home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 82628 gange)
bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #180: 30 Mar 2016, 19:35 »

Jeg bruger ham som komplet angriber
Logged

,,

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #181: 30 Mar 2016, 19:37 »

Nice... Hvilken sæson hentede du ham i? Jeg er snart ved at afslutte anden sæson, men spiller PT kun med én angriber. Synes Rooney er faldet af på den og kunne godt bruge lidt højere klasse.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #182: 30 Mar 2016, 19:40 »

Købte ham i 20/21 for 26 mio
« Seneste Redigering: 30 Mar 2016, 21:22 af bibo123 » Logged

,,

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #183: 31 Mar 2016, 02:19 »

Mit i mine forberedelser til blogkonkurrencen fik jeg tid og lyst til at spille lidt på mit United save. Jeg er netop færdig med 2. sæson, en sæson som trods flere titler manglede det sidste lækre krymmel for at kunne kalde sig en tilfredsstillende sæson.

Det lyder måske arrogant og plat at være lidt skuffet over en Premier League titel med næsten tredive point ned til Arsenal (titlen sikret 7 kampe før), en VM for klubhold titel, en Europæisk Super Cup titel og en Charity Shield titel i England. Men at tabe 1-0 i finalen i Carling Cuppen er én ting, knapt så skuffende som vores 1-0 nederlag til Newcastle i FA Cuppens semifinale. Det der gjorde mest ondt var nederlaget ligeledes i semifinalen af Champions League samlet på 5-3 efter 2-1 sejr hjemme til Bayern.

Som sagt en god sæson i den hjemlige Premier League. Derudover kæmpe tommelfinger op til mange af mine spillere. Hold kæft mit hold er ved at være giftigt.

Jeg spiller fortsat med en 4-2-3-1 opstilling, hvor Morata og Martial skiftevis indtager angriberpladsen. OMV indvendig angriber har Memphis taget sig af suppleret af Lingard eller til tider Martial. OMH indvendig angriber har Bernardo Silva og Goncalo Guedes skiftens til at spille. OMC fremskudt playmaker står Mata og Correa for. Bag dem ligger Renato Sanchez som den boldvindende centrale midtbane, suppleant Thiago Maia, mens han ved sin side har Herrera og Barksley, hvis rolle er dybteliggende playmaker, roteret. I bagerste kæde har jeg brugt Luke Shaw i næsten alle kampe på min venstre back, mens Darmian og Dier har roteret på højre. Centralt ligger Stones sikkert med Smalling/Marquinhos/Jones som supplementer. De Gea har stået de fleste kampe, men stadig 13 kampe til Rajkovic i kassen.

Marginalspillere/reservespillere som Schweini, Fellaini og Valencia har fået lidt kampe i trængselsperioder, mens Carrick har fået sølle en optræden.

I vinterpausen hentede jeg som det ses Ángel Correa, Niklas Stark i Hoffenheim (Lejet ud til Herta) og Luís Henrique i Botafogo (Lejet ud til Villarreal). Derudover får jeg til sommer unge Riechedly Bazoer til mit forsvar, efter han har spillet sublimt i Ajax mesterskabssæson.

Lidt billeder:
Premier League
Hjemmebanestatistik
Trup

Hvis I ønsker yderligere SS må I sige til Smiley Pt. ligger PSG interesse ind på både Depay og Morata. Jeg forventer hvis jeg skal sælge, at begge hver for sig koster omkring 700-800 mio. min. Statistikkerne taler for sig selv Smiley

I hører igen efter 3. sæson.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #184: 31 Mar 2016, 17:36 »

Hvilken rolle har Mata?
Har du også billeder af din taktik?
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #185: 31 Mar 2016, 18:49 »

hvordan kan min "fortrækker hjemlige spillere være på 35%"  synes ikke det giver nogen mening, burde ligge noget højere
Logged

,,

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #186: 31 Mar 2016, 20:22 »

bibo123, hvordan ser dine transfer ud? Tror ikke at de medregner regens som indkøb når de kommer fra eget akademi, så hvilket betyder at 35% af dine indkøb er engelske/britiske.
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #187: 31 Mar 2016, 20:52 »

Det giver mening hvis det er transfers. da jeg har 13 spillere i førsteholdstruppen der er fra england.

