home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 356 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 67551 gange)
HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #75: 25 Nov 2015, 15:25 »

Er der nogen der har haft succes med Brøndby?
Jeg kan simpelthen ikke få spillet til at fungere...

Mesterskaber 5 ud af 5, har sikret ligaen en direkte chl og el plads via gode resultater i europa.
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

farganis
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #76: 25 Nov 2015, 20:02 »

Jeg blev nr. 6 i første sæson efter en katastrofal start på sæsonen hvor jeg var ved at blive fyret. Jeg vandt dog pokalturneringen.
I 2. sæson vandt jeg mesterskabet og gik videre fra min gruppe i Europa League.

Smid screenshots af din trup, taktik og holdinstruktioner, så skal jeg tage et kig på det og komme med forslag til forbedringer.

Jeg har droppet det spil jeg var igang med, regner med at give Brøndby en chance igen når jeg lige får tid
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #77: 25 Nov 2015, 23:17 »

Marius Lundemo og Nicklas Bärkroth er eminente. Køb dem for guds skyld. Begge skandinaviske spillere, begge profiler i Suppen, og flere europæiske storklubber er ude efter dem allerede efter få sæsoner.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #78: 26 Nov 2015, 10:35 »

Goddag.

Jeg ser der er lidt problemer for folk med at komme til succes i BIF, så jeg vil lige kort fortælle om mit save, og min succes.

Først og fremmest en advarsel: Jan Bech er meget glad for at gå dig i rykken, og accepterer bud på spillere, jeg vil derfor hæftigt råde til at man ved bud på mere end 200% af en spillers værdi, forhandler en smule af næste salg på (25% er passende syntes jeg), og så bare accepterer det tab man får, da Jan Bech faktisk ikke holde snitterne væk, før man har tæt ved en milliard i kassen.

Det største problem jeg har oplevet, er at vi flere gange har ligakampe samtidigt med landskampe i efteråret, og det koster lidt point, det er derfor anbefalingsværdigt at kigge mod spillere der ikke er landsholdsaktuelle fra større lande, eller som har trukket sig fra landsholdet allerede, da et par spillere sammen med talenter, tit er nok til at slå de mindre hold i rækken.

Jeg har taget en national double 6 gange i streg, været i europæisk gruppespil eller længere hvert år, vundet champions League i 2020 og 2021, VM for klubhold begge år og Super cuppen begge år.

Jeg har dog ikke valgt et traditionelt stykke taktik, men derimod gået over til et kantløst system.

Den spøjse detalje: I mit save her både vejle og lyngby blevet overtaget af rigmænd, mens Lyngby har ansat Jon Dahl Tomasson som træner, valgte Vejle først at holde på deres, men fyrede ham så inden vinterpausen, hvor ingen mindre end Guardiola trådte til i vinter 2021, fra Liverpool, de lå desværre næstsidst i rækken, så det blev til nedrykningsspil for dem, jeg glæder mig dog til at se hvad han formår fremadrettet - og om de kan holde på ham.


Af anbefalingsværdige spillere jeg har haft mig kan nævnes: Alexander sørloth, Jordan Larsson, Fagrie Lakay, Andreas Windheim, Max Christiansen, Bongani Zungu, Daniel Gordon, Adam Lundqvist, Callum Paterson, Tomas Horava og Stefanos Kapino.

Min transferpolitik var meget at kigge på spillere der ville kunne hentes gratis, eller som var til salg hvor jeg kunne få klubben til at betale hans fulde løn ved at betale en 5-10% over salgsprisen. Jeg havde eksempelvis Sven Bender fra 2017 til 2019, hvor han var sat til salg for 50 mil i Dortmund, jeg gav så 55, og de betalte hans løn, så jeg gav ham en lille lønbonus på 50k om ugen i løn, og solgte ham efter to år for 50 millioner.

Det er dog kun værd at købe spillere på den måde, hvis de er oppe i årene, og har mere end 2½ år tilbage på deres kontrakter, da de gerne låser længden til ikke at gå udover den tid som den gamle klub betaler løn til.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Mortensen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #79: 26 Nov 2015, 12:49 »

Har også prøvet mig af med Brøndby. Overraskende nok kom jeg med i Europa League efter, at jeg slog Legia ud i Playoff kampene. I gruppespillet røg jeg i pulje med Olympique Marseille, Southampton, og APOEL. Endnu engang kom overraskelsen i Europa, da jeg snuppede anden pladsen i sidste spillerunde på mål af Schwartz i 87 minut. Eventyret er dog netop slut, da jeg lige er røget ud til Ajax i 1. Knockout runde.

I ligaen har jeg haft en del op/nedture, jeg startede ud med, at gå ubesejret igennem de første 7. kampe, derefter gik det ned af bakke og efter et nederlag til Aab på hjemmebane og en placering på en 8. plads, blev indkaldt til et møde med bestyrelsen. Jeg fik til opgave, at hente 9 point på 5 kampe, det klarede jeg og det er generelt begyndt, at gå fantastisk i ligaen igen, hvor jeg pt. ligger nr. 2, 1 point efter fck.

