home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 546 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Fællesspil - Novara
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 20 Udprint
Forfatter Emne: Fællesspil - Novara  (Læst 89630 gange)
CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #240: 31 Jul 2015, 17:14 »

Logged

FMFreaks inside you.

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #241: 31 Jul 2015, 20:06 »

Meget spændende CV ! Lækkert du fik skippet lidt udenlandske spillere og fundet erstatninger.

Jeg smutter 2 uger på ferie og følger lidt med i det skjulte Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #242: 31 Jul 2015, 23:30 »


2# Opdatering pr. 1.februar 2023

9. sæson CarlosVela





Serie A






Italienske pokalturnering






Champions League










Statistik - alle turneringer

Topscorer:
Moncini: 27 mål
Bentivegna: 8 mål
Castellano: 7 mål

Assist:
Castellano: 10 stk
Antonello: 10 stk
Gonzalez: 6 stk.

Højeste Gnm.:
Moncini: 7,57
Gonzalez: 7,47
Murru: 7,30


Januar transfers



Ja, allerede inden transfervinduet var der konflikter, vi havde spillere der ikke ville forlænge deres kontrakter eller så var de utilfredse med deres antal af kampe. Derfor har vi solgt 3 spillere. 1 starter og 2 spillere i bredden. Guido Ruiz blev solgt til 215 mio. kr., så nu har vi kun 1 udlændinge tilbage. Efter det røg Confortini og Cagliano til samlet 100 mio. kr. Vi har dog selv hentet 2 spillere ind, en ny reserve målmand:Emil Audero , samt en ny breddespiller der går under navnet:Enzo Fagliano han kan spille på begge kanter og de har til sammen kostet os 22,5 mio kr.

Samlet transferoverblik
Logged

FMFreaks inside you.

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #243: 01 Aug 2015, 04:25 »

Næste save bliver givet videre på in-game dato d.4 juni i stedet for d.1 juni, da der er en meget vigtig kamp jeg helst ikke ville misse.  Hævet Øjenbryn
Logged

FMFreaks inside you.

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #244: 01 Aug 2015, 04:41 »


3# Opdatering pr. 4. juni 2023

9. sæson CarlosVela





Serie A






Italienske pokalturnering






Champions League










Statistik - alle turneringer

Topscorer:
Moncini: 43 mål
Castellano: 17 mål
Trani: 13 mål

Assist:
Castellano: 17 stk
Antonello: 12 stk
Moncini: 12 stk

Højeste Gnm.:
Gonzalez: 7,42
Moncini: 7,41
Castellano: 7,31


Logged

FMFreaks inside you.

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #245: 01 Aug 2015, 04:45 »

Jeg vil gerne sige tak for at spille denne sæson, og i må gerne skrive mig op til endnu, hvis i får brug for hjælp! Peace
Jeg ved ikke hvem der skal have savet næste gang, men jeg vil nok anbefale en centralforsvarer da Munoz er en aldrende mand, samt vil jeg anbefale et kig på Di Livio fra Man United, som vil kunne gå ind som den manglende italiener i truppen.
Logged

FMFreaks inside you.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #246: 01 Aug 2015, 09:16 »

Hvad skal man næsten skrive? Resultaterne taler jo for sig selv. Imponerende arbejde og ret vanvittigt, at du i dit første forsøg med Novara lige napper The Treble - det er også en måde at stemple ind på Wink

Du er selvfølgelig velkommen til at tage en sæson mere efter Herlev!

Det er mig der skal have spillet tilsendt, så det kan du bare gøre, når du har læst den her besked Smiley

Jeg skal da lige komme i tanke om, at Juventus har fået scoret en helvedes masse mål denne sæson. De må have en uhyggelig offensiv. Lidt vemodigt at se, at du lod Confortini smutte trods utilfredshed - han var en af vor egne. Er derimod helt vild med købene af Castellano, Falgiano og Antonello - det opvejer skuffelsen lidt Wink

Summa summarum: Du har gjort eminent stykke arbejde!
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #247: 01 Aug 2015, 09:24 »

Hvad skal man næsten skrive? Resultaterne taler jo for sig selv. Imponerende arbejde og ret vanvittigt, at du i dit første forsøg med Novara lige napper The Treble - det er også en måde at stemple ind på Wink

Du er selvfølgelig velkommen til at tage en sæson mere efter Herlev!

