home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 559 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Spiller-erfarings Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Spiller-erfarings Tråden  (Læst 54580 gange)
hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #75: 06 Feb 2016, 15:40 »

Nogen der har gode erfaringer med Franco Vazquez? Smiley Hvis ja, hvordan og hvor brugte i ham? Vil gerne spille ham på toppen sammen med M. Icardi. Icardi som skarpretter eller fremskudt angriber. Indtil videre har jeg brugte F. Vazquez som falsk nier, men det fungerer ikke super godt.

Nogen der kan/vil hjælpe? Wink
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #76: 06 Feb 2016, 17:36 »

Nogen der har gode erfaringer med Franco Vazquez? Smiley Hvis ja, hvordan og hvor brugte i ham? Vil gerne spille ham på toppen sammen med M. Icardi. Icardi som skarpretter eller fremskudt angriber. Indtil videre har jeg brugte F. Vazquez som falsk nier, men det fungerer ikke super godt.

Nogen der kan/vil hjælpe? Wink
Franco Vázquez fungerer allerbedst som offensiv midtbane. Der ville jeg nok helst bruge ham. Måske prøve Icardi alene på toppen som skarpretter eller fremskudt angriber?!  Dertil bruge Franco Vázquez som offensiv midt eller som liggende alene som falsk nier
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #77: 08 Feb 2016, 09:53 »

Nogen der har erfaring med Marko Marin? Nok primært fra andre klubber end Chelsea.. Jeg overvejer at hente ham til Leeds efter anden sæson (fri transfer), men er usikker på om han er god nok. Spejderne siger 1½ stjerne, men jeg synes umiddelbart selv at hans egenskaber er til noget mere! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #78: 09 Feb 2016, 00:17 »

Nogen der har erfaring med Marko Marin? Nok primært fra andre klubber end Chelsea.. Jeg overvejer at hente ham til Leeds efter anden sæson (fri transfer), men er usikker på om han er god nok. Spejderne siger 1½ stjerne, men jeg synes umiddelbart selv at hans egenskaber er til noget mere! Smiley

Marko Marin har som udgangspunkt gode stats. Men Marins potentiale er over årene sat meget ned i FM. Så kan man diskutere, hvorvidt dette er rimeligt. Hvad værre er: Marin har en uhyggelig høj skadesfrekvens i FM 2016 Græder Min anbefaling er dermed no deal, hvorimod jeg mener, at Marin i virkelighedens verden ville være en fin invenstering
« Seneste Redigering: 09 Feb 2016, 00:30 af Esmark11 » Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #79: 13 Feb 2016, 01:08 »

hvordan bruger i Messi og neymar??  jeg skal smide en af dem i angrebet i en 4 2 2 2 med fløje.. luis suarez og ?
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #80: 13 Feb 2016, 12:40 »

hvordan bruger i Messi og neymar??  jeg skal smide en af dem i angrebet i en 4 2 2 2 med fløje.. luis suarez og ?

Jeg vil foretrække at bruge Messi, Neymar og Suarez i et tremandsangreb med  en på hver kant og en på toppen.
« Seneste Redigering: 13 Feb 2016, 16:32 af Esmark11 » Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #81: 13 Feb 2016, 12:45 »

Nogen der har erfaring med Marko Marin? Nok primært fra andre klubber end Chelsea.. Jeg overvejer at hente ham til Leeds efter anden sæson (fri transfer), men er usikker på om han er god nok. Spejderne siger 1½ stjerne, men jeg synes umiddelbart selv at hans egenskaber er til noget mere! Smiley

Han er hamrende elendig i FM16, i hvert fald ud fra de spil, jeg har gennemspillet. Hans gennemsnit i klubber ligger altid på 6-6.5..
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #82: 29 Feb 2016, 14:08 »

Nogen der har erfaring med Eder Balanta? Elskede ham i 14 og 15, men rapporten i 16 siger han bliver meget skadet. Er han det for jer? Smiley
Logged

Frankie
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #83: 29 Feb 2016, 14:31 »

Nogen der har erfaring med Eder Balanta? Elskede ham i 14 og 15, men rapporten i 16 siger han bliver meget skadet. Er han det for jer? Smiley

Han er stadig et bæst!
Logged

COYI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #84: 29 Feb 2016, 15:16 »

Hvad siger folk til Lucas Romero her i 16'eren med nyeste opdatering? Synes folk har delte meninger, men efter at have scoutet ham tvivler jeg på hans potentiale. I hvert fald når man sammenligner ham med hans potentiale i 15'eren.. Min scout mener han ikke er værd at købe?!
Logged

Come On You Irons!

kemo10
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #85: 16 Mar 2016, 13:16 »

Har lige købt berahino for 110mio.
Hvor er han bedst. Angriber eller højre wing.
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #86: 19 Mar 2016, 01:32 »

Hvordan er folks erfaringer med Isco, han er sat til salg i mit spil for 240 millioner her lidt inde i første sæson.
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #87: 24 Mar 2016, 16:56 »

Er over halvvejs i min 3. sæson og står nu med muligheden for at købe Ødegaard til en meget fordelagtig pris. Problemet er dog at jeg spiller en 4-4-2 og vil ikke være synderligt glad for at ændre system midt i sæsonen. Mit spørgsmål er om nogen har haft succes med ham på MV, MH eller sågar MC selvom hans defensive kvaliteter er langt fra optimale? Dog tvivler jeg på MC bliver muligt da jeg har Lucas Lima, Bentancur(som også spiller MH), Rabiot og Meli til den position. Smiley
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #88: 24 Mar 2016, 22:15 »

Er over halvvejs i min 3. sæson og står nu med muligheden for at købe Ødegaard til en meget fordelagtig pris. Problemet er dog at jeg spiller en 4-4-2 og vil ikke være synderligt glad for at ændre system midt i sæsonen. Mit spørgsmål er om nogen har haft succes med ham på MV, MH eller sågar MC selvom hans defensive kvaliteter er langt fra optimale? Dog tvivler jeg på MC bliver muligt da jeg har Lucas Lima, Bentancur(som også spiller MH), Rabiot og Meli til den position. Smiley

Jeg har selv ofte brugt Ødegaard som MC eller MH, hvor han har imponeret i høj grad, så du kan sagtens bruge ham i 4-4-2 Wink
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #89: 25 Mar 2016, 00:34 »

Er over halvvejs i min 3. sæson og står nu med muligheden for at købe Ødegaard til en meget fordelagtig pris. Problemet er dog at jeg spiller en 4-4-2 og vil ikke være synderligt glad for at ændre system midt i sæsonen. Mit spørgsmål er om nogen har haft succes med ham på MV, MH eller sågar MC selvom hans defensive kvaliteter er langt fra optimale? Dog tvivler jeg på MC bliver muligt da jeg har Lucas Lima, Bentancur(som også spiller MH), Rabiot og Meli til den position. Smiley
Hvilken rolle har kanterne i din 4-4-2?
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010