home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 265 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 82536 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #210: 22 Maj 2016, 12:45 »

Manchester United - sæson 20/21
Tidligere sæsoner: 2015/16 - 2016/17 - 2017/18 - 2018/19 - 2019/20

Transfervinduet i sommeren 2020 vil gå over i Manchester Uniteds historie. Der blev solgt for over halvanden millard kroner, men der kun kom en spiller ind i klubben. Han kostede dog også næsten en halv milliard.

Jeg valgte at sælge hele tre store, store navne. David De Gea skiftede til Real Madrid for 30 millioner pund, Anthony Martial til PSG for 65 millioner og Memphis Depay til Milan for 27,5 millioner. Samtidig røg James Wilson til Atalanta for 10,75 millioner pund og Timothy Fosu-Mensah til Juventus for 29 millioner. Jamie Vardy forlod os på en fri transfer.

Eneste nye var Ross Barkley, som kostede 47 millioner pund. Efter denne sæson har jeg i alt i mine sæsoner i Manchester United købt for 264 millioner pund og solgt for 353 millioner pund. Altså har jeg solgt for væsentligt mere, end jeg har købt.
MÅL
22 - Tyler Roberts
22 - Jimmy McMillan
22 - Maurica Callaghan

ASSISTS
24 - Jesse Lingard
16 - Callum Gribbin
15 - Tyler Roberts

Efter salgene af vigtige spillere skulle det blive meget spændende at se, hvordan spillerne ville klare det.

Det blev kun til et trofæ i form af Capital One Cup, men jeg var fint tilfreds med sæsonen. Vi fik 85 point i Premier League, hvilket kun var nok til en 2. plads. Vi røg ud til PSG i Champions League på et udebanemål, som Martial selvfølgelig scorede.

Jeg kan ikke klage over præstationerne efter sommerens mange salg, og jeg var meget tilfreds med mine unge spillere. Mine fire britiske angribere, Roberts, McMillan, Callaghan og Hayden, scorede utrolige 80 mål til sammen. De er henholdsvis 22, 21, 22 og 20 år.

Jesse Lingard fortsætter med at imponere og opnå legendestatus. 24 assists i denne sæson!

Daley Blind skifter til Real Madrid nu, hvilket efterlader os med kun tre ikke-britiske spillere i førsteholdstruppen. Men alle tre (Sebtaoui, Tuanzebe og Pereira) har fået deres opvækst i klubben.

Jeg har fået syv milliarder at købe ind for til den nye sæson, men jeg har ikke i sinde at bruge en eneste cent.

PREMIER LEAGUE // SPILLERSTATISTIK // CHAMPIONS LEAGUE // FA CUP

ROBERTS - MCMILLAN

GRIBBIN - BUCK - COOK - LINGARD

SHAW - JONES - SMALLING - WARREN

SEBTAOUI
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #211: 24 Maj 2016, 11:31 »

Top fedt projekt SirToby. Du har faktisk inspireret mig til at starte op et sted, og arbejde i samme retning.
Det er virkelig fedt at du satser på spillere fra regionen - og sælger ud af dygtige spillere, for at give plads til ungdommen.

Du køber slet ikke ind af unge regens fra andre nationaliteter, som skal vokse på dine ungdomshold?
Det kunne udover dine fremragende indlæg, være ret fedt hvis du kom ind på dine udviklingsmetoder - synes det ser ud til at du får forløst en stor del af potentialet - og Man U har selvfølgelig faciliteterne og træningssetuppet, men du må stadig have en strategi der ser ud til at virke.

Kunne du ikke forklare lidt af det i et af de kommende indlæg?
Kunne være sejt at få lidt inspiration til et save, ala dit :-)
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #212: 30 Maj 2016, 10:41 »

Top fedt projekt SirToby. Du har faktisk inspireret mig til at starte op et sted, og arbejde i samme retning.
Det er virkelig fedt at du satser på spillere fra regionen - og sælger ud af dygtige spillere, for at give plads til ungdommen.

Du køber slet ikke ind af unge regens fra andre nationaliteter, som skal vokse på dine ungdomshold?
Det kunne udover dine fremragende indlæg, være ret fedt hvis du kom ind på dine udviklingsmetoder - synes det ser ud til at du får forløst en stor del af potentialet - og Man U har selvfølgelig faciliteterne og træningssetuppet, men du må stadig have en strategi der ser ud til at virke.

Kunne du ikke forklare lidt af det i et af de kommende indlæg?
Kunne være sejt at få lidt inspiration til et save, ala dit :-)


Mange tak - dejligt at kunne inspirere!

