home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 530 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)  (Læst 101617 gange)
White Hart Dane
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #165: 18 Nov 2015, 14:57 »

Det lyder utrolig spændende! Jeg følger i hvert fald med :-)

Er der nogle spillerinstrukser eller andet man bør tage højde for, hvis man ønsker at prøve dine taktikker?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #166: 26 Nov 2015, 20:54 »

Ærekær

Jeg må indrømme, at jeg er en ret ærekær herre og det er ikke blevet bedre med alderen. Derfor går det min stolthed på, at jeg slet ikke har fået det taktiske i FM16 til at fungerer endnu. Jeg har uden held forsøgt at genskabe min taktikker fra FM15. Så nu må jeg starte helt ”forfra” og nytænke min tilgang. Det er ikke nemt for en herre på min alder men der er ingen vej udenom.



Tre tilgange

Jeg begiver mig ud i tre taktikker, en kontra, en standard og en kontrollerende. Alt efter hvem jeg møder og om det er ude eller hjemme, så bliver det min start taktikker. På hjemmebane hvor jeg er favorit er det den kontrollerende, i de tætte kampe hjemme og ude er det standard og når jeg er undertippet på udebane spiller jeg på kontra.



Flexible

Jeg fastholder min tilgang med det fleksible system, da jeg syntes løbemønstre fungerer bedst med det system. Selv det meget flydende er fristende så syntes jeg faktisk det er for fastlåst. Det kræver rigtig gode spillere a la dem i Barcelona. Det har jeg på ingen måde i Man Utd. I hvert fald ikke tika taka typerne og jeg gider på ingen måde spille sådan.



TI

Holdinstruktionerne varierer lidt i de tre taktikker, der er dog TI, der går igen i dem alle. Det er Play Wider, Low Crosses og Push Higher Up. Jeg spiller med klassiske Wings og derfor ønsker jeg brede i spillet. Jeg forventer, at jeg skal være tophold og derfor presser jeg forsvarslinjen lidt højere og får bedre samling på holdet. I FM15 var jeg rigtig glad for Close Down More men det fungerer slet ikke for mig i FM16, modstanderen spiller sig roligt uden om presset og jeg bliver især overløbet på kanterne. Det problem har jeg læst mange andre har. Min løsning er at droppe Close Down More.

Når jeg spiller på kontra, så har jeg tilføjet: Be More Disciplined, Retain Possession og Run At Defence. Min kontra taktik er mit defensive udgangspunkt, derfor skal holdet være mere disciplineret, holde på bolden noget mere og når jeg slår omstillingen skal mine offensive spillere udfordre direkte ved at løbe mere med bolden.

Min standard taktik er der kun en enkel tilføjelse og det er Play Out Of Defence, da jeg ønsker et roligt opspil. Jeg ønsker ikke paniske lange bolde fremad og har oplevet, at det er en tendens i FM16. Dette afhjælper problemet og jeg har ikke store stærke angribere der kan tage bolden til sig. Så hellere spille den op og være mere direkte længere fremme på banen.

Mine offensive tilgange er mere kreativ anlagt og jeg har derfor tilføjet Be More Expressive og har igen fokus på det rolige opspil med Play Out Of Defence. Jeg spiller her med meget brede backs, der holder den brede. Derfor ændre jeg Play Wider til Play Much Wider også for at sprede modstanderens forsvar så meget ud som muligt, for at skabe rum til mine offensive spillere. Jeg forventer, at modstanderen pakker sig og derfor har jeg bruge for at skabe noget plads.



Formationerne

Control


Standard


Counter




Spillerroller

Som I kan se, så minder formationerne meget om hinanden, den falder lidt jo mere defensivt jeg spiller. Jeg har forsøgt at ramme så mange ens roller som muligt i de tre taktikker f. eks har jeg en Sweeper Keeper i alle tre men varierer fra SWP GK i defensiv rolle til SWP GK i offensiv rolle alt efter taktikken.

I alle tre taktikker bruger jeg to klassiske midterforsvarer i defend rolle og holder deres indstillinger standard. Til gengæld varierer roller og opgaver hos mine backs, som i alle tre er en Full Back. I kontra taktikken holder jeg mine backs tilbage i den defend rolle og har tilføjet Sit Narrower. Jeg vil gerne holde en stram defensiv og det er også grunden til at hele midtbanen falder en tak tilbage.