Mine profiler har været:
Magnus Eriksson: 19 kampe - 7 mål - 4 assist - 7.31 gns
Christian Nørgaard: (Netop solgt til Dynamo Moskva for 30 mil) 18 kampe - 4 mål - 3 assist - 7.41 gns
Andrew Hjulsager: 17  kampe - 5 mål - 5 assist - 7.11 gns
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #80: 26 Nov 2015, 19:59 »

Goddag.

Jeg ser der er lidt problemer for folk med at komme til succes i BIF, så jeg vil lige kort fortælle om mit save, og min succes.

Først og fremmest en advarsel: Jan Bech er meget glad for at gå dig i rykken, og accepterer bud på spillere, jeg vil derfor hæftigt råde til at man ved bud på mere end 200% af en spillers værdi, forhandler en smule af næste salg på (25% er passende syntes jeg), og så bare accepterer det tab man får, da Jan Bech faktisk ikke holde snitterne væk, før man har tæt ved en milliard i kassen.

Det største problem jeg har oplevet, er at vi flere gange har ligakampe samtidigt med landskampe i efteråret, og det koster lidt point, det er derfor anbefalingsværdigt at kigge mod spillere der ikke er landsholdsaktuelle fra større lande, eller som har trukket sig fra landsholdet allerede, da et par spillere sammen med talenter, tit er nok til at slå de mindre hold i rækken.

Jeg har taget en national double 6 gange i streg, været i europæisk gruppespil eller længere hvert år, vundet champions League i 2020 og 2021, VM for klubhold begge år og Super cuppen begge år.

Jeg har dog ikke valgt et traditionelt stykke taktik, men derimod gået over til et kantløst system.

Den spøjse detalje: I mit save her både vejle og lyngby blevet overtaget af rigmænd, mens Lyngby har ansat Jon Dahl Tomasson som træner, valgte Vejle først at holde på deres, men fyrede ham så inden vinterpausen, hvor ingen mindre end Guardiola trådte til i vinter 2021, fra Liverpool, de lå desværre næstsidst i rækken, så det blev til nedrykningsspil for dem, jeg glæder mig dog til at se hvad han formår fremadrettet - og om de kan holde på ham.


Af anbefalingsværdige spillere jeg har haft mig kan nævnes: Alexander sørloth, Jordan Larsson, Fagrie Lakay, Andreas Windheim, Max Christiansen, Bongani Zungu, Daniel Gordon, Adam Lundqvist, Callum Paterson, Tomas Horava og Stefanos Kapino.

Min transferpolitik var meget at kigge på spillere der ville kunne hentes gratis, eller som var til salg hvor jeg kunne få klubben til at betale hans fulde løn ved at betale en 5-10% over salgsprisen. Jeg havde eksempelvis Sven Bender fra 2017 til 2019, hvor han var sat til salg for 50 mil i Dortmund, jeg gav så 55, og de betalte hans løn, så jeg gav ham en lille lønbonus på 50k om ugen i løn, og solgte ham efter to år for 50 millioner.

Det er dog kun værd at købe spillere på den måde, hvis de er oppe i årene, og har mere end 2½ år tilbage på deres kontrakter, da de gerne låser længden til ikke at gå udover den tid som den gamle klub betaler løn til.

Man kan ikke åbne dit link?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #81: 26 Nov 2015, 21:08 »

Man kan ikke åbne dit link?

Jeg kan godt åbne det? Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #82: 26 Nov 2015, 21:15 »

Jeg ser nu heller ikke problemer med at åbne det, men det er bare et link til steamworkshop, så hvis du prøver at søge på "BelthazorDK" derinde, så vil du sikkert kunne finde den der Smiley der er så vidt jeg ved kun to mulige filer, så bare tag den nyeste Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Klort
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #83: 29 Nov 2015, 15:58 »

Jeg er nu en god halvanden sæson inde i mit Brøndby-save og det jeg undrer mig mest over er, hvor meget man økonomisk skal tænke over tingenene! Jeg synes det er meget meget svært at få en god sum for sine spillere og derudover har jeg ikke meget at gøre godt med, når der skal hentes ind den anden vej. Er det kun mig der har det sådan?

Til information blev jeg 4'er i ligaen i første sæson (kunne være blevet mester, men tabte i sidste runde og faldt da to pladser...) men vandt dog pokalen over FCK i finalen  Cool

Jeg ligger pt 2'er og er videre til slutspillet, som jeg er spændt på at opleve for første gang.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #84: 29 Nov 2015, 16:16 »

Jeg er nu en god halvanden sæson inde i mit Brøndby-save og det jeg undrer mig mest over er, hvor meget man økonomisk skal tænke over tingenene! Jeg synes det er meget meget svært at få en god sum for sine spillere og derudover har jeg ikke meget at gøre godt med, når der skal hentes ind den anden vej. Er det kun mig der har det sådan?

