home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 272 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 67489 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #135: 19 Jul 2016, 13:22 »


Kan huske du plejer være ret skarp til at lave Taktikker Smiley
Du har ikke overvejet at fifle lidt med en ZorningerTac til BIF? Smiley

Hey, jeg arbejder lige nu på et lidt andet setup, hvor mine kanter hedder Fischer/Griezmann, og jeg tror desværre at en anden taktisk opsætning i dette save vil være håbløst, da vi er for langt fra de forudsætninger som Zorniger har at arbejde med.

Jeg ved dog at Hulkomania arbejder på noget der minder meget om Zornigers, så måske du kan få ham til at fortælle lidt om sine erfaringer Smiley

Iøvrigt tror jeg at man skal lytte meget nøje efter hvad Zorniger udtaler, om at vi ikke skal forvente den slags resultater hver gang, for jeg så bliver man nok skuffet. Jeg tror da heller ikke at fordi vi slår EfB 4-0 i første runde, betyder det lige pludselig at vi vinder ligaen. Jeg ville gerne se os som mestre, men jeg vil se noget mere sammenhængende, resultatmæssigt over længere tid før jeg får den slags ambitioner.

Jeg henviser lige Hulk til tråden når jeg ser ham, eller smider ham en SMS i morgen hvis han ikke har været online endnu til den tid. Cool
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

RayRayDK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #136: 19 Jul 2016, 13:32 »

Hey, jeg arbejder lige nu på et lidt andet setup, hvor mine kanter hedder Fischer/Griezmann, og jeg tror desværre at en anden taktisk opsætning i dette save vil være håbløst, da vi er for langt fra de forudsætninger som Zorniger har at arbejde med.

Jeg ved dog at Hulkomania arbejder på noget der minder meget om Zornigers, så måske du kan få ham til at fortælle lidt om sine erfaringer Smiley

Iøvrigt tror jeg at man skal lytte meget nøje efter hvad Zorniger udtaler, om at vi ikke skal forvente den slags resultater hver gang, for jeg så bliver man nok skuffet. Jeg tror da heller ikke at fordi vi slår EfB 4-0 i første runde, betyder det lige pludselig at vi vinder ligaen. Jeg ville gerne se os som mestre, men jeg vil se noget mere sammenhængende, resultatmæssigt over længere tid før jeg får den slags ambitioner.

Jeg henviser lige Hulk til tråden når jeg ser ham, eller smider ham en SMS i morgen hvis han ikke har været online endnu til den tid. Cool

Tak for prompte feedback buddy!

- Helt bestemt, håber ikke de hardcore fans er for naive.. Alt tager tid, men dejlig start og fedt med frist pust derude Smiley
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #137: 19 Jul 2016, 16:53 »

Nå, mesterskab blev det til i 20/21 sæsonen.
Jeg er pt igang med 21/22 sæson og vi er på mirakøløs vis gået videre fra gruppespillet i en gruppe der tæller de Tyske mestre og nuværende 1'ere fra Dortumund, Chealsea som jeg efter godt og vel 6 år og 10 kampe stadig har til gode at slå, og så SLB som jeg på magisk vis er ubesjeret i mod.

Når vi kvartfinalen er dettte sidste sæson i BIF.
Iheanacho bomber forsat, og er på niveau med verdens bedste komplette angribere, samtidig har jeg hentet Medina til klubben (regen) som er enormt lovende.
Min Keeper Rodrigues (regen) og venstre back Romano (regen) er begge blevet faste på det brasilienske landshold.

Ander Periera er blevet fast man på det belgiske og Nathan er inde i varmen på det brasilienske.

Vi ligger pt. i skarp kamp om 9. pladsen på verdens ranglisten for turneringer med Holland, og hvis jeg kan forsætte det gode arbejde i CHL, tror jeg vi indtager 9. pladsen.
FCK har ramt en mindre god stime, og jeg er lidt bekymret for at de måske ikke præstere godt nok europæisk og jeg måske må et smut tilbage til dem inden for en årrække, det større mål er jo trods alt at ligaen skal til tops.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #138: 22 Sep 2016, 14:52 »

Nogen der har prøvet at efterligne Zorniger?

Tænker at spille 4-1-2-1-2 med aggressivt og offensivt fodbold?
Logged

Tårn29
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #139: 22 Sep 2016, 17:00 »

Nogen der har prøvet at efterligne Zorniger?

Tænker at spille 4-1-2-1-2 med aggressivt og offensivt fodbold?

Der bliver snakket lidt om det her Wink
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40207.0
Logged

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #140: 28 Sep 2016, 19:51 »

Efter en masse inspiration og glædelse over ansættelsen af Alexander Zorninger blev jeg fast besluttet på at prøve at få hans taktik overført til FM. Opstemt Opstemt

Præcis ligesom Brøndby har gjort det, så har jeg solgt Ørnskov, Durmisi. Jeg har prøvet og vurderet om jeg skulle skille mig af med Elmander og Boysen, men har valgt at beholde dem (præcis som jeg har planer om at skulle beholde Agger). Jeg har valgt at skille mig af med Martin Albrechtsen, da jeg mener han er overflødig efter mine indkøb. Jeg har for de penge jeg har fået for Ørnskov, Albrechtsen og Durmisi, fået købt Benedikt Röcker, Hjörtur Hermannsson, Andreas Maxsø og Tom Pettersson. Tom Pettersson er hentet få at få lidt mere konkurrence og bredde i truppen på midtbanen.

Jeg vælger at stille op, præcis ligesom Zorninger har gjort det nogle gange, med en 4-4-2 (diamant) formation.

                     Rønnow
Larsson - Röcker - Maxsø* - Juelsgård
                     Holst
              Phiri - Nørgaard
                  Hjulsager
              Wilczek - Pukki

* = Indtil Agger er fit

Udskiftninger: (Varierer meget)
Toppel
Hermannsson
Crone
Austin
Pettersson
Kahlenberg (Er stadig småskadet - hvis han er 100% fit = istedet for Nørgaard)
Stückler

Jeg spiller med en attacking mentality og en highly structured team shape.

Mine team instructions er:
Tempo: Higher
Width: Narrow
Defensive Line: Higher
Closing down much more
Stay on feet
Play out of defence
More direct passing
Be more expressive
Hit early crosses
Shoot on sight
Roam from positions

Jeg må sige at jeg er vild med denne taktik!!!! Jeg vandt de to første kvalifikationsrunde r mod henholdsvis; Airbus UK og Aberdeen. i tredje kvalifikationsrunde mødte jeg Dortmund som var lig med et samlet nederlag på 6-2. Tabte 4-0 på hjemmebane og spillede 2-2 på udebane  Huh Huh

Ellers så har det budt på 3 kampe i Superligaen indtil videre som har budt på 3 sejre. Stadig uden at inkassere et mål.

Andre der har prøvet at prøve kræfter med den nye spillestil i Brøndby IF??  Rullende Øjne

Lyder til at kunne blive et godt spil - går det stadig godt?

Hvilke roller har dine forskellige spillere...?
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010