home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 371 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Malmø FF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Malmø FF  (Læst 21277 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malmø FF
« Svar #15: 02 Jul 2015, 16:11 »


Malmø FF



2. sæson skal netop til at skydes i gang. Vi har spillet den første vigtige kamp i det nye år nemlig første knocktout kamp i Champions League. Det blev til 4-4 mod Napoli på udebane, så jeg håber og krydser alt hvad jeg har for at vi går videre.

De næste par kampe bliver pokalkampe, hvor vi er havnet i gruppe med; Lunds BK, GIF og Södra. Jeg regner stærkt med vi tager alle 9 point.

Malmø har sagt farvel til en række spillere som har givet et pænt overskud i transferindtægter.

Yotún - 28 mio
Han var min faste venstreback, men da jeg fik tilbudt 28 mio så blev han solgt. Sidste sæson spillede han til gns. 7.27 hvilket også viser han var en god spiller.

Jonas Knudsen - 6 mio
Jonas er hentet som erstatning for Yotún, havde ellers holdt godt øje med svenske talenter, men det ikke fordi det bugner med dem, og hvis der så endelig gør så koster de alt for meget. Han går direkte ind på venstreback.

Berget - 5 mio
Berget var i overskud, og da West ham bød hans spillerværdi valgte jeg at acceptere. Han fik kun 4 kampe forrige sæson, og når man spillede så ringen som han gjorde var det en god handel, da han kom til klubben på Fri transfer.

Pedro Poppe - 9.5 mio
Pedro var en af de spillere jeg regnede med at kunne gøre sig gældende til en plads på holdet. Pedro spillede også rigtig godt sidste sæson, men at kunne få 9.5 mio for ham, syntes jeg var meget, fordi han kom nemlig også på fri transfer.

Mikael Ishak - 19 mio
Ishak blev Pedro's afløser, og betalte faktisk mere end jeg ville have givet, men for at gøre holdet mere svensk, og han var en god afløser til den ene post i front.

Eikrem - 35 mio
Eikrem spillede 23 kampe sidste sæson med en gns. 7.57. Salget var en af de bedre syntes jeg, da jeg havde gode spillere til at tage over. Humam og Erik Andersson kommer til at slås om pladsen. Humam sidder solidt på den nu, men forventer en god udvikling af Erik.


Med de indkøb og salg, så er der stadig 140 mio tilbage, men forventer ikke at hente nogle på nuværende tidspunkt. Håber lidt på at kunne lokke Guidetti til klubben, da han skal tage over for Rosenberg.
« Seneste Redigering: 02 Jul 2015, 16:15 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malmø FF
« Svar #16: 02 Jul 2015, 16:13 »

Det vil jeg lige prøve Smiley
Er de sjove at spille med?
Ja det syntes jeg. Selvom jeg vandt med 8 runder tilbage i ligaen, så føler jeg faktisk at der er nogle hold der kan være med. Ligaen minder om superligaen. Den store udfordring er jo selvfølgelig CL/EL, men samtidig, så satser jeg på unge svenske spillere, og dem er der ikke mange af, så det er lidt af en udfordring Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Malmø FF
« Svar #17: 02 Jul 2015, 16:27 »

Ja det syntes jeg. Selvom jeg vandt med 8 runder tilbage i ligaen, så føler jeg faktisk at der er nogle hold der kan være med. Ligaen minder om superligaen. Den store udfordring er jo selvfølgelig CL/EL, men samtidig, så satser jeg på unge svenske spillere, og dem er der ikke mange af, så det er lidt af en udfordring Smiley

Kan nemlig godt lide, at der er kamp til stregen, pt spiller jeg med Fiorentina, hvor jeg lige er blevet mestre Smiley
Så er i tvivl om jeg skal kører videre på den og se hvor meget jeg kan vinde

Har også overvejet Fenerbache, bare for at prøve noget nyt.