EDIT: Endelig er klubben gældfri
« Seneste Redigering: 01 Apr 2016, 23:47 af bibo123 » Logged

,,

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #188: 11 Apr 2016, 16:40 »

Mit i mine forberedelser til blogkonkurrencen fik jeg tid og lyst til at spille lidt på mit United save. Jeg er netop færdig med 2. sæson, en sæson som trods flere titler manglede det sidste lækre krymmel for at kunne kalde sig en tilfredsstillende sæson.

Det lyder måske arrogant og plat at være lidt skuffet over en Premier League titel med næsten tredive point ned til Arsenal (titlen sikret 7 kampe før), en VM for klubhold titel, en Europæisk Super Cup titel og en Charity Shield titel i England. Men at tabe 1-0 i finalen i Carling Cuppen er én ting, knapt så skuffende som vores 1-0 nederlag til Newcastle i FA Cuppens semifinale. Det der gjorde mest ondt var nederlaget ligeledes i semifinalen af Champions League samlet på 5-3 efter 2-1 sejr hjemme til Bayern.

Som sagt en god sæson i den hjemlige Premier League. Derudover kæmpe tommelfinger op til mange af mine spillere. Hold kæft mit hold er ved at være giftigt.

Jeg spiller fortsat med en 4-2-3-1 opstilling, hvor Morata og Martial skiftevis indtager angriberpladsen. OMV indvendig angriber har Memphis taget sig af suppleret af Lingard eller til tider Martial. OMH indvendig angriber har Bernardo Silva og Goncalo Guedes skiftens til at spille. OMC fremskudt playmaker står Mata og Correa for. Bag dem ligger Renato Sanchez som den boldvindende centrale midtbane, suppleant Thiago Maia, mens han ved sin side har Herrera og Barksley, hvis rolle er dybteliggende playmaker, roteret. I bagerste kæde har jeg brugt Luke Shaw i næsten alle kampe på min venstre back, mens Darmian og Dier har roteret på højre. Centralt ligger Stones sikkert med Smalling/Marquinhos/Jones som supplementer. De Gea har stået de fleste kampe, men stadig 13 kampe til Rajkovic i kassen.

Marginalspillere/reservespillere som Schweini, Fellaini og Valencia har fået lidt kampe i trængselsperioder, mens Carrick har fået sølle en optræden.

I vinterpausen hentede jeg som det ses Ángel Correa, Niklas Stark i Hoffenheim (Lejet ud til Herta) og Luís Henrique i Botafogo (Lejet ud til Villarreal). Derudover får jeg til sommer unge Riechedly Bazoer til mit forsvar, efter han har spillet sublimt i Ajax mesterskabssæson.

Lidt billeder:
Premier League
Hjemmebanestatistik
Trup

Hvis I ønsker yderligere SS må I sige til Smiley Pt. ligger PSG interesse ind på både Depay og Morata. Jeg forventer hvis jeg skal sælge, at begge hver for sig koster omkring 700-800 mio. min. Statistikkerne taler for sig selv Smiley

I hører igen efter 3. sæson.

Hvilken holdinstrukser bruger du? Har du lavet nogle spiller instrukser?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #189: 17 Apr 2016, 10:46 »

Manchester United - sæson 15/16

Har endelig fået gang i et godt United-spil og har netop overstået første sæson. Det endte med et mesterskab, europæisk katastrofe og en tabt FA Cup-finale. Jeg er meget tilfreds.

Ademola Lookman (£1.9m), Danny Drinkwater (£37m) og Callum Wilson (£12.5m) blevet hentet inden sæsonstart. Lookman startede kun inde i en kamp, mens han kom ind i syv, og den unge angriber gjorde det glimrende med to mål. Drinkwater havde en super sæson, hvor han spillede til 7.51, det fjerdebedste i United-truppen. Wilson havde en lidt sløj sæson med otte scoringer, men han startede også kun inde i 15 kampe.