På den centrale midtbane har jeg i alle tre taktikker en kontrollerende midtbanespiller eller balancespiller om man vil. Der er holdet 6er, hvis job er at forbinde forsvar og midtbane, at beskytte midterforsvaret og gerne erobre bolde. Hans job er, at holde balancen på holdet og spille simple bolde rundt, til de mere kreative roller. Han boldomgang skal sikre, at jeg fastholder bolden og sætte den videre i rotation. I standard og den kontrollerende taktik er hans rolle CM i defend, hvor jeg har tilføjet Fewer Risky Passes. Den tilføjelse har han også i Kontra taktikken, hvor hans rolle er DM i defend rolle.

Holdets 8er er en central playmaker, hvor han er Dyb Playmaker i support i Standard og Kontra. Her skal han fører bolden frem fra defensive og fordele bolden med lidt større risiko end sin makker. Han må gerne spille dybe bolde til angriber og Wings. Han er dog ikke så aggressiv, direkte og fremadrettet i sit spil som f. eks en Fremadrettet Playmaker, som jeg bruger i den kontrollerende taktik, hvor hans skal styrer spillet i ”Smørhullet” mellem midtbane og angreb. Det mere direkte spil i Standard og Kontra har jeg overladt til min 10er, som er en MC/AMC i offensiv rolle og har fået tilføjet More Risky Passes i alle tre taktikker.

I den kontrollerede har jeg skubbet mine Wings op på AMRL positionerne og de har fået tilføjet Roam From Position, da jeg ønsker større bevægelighed og de meget gerne må trække lidt mere ind i banen, dog ikke som en IF, da det bliver for meget klumpfodbold inde centralt. På denne måde finder de en bedre balance og det giver plads til mine backs som skal Run Wide With Ball og Stay Winder i deres rolle som Full Back Attack. Det skulle gerne skabe den brede jeg ønsker. I Standard holdes Wings standard på MRL positionerne og Full Backs er support også standard indstillinger.

På toppen har jeg en komplet angriber i Support. Han kan både på egen hånd eller modtage bolden i fødderne lidt dybere i banen og sætte Wings og 10er op, som gerne skulle komme i løb omkring ham. Han har fået tilføjet Move Into Challens, så han skaber rum til de horisontale løb fra midtbanen. Der skulle gerne komme mange af disse fremadrettet løb i alle tre taktikker, vi vil jo ikke ende som virkelighedens Man Utd eller værre endnu, det danske landshold hvor der er for mange mellemrum spillere og ikke løb fremad.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #167: 26 Nov 2015, 22:04 »

Lækkert taktisk indlæg som altid, Wester.

Har du kigget lidt på standardsituationer også?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #168: 26 Nov 2015, 22:18 »

Nej ikke rigtig.. Det er meget standard.. Må indrømme at jeg plejer at stjæle fra andre, når rygtet om en god fidus til det kommer
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #169: 27 Nov 2015, 00:08 »

Hey wester. Lidt ot og alligevel ikke:).
Da jeg ofte tit egentlig spiller nooogenlunde med samme taktiske udgangspunktet som dig og ofte en 4-4-1-1 i forskellige variationer OG ligeledes altid undrer mig over at ting der virkede i forrige version nu er direkte elendige i et nyt fm (ak ja den revolution der sker hvert år i fodbolden - eller noget:))
Det går igen version efter version.
Nå, men jeg vil bare lige høre om DINE oplevelser på match engine? Fungere DIT taktik setup i fm16- skiller 16 sig ud på sit nuværende stadie ud ift der hvor fm 15 slap?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #170: 29 Nov 2015, 12:36 »

Jeg har spillet en lynsæson, for at teste mine taktikker. Jeg vandt mesterskabet i sidste runde og det lyder jo alt sammen fint. Det var med en hjemmesejr over Chelsea i sidste runde at mesterskabet kom hjem. Jeg har været suveræn på hjemmebane og Old Trafford er et uindtageligt fort. Jeg er ubesejret på hjemmebane og jeg er ganske tilfreds med min kontrollede tilgang. Til gengæld var jeg elendig på udebane og var faktisk fyringstruet på et tidspunkt pga. de dårlige udebane resultater. Jeg fik dog rettet lidt op på det, så jeg stille og roligt nærmerede mig toppen og endte jo som triumfator.

Jeg vil gennemgå de taktiske ændringer, som jeg har lavet.



Formationerne

Jeg har reduceret antallet af formationer og er faktisk endt med at bruge kun en. Det er 4-4-1-1 formationen, hvor der spilles med en flad bagkæde og midtbane og så en AMC og en STC på toppen. Det er åbenbart det nye sort i denne FM sæson. Der er mange der bruger denne formation, som jeg kan læse mig frem til.