Til information blev jeg 4'er i ligaen i første sæson (kunne være blevet mester, men tabte i sidste runde og faldt da to pladser...) men vandt dog pokalen over FCK i finalen  Cool

Jeg ligger pt 2'er og er videre til slutspillet, som jeg er spændt på at opleve for første gang.

Min erfaring var også at de første sæsoner var det svært at få gode slanter for spillerne med mindre de var angribere og scorede 10-15 mål på en halvsæson. Derimod var der gode penge at hente i at få 4(5) stjernede talenter i youth intake, som Jan Bech var utroligt glad for at sælge over hovedet på mig, men det skabte noget økonomi, som jeg omsatte til resultater ved at hente spændende folk på fri transfer, største jeg hentede var nok Brasilianske Allison, som efter en sæson blev solgt videre for tæt ved 100 mil. Det tog dog fart med at blive økonomisk stærk, da jeg først rundede 6-700 millioner i balance stoppede hr. Andersen med at accepterer bud uden min indflydelse, og jeg fortsatte med at søge talenter og gratis spillere, samt supplere med få store navne, og før jeg vidste af det, rendte jeg rundt og solgte for 2 milliarder på en sæson, uden at føle mig synderligt svækket.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Klort
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #85: 29 Nov 2015, 17:03 »

Min erfaring var også at de første sæsoner var det svært at få gode slanter for spillerne med mindre de var angribere og scorede 10-15 mål på en halvsæson. Derimod var der gode penge at hente i at få 4(5) stjernede talenter i youth intake, som Jan Bech var utroligt glad for at sælge over hovedet på mig, men det skabte noget økonomi, som jeg omsatte til resultater ved at hente spændende folk på fri transfer, største jeg hentede var nok Brasilianske Allison, som efter en sæson blev solgt videre for tæt ved 100 mil. Det tog dog fart med at blive økonomisk stærk, da jeg først rundede 6-700 millioner i balance stoppede hr. Andersen med at accepterer bud uden min indflydelse, og jeg fortsatte med at søge talenter og gratis spillere, samt supplere med få store navne, og før jeg vidste af det, rendte jeg rundt og solgte for 2 milliarder på en sæson, uden at føle mig synderligt svækket.
OK, der er langt derop for mit vedkommende! Men jeg benytter mig også selv af talentindkøb og fri transfar-guld, som der immervæk er en del af! Har bl.a. nappet Grimaldo og målmand Ortola fra Barcelonas B-hold samt en østrigsk kantspiller Onisiwo som gør det fremragende. Men selv med dette in mente har jeg ingen spillere vurderet til over 10 millioner...
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #86: 29 Nov 2015, 17:45 »

Vurderingerne af spillerne stiger også med klubbens internationale succes, jeg gjorde det til mit mål - og indløste det - at være med i europæisk gruppespil hvert år, og det har jeg holdt. Den slags hjælper både økonomisk og på truppens vurdering / kvaliteten af de folk der kan fås gratis. CHL gruppespil, gir knap 90 millioner for deltagelse og yderligere 90-100 stykker i foråret i TV penge.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Klort
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #87: 29 Nov 2015, 18:07 »

Vurderingerne af spillerne stiger også med klubbens internationale succes, jeg gjorde det til mit mål - og indløste det - at være med i europæisk gruppespil hvert år, og det har jeg holdt. Den slags hjælper både økonomisk og på truppens vurdering / kvaliteten af de folk der kan fås gratis. CHL gruppespil, gir knap 90 millioner for deltagelse og yderligere 90-100 stykker i foråret i TV penge.
Missede det første år, men kom så i EL gruppespil i anden sæson. Tabte dog alle kampene og kan ikke mærke synderlig økonomisk forskel. Men mon ikke vi vokser lige så stille!
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #88: 29 Nov 2015, 18:28 »

Det kommer, jeg var heldig nok til at være i CHL allerede i 2. sæson, så 200 millioner over hele den sæson hjalp forfærdeligt meget.. i 3. sæson fik jeg knap 50 millioner til indkøb - før salg, og derfra gik det pænt stærkt, er i Maj 2023 og har efter en 4-1 sejr i før mod Chelsea i første CHL semifinale, stort set sikret min 4. finale plads i streg, hvor jeg har 3 titler med mig allerede, spiller egentlig kun videre med BIF lige nu for at sikrer mig achievement for 10 år i klubben, og så skal jeg nok se på en ny dansk klub, mit vanlige mål er at få gjort suppen til den mest prominente liga i spillet - og så vil jeg da gerne nå op på 3 millioner point på den der pointtavle i spillet Smiley

Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #89: 02 Dec 2015, 09:12 »

Der var lidt problemer i betaen med præmiepenge - er de rettet nu?

Spiller med BIF - og er nået til vinterpausen (på førstepladsen!), men har ikke set skyggen af præmiepenge?

Udbetales de først efter sæsonen?
I FM15 kom de i 3 rater på sæsonen.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010