home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 636 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  A Champ In The Making
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: A Champ In The Making  (Læst 45793 gange)
AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #30: 20 Nov 2015, 22:42 »

Dælme en flot blog

Rigtig god blog, og så tegner denne sæson sig jo yderst lovende.. Med Celtics dårlige start, så handler det om at få det udnyttet..   Thumbs Up

Who knows.. Måske det ender med et mesterskab til Falkirk   Hævet Øjenbryn

God blog.
Hvilke modstandere har Celtic mødt siden de ligger så ringe? Det er jo helt vildt.

Tak for rosen Guys.. og ja der er måske et lille hul som kunne resultere i en overraskelse af dimensioner. Celtic fik btw kun 1 point i de første 5 kampe, men de har dog lige slået Rangers med 3 - 1, så mon ikke de kommer tilbage på sporet inden længe.. Vi krydser dog fingre for det modsatte.

Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #31: 20 Nov 2015, 23:19 »

#19 - SAF - A Champ In The Making
01.01.2019

#19 - Jajaja Det er slet ikke så ringe endda. I fik sku ret boys, der var et hul og der er kommet ny fagbærer i det skotske. Hvem? F*cking Falkirk! Vi er nået 13 kampe længere ind i sæsonen, datoen siger 1. januar og positionen det samme. 13 kampe er blevet vekslet om til 33 point via kun 3 uafgjorte og 1 nederlag (sjovt nok til Celtic) Ja Celtic er kommet tilbage på sporet, men end ikke Celtic kan følge med os, og slet ikke med den start som de havde. De er derfor 12 point bagud, mens Dundee er nærmest forfølger kun 4 point væk. Det hjalp meget at vi slog Dundee i de 2 indbyrdes kampe, Dundee som ellers har været tæt på kliniske og støvsuget nærmest alle point efter det. Vores imponerende stime gav samtidig også pote individuelt, hvor jeg netop har hugget min 3. Manager of the Month i Premiership'en.

I Europa League er vi videre til de sjoveste runder nemlig knockout. Vi sendte selveste Hamburg ud i mørket og går derfor videre sammen med Bilbao, som vi ikke kunne gøre det store ved. Nu venter Shakhtar som jeg dog er sikker på bliver årets endestation.

Hvem har været nøglespilleren? Callum Harriott med 19 basser i 34 kampe fra sin position på venstre wing. Han er dødbringende som Indvendig Angriber. Han er blandt andet delt topscorer i EL med 11 i 12. Kiltie skal dog også nævnes for hans 12 mål og 10 assists.

Ligatabel   -   Kalender   -   Europa League 1 & 2   -   Spillerstatistik
« Seneste Redigering: 20 Nov 2015, 23:21 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #32: 21 Nov 2015, 13:50 »

#20 - SAF - A Champ In The Making
01.03.2019

#20 -
#20 - Nu tør jeg snart godt tage armene op over hovedet for mesterskabet er nu kun milimeter fra at være i vores hænder. Vi er pt. 14 point foran Dundee, og der er 27 tilbage at spille om, teoretisk set kan vi stadig nå at ende på 6-7 pladsen, men med den sæson og stabilitet som vi har vist, er den tæt på hjemme. Vi har kun tabt 2 kampe i denne sæson, og det er helt klart mest vores angrebs skyld med 62 kasser i de 29 kampe. Betinho er topscorer i ligaen med 17 mål, mens Harriott følger efter ham med 13 mål og er på 3. pladsen på topscorerlisten. De har tilsammen i alle officielle kampe sammenlagt lavet 51 mål i denne sæson. INSANE! Vores gode præstation her i foråret scorede mig btw også lige Manager of The Month i januar.

I Europa League blev det til et forudsigeligt nederlag til Shakhtar som ganske enkelt var langt bedre end os. De havde inden problemer og med hele 46 skud fordelt på de to kampe burde de havde smadret os med langt mere end 9 - 6 sammenlagt. Callum Harriott er stadig topscorer i turneringen, men må nok på sigt se sig slået af spillere med flere kampe.