Holdinstruktionerne

Jeg spiller stadig Flexible, da jeg er yderst tilfreds systemet. Så ingen grund til at ændre det. Dynamikken i det system passer mig fint. Jeg får de overlap og dybe løb jeg ønsker. Jeg er endt med to grundlæggende tilgange, Control og Standard, og de tilgange danner grund for eventuelle skift i mentalitet. Standard indstillingerne og roller danner grundlag for Standard, Counter og Defensiv mentalitet. Control danner grundlag for Control, Attacking og Overload mentalitet.

Jeg har valgt, at holde min Standard helt simpel og valgt ikke at ændre på de grundlæggende holdinstruktioner. Så Standard holdes helt bogstaveligt standard. Det giver overraskende nok et bedre flow og strukturen både offensivt og defensivt hænger godt sammen.

I Control ønsker jeg stadig at spille bredt og stå en smule højere end grundindstillinger lægger op til. Så Play Much Wider og Push Higher Up er tilføjet. Jeg ønsker ligeledes stadig at fastholde bolden og spille tålmodigt op nedfra, så Play Out Of Defence er også med. Jeg har droppet Low Crosses da jeg ikke kunne finde fordelene ved det, så nu er det mixed. Jeg har også droppet Be More Expressive, da det ødelagde de spille og løbemønstre jeg vil have og så er mine spillerne nok ikke dygtige nok. Det er jo ikke ligefrem Iniesta og Messi jeg råder over.



Spillestil

Inden jeg går videre, så vil jeg kort opridse, hvad jeg gerne vil opnå. Defensivt vil jeg gerne have en god struktur, hvor jeg ikke bliver overløbet på kanterne og i omstillinger. Derfor er det vigtigt med en stødpude foran forsvaret og ikke for meget pres i defensiven, hvor spillerne kommer ud af position. Jeg vil dog gerne have overlap fra backs men det skal være balanceret, så begge backs ikke stormer frem. Jeg ønsker, at fastholde spillet, så en balancespiller der kan bevæge bolden simpelt rundt er også vigtigt. Offensivt vil jeg have en playmaker i ”smørhullet” mellem midtbane og angreb, som skal designe spillet. Jeg vil have stor bevægelse fra spillerne rundt om ham med mange dynamiske og fremadrettede løb. Det er spillestilen kort fortalt-
 


Presspillet

Jeg har ændret lidt på mine måde presse på. Jeg kører stadig med Closing Down Sometimes. Jeg har dog i de enkelte spillerroller ændret lidt ved den tilgang. Hvor jeg gerne vil holde den defensive struktur, mest for ikke at blive overløbet på kanterne og modstanderens omstillinger. Derfor holdes den defensive kæde Standard, til gengæld ønsker jeg et større og bedre genpres fra min offensive enhed. Det savner jeg fra FM15, hvor Closing Down More fungerede perfekt. Jeg har sat min offensive enhed til Close Down More. Her snakker vi MRL, AMC og STC.



Spillerroller

Jeg har sat min GK til Sweeper Keeper support, det blev for voldsomt med SWP GK i Attacking, han var alt for voldsom når han var en til en, kom for langt ud og tonsede bolden fremad hele tiden. Support rollen har en fin balance og er med i både Standard og Control.

Citat
Min erfaring siger, at du bliver voldtaget over kanterne, hvis du spiller med backs i "attack". Det er i hvert fald noget du skal have fokus på.

Det stod hurtigt klar, at jeg skulle ændre mine indstillinger på backs. Det er fint de er i attacking, når jeg spiller Attacking mentalitet og skal jagte et resultat sidst i kampen men ellers bliver jeg overspillet på kanterne. Så nu er er mine Backs på Automatisk, så de tilpasser sig holdets overordnet mentalitet. I Control har de Run Wide With Ball da jeg ønsker mere brede i den tilgang ellers holdes de standard. I midterforsvaret har jeg to klassiske Central Defender i Defend, som holdes Standard i begge tilgang.

På MCR positionen har jeg Den kontrollerende 6er, hvis rolle er at være stødpude foran forsvaret, holde den defensive struktur og fastholde spillet ved at spille den simpelt rundt. Jeg har valgt en Central Midfielder Defend, hvor jeg har tilføjet Close Down Less og Fewer Risky Passes. Derudover har han som standard Hold Position.

