home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 451 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The SAF Challenge - FM 16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: The SAF Challenge - FM 16  (Læst 78248 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #105: 26 Nov 2015, 17:36 »

Første sæson er overstået - det blev en meget skidt sæson for Aberdeen - vi blev nummer 11 og kun pga. Jason Cummings og 4 scoringer ud af 5 mulige mod hans tidligere klub Hibernian sørgede for at vi ikke rykkede ned. Til gengæld blev han topscorer med 21 scoringer, hvilket må være fornuftigt taget vores dårlige placering i betragtning.

Nu skal der handles fornuftigt og lejes nogle gode spillere, og så skal vi længere op i ligaen!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #106: 26 Nov 2015, 18:12 »

Første sæson er overstået - det blev en meget skidt sæson for Aberdeen - vi blev nummer 11 og kun pga. Jason Cummings og 4 scoringer ud af 5 mulige mod hans tidligere klub Hibernian sørgede for at vi ikke rykkede ned. Til gengæld blev han topscorer med 21 scoringer, hvilket må være fornuftigt taget vores dårlige placering i betragtning.

Nu skal der handles fornuftigt og lejes nogle gode spillere, og så skal vi længere op i ligaen!

Godt du holder dampen oppe Smiley

Sikker på det vil gå godt i den kommende sæson  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Joykilr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #107: 27 Nov 2015, 09:54 »

Scott McCray har nu meldt sig ind i kampen, og har nu afsluttet Fase 1, og venter nu på at der kommer et job i den skotske championship, umiddelbart ser det ikke ud til at vælte med jobs, men vi venter og ser, PS jeg sluttede på 1. pladsen og har efterladt mange undrerne over hvorfor jeg sluttede :-)
Logged

Joykilr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #108: 27 Nov 2015, 22:19 »

Scott McCray har nu meldt sig ind i kampen, og har nu afsluttet Fase 1, og venter nu på at der kommer et job i den skotske championship, umiddelbart ser det ikke ud til at vælte med jobs, men vi venter og ser, PS jeg sluttede på 1. pladsen og har efterladt mange undrerne over hvorfor jeg sluttede :-)

Jeg blev ansat i Dunfermline 31/7/2016, en klub uden de store midler, har jeg forstået reglerne korrekt, at hvis/når jeg rykker op i den øverste skotske række at jeg gerne må skifte klub igen Huh (Bare ikke Rangers el. Celtic)
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #109: 28 Nov 2015, 00:04 »

Jeg blev ansat i Dunfermline 31/7/2016, en klub uden de store midler, har jeg forstået reglerne korrekt, at hvis/når jeg rykker op i den øverste skotske række at jeg gerne må skifte klub igen Huh (Bare ikke Rangers el. Celtic)

Ja Wink Det var jeg også i tvivl om i FM15 på denne challenge, så jeg kørte død i Alloa.
Logged

JoJo manden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #110: 28 Nov 2015, 16:20 »

Jeg er også gået i gang med denne challenge og jeg er kommet til step 2, hvor jeg er blevet ansat i Queen of the South Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #111: 28 Nov 2015, 18:35 »

Jeg blev ansat i Dunfermline 31/7/2016, en klub uden de store midler, har jeg forstået reglerne korrekt, at hvis/når jeg rykker op i den øverste skotske række at jeg gerne må skifte klub igen Huh (Bare ikke Rangers el. Celtic)

Det er korrekt at du gerne må skifte når du har gennemført fase 2 (oprykning til Premiership)! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Joykilr
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #112: 02 Dec 2015, 21:30 »

Jeg blev ansat i Dunfermline 31/7/2016, en klub uden de store midler, har jeg forstået reglerne korrekt, at hvis/når jeg rykker op i den øverste skotske række at jeg gerne må skifte klub igen Huh (Bare ikke Rangers el. Celtic)

Første sæson overstået, endte med en flot fjerde plads og dermed play-off kampe :-), dette blev til 2 x 1-1 mod Morton og et nederlag 7-8 på straffespark, suk
Jeg håber at jeg kan låne de samme spillere igen næste sæson, så skal det nok gå,
Vi ses om en sæsons tid :-)
/Joykilr
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #113: 02 Dec 2015, 22:59 »