Jeg hentede d. 27. januar det 18-årige ungarnske stortalent Peter Böröndi ind til klubben. Han kommer til klubben fra MTK i hjemlandet, og har allerede fået debut i alle turneringer. Han er vurderet til 3* og der er ingen tvivl omkring størrelsen af hans talent. Han kostede samtidig klubben en mikroskopisk sum på £8.500,-.VI ER MESTRENE - VI ER

Ligatabel   -   Kalender   -  Europa League   -   Spillerstatistik

« Seneste Redigering: 21 Nov 2015, 21:28 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #33: 21 Nov 2015, 14:04 »

Vanvittig pris for Peter!

Derudover ser det jo meget godt ud i ligaen. Så skal du bare have styrket holdet til det europæiske. 
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #34: 21 Nov 2015, 14:05 »

Vanvittig pris for Peter!

Derudover ser det jo meget godt ud i ligaen. Så skal du bare have styrket holdet til det europæiske. 

Glemte lige at skrive at hans kontrakt udløb til sommer, og han blev købt den vej, men stadig en meget lav pris.
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #35: 21 Nov 2015, 21:30 »

#21 - SAF - A Champ In The Making
01.06.2019

#21 -
VI ER MESTRENE - VI ER MESTRENE - VI ER MESTRENE,
MESTRENE, MESTRENE, MESTRENE!!!

Falkirk er mestre anno 2019! Den holdt hjem, og vi har nu sikret os det første af 3 mesterskaber. Det blev i alt til 80 point mod Celtic's 73. Vi endte efter at have sikret os mesterskabet med at tabe 3 kampe i streg, hvor jeg hvis jeg skal være ærlig bare spillede med samme hold. Mester-skabet skal dog samtidig ses i lyset af Celtic's elendige år. Hvis Celtic havde spillet som de sidste tre år var det kun blevet til mesterskab i en sæson, og kun med 1 point. Det er dog pisse ligegyldigt, for her er det kun i år der tæller! Præstationen sikrede mig samtidig både prisen som Årets Manager af SFWA og af Spillerne, en stolt træner er jeg sku! Vi er samtidig klar til Champions League, hvor målet bliver at få den livsvigtige 3. plads, og dermed chancen for at gå hele vejen i Europa League.

Årets profil ændrede sig ikke på de sidste måneder, Betinho, Kiltie & Harriott også kendt som de 3 vise mænd! 74 kasser i 55 kampe fra de tre flotte fyre. Et yderst imponerende gennemsnit, som klart isolerer dem på toppen af vores hold!

Jeg kan samtidig tease om at der er i gang med at blive lavet store store kæmpe store handler i kulissen, som bliver offentliggjort i næste indlæg.

Ligatabel   -   Kalender   -   Spillerstatistik

« Seneste Redigering: 21 Nov 2015, 21:32 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #36: 21 Nov 2015, 21:37 »

Imponerende blog du har gang i ! og utrolig dedikation ! Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #37: 21 Nov 2015, 22:31 »

#22 - SAF - A Champ In The Making
01.07.2019

#22 - Det lyder måske sindssygt, men Jeremie Boga er nu officielt en del af Falkirk, og hvilken spiller han er! Han har hele pakken for et hold som os, der bruger Fremskudt Playmaker (Support). Hans fart, hans driblinger, hans langskud, hans teknik, hans koldblodighed, hans overblik, hans adræthed & hans balance.. Føj for filand han er god! Pris? Fri Transfer.. JA TAK! Han fik aldrig debut for Chelski, men her spiller han fast som styrmand.

Den anden er Benjamin Mendy som kommer til klubben fra Marseille, og skal tage over på venstre back efter Zeleny som desværre allerede er blevet for dårlig til holdet. Det er dog hvad der sker når en klub gennemgår så vild en udvikling som vi gør i disse dage. Pris? Fri Transfer!

Sidst men slet ikke mindst er 189cm høje Laurent Henkinet fra belgiske Waasland-Beveren. En dygtig målmand, som er hentet ind da vi desværre ikke fik brugt klausulen på Rogers. Klubbens ejer valgte at sælge klubben, og jeg var derfor under lås og slå, og kunne bare se til mens hans lejeaftale og klausul udløb.. F*CK! Pris? Hvad tror du? Fri transfer Self!


