home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 446 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Søger spiller-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] Udprint
Forfatter Emne: FM16: Søger spiller-tråden  (Læst 154346 gange)
DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #450: 04 Aug 2016, 12:49 »

Er Liverpool og er i starten af 3. sæson.
De foregående 2 sæsoner har jeg vundet Premier League, samt vundet Europa League og Champions League - altså går det rigtig, rigtig godt.
Jeg vil dog gerne forstærke mit hold en smule, da Sturridge efterhånden er ved at være halvdårlig, og jeg heller vil bruge min førsteangriber Gabriel Barbosa som OMH, hvorfor jeg søger en angriber. Jeg har cirka 800 millioner kroner at gøre godt med, og det kan jeg hverken få Lewandowski eller Aguero for - så har I et bud? Eventuelt et kæmpe talent, som skal bruge nogle indhop, og som så kan kanonere bolde ind sæsonenen efter.

Derudover kunne jeg godt bruge en ny central forsvarer, da min næstbedste forsvarer er Sakho, som heller ikke spiller fantastisk mere.

Jeg håber meget, I vil hjælpe mig.

Richairo Zivkovic bomber løs for mig med mere end 1 mål pr. kamp. i den seneste sæson har han lavet 37 mål i 30 kampe i Bundesligaen. En billig og kanon signing!

En anden mulighed kunne være at hente Dybala.

Ellers ville jeg hente Embolo, hvis ikke han er solgt endnu.

Christian Pavon's potentiale i fm16 er meget svingende, men i mit nuværende save med Leverkusen har han udviklet sig til at være den bedste angriber i verden. Ham kunne du evt. også tage et kig på?

Der er mange muligheder, men jeg ville klart anbefale dig at hente Richairo Zivkovic som førsteprioritet. Kan du ikke få fat i nogle af de nævnte angribere, kan du bare skrive igen. Wink
Logged

jabsi
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #451: 04 Aug 2016, 14:05 »

Richairo Zivkovic bomber løs for mig med mere end 1 mål pr. kamp. i den seneste sæson har han lavet 37 mål i 30 kampe i Bundesligaen. En billig og kanon signing!

En anden mulighed kunne være at hente Dybala.

Ellers ville jeg hente Embolo, hvis ikke han er solgt endnu.

Christian Pavon's potentiale i fm16 er meget svingende, men i mit nuværende save med Leverkusen har han udviklet sig til at være den bedste angriber i verden. Ham kunne du evt. også tage et kig på?

Der er mange muligheder, men jeg ville klart anbefale dig at hente Richairo Zivkovic som førsteprioritet. Kan du ikke få fat i nogle af de nævnte angribere, kan du bare skrive igen. Wink

Zivkovic er hentet, men jeg har udlejet ham, så han kunne få fast spilletid i Premier League. Dybala er en mulighed, synes dog bare, han er dyr i forhold til, at han kun er ratet 4 stjerner - også i potentiale.

Embolo har Madrid desværre hentet, og i dette øjeblik scouter jeg Pavon. (RED: Han var intet værd..)
« Seneste Redigering: 04 Aug 2016, 14:07 af jabsi » Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #452: 04 Aug 2016, 14:54 »

Zivkovic er hentet, men jeg har udlejet ham, så han kunne få fast spilletid i Premier League. Dybala er en mulighed, synes dog bare, han er dyr i forhold til, at han kun er ratet 4 stjerner - også i potentiale.

Embolo har Madrid desværre hentet, og i dette øjeblik scouter jeg Pavon. (RED: Han var intet værd..)

Så hvad du siger er, at du gerne vil smide 800 mio. for både Lewandowski og Aguero, men ikke Dybala? Han er vel i top 5 over bedste angribere i spillet, vil jeg mene. Synes du burde hente Dybala!

EDIT: Du skal ikke ligge alt for meget i stjernerne. Det er kun din scouts vurdering. Præsterer en spiller over sit niveau, vil han også stige i stjerner.
« Seneste Redigering: 04 Aug 2016, 14:55 af whapz » Logged

amir1966
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #453: 04 Aug 2016, 18:42 »

Er Liverpool og er i starten af 3. sæson.
De foregående 2 sæsoner har jeg vundet Premier League, samt vundet Europa League og Champions League - altså går det rigtig, rigtig godt.
Jeg vil dog gerne forstærke mit hold en smule, da Sturridge efterhånden er ved at være halvdårlig, og jeg heller vil bruge min førsteangriber Gabriel Barbosa som OMH, hvorfor jeg søger en angriber. Jeg har cirka 800 millioner kroner at gøre godt med, og det kan jeg hverken få Lewandowski eller Aguero for - så har I et bud? Eventuelt et kæmpe talent, som skal bruge nogle indhop, og som så kan kanonere bolde ind sæsonenen efter.

Derudover kunne jeg godt bruge en ny central forsvarer, da min næstbedste forsvarer er Sakho, som heller ikke spiller fantastisk mere.