Fik du nemt skader?
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malmø FF
« Svar #18: 02 Jul 2015, 16:44 »

Kan nemlig godt lide, at der er kamp til stregen, pt spiller jeg med Fiorentina, hvor jeg lige er blevet mestre Smiley
Så er i tvivl om jeg skal kører videre på den og se hvor meget jeg kan vinde

Har også overvejet Fenerbache, bare for at prøve noget nyt.

Fik du nemt skader?

Ja det altid sjovest når der er kamp til stregen, men uanset hvem du vælger, så vil der på et tidspunkt aldrig være kamp til stregen, selvfølgelig kan man tabe kampe, men om du er Everton, Fiorentina eller hvem du nu end vælger, så kommer der jo et tidspunkt hvor dit hold er overlegen alle, så kamp til stregen er der jo ikke helt, da den ligner den danske liga, men om 1-2 sæsoner i dit spil nu, så er der jo heller ikke kamp til stregen, i ligaen tænker jeg på. Altså hvis du handler godt osv, så bliver det også for let. Smiley

Nej gør jeg ikke, kun hvis jeg gøre dem for hårdt Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Malmø FF
« Svar #19: 02 Jul 2015, 16:49 »

Det kan jeg sagtens følge dig Smiley

Men havde bare ikke et kendskab til den svenske liga, hvilke ligaer valgte du at tage med så?
Synes det lyder meget lovende
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Malmø FF
« Svar #20: 02 Jul 2015, 16:54 »

Sådan ser det ud ved mig, når jeg åbner et nyt spil

* 2015-07-02_00001.jpg (132,61 KB - hentet 184 gange.)
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malmø FF
« Svar #21: 02 Jul 2015, 17:06 »

Sådan ser det ud ved mig, når jeg åbner et nyt spil
Har du hentet en update?

Jeg har kun den svenske med. Skifter aldrig klub under et save. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Malmø FF
« Svar #22: 02 Jul 2015, 17:08 »

Har du hentet en update?

Jeg har kun den svenske med. Skifter aldrig klub under et save. Smiley

Ja, det har jeg

Tænkte bare hvis det skulle være ville det vel være logisk og tage de skandinaviske ligaer med
Blot det jeg mente
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malmø FF
« Svar #23: 02 Jul 2015, 17:20 »

Ja, det har jeg

Tænkte bare hvis det skulle være ville det vel være logisk og tage de skandinaviske ligaer med
Blot det jeg mente

Slet updaten og det virker Smiley
Har loadet spillere, fra; Danmark, Norge, finland osv osv Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Malmø FF
« Svar #24: 02 Jul 2015, 17:29 »

Slet updaten og det virker Smiley
Har loadet spillere, fra; Danmark, Norge, finland osv osv Smiley

Har valgt at loade ligaer fra Norge, Finland, Island, Sverige og Danmark
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Nstage
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Malmø FF
« Svar #25: 02 Jul 2015, 20:26 »

Jeg har også valgt at give malmø en chance Smiley
Har spillet 14 kampe nu og kan ikke rigtig få taktikken til at fungere Skuffet hvordan stiller i andre op?  Opstemt
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malmø FF
« Svar #26: 02 Jul 2015, 22:22 »

Jeg har også valgt at give malmø en chance Smiley
Har spillet 14 kampe nu og kan ikke rigtig få taktikken til at fungere Skuffet hvordan stiller i andre op?  Opstemt

Jeg stiller op i en 4-4-2, som jeg har lavede da jeg startede Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Malmø FF
« Svar #27: 07 Jul 2015, 14:03 »


Malmø FF



Så er en halvsæson spillet i 2015.

Ligaen fører vi med 11 point ned til nr. 2 Helsingborg. Der er spillet 15 kampe og det er blevet til 12 sejre og 3 uafgjorte kampe. Jeg afsluttede jo mit champions league eventyr i 2015 også, og vi nåede helt frem til kvartfinalen, hvor vi tabte samlet 2-0 til Barcelona. Vi havde selv mulighederne i kampen, men vi var slet ikke effektive nok og det kostede os i den anden ende. Jeg kan se tilbage på et fremragende CL eventyr.