Juan Mata (£20m), Paddy McNair (£3m) og Adnan Januzaj (£9.5m) blev solgt inden sæsonstart, og i januars transfervindue røg Bastian Schweinsteiger (£8.25) og Marouane Fellaini (£3.1) også ud af klubben.
MÅL
18 - Marcus Rashford
17 - Memphis Depay
16 - Jesse Lingard

ASSISTS
16 - Jesse Lingard
15 - Luke Shaw
13 - Memphis Depay

Vi kæmpede gevaldigt i starten af sæsonen. Vi tabte begge CL-kvalkampe imod Lazio, og Europa League-gruppen med Augsburg, Maccabi Tel-Aviv og Anderlecht kunne vi heller ikke overkomme. Da vi den 5. december tabte 5-3 til Chelsea, havde vi kun vundet syv ud af 15 ligakampe, og jeg var en presset mand.

Men fra 13. december til 27. februar vandt vi 11 ud af 12 kampe og lukkede kun tre mål ind. Nu var vi pludselig nummer et og favoritter til at vinde. Vi holdt ud, og et Luke Shaw-mål ude imod Stoke i en 1-0-sejr i sidste runde sikrede os mesterskabet med 77 point - et enkelt mere end Chelsea.

Det blev til et 1-0-nederlag i FA Cup-finalen imod Arsenal.

18-årige Marcus Rashford blev min topscorer med 18 mål. Rooney var meget skadet, og det betød at Rashford fik mange kampe. Rashford var en stor historie, men Jesse Lingard var endnu større. Lingard scorede 16 mål og lavede lige så mange assists. Han blev kåret til årets spiller i Premier League.

Jesse Lingard spillede på højre fløj, mens Anthony Martial spillede på venstre fløj, og franskmanden gjorde det eminent: 11 mål, 10 assists og en average rating på 7.73. Luke Shaw var formidabel som venstre back med 15 assists.

David De Gea utrolige 28 clean sheets i 48 kampe fortjener også omtale. Det samme gør Memphis Depay, som var fantastisk som falsk 9'er.

PREMIER LEAGUE // SPILLERSTATISTIK

RASHFORD - MEMPHIS

MARTIAL - CARRICK - DRINKWATER - LINGARD

SHAW - JONES - SMALLING - DARMIAN

DE GEA
« Seneste Redigering: 17 Apr 2016, 10:49 af SirToby » Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #190: 17 Apr 2016, 21:34 »

Jeg har også fået et United-save op at køre, hvor planen er udelukkende at have engelske spillere i truppen indenfor et par år. Dette betyder så desværre også at favoritter som Memphis, Januzaj, De Gea og Martial skal sælges, og de bliver svære at erstatte, især De Gea, da det ikke ligefrem flyder med engelske stjernekeepere....

Transfers første sæson: http://imgur.com/omKfsYB

Transfers anden sæson: http://imgur.com/VwkSQ8D

Taktik: http://imgur.com/tqH2hyB

Første sæson bød på et mesterskab, FA Cup nederlag og et halvtidligt exit i Champions Leauge til et stærkt Real Madrid mandskab.

Anden sæson ser pt. således ud: http://imgur.com/LrRgkDm


Af de unge har specielt Rashford og Borthwich-Jackson imponeret, mens en spiller som Wayne Rooney virkelig skuffede mig. Han blev langtidsskadet, og fik så stjernenykker fordi Rashford fik mere spilletid (Kunne simpelhen ikke tage ham af holdkortet!) Så han blev sendt til Lazio, som var fjollede nok til at betale (næsten) hele hans skyhøje løn. Schweinsteiger røg af samme grund, 325.000 Euro om ugen x2 er simpelhen svimlende summer for to spillere der har rundet de 31.


Truppen, der altså nu kun består af 5 ikke-engelske spillere, ser altså således ud: http://imgur.com/ymZ3dF0



Er der nogle spørgsmål til de unge spillere, eller ønskes der screenshot(s) af noget, så spørg endelig  Smiley
« Seneste Redigering: 17 Apr 2016, 21:52 af Robberman » Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #191: 17 Apr 2016, 22:58 »

Føj at handle med Liverpool  ticked off
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #192: 18 Apr 2016, 20:35 »

Føj at handle med Liverpool  ticked off

Jajaja, ved godt den ikke er god.... Men spillerne spiller godt, og det er i sidste ende det vigtigste  Thumbs Up (Også selvom de er scousers)