Det er mig der skal have spillet tilsendt, så det kan du bare gøre, når du har læst den her besked Smiley

Jeg skal da lige komme i tanke om, at Juventus har fået scoret en helvedes masse mål denne sæson. De må have en uhyggelig offensiv. Lidt vemodigt at se, at du lod Confortini smutte trods utilfredshed - han var en af vor egne. Er derimod helt vild med købene af Castellano, Falgiano og Antonello - det opvejer skuffelsen lidt Wink

Summa summarum: Du har gjort eminent stykke arbejde!
Ja, men jeg er ikke meget for utilfredse spillere i truppen, de skaber kun ravage. Dog kan jeg kun sige at Fagliano, Castellano og Antonello alle sammen vil blive kamp afgørende i den næste sæson. Fagliano får allerede 4 stjerner i vurdering, han har for længst slået Bentivegna af på den højrekant. Men glæder mig til at se hvordan du får bygget videre på holdet. Skal nok sende det videre med det samme!
Logged

FMFreaks inside you.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #248: 01 Aug 2015, 14:45 »

Jobbet er ikke ledigt pt., men ville det ikke være smart - på sigt - at blive italiensk landstræner. På den måde kan vi hale de spillere i land, der er delvist italiensk; anden nationalitet. Der render pt. et par verdensklassespille re rundt, som eksempelvis ville pynte på vores hold, deraf idéen.

Det kan I da lige tænke lidt over, men ved ikke om det vil blive betragtet som snyd?
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #249: 02 Aug 2015, 16:15 »


1# De nødvendige indkøb

10 sæson v. Robinho4ever


Så tager vi hul på en jubilæums-sæson. Der er hverken brug for bøtten med kanel eller peberkværnen, men summa summarum er, at vi skal til at i gang med den 10. sæson i Novara. Det har mere eller mindre været en lang solstrålehistorie, men sådan er det, når ens medspillere er pisse - undskyld ordvalget - dygtige. Her inden I bliver fodret med det vanlige overblik over sommerens indkøb, synes jeg, at det kunne være lidt skægt at kigge lidt tilbage.

Et lille pudsigt tilbageblik


Der poppede en lille sjov meddelelse op i indbakken, og dén tager det lille afsnit udgangspunkt i; "Hvor er de nu?" var overskriften. Hvem husker egentlig det allerførste Novara-hold? Hvem optager pladserne på det samlede bedste hold? Det får I overblikket over nu.



Ja, disse spillere står nok meget svagt i erindringen hos vores læsere, og flere af dem egentlig også hos undertegnede - man glemmer lidt sin helte med tiden. Corazza hygger sig i Perugia, Faragó spiller Serie A-bold i Sassuolo, Freddi er i fransk fodbold hos Strasbourg, Tonozzi sidsteskanse i AlbinoLeffe og Bentivegna er vel sagtens en profil i Novara og har været det mere eller mindre lige siden. De resterende er enten i trænerjobs eller på pension. Faktisk har jeg lige tegnet kontrakt med Garofalo, som skal være en del af vores i forvejen stærke u/18-stab. Hér kan i se det stærkeste mandskab.

Sommerens transfers


Vi er i en situation, hvor vi er nødt til at handle, såvel ungt, som rutineret, for at holde truppen italiensk - vi producerer simpelthen ingen talenter, trods faciliteternes høje niveau. Jeg opdagede, at Baldini, vores assisterende manager, stod for ungdomsrekruttering en, hvilket forbavsede mig, da han hverken besidder sansen for de unge spillere eller vurderingen af disse ditto. Jeg har valgt, som konsekvens af den dårlige rekruttering, at ansætte såvel ny sportschef, som leder af ungdomsudviklingen - Roberto Samaden fra Inter kommer fremadrettet til at bestride sidstnævnte post.



Jeg har valgt at fokusere på defensiven i denne omgang. Vi har med andre ord en ganske fremragende offensiv, og jeg syntes, at defensiven manglede lidt bedre tyngde i bredden, hvorfor nedestående tre spillere er hentet ind. Det betyder også der er brugt en hel del penge i dette transfervindue, da spillerne ikke bliver billigere med tiden i FM. Jeg har været på rov i Manchester United og Roma de nye folk ind. De vil uden tvivl gøre vores trup endnu mere konkurrencedygtig. Byd velkommen til:





Samlet værdi: 640 millioner kr.



Jeg hentede endnu en spiller i Roma. Denne gang for en slik. Jeg tror ham her har en masse udviklingspotential e, og målet er at han skal aflaste Castellano fra tid til anden. Byd velkommen til:



Samlet værdi: 27 millioner kr.

Selvom jeg måske har brugt rigeligt med penge, har vi stadig en halv milliard i banken og et luft i lønbudgettet på 9 millioner kr., så økonomisk ser det mere end fint ud. Jeg har solgt to spillere for samlet 250 millioner kr.. Capradossi smuttede til Bordeaux for 150 millioner kr. og vores sidste udenlandske spiller gik lidt billigt til Dortmund for 100 millioner kr.




