home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Union Berlin
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: FC Union Berlin  (Læst 10058 gange)
22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Union Berlin
« Svar #15: 25 Nov 2015, 09:18 »

Sommerens transferaktivitet ser således ud: (pr. 20/7-2016)



Jeg vil egentlig gerne forstærke mig i forsvaret, men en overflod er udlændinge har gjort det svært, da jeg har besluttet mig for, at hvis der skal hentes flere ind, så skal de være tyskere.

Men mon ikke jeg kan snuppe en tysk centerforsvarer hos Ingolstadt inden vinduet slutter Wink

Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Union Berlin
« Svar #16: 28 Dec 2015, 13:51 »

Så blev der slået hul på Bundesligasæsonen, og på trods af et nyligt 3-0 nederlag, på hjemmebane, til Dortmund, så er jeg ovenud tilfreds med vores nuværende 8. plads. En plads der nok ikke holder sæsonen ud, men målet var også kun top 15, så det går sålænge vi bliver i rækken!

Ind er kommet 11 spillere, mens 10 har forladt klubben.
De største navne må være:
Arango
Daniel Ndi
Fede Vico
Alphonse Areola
Alexander Esswein
Max Christensen
Thomas Pldel
Vaclav Kadlec (som dog har været skadet, og spillet dårligt)

Jeg tænkte op til 2. sæson at det da egentlig er et kampdygtigt hold vi har fået sammensat, men så så jeg de andre bundesligaholds styrke, og vi kan højst lige snige os ind i en top 15, baseret på spillermateriale. Så målsætningen er derefter.

Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Union Berlin
« Svar #17: 22 Maj 2016, 13:21 »

MEISTER 2018!!!!!! Opstemt Opstemt Opstemt
Det her er noget af de vildeste jeg nogensinde har prøvet på FM!!!





Følelsen af, at være 99,999 % sikker på, at man har smidt mesterskabet i anden sidste spillerunde og så har Bayern selv fucker det op på sidstedagen er fuldstændig vanvittigt!!!

DEUTSCHE FUSSBALL MEISTER!!!
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FC Union Berlin
« Svar #18: 22 Maj 2016, 23:06 »

Sindssygt nok Cesc Opstemt

Er det muligt at se SS af truppen Smiley?

Og kan du ellers skrive lidt om sæsonen, det ser ud til det var en vild en Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Union Berlin
« Svar #19: 26 Maj 2016, 14:57 »

Sindssygt nok Cesc Opstemt

Er det muligt at se SS af truppen Smiley?

Og kan du ellers skrive lidt om sæsonen, det ser ud til det var en vild en Smiley

Jeg kan godt lige smide et SS af truppen herind. Jeg gider dog ikke til at skrive om hele sæsonen lige nu, men kan helt sikkert skrive mere på et tidspunkt! Thumbs Up
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Union Berlin
« Svar #20: 27 Maj 2016, 17:51 »




REGENS









Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Union Berlin
« Svar #21: 28 Maj 2016, 10:57 »



Så er der lavet januar-handler i 2019. Jeg er på en måde rigtig glad for, at United aktiverede Lozanos frikøbsklausul. Han har dog været fuldstændig vanvittig, så det er samtidig også lidt ærgerligt. Nu har jeg dog fået en del tyske spillere ind, hvor det bliver mega fedt med Draxler og Werner!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Union Berlin
« Svar #22: 29 Maj 2016, 12:41 »

Jeg er nu færdig med min tredje sæson i den bedste række, hvor det denne gang blev til en 3. plads. Jeg er lidt skuffet over alle mine uafgjorte kampe, men jeg har simpelthen haft et forsvar, som der var hullet som en si. Mine mål er heller ikke væltet ind, hvorfor min topscorer blev Rey Manaj med kun 13 mål gennem en hel sæson.

Timo Werner har vist sig at være et fremragende indkøb, da han har scoret 8 mål i 13 kampe. Julian Draxler havde en svær start i klubben, men er kommet godt efter det, hvilket er utrolig vigtig og sikrede mig en god slutspurt og tredjepladsen.

Eftersom at jeg vandt ligaen i sidste sæson kom jeg naturligvis i Champions League. Jeg endte i gruppe med Liverpool, Galatasaray og AS Monaco. Højest overraskende endte jeg med at gå videre som toer i gruppen, hvorefter jeg fik AC Milan i ottendedelsfinalen. Jeg vandt samlet 3-0 over det italienske storhold. Desværre fik jeg Arsenal i kvartfinalen, der sendte mig ud med tenniscifre. Endnu værre er, at jeg i denne sæson har trukket Arsenal i kvalifikationsplayo ff til Champions League - så jeg tror, at det bliver Europa League i den kommende sæson. Den går jeg dog benhårdt efter at vinde! Det kunne være fedt!

I pokalen dummede jeg mig til Kaiserslautern, der sendte mig ud i 3. runde. Jeg kunne dog trøste mig med, at de også slog Bayern ud i kvartfinalen.



En ny sæson er på vej, hvor jeg ikke har lavet de store ændringer ud over at sælge et par spillere for en samlet sum af omkring 150 millioner. Ind er der kommet fem regens til en samlet pris på 12 millioner.

Jeg har netop spillet sæsonens første kamp i pokalen mod Bamburg, hvor jeg for første gang nogensinde i FM 16 har haft en opstilling udelukkende af regens.

Min teori er, at skal man have succes med mindre hold, der er økonomisk svage, som Union Berlin - så må man sikre sig en masse af de dygtigste unge spillere og bygge holdet op undervejs. Det giver mig også en gennemsnitsalder på omkring 22 år. Min andenmålmand, Daniel Haas, der er 35 år, trækker dog gennemsnittet en del op.

Jeg har haft mange mål til mit spil, hvor et af dem var at ramme en milliard i balancen. Det kan jeg netop fortælle er blevet opnået, hvilket er helt fantastisk.

Næste mål er at vinde to titler på en sæson - forhåbentlig kan det blive i denne. Jeg ser meget gerne ligaen i hus igen, mens det vil pynte med en pokaltitel eller et Europa League-trofæ, såfremt Arsenal sender mig ud.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Union Berlin
« Svar #23: 29 Maj 2016, 12:50 »

Hvis folk er interesserede i alle mine transfers siden spilstart, så vil jeg da lige poste dem her.





Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010