home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 432 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  FM16: Spørgsmålstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spørgsmålstråden  (Læst 196162 gange)
Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #615: 22 Jun 2016, 16:05 »

Har du prøvet med, hvilke rolle du har givet dem i truppen? Lovende talenter og ungdomsspillere kan du ikke skrive så lange kontrakter med, i forhold til etablerede spillere Smiley

har jeg kunne med alle de andre klubber jeg har været træner for. kun spiller under 18 jeg ikke kunne skrive lange kontrakter med før i tiden. selv min træner kan højst få 2 årig kontrakter
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #616: 23 Jun 2016, 01:17 »

Er der nogen der kan for tælle mig hvordan min højrekant på 21 år kan gå fra 3,5 stjerner vurdering til 2,5 samtidig med min reserve kant stadig er på samme vurdering på 3.
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #617: 23 Jun 2016, 13:11 »

Er der nogen der kan for tælle mig hvordan min højrekant på 21 år kan gå fra 3,5 stjerner vurdering til 2,5 samtidig med min reserve kant stadig er på samme vurdering på 3.

Det er en trænervurdering. Derfor kan en træner godt skifte mening om en spiller - eller forskellige trænere kan have forskellige meninger. Typisk falder vurderingerne ved mig grundet dårlig formkurve og/eller ringe træningsindsats.
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #618: 25 Jun 2016, 02:03 »

Det er en trænervurdering. Derfor kan en træner godt skifte mening om en spiller - eller forskellige trænere kan have forskellige meninger. Typisk falder vurderingerne ved mig grundet dårlig formkurve og/eller ringe træningsindsats.


det samme her. han faldt lidt i egenskaber og samtidig præsterede han under sædvanlig niveau
Logged

HrJensen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #619: 25 Jun 2016, 13:53 »

Nogen der kan give lidt gode råd til moral-håndtering?

Fx. hvis spillere brokker sig over at ville spille mere, skifte til samme klub mv. Vælger i så at svare? Jeg synes ofte jeg får større problemer ved at svare. Vælger i at lade spillere gå hurtigst muligt?

Hvad med den generelle håndtering af moralen? Jeg er i FC Köln og ligger egentlig over forventning, men synes alligevel jeg døjer med generelt halvdårlig moral.
Logged

kenneth85
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #620: 25 Jun 2016, 22:37 »

hvorfor blinker min musemarkør i fm16, har den aldrig gjort før..
Noget man kan gøre for at det stopper?
Logged

MarcSinding
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #621: 26 Jun 2016, 09:39 »

Angående moral. Så hjælper det at rose/skose deres træningsindsats, og rose deres opførsel. Hvad end det så indebærer, men det virker for mig, når jeg skal holde moralen oppe.

Jeg svarer som regel når de brokker sig, selvom interaktiv systemet er elendigt bygget op, så kan jeg ofte redde situationen ved at snakke med dem, enten ved at forklare at en anden spiller er bedre, eller at de ikke skal bekymre sig om at skifte, før der er et (acceptabelt) bud.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #622: 23 Jul 2016, 18:47 »

Noget jeg er kommet i tvivl om: FA-Cup sejr giver adgang til Euro Cup. Da jeg står til at skulle møde City i den kamp, der allerede er så godt som sikker på direkte CHL deltagelse, så tilfalder Euro Cup muligheden fra finalen vel mig, selvom jeg skulle tabe kampen?
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #623: 13 Aug 2016, 17:55 »

Jeg ved ikke om det er noget der normalt sker, men i mit nuværende save har Tottenham overtaget Wembley som hjemmebane???
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #624: 13 Aug 2016, 18:07 »

Jeg ved ikke om det er noget der normalt sker, men i mit nuværende save har Tottenham overtaget Wembley som hjemmebane???

Haha, wow... Det lyder ret voldsomt  Huh
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #625: 13 Aug 2016, 18:08 »

Noget jeg er kommet i tvivl om: FA-Cup sejr giver adgang til Euro Cup. Da jeg står til at skulle møde City i den kamp, der allerede er så godt som sikker på direkte CHL deltagelse, så tilfalder Euro Cup muligheden fra finalen vel mig, selvom jeg skulle tabe kampen?

Nej, ikke længere. Så går pladsen til den næste placering i ligaen uden for europæisk kvalifikation.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #626: 13 Aug 2016, 22:17 »

Haha, wow... Det lyder ret voldsomt  Huh

Ja, synes jeg også. Men var inde og tjekke det, og de står som at have hjemme på Wembley. Bevares, de spiller godt, men med 20K ud af 90K tilskuere til vores Capital One Cup kamp i fjerde runde, så virker det meget som overkill. Smiley

Nej, ikke længere. Så går pladsen til den næste placering i ligaen uden for europæisk kvalifikation.

Heldigvis tilfaldt den mulighed mit hold. Havde en stærk slutning på sæsonen sidste år, bortset fra nederlaget i FA.  I indeværende sæson ligger jeg godt til, for klarede at skrabe en del point sammen i starten, på trods af det var lutter tophold. I Euro Cuppen ligger jeg også til at gå videre da jeg har fået 10 point i 4 kampe so far Smiley og så har jeg en meget ung regen, der er iskold foran mål, og som er klubbens topscorer.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #627: 13 Aug 2016, 22:31 »

Jeg ved ikke om det er noget der normalt sker, men i mit nuværende save har Tottenham overtaget Wembley som hjemmebane???

I mit spurs save havde jeg Wembley som hjemmebane under en hel sæson, hvorefter jeg skiftede til "New White Heart Lane". Så måske det bare er en midlertidig placering indtil det nye stadion står klar. Sådan har jeg i hvert fald opfattet det Smiley
Det nye er også væsentlig mindre end Wembley, mener det er 63.000 i kapacitet.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #628: 14 Aug 2016, 11:36 »

I mit spurs save havde jeg Wembley som hjemmebane under en hel sæson, hvorefter jeg skiftede til "New White Heart Lane". Så måske det bare er en midlertidig placering indtil det nye stadion står klar. Sådan har jeg i hvert fald opfattet det Smiley
Det nye er også væsentlig mindre end Wembley, mener det er 63.000 i kapacitet.

Det lyder som en plausibel begrundelse.
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spørgsmålstråden
« Svar #629: 23 Aug 2016, 19:10 »

Jeg er støt på noget der undre mig.

Hvad er grunden til man i f.eks. SønderjyskE ikke kan tilbyde fuldtidskontakter til spillere med holdstatus som ungdomsspiller eller lovende talent når de er over 16 ?

Er det blot fordi faciliteterne er så ringe ?

På forhånd tak  Smiley
« Seneste Redigering: 23 Aug 2016, 19:52 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010