Første sæson overstået, endte med en flot fjerde plads og dermed play-off kampe :-), dette blev til 2 x 1-1 mod Morton og et nederlag 7-8 på straffespark, suk
Jeg håber at jeg kan låne de samme spillere igen næste sæson, så skal det nok gå,
Vi ses om en sæsons tid :-)
/Joykilr

Det var ærgerligt... Du skal nok klare den i den nye sæson  Thumbs Up

Jeg tror jeg finder savet frem igen og får ført The hammers til storhed  Cool
« Seneste Redigering: 03 Dec 2015, 01:19 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #114: 03 Dec 2015, 07:57 »

Fedt at der er så mange igang med det fortsat! Smiley

Og godt at høre at Bubbles er tilbage!  Thumbs Up

Jeg har netop overstået anden sæson i Aberdeen i den bedste række, og sidder tilbage med en tom fornemmelse. Hele sæsonen har vi været sikkert fri af nedrykning men har ikke kunnet brude midten af tabellen, så det blev til slutspil i den nederste del af tabellen i kraft af en 7. plads. Inden sidste kamp skulle der bare en sejr til for at blive 7'er, og da det var mod Falkirk (som jeg selv havde rykket op med for to sæsoner siden), tænkte jeg at der var god mulighed for dette. Det viste sig dog at jeg skulle komme på bedre tanker.

Vi fører 1-0 efter første halvleg, så er egentlig godt på vej, inden Falkirk sætter Patrick Mortensen på banen (som jeg selv hentede til klubben for 2 år siden), og han går ind og scorer hans to første mål for klubben - efter TO F*CKING SÆSONER!! Vi endte 10'er, og der er blevet handlet voldsomt frem og tilbage! Nu skal vi længere op.

Klubbens økonomi har været presset begge sæsoner med et underskud på omkring 20 mio.kr. på balancen ultimo hvert år. Heldigvis har jeg et par salgsobjekter i klubben, og har nu skibbet to af disse afsted - Tomas Malec (targetman) til Swansea for en samlet sum på 60 mio.kr. (hvis alle klausuler bliver mødt - bl.a. oprykning), samt Ryan Jack for 50 mio.kr. med det samme til Gangzhou (felt-til-felt-spiller) fordi han var utilfreds.

I stedet er hentet en 28-årig Tom Chairney, 31-årig Fabien Delph, en 25-årig Josh Harrop, en 24-årig Joel Pereira, og der handles fortsat. Fælles for dem alle er at de kom på fri transfer.

Jeg satser på der nu er penge til at udvikle ungdomsfacilitetern e, da jeg er ved at være træt af at der ikke kommer NOGET brugbart ud af dette.

Jeg melder tilbage ved slutningen af transfervinduet med en idealopstilling! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #115: 04 Dec 2015, 20:32 »

Fedt at der er så mange igang med det fortsat! Smiley

Og godt at høre at Bubbles er tilbage!  Thumbs Up

Jeg har netop overstået anden sæson i Aberdeen i den bedste række, og sidder tilbage med en tom fornemmelse. Hele sæsonen har vi været sikkert fri af nedrykning men har ikke kunnet brude midten af tabellen, så det blev til slutspil i den nederste del af tabellen i kraft af en 7. plads. Inden sidste kamp skulle der bare en sejr til for at blive 7'er, og da det var mod Falkirk (som jeg selv havde rykket op med for to sæsoner siden), tænkte jeg at der var god mulighed for dette. Det viste sig dog at jeg skulle komme på bedre tanker.

Vi fører 1-0 efter første halvleg, så er egentlig godt på vej, inden Falkirk sætter Patrick Mortensen på banen (som jeg selv hentede til klubben for 2 år siden), og han går ind og scorer hans to første mål for klubben - efter TO F*CKING SÆSONER!! Vi endte 10'er, og der er blevet handlet voldsomt frem og tilbage! Nu skal vi længere op.

Klubbens økonomi har været presset begge sæsoner med et underskud på omkring 20 mio.kr. på balancen ultimo hvert år. Heldigvis har jeg et par salgsobjekter i klubben, og har nu skibbet to af disse afsted - Tomas Malec (targetman) til Swansea for en samlet sum på 60 mio.kr. (hvis alle klausuler bliver mødt - bl.a. oprykning), samt Ryan Jack for 50 mio.kr. med det samme til Gangzhou (felt-til-felt-spiller) fordi han var utilfreds.