Andre småting


Champions League-puljen:



De første Cup-resultater:







Vi er kommet godt fra land i ligaen, om end der kun er spillet to kampe. Vi har scoret 12 mål og lukket 1 ind, og som altid hos undertegnede er Bentivegna den helt store profil med 5 mål og 4 assists, som "hængende angriber" - ærgerligt han lige er blevet skadet i op mod fire måneder.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #250: 09 Aug 2015, 01:19 »

Er det muligt snart at få en update eller? Smiley
Logged

FMFreaks inside you.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #251: 09 Aug 2015, 08:39 »

Er det muligt snart at få en update eller? Smiley

Måske i dag. Arbejdet står mig pt. op til ørene og med to små derhjemme er prioriteterne lige n tand anderledes i skrivende stund.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #252: 11 Aug 2015, 11:08 »


2# Undskyld ventetiden!

10 sæson v. Robinho4ever


Ja, der har været stille i en rum tid omkring dette fællesspil. Det er udelukkende min travle hverdag, der er skyld i det. Det er i hvert fald ikke et udtryk for, at JEG er kørt død i Novara - det håber jeg bestemt heller ikke I - læserne - er! Denne opdatering bliver måske lidt kort, men den vil alligevel opsummere de vigtigste ting på nuværende tidspunkt; vi er prævis halvvejs i sæson og det går meget godt.

Serie A


Vi buldrer d.a.u.d.a. i den hjemlige liga; Udinese forsøger at følge trit. Jeg er glad for, at vi har opbygget et solidt forspring, da jeg vil prøve at fokusere på henholdsvis Cuppen og Champions League - dem har JEG ikke vundet endnu. Nå, men lad os tage et kig på stillingen efter 19. spillerunde:



Hvad kan vi ellers aflede af ovenstående? Jo, som altid i FM leverer de normale storhold svingende præstationer, om end det kun er 9 point der adskiller 3. pladsen fra 10. pladsen. Det er lidt spøjst at se Verona og Udinese kæmpe med om metallet, men det samme kan vel siges om Novara Wink



Champions League




Jeg havde regnet med, at vi cruisede os gennem denne gruppe, men et par svingende startsresultater gjorde, at spillerne skulle ud og levere optimalt til sidst. Anført af Monicini spillede vi os "heldigvis" videre som sikker 1'er til sidst. Grunden til at heldigvis er i anførelsestegn er, at Manchester City er modstanderen i første knockout-runde; så meget for at slutte bedst. Vi kan dog sagtens bide skeer med dem, og jeg forventer også videre avancement over to kampe.

Cuppen springer jeg lige let og elegant over i denne omgang, da jeg ikke har spillet mange kampe i denne endnu. Roma er næste modstander - hjemme - i kvartfinalen.




Statistik


Gennemsnitsbedømmel se

Bentivegna - 7.88 (men færre kampe pga. skader)
Castellano - 7.48
Moncini - 7.43



Topscorer

Moncini - 23 mål
Bentivegna - 7 mål
Castellano - 7 mål



Assist

Castellano - 10 assist
Moncini - 7 assist
Murru - 6 assist


Og så skal jeg nok få spillet min tur færdig snarest. Jeg regner med at kunne få spillet en hel del i dag, da jeg har fridag.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #253: 11 Aug 2015, 15:09 »

Lækkert Robinho.

Jeg er først hjemme fra ferie Lørdag, så tænker jeg ikke overtager spillet fra dig. Så kan jeg overtage spillet næste gang Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fællesspil - Novara
« Svar #254: 12 Aug 2015, 19:50 »


3# Næsten perfekt

10 sæson v. Robinho4ever


Serie A


Der er ikke så meget at sige. Vi vandt ligaen, som var forventet. Det skal vi simpelthen med denne fantastiske trup..... hver sæson fremadrettet, foruden når vi går all-in på egne "talenter" - dem er der ikke mange af.



Champions League


Hvorfor var denne sæson så næsten perfekt? Jo, jeg vandt heller ikke Champions League i denne omgang. Kvartfinalen mod Manchester Untied blev endestationen. Jeg mangler stadig Champions League på CV'et; Porto vandt turneringen.



Italiensk pokalturnering


What to say? Moncini stemplede ind Smiley !



Klub-VM


Ja, denne turnering glemte jeg vist lige at fortælle om i sidste opdatering, men ikke overraskende vandt vi sikkert VM for klubhold.






Statistik


Gennemsnitsbedømmel se

Fagliano - 7.66
Bentivegna - 7.41
Castellano - 7.39



Topscorer

Moncini - 43 mål
Fagliano - 13 mål
Castellano - 13 mål
Trani - 13 mål



Assist

Fagliano - 20 assist
Castellano - 14 assist
Bentivegna - 11 assist






Og så vil jeg slutte min (lange) omgang med Novara af med dette billede, som viser at vi har intet mindre end otte spillere med i truppen til det forestående EM. Imponerende! Endnu bedre er, at flere af disse spillere er i deres absolut bedste fodboldalder.

Hvem skal have spillet nu: CV eller Herlev?
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010