home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur  (Læst 55151 gange)
lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #15: 27 Nov 2015, 15:29 »

Jeg os gået igang med Spurs. ligger nr 4 med 61 point 29 kampe.  City har lagt sig helt i front med 75 point så de river mesterskabet hjem som forventet.
2 Chelsea 63 point  3. Arsenal 62 point.  Så det meget tæt Opstemt   
United har skuffet fælt og har en 6 plads med 46 point.  og så der Leicester på en flot 5 plads 48 point.

Har helt klart spillet over forventning.

Indkøb
Gabriel barbosa 137 mio         (helt klart et konge køb  28(5) kampe  15 mål 10 assist )
Pione Sisto 62.5 mio          ( skuffende men tror han begynder næste sæson, at vise sig frem ligger på et snit 6,94 2 mål og 5 Assist i alt 26(6) kampe )   
Eder Balanta 23 mio kontant og så kan det ende på 45 mio. ( snit 7.00   23(7) kampe )
sven bender 110 mio      ( køber ham ikk igen, men han bliver betegnet som kvalitetspiller..me n masser af gule kort og 2x røde kort 24(9) kampe 7,01 
Andrija Zivkovic 24 mio.  ( 18(11) kampe  snit 6.90 7 mål 6 oplæg    fremtidens mand )

Ud
Federico Fazio 82,5 mio  =  Paris
Erik Lamela  220 mio = United
Nabil bentaleb 150 mio = United

Ud vinter transfer :
Nacer Chadil 155 mio = Paris     ( noget kun 4 kampe for mig )

Har et Transfer budget på 650 millioner. men kunne ikke få nogle af de spiller jeg var ude efter i dette vinter transfer. da de bare ikke vil til Spurs.

Men glæder mig til Sommer da jeg har 8 kampe tilbage i Premier League og helt klart skal med i Champions League denne gang  enten kval eller gruppespil. 
Så håber jeg sku jeg kan få hentet Larpote hvis han gider til min klub Smiley

Det skal lige siges at DELE ALLI er VILD og er Fast mand for mig 100% !  Eric dier ligger på 6.97 snit Skuffet   men jan vertoongen  7.20

og den bedste spiller indtil videre   er

CHRISTIAN ERIKSEN Opstemt 29(6) kampe    9 mål     12 Assist      7,41  snit





« Seneste Redigering: 27 Nov 2015, 15:46 af lundo88 » Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #16: 29 Nov 2015, 15:20 »

Ingen Andre Der spiller med SPURS?Huh??



Så blev jeg færdig med 1 sæson.
Det blev til en flot 2 plads.   havde sagt i starten jeg forventet  Euro cup  kval.  så helt klart over forventning!
Vandt også Fa Cup over Chelsea på straffespark.
Vandt også Euro Cup over villarreal på straffespark.     Der var Hugo Loris bare suveræn.

Ny Sæson

Mine indkøb i Sæson 2. køb totalt = 1,3 milliard :p
Rulli GK   Fri
Larpote Fc 370 mio. frikøbsklausul
Paul pogba :p  950 mio en dråbe i havet Opstemt   da jeg havde pengene og han gerne vil skifte bliver jeg bare nød til at prøve ham af !
Richairo Zivkovic Ac 80 mio.

Solgte: 945 mio ialt
Pione Sisto  300 mio  =  Monaco
Jan vertonghen 235 mio = Real Madrid
Toby Alderweireld 180 mio = Fc Barcelona
Andros Townsend 75 mio = sampdoria
Clinton nJie 60mio = Torino
Ben Davies 41mio = West brom
Vorm 32 mio = Frosinone
Og så har jeg solgt 4 unge spiller for 20 mio tilsammen.


Charity Shield  Tabte jeg desværre til City, og vi kom ud i en  staffespark :p 
Super cup mødte jeg Bayern og vandt sikkert 2-0.   Harry kanex2 Wink

Det skal lige siges jeg manglet Christian Eriksen, Barbosa og Son heung-min   som er mine stamspillere til begge opgør da de var taget med u23 landshold til OL  Skuffet   

Nu starter Ligaen.   



Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #17: 30 Nov 2015, 21:02 »

Regner med at starte op med spurs når jeg engang er igennem eksamens perioden.
Hvem har du ellers i bagkæden?
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #18: 30 Nov 2015, 22:24 »

Hvad har i hentet af backup til Kane? Gignac som jeg hentede er lige røget ud i en langtidsskade...

Edit: hentede den gamle kending Adebayor på en 1-årig kontrakt der udløber til sommer
« Seneste Redigering: 30 Nov 2015, 23:21 af TobiasA » Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #19: 04 Dec 2015, 17:01 »

Så er jeg så småt kommet i gang med hjerteklubben. Jeg forventer at spille i opstillinger der tilgodeser Eriksen og Kane, da jeg meget gerne vil sætte dem i scene. Jeg er startet uden transferbudgetter da jeg mener det er det der giver mest mening.

