home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Esbjerg fB
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Esbjerg fB  (Læst 9419 gange)
mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Esbjerg fB
« : 02 Nov 2015, 15:29 »

Tråden for pride of Gammel Vardevej.

Jeg selv er kommet godt i gang og er pt. At finde på 2. Pladsen i ligaen efter 18 kampe. Er selv meget overrasket over dette, men her er kort om mit hold.

Startede i en 4-1-4-1 opstilling, men kastede få mål af sig og fik en dårlig start. Skiftede taktik til 4-4-1-1, hvilket har forbedret resultaterne drastisk. Jeg scorer ikke mange mål, men til gengæld lukker jeg næsten ikke nogen ind.

Af transfers har jeg solgt, Van buren, Stenderup og Lasse Riise da de brokkede sig over manglende spilletid plus opsagt lejemål for almebæk. Ind er kommet Casper Højer på venstre back og 5 januar kommer Simon sterring og Mikkel  Duelund til for samlet 8 mio.

Planen er at skippe dubbravka afsted til vinter, da interessen er stor og så skal Jeppe Højbjerg have chancen. Han har gjort det godt for Fredericia og u21 landsholdet.

Af positive overraskelser har været mine to kanter, mensah og fellah.. Fellah laver målene for mig og mensah ligger op.

Til slut glæder jeg mig til at kunne gøre brug af Bille på toppen, da han hurtigt blev skadet.

Talenterne er gode og specielt mark Brink forventer jeg mig meget af trods 17 år har han allerede spillet en håndfuld kampe og lavet et enkelt mål.
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB
« Svar #1: 13 Nov 2015, 15:24 »

Startede ny med EfB ved opdatering..

1sæson endte med en 4 plads dermed europæisk efter sommerpausen.. Indkøb af bl.an boilesen til venstre back og en fra Cameroun fra Barca b på toppen har gjort at jeg er kommet godt igang efter sommeren.. Bedst indkøb er dog en svensk højrekant ved navn wede..

Europa endte i 3 runde med AIK efter en pinligt 5-1 nederlag hjemme..

Andre med EfB?
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB
« Svar #2: 13 Nov 2015, 15:30 »

Dubravka er ligeledes solgt og ind er kommet Jesper Hansen på free.. Højbjerg lejet ud til Hobro i superligaen for mere erfaring..

Store forventninger til sæsonen.. Netop slået FCM 6-1 på hjemmebane..
Logged

Berdel
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB
« Svar #3: 13 Nov 2015, 15:50 »

Jeg kommer helt sikkert også til at have et EfB game i den nærmeste fremtid :-)
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB
« Svar #4: 16 Nov 2015, 10:18 »

Min opstilling er som følger:

4-4-2 med fløjspillere, backs på auto, defensiv angriber med support og en skarpretter.

Jesper Hansen (free transfer)

Laursen, dyrestam (free), Paulsen, boilesen (free)

Wede (1 mio.), palsson, lekven, fellah

               Bille, dongue (free)


Ligger pt nr 4 efter 17 kampe med kun 1 nederlag og desværre 10 uafgjorte og 6 sejre.

Mine bedste spillere er wede med 7 assist og dongue med mål hvert 77 min.

Desuden er jeg i kvartfinalen i Cuppen efte at have slået bundby efter straffe.

Som bonus kan jeg sige, at Randers fører klart og både bundby, fuck og FC Afrika har fyret deres manager.

Edit 16/11 1217 der er selvfølgelig tale om Brøndbyernes idrætsforening, Football Club København og Football Club Midtjylland
« Seneste Redigering: 16 Nov 2015, 12:18 af mvinding » Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Esbjerg fB
« Svar #5: 16 Nov 2015, 10:43 »

både bundby, fuck og FC Afrika har fyret deres manager.

Modent.
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB
« Svar #6: 17 Nov 2015, 15:46 »

Er nået til slutspillet hvor jeg er i mestergruppen.. Til
Min store overraskelse ligger jeg nr 1 med 7 runder igen.. Jeg har gennem hele sæsonen kun tabt 1 kamp i ligaen, men spiller alt for mange uafgjort..

Lekven røg i vinterpausen for 7 mio plus 30%, da han ville have 400000 i måneden i den nye kontrakt.. Ind er kommet en spanier 4,5 stjernet fra Real castilla, som dog havde et halvt år på free inden.. Ville have ham allerede i sommers, men krævede for meget i løn. Nu slap jeg med 135000 i måneden og sparede dermed 70000 på løn i forhold til lekven. Dejligt købmandskab.. Desuden har jeg mark Kristensen og arango den unge columbianerne på pladsen..

Indtil videre intet på transferfronten til sommer, da jeg venter på hvor jeg ender i ligaen..
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB
« Svar #7: 19 Nov 2015, 08:05 »

Mesterskabet endte i Esbjerg.. A point med FCM men med en klart bedre målscorer.. Topscorer blev dongue med 29 mål og årets spiller blev calle wede..

Af transfers er kommet jem karacan 2 mio, den unge polak fra Arsenal bielek på leje og blåbjerg venstre back fra Aab..

Ud er gået boilesen, da Brighton udløste hans frikøb, som desværre var lav, Emil lyng, Lasse riise og michael Jacobsen som alle var fyld..

