home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Deal / No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Deal / No Deal  (Læst 110579 gange)
Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #300: 16 Jun 2016, 22:24 »

https://gyazo.com/f900602be4c311d3d34aa61e8c0ad6e8 deal or no deal

har egentlig en del der kan spille den plads, men Green spillede bare så godt da jeg havde ham og nu har jeg muligheden for at hente ham tilbage
Logged

Tidligere: Baloo38

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #301: 16 Jun 2016, 23:52 »

Tænker at hvis du kan sælge de andre spillere på den plads og hente ham ind er det vel fint, men virker lidt ekstremt at fyre halvdelen af dit budget af på en mand.
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #302: 29 Jun 2016, 22:13 »

Hvad synes i? Deal eller No deal

Spillernavn: Alvaro Morata
Køb/salg: Salg
Køber: Man City
Sælger: Juventus
Pris: 420 mio. (+ 102 mio over 12 mdr. + 165 mio. efter 10 kampe) og 20% af fortjeneste af næste salg
Sæson: 2.

Han har spillet 19(13) kampe og scoret 15 mål og lavet 5 assist og har en gns. bedømmelse på 7.31.
Han har "kun" været 3 valg i angrebet da Mandzukic og Dybala har været helt suveræne for mig (spiller med 2 angribere)
Har desuden Gabriel Barbosa og Ze Gomes (spiller mest for U20 holdet)

Har i forvejen 640 mio i transferbudget og har en lille drøm om at hente enten Neymar, Suarez, Ronalde eller Hazard (Hvis det bliver muligt, men ifølge talentspejderrappor ten skulle de være interesserede)
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #303: 30 Jun 2016, 08:19 »

Hvad synes i? Deal eller No deal

Spillernavn: Alvaro Morata
Køb/salg: Salg
Køber: Man City
Sælger: Juventus
Pris: 420 mio. (+ 102 mio over 12 mdr. + 165 mio. efter 10 kampe) og 20% af fortjeneste af næste salg
Sæson: 2.

Han har spillet 19(13) kampe og scoret 15 mål og lavet 5 assist og har en gns. bedømmelse på 7.31.
Han har "kun" været 3 valg i angrebet da Mandzukic og Dybala har været helt suveræne for mig (spiller med 2 angribere)
Har desuden Gabriel Barbosa og Ze Gomes (spiller mest for U20 holdet)

Har i forvejen 640 mio i transferbudget og har en lille drøm om at hente enten Neymar, Suarez, Ronalde eller Hazard (Hvis det bliver muligt, men ifølge talentspejderrappor ten skulle de være interesserede)

Synes ikke du burde sælge ham for så lavt et beløb, når han samtidig præsterer så godt. Du kan eksempelvis sælge Mandzukic eller et par breddespillere, og så burde der være mulighed for at hente Neymar. (Af ovennævnte spillere bør du klart gå efter Neymar). Smiley
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #304: 30 Jun 2016, 12:01 »

Jeg har netop solgt Andreas Christensen der efter 6 års tro tjeneste fik færre og færre minutter på banen, så jeg leder nu efter en ny reserve i midterforsvaret - Han skal agere 3. valg eller 1. udskifter (alt efter hvad man foretrækker at kalde det), og vikariere for Romagnoli og St. Juste. Jeg har følgende tre spillere på radaren:

Klub: Bologna
År: August 2022
Økonomi: 1 Milliard
Løn: 450 Millioner årligt

Mirko Buelli
Pris: Ukendt - Formegentlig 400-600 millioner
Løn: 15-31 millioner (Min bedst betalte lige pt. er 68 Millioner)
Fordele: Italiensk (Har dog nok egen avl til at leve op til kravene, så det er ikke et must), 5 stjerne potentiale

Juan Diego Bueno Prieto
Pris: 435 Millioner
Løn: 15-27 Millioner
Fordele: Den klart billigste,

Joao Almeida
Pris: Ca. 500 Millioner
Løn: 14-26 Millioner
Fordele: 5 stjerne potentiale, yngst

Jeg er klar over, at det er mange penge, men det er de tre jeg har fundet mest egnet. De er alle unge med mulighed for at udvikle sig, samtidig med de er stærke nok til at spille CHL (Jeg er dobbelt finale-deltager) og være med blandt de bedste i Serie A. Men hvem af dem, der er bedst kan jeg ikke lige greje, så forhåbentlig kan I give et skud med Smiley
Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #305: 30 Jun 2016, 15:46 »

Der må da være bedre alternativer..   Juan er 171 høj :p       

Joao Almeida og Mirko Buelli er meget lige.    Joao Almeida er lidt bedre efter min mening + 1 år yngre

Men hvis jeg skulle vælge havde jeg valgt    Mirko Buelli     + Italiensk   189 cm    18+ Styke    16+ hurtig
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #306: 01 Jul 2016, 21:41 »

Jeg er Bari i anden sæson i serie B. Jeg ha rlige solgt en spiller til 70 mio kr. så der er styr på økonomien.