Mål for spillet:
Jeg nåede kun at spille med Spurs i FM15, og tror det bliver tilfældet igen i denne sæson. Så jeg vil så vidt muligt undgå at købe de samme spillere som jeg havde i det save.
Kane skal være den mest scorende i trøjen.
Jeg forventer at indkøb stort set skal være udviklingsspillere alle sammen, derfor vil de fleste køb være <22 år gamle.

Forventet aktioner i januar, salg af Fazio og Townsend, samt hvis jeg får store tilbud på andre spillere og jeg mener jeg kan finde spændende erstatninger.

Har nogen succes med Kane og Eriksen?

Jeg opdaterer igen når jeg er kommet igennem venskabskampene samt kommet i gang i ligaen.
Logged

Rocko21
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #20: 05 Dec 2015, 07:28 »

Jeg bruger Kane og Eriksen i en 4-4-1-1 Kane på STCL som Targetman support og Eriksen på AMCR som Trequartista det fungere ganske fornuftigt
Kane 33 kampe 24 mål og 7.34 rating, og Eriksen 36 kampe 15 mål 15 assist og 7.50 rating
Logged

jacobkg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #21: 08 Dec 2015, 15:17 »

Har nogen succes med Kane og Eriksen?

Jep Smiley
Kane 79 mål i 80 kampe indtil videre, Eriksen 8,03 i snit i anden sæson, hvilket førte mesterskabet til White Hart Lane, som siden er skiftet ud med Wembley!! efter en række flotte halvårsregnskaber var blevet præsenteret for bestyrelsens stadionudvalg:)
Her i 3. sæson har den store tegnedreng været fremme for at hente Neymar til klubben. 1 milliard lige ud forlangte de, hvilket jeg faktisk syntes er ganske billigt - taget spillets priser i betragtning. Bernardo Silva er et sandt bæst og kan i starten erhverves for 220 mil via en frikøbsklausul i hans startende Monaco kontrakt. Derudover må Dele Alli bare siges at være en af de bedste spillere i FM16! Hold da op så god!

Er midtvejs i 3. sæson og stiller op i følgende formation:
Lloris
Mario Fernandes - Alderweireld - Romagnoli - Jorge
Dele Alli - Kristoffer Ajer (Bentaleb)
Bernardo Silva - Eriksen - Neymar
Kane

Det har bragt mig videre fra alle cup turneringerne indtil videre deriblandt CHL. Charity Shield blev vundet hjemme på Wembley, mens Europæiske Super Cup blev tabt Skuffet
I ligaen er jeg pr. 25.11.17 ubesejret og suværent i spidsen

Tottenham kan bestemt anbefales!!
Logged


Da vi stadig var gode <3

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #22: 09 Dec 2015, 13:39 »

Hvad gav du for Neymar?
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #23: 09 Dec 2015, 14:43 »

Hvad gav du for Neymar?

1 milliard skriver han.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #24: 09 Dec 2015, 16:43 »

Har ikke fået spillet meget endnu, og det kører ganske udemærket, men jeg kunne bare godt tænke mig at Kane scorede lidt mere. Hvilke indstillinger har du ham og Eriksen på Jacobkg?
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #25: 09 Dec 2015, 17:02 »

1 milliard skriver han.

Hæhæ, i denne srp-tid har mit hoved det med ikke lige at få det hele med. :i
Logged

jacobkg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #26: 10 Dec 2015, 02:09 »

Har ikke fået spillet meget endnu, og det kører ganske udemærket, men jeg kunne bare godt tænke mig at Kane scorede lidt mere. Hvilke indstillinger har du ham og Eriksen på Jacobkg?

Eriksen fremskudt playmaker attack og Kane fremskudt angriber i en 4-2-3-1 med indvendige angribere og offensive backs  Peace
Logged


Da vi stadig var gode <3

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #27: 10 Dec 2015, 08:38 »

Ville i sælge Kane for 480 mill i første sæson?
« Seneste Redigering: 10 Dec 2015, 08:58 af whispers » Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #28: 10 Dec 2015, 16:15 »

Ville i sælge Kane for 480 mill i første sæson?

Kun hvis du er ligeglad med at have en Tottenham-dreng i truppen eller evt. påtænker at søge nye udfordringer efter et par sæsoner. Man kan jo få bedre, men en del af charmen ved Tottenham er jo netop man har Kane og Eriksen. At gøre dem til legender.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #29: 11 Dec 2015, 19:11 »

Hurtig opdatering fra min side af. 10 kampe spillet og ligger nummer 3 med 20 point, 4 point efter både Everton og City, med 5 point ned til Utd på 9. pladsen. Kane snitter et mål pr. 2 kampe og Eriksen snitter det samme for både assist og mål i ligaen. Jeg har scoret næstflest mål i ligaen, hvor Eriksen er den spiller med klart flest nøgleafleveringer. Har vundet over Utd, Chelsea og senest Soton, hvor Eriksen og Kane virkelig stod for en gang bromance, med 3 mål i mellem sig og lagde op til hinandens. Dog er det blevet til skuffende nederlag til Sunderland og Everton.

Har City rundt om hjørnet som endnu ikke har tabt, håber jeg kan drille dem lidt.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010