allerede. Også er han også tidl. Red Star spiller

Han har været inde i mine tanker.. Jeg har også budt på ham, men han ville have en løn 15x min løntungeste spiller...
« Seneste Redigering: 26 Nov 2015, 21:36 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #58: 27 Nov 2015, 10:43 »

Super dejligt det du har gang i her Smiley

Jeg tænkte om du muligvis ville smide billeder op at alle de målmænd du har?

Vil godt lige de hvad du har af muligheder Smiley
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #59: 27 Nov 2015, 10:52 »

Super blog!

Hvilket skin bruger du? Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010