Nej, jeg køber ikke ind af andre nationaliteter end britisk og irsk. Det er kun, hvis spillerne kommer ind via mine youth intakes, at jeg kunne finde på at bruge andre nationaliteter. Præcis ligesom at jeg bruger Andreas Pereira eller Ilias Moutha Sebtaoui, fordi de er opvokset i klubben. Jeg har f.eks. en lovende spanier på mit U18-hold i øjeblikket, som jeg godt kunne se få en karriere i førsteholdet.

En ting, jeg går meget op i, er, at mine spillere og ikke mindst truppen som helhed skal have den rette personlighed. Det er vigtigt for mig at have nogle tutorer, som er professionelle. Lige nu består min trup af 10 spillere med Professional-personlighed, tre med Fairly Professional og fem med Resolute (som også vidner om høj professionalisme). Derudover er der også tre, som er Driven (20 i Determination), som også har høj professionalisme.

Alt det betyder også, at min Squad Personality er Highly Professional, og det smitter af på alle spillere. Min Head of Youth Developement, Dave Parnaby (20 i Working With Youngsters og 19 i Judging Player Potential), har også en professionel personlighed.

Og så er spilletid selvfølgelig sindssygt vigtigt. Mine unge spillere skal ved enhver mulighed, uden at det koster for mange point, have chancen.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #213: 30 Maj 2016, 10:53 »

Manchester United - sæson 21/22
Tidligere sæsoner: 2015/16 - 2016/17 - 2017/18 - 2018/19 - 2019/20 - 2020/21
MÅL
24 - Tyler Roberts
21 - Cyrus Hayden
13 - Jimmy McMillan

ASSISTS
17 - Jesse Lingard
10 - Luke Shaw
9 - Andreas Pereira

Så lykkedes det. Efter to semifinaler som bedste resultat over seks sæsoner blev det atter Manchester Uniteds tur til at løfte Champions League-trofæet. Med ni englændere, en waliser og en belgier i startopstillingen besejrede vi Chelsea med 1-0 efter forlænget spilletid. Phil Jones lignede en skurk, da han blev udvist i kampes 85. minut, men Cyrus Hayden blev redningsmand og helt med sit mål i det 112. minut.

Vi hentede 90 point i ligaen, hvilket egentlig er en tilfredsstillende mængde, men Arsenal var bare suveræne i år og hentede guld med 97 point. Det var faktisk først mod slutningen, at de for alvor begyndte at tabe point. De var godt på vej imod min rekord på 106 point.

Tyler Roberts var forrygende på toppen med 24 kasser, mens Jesse Lingard rundede sit assist nummer 123 for Manchester United med 17 af slagsen i denne sæson.

Det blev til en enkelt signing i løbet af sæsonen, da jeg kastede 19 millioner pund efter John Young fra Everton. En ung skotsk forsvarsspiller, der kan spille i midtben og i højre side.

PREMIER LEAGUE // SPILLERSTATISTIK // CHAMPIONS LEAGUE // FA CUP

ROBERTS

BARKLEY - BUCK - COOK - LINGARD

JONES

SHAW - LAWSON - SMALLING - SCHOFIELD

SEBTAOUI
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #214: 02 Jun 2016, 09:26 »

Manchester United - sæson 22/23
Tidligere sæsoner: 2015/16 - 2016/17 - 2017/18 - 2018/19 - 2019/20 - 2020/21 - 2021/22

Vi har store problemer med at komme tilbage på tronen i Premier League, men til gengæld har vi kunne løfte Champions League-trofæet for anden gang i træk, hvilket gør det til en tilfredsstillende sæson.

Vi endte på en 3. plads, hvilket var en lettelse, efter vi i december allerede havde tabt otte kampe. Vi tog os sammen imod slutningen af sæsonen, og på sidste spilledag spillede vi os fra 5. pladsen til 3. pladsen takket være Swansea og Tottenham, som tog point fra henholdsvis Chelsea og Liverpool.
MÅL
28 - Cyrus Hayden
26 - Tyler Roberts
18 - Jimmy McMillan

ASSISTS
16 - Luke Shaw
11 - Cyrus Hayden
10 - Ross Barkley

Vi slog Barcelona, Atlético og Wolfsburg ud på vores vej til Champions League-finalen, hvor vi igen i år sikrede triumfen i forlænget spilletid. To mål af Jimmy McMillan grundlagde en 2-0-sejr.

Vi nåede også frem til FA Cup-finalen, hvor Chelsea desværre var langt mere effektive foran mål end os, og derfor tabte vi 2-1.

For en gangs skyld toppede Jesse Lingard ikke vores assistliste. Han kom op på ni af slagsen, men var undskyldt på grund af skader. Luke Shaw toppede med 16 oplæg.

På topscorerlisten gjorde Hayden og Roberts det forrygende med sammenalgt 54 mål.