Jeg har fået et bud på min største regen-talent.
Juventus har budt 50 mio kr. + 50% af fortjeneste på videresalg. rigtig godt bud.
Men spilleren har virkelig et stort talent og jeg har tænkt mig at give ham ca 20 kampe hvis jeg beholder ham. Pengene vil umiddelbart ikke blive geninvesteret da det jeg kan hente er ikke meget bedre end det jeg har i forvejen.

Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #307: 01 Jul 2016, 23:13 »

Jeg er Bari i anden sæson i serie B. Jeg ha rlige solgt en spiller til 70 mio kr. så der er styr på økonomien.

Jeg har fået et bud på min største regen-talent.
Juventus har budt 50 mio kr. + 50% af fortjeneste på videresalg. rigtig godt bud.
Men spilleren har virkelig et stort talent og jeg har tænkt mig at give ham ca 20 kampe hvis jeg beholder ham. Pengene vil umiddelbart ikke blive geninvesteret da det jeg kan hente er ikke meget bedre end det jeg har i forvejen.



Jeg ville ikke sælge ham og specielt ikke til Juve. Han er et godt talent og prisen er ikke særlig imponerende, så jeg ville klart beholde ham! Smiley
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #308: 01 Jul 2016, 23:34 »

Mange tak for svaret. har virkelig svært ved at sende ham videre Opstemt
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #309: 09 Jul 2016, 14:41 »

Spiller som Sheffield Wednesday og er i anden sæson, hvor jeg pt har til huse i PRL. Jeg er dog så heldig at mit angreb ikke laver mål, hvilket der var massere af i sidste sæson i Championship. Jeg har været så heldig at få stillet penge til rådighed og er faldet over to muligheder, der dog giver hver deres problematik.

1) 157 mio i indkøb, løn på 1 mio/uge, hvilket desværre trigger en højest betalte klausul hos min målmand, og derfor vil det belaste min økonomi ret voldsomt:


2) 110 i indkøb, 370K/uge, derfor ikke den store økonomiske udfordring, men spilleren har ikke spillet i en halv sæsson, og jeg har ikke noget kendskab til om han kan levere det mit hold mangler:


Jeg spiller pt. en 4-4-2 opstilling, hvor jeg oftest spiller på kontra, for jeg kan ikke dominere en kamp som nyoprykket hold.


What to do?
« Seneste Redigering: 09 Jul 2016, 19:32 af Highbury » Logged

lundo88
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #310: 09 Jul 2016, 21:58 »

Jamie Vardy er garanti for mål.  om du kan klare de lønmæssigt ved jeg sku ikke helt. Du skal i hvertfald ik ryge ud af PRL  xD
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #311: 10 Jul 2016, 23:17 »

Jeg har signet Vardy, og skete efter at jeg fik ændret forventningerne til sæsonen, hvor jeg pt ligger fint placeret midt i, og ikke rigtigt tænker på at undgå nedrykning. Han scorede i sin debut som var mod Tottenham (nr. 2 i ligaen), som jeg vandt 3-2. Kampens spiller blev dog et andet indkøb, nemlig Matt Phillips, han lavede 2 assists og 1 mål. En stærk debut af af den forhenværende Q.P.R.-mand.
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #312: 11 Jul 2016, 00:41 »

Til en anden gang så er Toedrczk ikke nogen dårlig angriber, han scorer for sjov for Ajax i mit Heerenveen save Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #313: 11 Jul 2016, 01:16 »

Til en anden gang så er Toedrczk ikke nogen dårlig angriber, han scorer for sjov for Ajax i mit Heerenveen save Smiley

Det er noteret. Havde ikke noget kendskab til ham, så jeg gik med den spiller jeg vidste kunne give det jeg havde brug for. Kan da være jeg skal hente ham i en anden klub i løbet af savet her, ved jo ikke hvor længe jeg er i klubben, ideen med savet var at det skulle være et nomade save (jeg har bar ikke fået givet det tiden som det fortjener). Har tidligere haft nogle sjove omrejsende saves.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Deal / No Deal
« Svar #314: 11 Jul 2016, 01:20 »

Polakken er garant for mål, han er en bomber af gudsnåde Smiley han kan varmt anbefales.
Logged

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010