Har netop taget hul på et nyt. Første kamp var mod Skonto, som lige er blevet spillet og det blev til en ordenlig lussing. 10-0 vandt jeg på hjemmebane, så mon ikke kampen er afgjort.

Jeg er røget helt op på 71 pladsen i Klub Koefficient. Hvilket vil sige jeg er rykket 197 pladser op mener jeg. Jeg er også kommet rykket op på pladsen som den 83. mest rigeste klub med 410 mio.

Jeg har været lidt aktiv her i sommerens transfervindue. Jeg har hentet 3 spillere til en værdi af 44 mio.

John Guidetti - Fri.
John er hentet til klubben som den mand der skal tage over for min ellers farlige angriber Rosenberg. Jeg er meget tilfreds med at have hentet ham, da jeg altid gerne ville have ham til klubben. Han kommer til at få en del kampe, hvor jeg vil lade ham langsomt falde til på holdet. Han kom ind i kampen mod skonto, hvor han fik scoret, så en godkendt debut.

Joachim Stene - 14 mio.
Stene er et norsk kæmpe talent. Han er hentet i Rosenborg, og jeg har allerede tænkt mig at gøre brug af ham, selvom han blot er 16 år. Han vil komme til at rotere med Knudsen og få de nemme kampe på venstrebacken. Jeg ser frem til at følge mit kæmpe talent.

Dorin Rotariu - 40 mio.
Dorin var aldrig min førstepriorit. Længe så det ud til jeg skulle hente Uffe fra FCN, men når hans prisskilt var 41 mio, valgte jeg at takke nej. Efter det faldt jeg over Dorin, og jeg vil allerede sige nu, jeg har ikke fortrudt det. I hans debutkamp scorede han 4 mål. Han har sendt Sana på bænken, da jeg ikke følte han var god nok.


Det var mine nye indkøb og hvordan det går, jeg kommer med en update når sæsonen er færdig.
Logged

H A L A   M A D R I D!

20LEGEND
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Malmø FF
« Svar #28: 07 Jul 2015, 22:02 »

Jeg kan klart anbefale Jere Uronen, hvis I mangler en god venstre back. Jeg havde ham i mit AIK-save, og han var vanvittig.
Logged

Nstage
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Malmø FF
« Svar #29: 10 Jul 2015, 15:44 »

Efter en svær start på første sæson. fik jeg alligevel mesterskabet i hus med to point ned til Norrköping Smiley kom med i champions League gruppe spillet, var i gruppe med shaktar, Juventus og real Madrid så der fik jeg slask!! Opstemt Markus Rosenberg var den store stjerne da han var skarp foran målet med 26 kasser Smiley

Handler første sæson.
IND:
Andrija Zivkovic - Partizan - 25 mill
Christoffer Remmer - FCK - Leje for to sæsoner
youssef Toutouh - FCK - 4 mill
John Guidetti - Fri transfer
Nicklas Røjkjær - Fri transfer
Viktor Elm - Az - 4 mill
Mads Hvilsom - Hobro - 3 mill
UD:
Enock Adu - Nantes - 10 mill

Nu er jeg klar til at starte anden sæson. Hvor jeg har styrket mig markant i forsvaret og på venstre kanten hvor jeg ellers har været svagest. Wink

Transfers.

IND:
Alexander Farnerud - Torino - leje ( som backup )
Alexander Kacaniklic - Fulham - 40 mill
Erton Fejzullahu - Beijing - 9 mill
Sondre Rossbach - Odd - fri
Rasmus Thelander - Aab - 16 mill

UD:

Mads Hvilsom - Kalmar - 2,5 mill (kæmpe flop)
Jo inge berget - Lillestrøm - 4 mill


Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010