PREMIER LEAGUE // SPILLERSTATISTIK // CHAMPIONS LEAGUE // FA CUP

HAYDEN - ROBERTS

BARKLEY - COOK - BUCK - LINGARD

SHAW - LAWSON - JONES - SCHOFIELD

SEBTAOUI
Logged

mikkelnielsen96
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #215: 02 Jun 2016, 11:10 »

Bliver der lagt et oplæg op med holdet hvor man kan se hver enkelt spiller?
Ligesom du gjorde i år 2019?
Er interesseret i at se hvordan dine unge spillere har udviklet sig ved at spille førsteholdsfodbold i en topklub  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #216: 02 Jun 2016, 11:26 »

Bliver der lagt et oplæg op med holdet hvor man kan se hver enkelt spiller?
Ligesom du gjorde i år 2019?
Er interesseret i at se hvordan dine unge spillere har udviklet sig ved at spille førsteholdsfodbold i en topklub  Thumbs Up

Lad os sige, at jeg gør det efter 23/24-sæsonen. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #217: 04 Jun 2016, 20:14 »

Manchester United - sæson 23/24
Tidligere sæsoner: 2015/16 - 2016/17 - 2017/18 - 2018/19 - 2019/20 - 2020/21 - 2021/22 - 2022/23

Vi er tilbage på tronen i Premier League, og vi genvandt Champions League igen.

Mesterskabet blev sikret i runde 37, da Southampton blev rundtbarberet på Old Trafford med 5-1. Vi endte med 88 point, 109 scorede mål og 24 indkasserede.
MÅL
48 - Jimmy McMillan
40 - Tyler Roberts
15 - Cyrus Hayden

ASSISTS
33 - Jesse Lingard
14 - Tyler Roberts
12 - Ross Barkley

Vi vandt samtlige gruppespilskampe i Champions League, inden Valencia, Barcelona og Benfica blev besejret i knockoutkampene. I finalen ventede Real Madrid, og igen, igen, igen blev vores triumf sikret i forlænget spilletid. Jesse Lingard lagde bolden ind over til Jimmy McMillan, som for andet år i træk blev matchvinder.

Og netop de to, Lingard og McMillan, havde uovertrufne sæsoner. Efter sin lidt sløje og skadesplagede sidste sæson kom Lingard tilbage stærkere end nogensinde i denne sæson. 33 assists og en average rating på 8.14 blev det til for oplægskongen.

McMillan leverede den hidtil bedste scoringsmæssige sæson for en spiller under mig med 48 mål - og det var i blot 47 kampe, seks som indskifter. Tyler Roberts var også forrygende med 40 kasser. De to toppede Premier League-topscorerlisten med henholdsvis 32 og 27 mål.

Gennemgang af truppen coming up...

PREMIER LEAGUE // SPILLERSTATISTIK // CHAMPIONS LEAGUE // FA CUP

MCMILLAN - ROBERTS

BARKLEY - COOK - BUCK - LINGARD

SHAW - LAWSON - BROWN - SCHOFIELD

SEBTAOUI
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #218: 04 Jun 2016, 22:50 »

MANCHESTER UNITED SQUAD - AUGUST 2024

Så jeg er klar med en trupgennemgang forud for min tiende sæson i United. Først vil jeg lige gennemgå mine transfers fra sidste sæson og dem op til den her sæson.

Sidste sommer hentede jeg ikke en eneste spiller, og det har jeg heller ikke gjort op til den nye. Til gengæld har jeg fået solgt en del. Axel Tuanzebe blev solgt for seks millioner pund til Norwich, og Tosin Kehinde smuttede til Stuttgart for seks og en halv. Det er meget tilfredsstillende, at jeg ikke bare udviklede dem til spillere, som fik en del spilletid på Manchester Uniteds førstehold, men også at jeg kunne indkasserede en masse millioner på dem. Det samme gjorde sig gældende for Tyrell Warren, som blev solgt for 10 millioner pund til Everton, da jeg ikke længere kunne finde spilletid til ham på grund af bedre spillere. Alle tre har jeg haft i klubben, siden jeg startede. Det største salg var til Chelsea, som købte David Lane for 16 millioner pund. Lane er venstre back og kom til klubben i mit første youth intake. Ligesom med Warren kunne jeg ikke give ham spilletid.

Jeg solgte for 38,5 millioner pund sidste sommer og til den nye sæson har jeg solgt for godt og vel det samme. På grund af en upcoming spanish star på mit hold var jeg nødsaget til at sælge Maurica Callaghan, som også havde brokket sig over manglende spilletid. Southampton købte den komplette angriber for 18,5 millioner pund. Og så har jeg også sagt farvel til to trofaste gutter i form af Ilias Moutha Sebtaoui og Andreas Pereira. De var i henholdvis ni og 13 år. Jeg fik næsten 20 millioner pund samlet for de to.