I stedet er hentet en 28-årig Tom Chairney, 31-årig Fabien Delph, en 25-årig Josh Harrop, en 24-årig Joel Pereira, og der handles fortsat. Fælles for dem alle er at de kom på fri transfer.

Jeg satser på der nu er penge til at udvikle ungdomsfacilitetern e, da jeg er ved at være træt af at der ikke kommer NOGET brugbart ud af dette.

Jeg melder tilbage ved slutningen af transfervinduet med en idealopstilling! Smiley

Sikker på det er nu det vender Broen05  Thumbs Up

Her er en lille update fra det engelske Smiley

Første sæson i WHU er færdigspillet og det blev bestemt en acceptabel en af slagsen.

BPL

Overtog holdet, som det foreskrives, da de lå til nedrykning og bestemt tilfreds med at have fået holdet til at spille med om EL pladserne  Cool Desværre endte vi lige udenfor på en 7. plads, men alt i alt tilfredsstillende!

Klubben var allerede spillet ud af liga cuppen ved min ansættelse, så der er ikke meget at berette om der.

FA cuppen var holdet stadig med og det var her vi skulle hente det første trofæ, i min jagt på SAF, skulle hentes  Smiley



Økonomien i klubben er ikke for god, så måtte sælge en af mine bedre rotationsspillere i form af Charly Musonda. Heldigvis fik vi 175 mio. for ham  Smiley
« Seneste Redigering: 04 Dec 2015, 20:34 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #116: 04 Dec 2015, 20:58 »

Nogen der har oplevet at spille bedre end nogensinde, ligge i toppen af ligaen, endelig have styr på økonomien (+70 mio. kr. balance), nyunderskrevet kontrakt, men alligevel blive fyret ud af det blå..? Ingen årsag til dette eller noget som helst.. Skuffet

Der røg min lyst lige til savet.. ..

Hvordan er reglerne med at overtage en ny klub i premiership, hvis nu lysten skulle komme tilbage..?
« Seneste Redigering: 04 Dec 2015, 21:02 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #117: 04 Dec 2015, 21:06 »

Nogen der har oplevet at spille bedre end nogensinde, ligge i toppen af ligaen, endelig have styr på økonomien (+70 mio. kr. balance), nyunderskrevet kontrakt, men alligevel blive fyret ud af det blå..? Ingen årsag til dette eller noget som helst.. Skuffet

Der røg min lyst lige til savet.. ..

Hvordan er reglerne med at overtage en ny klub i premiership, hvis nu lysten skulle komme tilbage..?

What ?? Det har jeg aldrig oplevet Shockeret Klubben blev ikke overtaget eller noget ??

Hvis man bliver fyret starter fasen forfra. Det vil sige du skal få job i en LPL klub og vinde mesterskaber og EL.

EDIT: Jeg har skrevet det ind i første indlæg nu, hvis det skulle ske for flere!
« Seneste Redigering: 04 Dec 2015, 21:08 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #118: 04 Dec 2015, 21:12 »

Har jeg heller ikke..

Nej en enkelt spiller var utilfreds over et salg af en spiller, men han fik en fornuftig forklaring og det var det.. to dage senere - fyret uden advarsel..

Okay fint, så fik vi afklaret det.. Men jeg tager lige en pause fra SAF lige nu, så ser vi. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The SAF Challenge - FM 16
« Svar #119: 04 Dec 2015, 21:38 »

Har jeg heller ikke..

Nej en enkelt spiller var utilfreds over et salg af en spiller, men han fik en fornuftig forklaring og det var det.. to dage senere - fyret uden advarsel..

Okay fint, så fik vi afklaret det.. Men jeg tager lige en pause fra SAF lige nu, så ser vi. Smiley

Forståeligt! Jeg håber motivationen kommer tilbage  Smiley

Jeg har lige måtte vinke farvel Kingsley Coman for 720 mio + 50 % af fremtidigt salg. Han var min bedste spiller men klubben havde virkelig brug for at kunne etablere sig økonomisk og jeg har en ny spiller klar i kulissen.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010