home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 574 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Spørgsmålstråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 46 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spørgsmålstråden  (Læst 196480 gange)
lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #630: 26 Aug 2016, 18:50 »

Hej alle fm gutter...

Jeg står og skal købe en bærbar computer til omkring 8000 kr.
Er der nogle anbefalinger af egne erfaringer eller hvis man er expert på området?

Jeg har haft en msi som faktisk være ganske god og havde rigtig god performance.. Men den havde ekstra god cooling, hvilket jeg ikke nødvendigvis mener var en fordel da den larmer vildt meget når blæseren starter og det gør den ofte for at holde den kold..

Så søger en der kan kører fm problemfrit og gerne med super grafikkort. Skal være 17 tommer..

Håber at høre nogle bud
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #631: 26 Aug 2016, 19:02 »

Hej allesammen.

Nogen der har fundet en update, hvor de danske op/nedrykninger også er med?
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #632: 28 Aug 2016, 10:19 »

Hej

Jeg spiller med Valencia. Min balance er på 400 mio, jeg har lige fået tilføjet 600 mio til at købe spillere for. Men hvorfor er min balance stadigvæk på 400 mio., burde den ikke være på 1 milliard i stedet for? For hvis jeg bruger 600 mio rykker det på balancen og så har jeg minus 200 mio.

Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #633: 28 Aug 2016, 11:25 »

Nej balancen og de penge du får at købe for har som sådan ikke noget med hinanden at gøre. Du kan sagtens få mere at købe for end der står på balance. Det er op til formanden hvor meget de vil give dig.
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #634: 28 Aug 2016, 12:30 »

Nej balancen og de penge du får at købe for har som sådan ikke noget med hinanden at gøre. Du kan sagtens få mere at købe for end der står på balance. Det er op til formanden hvor meget de vil give dig.

Ok. Men er det ikke rigtigt at hvis jeg bruger de 600 mio, så får jeg minus 200 på balancen?
Jeg har ladet pengene stå for at få en bedre økonomi, skal jeg så bare bruge dem?
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #635: 28 Aug 2016, 14:49 »

Hej alle fm gutter...

Jeg står og skal købe en bærbar computer til omkring 8000 kr.
Er der nogle anbefalinger af egne erfaringer eller hvis man er expert på området?

Jeg har haft en msi som faktisk være ganske god og havde rigtig god performance.. Men den havde ekstra god cooling, hvilket jeg ikke nødvendigvis mener var en fordel da den larmer vildt meget når blæseren starter og det gør den ofte for at holde den kold..

Så søger en der kan kører fm problemfrit og gerne med super grafikkort. Skal være 17 tommer..

Håber at høre nogle bud

Spørgsmålene i denne tråd er oftest relateret til ting i spillet, hvorimod et spørgsmål om køb af bærbar er noget der håndteres i Baren, fx under følgende tråd:
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40137.0
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #636: 28 Aug 2016, 15:00 »

Ok. Men er det ikke rigtigt at hvis jeg bruger de 600 mio, så får jeg minus 200 på balancen?
Jeg har ladet pengene stå for at få en bedre økonomi, skal jeg så bare bruge dem?

Balancen angiver hvor mange penge (eller mangel på samme) som du har i banken. Klubbens ledelse kan så alt efter deres måde at styre klubben på vælge at lade dig købe ind for mere end det, hvilket betyder at de her er villige til at lade dig bruge 200 mio mere end hvad du har i kassebeholdningen. Det vil sige at balancen er de penge du/klubben har, imens pengene til transfers er et budget, hvortil der sikkert knytter sig nogle krav. Eksempelvis, de 200 mio kan jo eventuelt vindes i præmiepenge (forventning) som du så helst skal indfri når du bruger løs af pengene.

(Det er min ummiddelbare forståelse af det)
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #637: 28 Aug 2016, 16:47 »

Balancen angiver hvor mange penge (eller mangel på samme) som du har i banken. Klubbens ledelse kan så alt efter deres måde at styre klubben på vælge at lade dig købe ind for mere end det, hvilket betyder at de her er villige til at lade dig bruge 200 mio mere end hvad du har i kassebeholdningen. Det vil sige at balancen er de penge du/klubben har, imens pengene til transfers er et budget, hvortil der sikkert knytter sig nogle krav. Eksempelvis, de 200 mio kan jo eventuelt vindes i præmiepenge (forventning) som du så helst skal indfri når du bruger løs af pengene.