EDIT: Flanagan har i skrivende stund lige vundet mig kampen på Anfield. I rest my case. http://imgur.com/K09OpiP
« Seneste Redigering: 18 Apr 2016, 20:41 af Robberman » Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #193: 22 Apr 2016, 10:41 »

Manchester United - sæson 16/17
Tidligere sæsoner: 2015/16

Så jeg er kommet igennem min anden sæson, og igen står jeg tilbage meget tilfreds.
MÅL
30 - Memphis Depay
23 - Jamie Vardy
16 - Anthony Martial

ASSISTS
15 - Luke Shaw
13 - Memphis Depay
12 - Anthony Martial

Jeg brugte godt 60 millioner pund inden sæsonstart. Jamie Vardy blev hentet for 31, mens Jack Grealish blev United-spiller for 28. Selvom Leicester fik Callum Wilson den anden vej for godt 12 millioner pund, savnede Foxes Vardy og endte på 19. pladsen. Morgan Schneiderlin forlod også klubben til fordel for Real Madrid for 30 millioner pund.

Vardy havde en fantastisk debut, da han scorede hattrick i en 4-1-sejr i Community Shield over Arsenal. Derfra så vi os ikke tilbage, og vi endte med Premier League- og FA Cup-triumf. Med 87 point var vi hele 12 point foran Chelsea, mens Norwich blev besejret i FA Cup-finalen.

Vi var også godt med i Champions League, hvor vi slog Atlético og Chelsea ud i de første knockoutrunder, inden vores effektivt døde i semifinalen imod Arsenal, som vi skuffende tabte med samlet 0-1.

Med en average rating på 7.99 havde Anthony Martial en formidabel sæson. Men faktisk sluttede han lidt sløjt af. Han lå et godt stykke over 8 hele sæsonen. Luke Shaw var også forrygende med hans 15 oplæg, og Memphis Depay fik for alvor gang i målscoringen med 30 kasser.

PREMIER LEAGUE // SPILLERSTATISTIK // CHAMPIONS LEAGUE // FA CUP

VARDY - MEMPHIS

MARTIAL - DRINKWATER - ROONEY - LINGARD

SHAW - JONES - SMALLING - DARMIAN

DE GEA
Logged

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #194: 23 Apr 2016, 17:15 »

Manchester United - sæson 16/17
Tidligere sæsoner: 2015/16

Så jeg er kommet igennem min anden sæson, og igen står jeg tilbage meget tilfreds.
MÅL
30 - Memphis Depay
23 - Jamie Vardy
16 - Anthony Martial

ASSISTS
15 - Luke Shaw
13 - Memphis Depay
12 - Anthony Martial

Jeg brugte godt 60 millioner pund inden sæsonstart. Jamie Vardy blev hentet for 31, mens Jack Grealish blev United-spiller for 28. Selvom Leicester fik Callum Wilson den anden vej for godt 12 millioner pund, savnede Foxes Vardy og endte på 19. pladsen. Morgan Schneiderlin forlod også klubben til fordel for Real Madrid for 30 millioner pund.

Vardy havde en fantastisk debut, da han scorede hattrick i en 4-1-sejr i Community Shield over Arsenal. Derfra så vi os ikke tilbage, og vi endte med Premier League- og FA Cup-triumf. Med 87 point var vi hele 12 point foran Chelsea, mens Norwich blev besejret i FA Cup-finalen.

Vi var også godt med i Champions League, hvor vi slog Atlético og Chelsea ud i de første knockoutrunder, inden vores effektivt døde i semifinalen imod Arsenal, som vi skuffende tabte med samlet 0-1.

Med en average rating på 7.99 havde Anthony Martial en formidabel sæson. Men faktisk sluttede han lidt sløjt af. Han lå et godt stykke over 8 hele sæsonen. Luke Shaw var også forrygende med hans 15 oplæg, og Memphis Depay fik for alvor gang i målscoringen med 30 kasser.

PREMIER LEAGUE // SPILLERSTATISTIK // CHAMPIONS LEAGUE // FA CUP

VARDY - MEMPHIS

MARTIAL - DRINKWATER - ROONEY - LINGARD

SHAW - JONES - SMALLING - DARMIAN

DE GEA


Hvilke holdinstrukser bruger du?
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010