Hvis der er noget jeg syntes Man Utd mangler irl, så er det den dynamiske 8er, der kan komme i flere dynamiske løb fremad i banen og spille en smule mere direkte. De to kontrollerende midtbanespillere de spiller med sænker tempoet og dynamikken. Det er selvfølgelig for at holde boldbesiddelsen men hvad hjælper det med 70 % af spillet, hvis man ikke skaber nogen chancer? Det blev f. eks virkelig udstillet i lørdagens kamp mod Leicester. Så jeg har selvfølgelig valgt, at spille med en dynamisk 8er på MCL positionen. I standard taktikken har jeg valgt en Box To Box Midfielder, der arbejder hårdt begge veje. Han kan tage de dynamiske løb forbi min Playmaker og hjælper sim makker rent defensivt på den centrale midtbane. Han har som standard Roam From Position og den indstilling fastholder jeg i Control tilgangen, hvor han dog skifter til en Central Midfielder Attack rolle, hvor han tager langt flere løb fremad i banen og har Get Further Forward, som standard indstilling.

På kanterne har jeg to klassiske Wings i Attack, hvor jeg spiller med en højrebenet til venstre og omvendt. Jeg vil gerne have, at de nogle gange trækker ind i banen bag angriberen og kan komme til afslutninger. Det giver også plads til backs i overlap på ydersiden. Ud over deres standard indstillinger har de Close Down More og Roam From Position. De skal være med til at skabe det ønskede genpres og bidrage med de dynamiske løb og frie bevægelighed omkring playmakeren.

Holdet nøgleperson i offensiven er selvfølgelig holdets playmaker. Jeg har valgt at holdets 10er skal være playmakeren. Hans job er at holde sig i ”smørhullet” og designe spillet. Jeg har valgt en Advanced Playmaker support, da han holder sin position i ”smørhullet” og fordeler boldene derfra. Han falder lidt ned i banen, så MCL kan komme i løb forbi ham og efterlader rum så Wings kan krydse ind bag angriberen.

På toppen har jeg en Complete Forward Attack, og det giver sig selv, at han kan lidt af hvert. Han kan gå bredt så Wings og 8eren kan komme til centralt, han kan modtage bolden centralt og sætte Wings op på kanterne, han kommer i boksen som både Target Man og Poacher og så kan han tage de dynamiske løb i dybden, hvis der kommer plads bag modstanderens forsvar. Han er som sagt komplet.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #171: 29 Nov 2015, 13:17 »

Så det slut med at teste og jeg går for alvor i gang med FM16. Jeg føler mig overbevist om, at jeg har fundet frem til noget, som jeg kan være bekendt. Det bliver helt sikkert bedre som sæsonen skrider frem men som en begyndelse er jeg tilfreds med mit taktiske oplæg i Man Utd.

Jeg skal helt sikkert ud og hente 2-3 spillere men nødvendigvis ikke til start 11eren men mere så jeg har de bredden til de roller, som jeg vil spille med. Fellaini er nok fortid i klubben. Jeg er også overbesat på 6er positionen, spørgsmål et hvem der ofres? Carrick, Svinet eller Schneiderlin? Eller skal jeg satse på Herrera og Schneiderlin som Den dynamiske 8er i første sæson og så jagte et stort navn senere? Jeg er også i tvivl på 10er positionen. Er Rooney stadig manden eller skal Mata derind? For Rooney er helt sikkert ikke længere holdets 9er. Måske er han 8er? Og så en ny 10er?

Jeg glæder mig til at komme i gang…
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #172: 29 Nov 2015, 20:07 »



Så fik jeg min drømme spiller til Den dynamiske 8er
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #173: 29 Nov 2015, 20:39 »



David De Gea er selvfølgelig førstevalget på målmandsposten og Victor Valdés er back up. Valdés er dog ude med en skade i 2 måneder op til sæsonstarten, så Romero er med i truppen selvom jeg havde planer om at sælge ham.

På back positionerne er Damian og Shaw førstevalg med Blind og Valencia som back up. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en bedre højre back men pengene er brugt og Damian virker driftssikker, så han får nok flere gode år i klubben, for der er andre positioner der skal styrkes først. I midterforsvaret er det Smalling og Jones der er makkerparret, jeg er dog i tvivl om Jones, da hans skadeshistorik ikke ligefrem er god. Den position bliver næste sted der skal styrkes. Her har jeg brug for en verdensklasse spiller som kan være makker med Smalling. Rojo og McNair er back up. 6er positionen sidder Schweinsteiger på men Carrick vil også få en del kampe. De kommer til at kæmpe om pladsen og ender nok med at spille 50/50 af kampene.

