home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #16 - The Hammers (tidligere Die Rothosen) - DØD
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: #16 - The Hammers (tidligere Die Rothosen) - DØD  (Læst 32436 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #15 - The Hammers (tidligere Die Rothosen)
« Svar #60: 22 Jul 2015, 17:23 »

Jaja Smiley Men udfordringen var der jo! Den er ligesom væk nu ...
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15 - The Hammers (tidligere Die Rothosen)
« Svar #61: 22 Jul 2015, 17:27 »

Du skifter da bare til West ham også.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#16 - The Hammers (tidligere Die Rothosen)
« Svar #62: 23 Jul 2015, 16:57 »



Så er den sidste venskabskamp spillet og truppen er så komplet som den nu kan blive, når man ikke rigtigt kan lokke reelle forstærkninger til. Der er blevet spillet fem venskabskampe, og de kastede 5 sejrer af sig. Først mødte vi Chornomorets Odesa i Ukranie, der blev slået 4-3. Så tog vi imod Ajax som også blev slået, dog kun med 2-1, inden vi endnu tog på tur, hvor vi skulle op imod Boston Utd og Wycombe der begge blev slået stensikkert med 3-0 begge to. Endelig tog vi i den sidste kamp hjemme imod Pescara, der også blev slået sikkert med 2-0 denne gang. Truppen er dermed i topform, dog kan de endnu ikke min taktik fra HSV til fingerspidserne, så det skal vi lige arbejde lidt mere på.

Transfers

Ind er kommet:-------------->
Moez El Henawy fra Al-Gaish for 860K kr
Chris Wood fra klubløs 0 kr
Heurelho Gomes fra klubløs for 0 Kr
Steven Taylor fra klubløs for 0 Kr
Sebastián Coates fra klubløs for 0 Kr
James Tomkins fra Leicester for 8,25 mil kr
Yaya Sanogo fra Arsenal 8,75 mil kr

I alt handlet ind for 17,74 mil kr. Jeg kan ikke tage ansvaret for indkøbet af ham Moez El Henawy, da det var en transfer, som Paul Lambert havde lavet inden han stak af til Stoke, men nu må vi se hvordan han klarer sig. De andre er hentet for at styrke forsvaret, og James Tomkins er hentet hjem for billige penge til højrebacken, da alle de andre jeg havde i kikkerten til den plads enten ikke gad eller valgte andre klubber. Til målet fandt jeg Gomes som vi kender fra hans tid i Tottenham, og han stod de sidste tre venskabskampe med tre clean sheets. Endelig har jeg styrket angrebet med Wood og Sanogo, hvor især handlen med Sanogo blev blæst op i medierne, da Arsenals fans mente jeg havde smidt penge efter en spiller, som ikke har klassen til Premiere League fodbold, men jeg satser på han kan modbevise tvivlerne.

<---------------------Ud er gået:
Diafra Sakho til Cardiff for 60 mil kr
Joey O'Brien til Stoke for 4,5 mil kr


Sakho blev desværre solgt inden jeg overtog ellers havde jeg aldrig solgt ham, men pengene har de jo nok kunne bruge andet steds. Til gengæld fik jeg gode penge for Joey, da hans tidligere manager Lambert valgte at byde på ham. Jeg pressede prisen og endte med at få 4,5 mil kr for ham, hvilket er ganske fint for en spiller med den alder og den fysik... Udover de to som er blevet solgt for i alt 64,5 mil kr, har klubben ladet 11 spillere gå på fri, her i blandt Kevin Nolan som den mest kendte. Alt i alt er jeg godt tilfreds med vinduet, som jeg har nået at påvirke det i hvertfald, men nu må vi se der er jo lige en lille måned endnu af transfervinduet, dog regner jeg ikke med flere handler ind ihvert fald.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 - The Hammers (tidligere Die Rothosen)
« Svar #63: 25 Jul 2015, 13:15 »

Så lukkede vinduet og det blev ikke til flere handler selvom der var bud efter flere af mine stamspillere. Jeg var dog kold som indlandsisen og afviste dem alle. Har fået spillet de første par kampe men mere om det i en opdate på et senere tidspunkt.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 - The Hammers (tidligere Die Rothosen)
« Svar #64: 29 Jul 2015, 18:47 »

Nå der døde bloggen så, da min gamle comp afgik til de evige jagtmarker imorges.. Håber på en ny blog snart kan tage form så jeg kan underholde jer igen.
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010