« Seneste Redigering: 22 Nov 2015, 12:34 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #38: 22 Nov 2015, 05:41 »

Tillykke med mesterskabet.. Men hvem er Laurent Henkinet? Wink
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #39: 22 Nov 2015, 09:46 »

Gud! Der kommer rigtigt SS op om lidt Haha
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #40: 22 Nov 2015, 12:34 »

#22 er opdateret med rigtig SS af Laurent Henkinet
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #41: 22 Nov 2015, 13:10 »

#01 - Crvena Zvezda - Challenge #01
06.06.2015

#01 - NY CHALLENGE!
Så er første challenge ude i ''FMF udfordrer dig'' og den skal jeg selvfølgelig også gennemføre! SAF er derfor sat på pausen, mens denne bliver gennemført. Challengen lyder på at man skal vinde Champions League med spillere Serbien, Bosnien, Montenegro, Kroatien, Slovenien og Makedonien. Man har dog 3 jokere fra andre nationer! Jeg vil dog prøve at holde den 100% Østeuropa!

Holdet svømmer bogstaveligt talt i serbiske talenter, og det er disse som bliver alfa og omega for vores succes.. Hvor jeg i SAF har købt spillere konstant, bliver det her om talentarbejde og godt håndværk! De største talenter i førsteholdstruppen er Luka Jovic, Marko Grujic, Mihailo Ristic, Filip Manojlovic & Vukasin Jovanovic. Taktikken bliver lagt an på possession, små afleveringer og kombinationer! Jeg håber ikke alt for mange kommer til at savne SAF, og kan kun sige at den kommer tilbage senere!

Jeg vil i disse challenges nøjes med at opdatere 1-2 gange hver halve år brudt op af en summeropdatering med transfer, talentupdate og lignende. Der vil dog her i starten komme 2-3 posts med SS og forklaring af holdet, reserveholdet & u-holdet.

« Seneste Redigering: 22 Nov 2015, 15:11 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #42: 23 Nov 2015, 14:03 »

#02 - Crvena Zvezda - Challenge #01
16.07.2015

#02 - Ja talent er der nok af som i kan se. Der er faktisk så meget talent, så vi nok må forberede os på ikke at kunne få dem alle sammen igennem med fuld udnyttelse af deres talent. A-truppen har for eksempel 3 5* talenter, B har 5 af dem, mens U19 har hele 13 spillere pt. med 5* i deres potentiale. Jeg ved godt det svinger meget med stjernerne på potentialet, men det er stadig latterligt mange. Jeg har derfor rykket lidt rundt på talenterne, så så flest som muligt for chancen for spilletid.

Jeg har samtidig valgt at skodde flere at de lidt ældre spillere (26+) for i stedet at spille med de helt unge på A-Holdet. Det er blandt andet Plavsic, Grujic, Ristic, Manojlovic, Jovanovic & helt unge Jovic på 17. De kommer alle til at spille fast på førsteholdet. En opstilling som pt. giver en gns. alder på 21.5. Den er endda trukket godt op af Lukovic som er på sit 32. år.

Sæsonen er gået igang, og vi skal netop til at spille vores første ligakamp. Vi mødte i EL kval runde 1 FK Jelgava som blev sendt hjem med et samlet 9 - 1 nederlag. Nu gælder det så FK Kairat fra Kasakhstan som vi i første opgør slog 4 - 2 med 2 mål af 17-årige Luka Jovic, som klart er min favorit i FM16. Det bliver dog svært at følge med Crvena Zvezda i virkeligheden som pt. fører ligaen med 18 point, og som står med 16 sejr og 0 nederlag i sæsonens første 18 kampe. Det kan ses her.

A   -   B   -   U19
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #43: 23 Nov 2015, 16:22 »

Alligevel 3 målmænd med 5 *, det er meget nice.

Har i nogle save oplevet at målmænd er de sværeste at få gode.
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: A Champ In The Making
« Svar #44: 23 Nov 2015, 17:47 »

Alligevel 3 målmænd med 5 *, det er meget nice.

Har i nogle save oplevet at målmænd er de sværeste at få gode.

Ja Dem er der mange af.. Plus at Predrag Rajkovic i slutningen af August skiftede fra Crvena Zvezda til Maccabi, og hans PA er vist nok omkring 180. De har de latterligt meget talent, og hvis ikke jeg er helt forkert på den har de vist et af de bedste regen rekrutteringer i spillet.. over 18 mener jeg det er.
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010