Som I ved så fik jeg min drømmespiller til Den Dynamiske 8er, da jeg hentede Pogba for 75 mio. £. Jeg har store forventninger til ham. Schneiderlin er back up. Købet af Pogba betød, at Herrera rykker op som 10er i rollen som playmaker og Pereira som jeg ellers havde forventet skulle spille en rolle, han er blevet lejet ud til Flamengo, som har lovet ham fast spilletid. Fellaini røg sjovt nok til Juventus og jeg solgte ham for 15 mio. £, så det ender lidt med 60 mio. £ og Fellaini i byt for Pogba. Det er jeg mere end tilfreds med.

På kanterne er det Mata og Memphis der huserer og Young er back up. Den anden back up spiller er nyindkøbte Andrija Zivkovic, som passer perfekt ind på højre kanten. Han er venstrebenet og trækker naturligt ind i banen, hvilket er det jeg søger. Lingard er blevet lejet ud til Q.P.R. og der håber jeg, at han udvikler sig, så han måske kan overtage for Young i næste sæson. Jeg kommer til at stå lidt med et luksusproblem i næste sæson, hvor januzaj kommer tilbage, for han skal helt sikkert i spil. Så der rykker Mata nok op som 10er og så må vi se, hvem af de centrale spillere der må lade livet men den tid den sorg.

Rooney får chancen som 10er og nu hvor Pogba er ankommet, så skal han gribe chancen. For ellers bliver han presset i næste sæson, hvor Mata er i spil som 10er. Rooney kommer ikke til at spille 9er og 8er er nu optaget. Så det er 10er han skal sætte sig på. Helt på toppen han jeg vidunderdrengen Marital og som back up Wilson.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #174: 29 Nov 2015, 21:00 »

Ser spændende ud Wester. Håber dine taktiske teorier holder - det  plejer de. Tror du ikke Mata er bedst som avanceret playmaker på kanten?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #175: 29 Nov 2015, 21:11 »

Ser spændende ud Wester. Håber dine taktiske teorier holder - det  plejer de. Tror du ikke Mata er bedst som avanceret playmaker på kanten?

Ja det er han helt sikkert men det passer bare ikke ind i de løbemønstre jeg vil have. Så han må tilpasse sig og ikke omvendt. Januzaj kommer til at spille den Wing i næste sæson
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #176: 29 Nov 2015, 21:31 »

Ja det er han helt sikkert men det passer bare ikke ind i de løbemønstre jeg vil have. Så han må tilpasse sig og ikke omvendt. Januzaj kommer til at spille den Wing i næste sæson
God vind Wester med bloggen, spillet og i det hele taget Thumbs Up Glæder mig til at høre nærmere om United Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #177: 30 Nov 2015, 08:12 »

En sløv start

I Premier League åbningskampen skulle jeg hjemme møde Everton. Jeg forventede ikke fyrværkeri og stor sejr. Jeg havde fem debutanter på banen, Damian, Schweinsteiger, Pogba, Memphis og Martial. Ny manager, flere nye spillere og nyt taktisk oplæg. Det kommer til at tage noget tid før spillet kommer til at flyde, det var jeg klar over. Det hele blev ikke nemmere af, at Rojo trak et rødt kort i kampen, så slutresultatet 1-1 var ok.

De efterfølgende kampe var spillet også stift og spillerne løb i vejen for hinanden men der var perioder af kampene, hvor jeg kunne se tegningen til noget godt. Så to gange 1-1 i de to efterfølgende kampe slog mig ikke ud. Det skal nok komme.

I den 4. Premier League kamp kom forløsningen så. Crystal Palace på udebane og en sejr på 5-0. Spillet flød og især mine omstillinger var ren verdensklasse. Troen på at dette hold nok skal slutte med i toppen, den er stor. Taktiske fungerer det efter hensigten men der er lang vej endnu. Jeg forventer, at spillet for alvor først flyder 100% efter 2-3 måneder, så engang i november skulle holdet gerne præsterer helt i top. Indtil skal jeg bare ikke tabe for meget terræn til de andre tophold.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #178: 30 Nov 2015, 08:17 »

 ticked off Sur Skuffet Græder

Landsholdspause og Pogba kommer tilbage skadet. Han er ude i 3-4 måneder.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Var der nogen der sagde nørd? (Følg mit save)
« Svar #179: 30 Nov 2015, 17:59 »

Det er fandme uheldigt sådan noget.
Op på hesten igen - er sikker på dit hold sagtens kan præstere uden ham Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010