Jeg håber meget, I vil hjælpe mig.




erstatning for sakho:

Mustafi (Valencia)
Riedewald (Ajax)
AC (BMG - Chelsea)
Veltman (Ajax)
Mbemba (Newcastle)
Indi (Porto)
Brooks (Herta Berlin)

De er stillet op efter min prioritet. Wink Wink

Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #454: 19 Aug 2016, 12:04 »

Jeg søger en bomber, der kan løfte mit West Ham-hold det sidste skridt op i top 4. Jeg vandt FA Cuppen, så kan lokke med Europa League. Jeg er klar til at spendere 300-400 mio på ham. Han skal kunne score 20+ mål. Jeg fik et bud på Lacazette accepteret, men han vil kun spille i CL-klubber desværre.
Logged

Mikpeder
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #455: 19 Aug 2016, 12:54 »

Jeg søger en bomber, der kan løfte mit West Ham-hold det sidste skridt op i top 4. Jeg vandt FA Cuppen, så kan lokke med Europa League. Jeg er klar til at spendere 300-400 mio på ham. Han skal kunne score 20+ mål. Jeg fik et bud på Lacazette accepteret, men han vil kun spille i CL-klubber desværre.

I mit Middleborough har jeg handlet Donis Advijaj, købte ham for 150 kr. han har scoret 22 mål i første sæson som skarpretter, og i anden sæson scorede han 18 mål, men synes i hvert fald du skal tage ham i betragtning
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #456: 19 Aug 2016, 12:57 »

I mit Middleborough har jeg handlet Donis Advijaj, købte ham for 150 kr. han har scoret 22 mål i første sæson som skarpretter, og i anden sæson scorede han 18 mål, men synes i hvert fald du skal tage ham i betragtning

Han er udlejet. Ellers tak for buddet Smiley
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #457: 30 Aug 2016, 14:24 »

Skal man hente Martial eller Bale? Er Tottenham.
pros for at man skal hente Martial vil være at han har flere år tilbage imod han måske ikke er den største fan favorit..
Bale derimod ikke så mange år tilbage som Martial, til gengæld er han en fan favorit
hvad syntes i?
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #458: 05 Sep 2016, 22:54 »

Skal man hente Martial eller Bale? Er Tottenham.
pros for at man skal hente Martial vil være at han har flere år tilbage imod han måske ikke er den største fan favorit..
Bale derimod ikke så mange år tilbage som Martial, til gengæld er han en fan favorit
hvad syntes i?
<3 Bale <3
Fordi det er Bale, men imø kommer det jo an på om det er en angriber du skal have eller en off. spiller bagved. I mit spil valgte jeg Bale... Som angriber Thumbs Up
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #459: 07 Sep 2016, 19:30 »

<3 Bale <3
Fordi det er Bale, men imø kommer det jo an på om det er en angriber du skal have eller en off. spiller bagved. I mit spil valgte jeg Bale... Som angriber Thumbs Up

Bale er langt bedre end Martial.
Logged

veile
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #460: 07 Sep 2016, 21:25 »

Søger offensiv højre midt..

Sæson 19/20.. Sommer transfervinduet.
til FCK .

Logged

Rosengart
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #461: 28 Sep 2016, 19:06 »

Hej FmFreaks

Jeg står i den situation at jeg kan få Hazard eller Özil til Juventus til samme pris

Skal bruge spilleren som Off. Midtbane som kommer til og ligge lige bagved Dybala og Higuain.

Hvem vil i vælge ? og kom gerne med begrundelse Smiley

på forhånd tak Smiley
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #462: 28 Sep 2016, 21:48 »

Hej FmFreaks

Jeg står i den situation at jeg kan få Hazard eller Özil til Juventus til samme pris

Skal bruge spilleren som Off. Midtbane som kommer til og ligge lige bagved Dybala og Higuain.

Hvem vil i vælge ? og kom gerne med begrundelse Smiley

på forhånd tak Smiley

Jeg ville havde valgt Hazard grundet hans alder, synes spillerne minder om hinanden i niveau. Ozil har bedre overblik og teamwork, hvilket kan være betydningsfuldt alt efter spillestil. Hazard har mere fart og mere målsøgende, så hvis prisen er den samme havde jeg valgt Hazard.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Søger spiller-tråden
« Svar #463: 05 Okt 2016, 09:56 »

Jeg hygger mig med mine sidste FM16 stunder i Rumænien, nærmere betegnet FC Viitorul. Valget faldt på dem fordi de havde en stor og stærk ungdomsafdeling, så jeg håbede på, at jeg bare skulle udvikle talenter på stribe - Desværre kom der i første omgang kun ét talent der var noget værd. Og eftersom jeg er helt grøn i Rumænien og Østeuropa generelt, er det en noget svær opgave, at finde de rette spillere (Og mine talentspejdere sejler deres egen sø desværre).

Klub: FC Viitorul
År: Sæson 2 (12. juni 2016)
Budget: 5,5 millioner i transfer og 4,6 i løn (OBS: Pengene fosser ud af klubben, så jo billigere jo bedre)
Positioner: Alt undtagen CAM
Niveau: Klubben blev 3'er i min første sæson, så jeg skal spille Europa League kval. Hvis jeg kunne komme langt her, kunne det måske hjælpe på økonomien.

OBS OBS: Så vidt jeg har forstået de rumænske ligaregler, så skal jeg registrere spillere inden d. 6. Juli (altså om en måned), så jeg har rimelig travlt med at få fyldt truppen ud Smiley
Logged

Sider: 1 ... 29 30 [31] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010