(Det er min ummiddelbare forståelse af det)

Ok. Synes umiddelbart at det ikke er en optimalt måde det er skruet sammen på.
Jeg lader være med at bruge dem. Hvis jeg vælger at bruge dem og jeg går minus, så tager de procenter af mine transfer indtægter og så er jeg jo lige vidt.

Hvad vil du gøre, bare bruge løs? Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #638: 28 Aug 2016, 17:25 »

Ok. Synes umiddelbart at det ikke er en optimalt måde det er skruet sammen på.
Jeg lader være med at bruge dem. Hvis jeg vælger at bruge dem og jeg går minus, så tager de procenter af mine transfer indtægter og så er jeg jo lige vidt.

Hvad vil du gøre, bare bruge løs? Smiley

Økonomi er noget værre noget Smiley
Ja, de skal jo forsøge at holde klubben fra en konkurs.

Personligt så plejer jeg at gå efter Value for money, så hvis den rette spiller dukker op så spendere jeg gerne, så længe økonomien tillader det. Jeg prøver gerne at forbedre økonomien over tid, da jeg i starten bruger penge på at forme holdet.  I mit nuværende save hvor jeg er Sheffield Wedenesday har jeg presset økonomien, da jeg for første gang er med i Europa. Det skal der dog rettes op på.
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #639: 28 Aug 2016, 22:28 »

Økonomi er noget værre noget Smiley
Ja, de skal jo forsøge at holde klubben fra en konkurs.

Personligt så plejer jeg at gå efter Value for money, så hvis den rette spiller dukker op så spendere jeg gerne, så længe økonomien tillader det. Jeg prøver gerne at forbedre økonomien over tid, da jeg i starten bruger penge på at forme holdet.  I mit nuværende save hvor jeg er Sheffield Wedenesday har jeg presset økonomien, da jeg for første gang er med i Europa. Det skal der dog rettes op på.

Ok. Tak for hjælpen
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #640: 29 Aug 2016, 09:03 »

Ok. Tak for hjælpen

Så lidt. Jeg fik fx orden i klubbens økonomi ved et spillersalg. Solgte en 31-årig Vardy videre for 275 mio. Solgte også et par andre spillere, men ikke for noget nær den pris.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #641: 30 Aug 2016, 19:53 »

Er der nogen der ved/kan huske hvilken dato den økonomiske fairplay "afgøres" i FM?? Altså hvornår jeg skal undgå underskud?

Jeg er i Bologna i januar 2025, og bestyrelsen har netop meldt de forventer et underskud på 83 millioner mere end det tilladte. Dem fik jeg barberet ned til 32 gennem salg af transferklausuler, inden jeg så var nødsaget til at bruge af kassen på en vigtig forlængelse (22 wingback og nylig vinder af Balon d'or), så jeg vil tro jeg er tilbage på samme beløb +\-. Men spørgsmålet er om jeg SKAL sælge nu her i Januar, eller jeg kan vente og se om bestyrelsen har ret og så lave et hurtigt salg i juni? Og hvordan kommer bestyrelsen egentlig frem til det resultat de forventer?
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #642: 31 Aug 2016, 12:02 »

Nogle der kender noget til denne turnering?



Har aldrig hørt eller set den før. Der står ingen tidligere vindere?
Nederste hold rykker i Division B. og der er 4 Divisioner?
Logged

Arsenal <3

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #643: 31 Aug 2016, 12:29 »

Nogle der kender noget til denne turnering?



Har aldrig hørt eller set den før. Der står ingen tidligere vindere?
Nederste hold rykker i Division B. og der er 4 Divisioner?
https://da.wikipedia.org/wiki/UEFA_Nations_League
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #644: 31 Aug 2016, 12:43 »

En simpel google søgning..  Rullende Øjne

Men jeg takker. Lyder fedt nok  Smiley
Logged

Arsenal <3

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010