Jeg har fået forlænget kontrakten mede wede og arango på trods af interesse fra klubber som Dortmund.

I cl kval 2 runde har jeg trukket gorica og regner bestemt med en samlet sejr.

Desværre er både Jesper Hansen og Laursen blev skadet i 2-3, så nu er det op til Højbjerg at erobre pladsen fast..
Logged

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB
« Svar #8: 21 Nov 2015, 06:51 »

Så hedder det euro League for EfB..

Jeg fik solgt arango for 25 mio plus 50% og en venskabskamp til Dortmund hvilket har betydet, at jeg har været aktiv på transfermarkedet.. Jeg har købt midterforsvar Lasse Nielsen, amankwaa på free, abdellak nouri (lån), isaac thelin som targetmand.. Ud er ligeledes gået Jesper Hansen for 4 mio efter jeg fik han for free.. Følte ikke han var bedre end Højbjerg, som nu får chancen en sæson, ellers kommer der spændende målmænd på free næste sommer..

Jeg tabte sammenlagt 2-1 til Malmø cl kval, men slog Austria Wien ud i elkval og er kommet i gruppe med Tel Aviv, Young Boys og kiev.. En overkommelig gruppe, da jeg startede med st tæve Young Boys 6-1 på udebane.. I ligaen er jeg godt med, hvor jeg ligger nr 2.

Bliver en god sæson og formentlig min sidste, da jeg gerne vil til en større klub..
Logged

calz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB
« Svar #9: 02 Dec 2015, 10:10 »

Startede også med hjerteklubben.

Første ting jeg gjorde var, at skille mig af med NES, holder ikke manden ud.

Transfers:

Sonni Nattestad (Fri)
Calle Wede (Fri)
Zeneli (Svensk stort talent)
Marcus Ingvartsen

Ud:
Van Buren
Fellah (Vinter)
Stenderup
Rise

Hele vejen igennem sæsonen lignede det en kamp mellem mig selv, Randers, FCK og Midtjylland.
Randers blev hægtet af med 5 kampe igen, og jeg vandt pokalen efter straffe mod AaB.

Jeg blev nummer 2, hvor mig selv, Herning og FCK endte á point, jeg havde en målforskel der var næst bedst Skuffet.


Logged

Fisker182
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB
« Svar #10: 19 Maj 2016, 17:06 »

Nu kunne mit EfB hjerte ikke klare virkeligheden mere, og jeg har derfor valgt, at starte et save med denne klub for det kan da ikke være så svært at gøre tingene bedre!

Er der ingen som spiller med Esbjerg pt.?

Jeg har gjort følgende ii sommers transfer vindue

Ud:
Martin Dubravka
Lasse Rise
Michael Jakobsen

Ind:
Mikkel Duelund

Jeg spiller 4-2-3-1, og ligger pt. 5 i ligaen med udsigt til vinterpausen.
Logged

You'll Never Walk Alone!

Fisker182
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB
« Svar #11: 20 Maj 2016, 11:22 »

Nu er vinterpause over og klar til sidst halvdel af sæsonen, ligger på en 3 plads lige nu.

Profiler at fremhæve er klart Ronnie Schwartz som har scoret 17 mål i 18 kampe, blev også efterårets spiller i Superligaen.

Under transfervinduet i Januar, skete der ikke det store.

Nicolai Laursen (PSV) kom ind på en lejeaftale, for at være back-up for Kevin Mensah,

Min stærke start 11'er ser således ud:

                       J. Højbjerg
R. Lausen - J. Brinch - B. Paulsen - J. Lauridsen

               M. Lekven - J. Jørgesen

       K. Mensah - M. Fellah - M. Duelund

                        R. Schwartz
Logged

You'll Never Walk Alone!

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB
« Svar #12: 21 Maj 2016, 10:50 »

Hvordan ser spillere som Casper Nielsen og Mark Brink egentlig ud i FM?
Logged


Tasla
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Esbjerg fB
« Svar #13: 23 Jul 2016, 18:16 »

vil gerne have gang i Esbjerg  men min taktik virker ikke så godt og ved ikke hvem man skal købe
Logged

mort6802
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Esbjerg fB
« Svar #14: 17 Aug 2016, 19:12 »

vil gerne have gang i Esbjerg  men min taktik virker ikke så godt og ved ikke hvem man skal købe

Prøv med 4-3-2-1 DM.

Jeg har haft vild succes med denn opstilling - og indstillingerne skal være kontra, meget hurtig boldomgang og tidlige indlæg.

                   Bille
Rise                                 Mensah

           Paulsen(Palsson)  Lekven

                  Palsson(Paulsen)

Jessen Jakobsen Stenderup Johnson

                Dubravka


Vil dog anbefalde dig at købe en stabil midterforsvarer: en af følgende plejer at gøre det vanvittigt godt for efb:

David Fallman
Bubacarr Sanneh
Omar Colley

Damtidig kan du overveje at hente Mark brink op på midtbanen i første sæson og give ham masser af spilletid. Har selv lige solgt ham midt i 2. sæson til A.C. Milan for 36mill + 50% af næste salg!

HUSK at spille med angribende backs!
Logged

Esbjerg fB - 1924

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010