home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 378 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Deal / No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Deal / No Deal  (Læst 110593 gange)
bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #315: 12 Jul 2016, 20:18 »

Skal man sælge Mus Amini ?
Er snart i 3 sæsons sommer transfer vindue med Randers som jeg overtog i 16/17 sæsonen
Holdet pt. hvis jeg ikke sælger nogen. Bortset fra Bruno og Matheus som sendes tilbage til deres respektive klubber.
Kasper Fisker er ligeledes også en gammel herre som jeg ikke er sikker på jeg vil beholde. jeg har Jean Carlos til den plads.
Nogen gode forslag ?
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #316: 30 Jul 2016, 11:32 »

Jeg har et lidt anderledes spørgsmål end normalt, men følte alligevel den hørte til her..

Hvilke stats er det - udover spillerens personlighed - som jeg kigger på, når han skal være vejleder? Jeg er på jagt efter et par erfarne ræve, som stadig skal kunne hjælpe truppen med deres kvalitet, samtidig med de kan oplære mine unge spillere. Da jeg ikke har nogle af delene (klubben fastholder hårdnakket at det er bedre at købe sig til succes), vil jeg alligevel prøve at "nurse" det sparsomme talent der er i klubben af helt egen avl, spædet til med et par stærke talenter udefra.

Indtil videre har jeg haft kig på Florenzi, som stadig har meget at byde ind med, udover sin erfaring. Han er professionel og har meget i målrettethed (Jeg køber ALDRIG talenter med lav målrettethed), og så spiller han præcis samme position som det talent jeg har udvalgt af klubbens egen avl, til at blive førsteholdsegnet (Og har samme personlighed). Pengene er ikke et problem, så spørgsmålet er mere om: Er han egnet som vejleder?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #317: 30 Jul 2016, 14:07 »

Se det var da et godt spørgsmål du der kom med Gilly, det er ikke noget jeg personligt selv har tænkt over før.
Men leder egenskaber, målrettethed må vel i alt fald spille ind, men hvad der derudover udgør det er jeg spændt på om andre har en ide til ?
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #318: 30 Jul 2016, 17:30 »

Jeg researchede lidt selv, men da jeg ikke er et FM-geni, så ville jeg da gerne at nogen kunne bekræfte hvad jeg er kommet frem til - Eller i hvert fald nikke genkendende.

Ifølge disse to sider SIDE 1 & SIDE 2 så skulle vejledningen hjælpe på de unge spilleres "usynlige" stats som professionellime og ambitioner. Her tænker jeg, at man med en professionel personlighed nok allerede er langt. Derudover skulle tutoren lære sine foretrukne træk af sig til den unge spiller.

Siderne taler lidt imod og siger at Determination (Beslutninger) er vigtige, men jeg tænker umiddelbart også at lederevner og målrettethed giver god mening - Og endda også teamwork, koncentration og arbejdsevne. Men det kan være jeg lækker for meget vægt på ordenes betydning.. Men jeg er i hvert fald blevet en smule mere tvivlsom om Florenzi så er den rette, selvom han bestemt ikke er en dårlig kandidat. Men hvis nogen er vant til at vejlede unge spillere, må man gerne give lyd fra sig  Grin
Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #319: 03 Aug 2016, 13:13 »




Deal eller no deal? Har 60 mio i transfr budget allerede så det ikke fordi jeg mangler penge, og har allerede lige været nødt til at sælge et regen på midtbanen som var Vidunderdreng, så er ikke meget for at slippe en til af mine bedste spillere
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #320: 03 Aug 2016, 23:45 »




Deal eller no deal? Har 60 mio i transfr budget allerede så det ikke fordi jeg mangler penge, og har allerede lige været nødt til at sælge et regen på midtbanen som var Vidunderdreng, så er ikke meget for at slippe en til af mine bedste spillere

Jeg vil sige no deal. Der er tale om en meget god spiller. Hvis der var tale om salg fra en af de store ligaer kunne han indbringe langt mere i transferrum. Derudover har du jo et pænt transferbudget til at hente andre vidunderbørn med.
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #321: 08 Aug 2016, 23:16 »

Jeg har et lidt anderledes spørgsmål end normalt, men følte alligevel den hørte til her..

Hvilke stats er det - udover spillerens personlighed - som jeg kigger på, når han skal være vejleder? Jeg er på jagt efter et par erfarne ræve, som stadig skal kunne hjælpe truppen med deres kvalitet, samtidig med de kan oplære mine unge spillere. Da jeg ikke har nogle af delene (klubben fastholder hårdnakket at det er bedre at købe sig til succes), vil jeg alligevel prøve at "nurse" det sparsomme talent der er i klubben af helt egen avl, spædet til med et par stærke talenter udefra.

Indtil videre har jeg haft kig på Florenzi, som stadig har meget at byde ind med, udover sin erfaring. Han er professionel og har meget i målrettethed (Jeg køber ALDRIG talenter med lav målrettethed), og så spiller han præcis samme position som det talent jeg har udvalgt af klubbens egen avl, til at blive førsteholdsegnet (Og har samme personlighed). Pengene er ikke et problem, så spørgsmålet er mere om: Er han egnet som vejleder?
Jeg kigger på determination primært og sikrer mig han ikke er uambitøs eller uprofessionel. Det er de 3 egenskaber jeg især håber at min tutor kan videregive til mine talenter. Især determination kigger jeg efter, men det er nok især fordi det jo er en skill jeg kan følge udviklingen nær i Rullende Øjne
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #322: 29 Aug 2016, 20:14 »

Jeg har muligheden for at købe Wesley Sneijder til Köln i sommervinduet til 4. sæson for en værdi af 23 mio. kr. Han forlanger en ugeløn på 630.000 om ugen og han er blevet 34 år.

Fordele ved at købe ham - Han kan være en fremragende vejleder til flere unge talenter jeg har på vej frem (stadig rigtig gode stats, høj målrettethed, fin personlighed) og han burde kunne gå ind på holdet dele af sæsonen (Jeg har Nuri Sahin, Yannick Gerhardt, Joshua Kimmich, Niklas Stark og Milos Jojic der primært kæmper om 3 midtbanepladser).
Ulemper ved at købe ham - Han er sit karrieres efterår og til det forlanger han stadig en høj ugeløn.

Deal/No deal?
Logged


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #323: 20 Sep 2016, 20:43 »

Logged


T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #324: 21 Sep 2016, 09:33 »

Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #325: 21 Sep 2016, 10:43 »

Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #326: 21 Sep 2016, 15:39 »

24
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #327: 21 Sep 2016, 23:31 »

Så synes jeg 550k er i overkanten Smiley!
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #328: 22 Sep 2016, 10:04 »

550k (altså 550,000) er sq da billigt Tunge
Tror du tænker på 550 mio Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #329: 01 Okt 2016, 16:51 »

Jeg er i sommerpausen 2018, og jeg har tre jobtilbud som landstræner:

England (Nok den største udfordring af de tre, der mangler lidt balance på nogle områder)
Frankrig (Ungt og spændende hold, målmandsposten kan dog godt blive et problem)
Italien (De fleste i truppen ligger i alderen 25-30 så de har været gennem noget af udskiftningen, og de mangler lidt en stjerneangriber)

Nogen der kan komme med et godt råd? Pt. spiller jeg med Sheffield Wednesday, og har relativt få engelske spillere, men nogle gode talenter hist og her, fra mindre nationer.
Logged

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010