Det betyder, at jeg kort inde i min niende sæson har købt 10 spillere for 285 millioner pund og solgt 36 spillere for 441 millioner pund. Et fornemt plus på 156 millioner pund på transfers.

=har været i Manchester United i mindst fem sæsoner, =har kun været på kontrakt i Manchester United

MÅLMÆND
Leo Butcher // George Brown

Sebtaoui er væk, og nu skal Butcher og Brown virkelig vise sig. Brown er først lige blevet forfremmet til førsteholdet, og det er ham, jeg har de højeste forventninger til. Jeg håber at kunne give ham meget spilletid i sæsonen, og at han udvikler sig til en keeper, der er Manchester United værdig.

HØJRE BACKS
David Schofield // Andy Stone

To eminente højre backs. Begge er hurtige, i særdeleshed Stone, men Schofield er alligevel et lille skridt foran, men det er ikke sikkert, at det bliver ved med at være sådan.

CENTERFORSVARER
Sean Brown // Stuart Lawson // John Young // Chris Smalling

Smalling stopper til næste sommer, og han kan heller ikke længere følge med fysisk. Til gengæld har jeg tre pragteksemplarer udover min aldrende forsvarsgeneral. Lynhurtige og brølestærke Young har allerede 26 landskampe som 20-årig. Lawson ligner en kommende kaptajn, mens Brown må være den bedste walisiske forsvarsspiller nogensinde.

VENSTRE BACKS
Luke Shaw // Cameron Borthwick-Jackson

Luke Shaw ejer venstre backen i Manchester United, og det bliver han ved med. Borthwick-Jackson, som skal til at i gang med sin 12. sæson i klubben, fungerer glimrende som backup.

HØJRE WINGS
Jesse Lingard // Sean Butler

Lingard er en levende legende på Old Trafford, og forhåbentlig er Butler det samme om 10 år. Jeg har store forventninger til mit wonderkid på højre fløjen.

MIDTBANESPILLERE
Archie Buck // Lewis Cook // Phil Jones // Marcus Wilson

Phil Jones er blevet rykket op på midtbanen for at gøre plads til de unge centrale forsvarsspillere, og fordi der mangler lidt defensiv styrke og generel bredde på den centrale midtbane. Buck og Cook er to af Englands bedste midtbanespillere, og Wilson er godt på vej til at blive det.

VENSTRE WINGS
Ross Barkley // Callum Gribbin

Barkley har været en fantastisk signing, og Gribbin lever godt i skyggen af den tidligere Everton-spiller og slår til, når han får chancen.

ANGRIBERE
Tyler Roberts // Jimmy McMillan // Cyrus Hayden // Éric Arteaga

Tyler Roberts har netop skadet sit korsbånd og er ude i otte-ni måneder, hvorfor meget hviler på Hayden og Arteagas skuldre, efter Roberts scorede 40 mål i sidste sæson. Hayden har vist, at han kan score mål, blandt andet med 28 styks i 22/23-sæsonen, og jeg er heller ikke i tvivl om, at Arteaga, den unge spanier, vil gøre det godt. Arteaga var et formidabelt fund af min head of youth development, og i sidste sæson viste han sig frem i La Liga, hvor han scorede 17 mål for Villarreal.
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #219: 05 Jun 2016, 09:31 »

Hvor involveret er du selv i træning af både 1. hold og ungdomshold?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #220: 05 Jun 2016, 10:28 »

Hvor involveret er du selv i træning af både 1. hold og ungdomshold?

Jeg vælger, hvad de skal træne, og hvor de skal forbedre sig. Det er det. Smiley
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #221: 05 Jun 2016, 10:40 »

Jeg vælger, hvad de skal træne, og hvor de skal forbedre sig. Det er det. Smiley

Dvs. den individuelle træning?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #222: 05 Jun 2016, 15:04 »

Dvs. den individuelle træning?

Jep.
Logged

Schmidt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #223: 13 Jun 2016, 12:25 »

Ser spændende ud SirToby! Jeg synes at regens-spillerne har anderledes ansigter end jeg er vant til fra FM15 (har ikke FM16). Er det noget du har tilføjet til spillet eller er det noget nyt i FM16?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #224: 16 Jun 2016, 11:35 »

Ser spændende ud SirToby! Jeg synes at regens-spillerne har anderledes ansigter end jeg er vant til fra FM15 (har ikke FM16). Er det noget du har tilføjet til spillet eller er det noget nyt i FM16?

Det må være noget nyt - jeg har i hvert fald ikke gjort noget. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010