home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 424 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #16 - The Hammers (tidligere Die Rothosen) - DØD
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: #16 - The Hammers (tidligere Die Rothosen) - DØD  (Læst 32435 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#10 - Die Rothosen
« Svar #45: 04 Jul 2015, 20:10 »



Bielefeld 1 - HSV 2 (Pokal)
målscorere: Rudnevs(2)
Tilskuere: 25811


HSV 5 - RBL 1 (BL)
 målscorere: Rudnevs(1), Vallejo(1), Jansen(1), Lassoga(2)
Tilskuere: 54855


Mainz 1 - HSV 3 (BL)
 målscorere: Müller(2), Rudnevs(1)
Tilskuere: 32632


Dortmund 2 - HSV 1 (BL)
 målscorere: Quaschner(1)
Tilskuere: 78159


HSV 3 - Leverkusen 1 (BL)
 målscorere: Quaschner(2),Rudnevs(1)
Tilskuere: 54796


HSV 2 - Kaiserslautern 0   (BL)
 målscorere:Müller(2)
Tilskuere: 54897


Anderlecht 0 - HSV 2 (CL)
målscorere:  Quaschner (1), Olic(1)
Tilskuere: 26361


FC Bayern 1 - HSV 0 (Bl)
 målscorere: -
Tilskuere: 72599


HSV 3 - Wolfsburg 1 (BL)
 målscorere:  Lassoga(2), Rudnevs(1)
Tilskuere: 54683


HSV 3 - FC Barcelona 1 (CL)
 målscorere:  Romeu(1), Westermann(1),Quaschner(1)
Tilskuere: 50565


Gladbach 1 - HSV 2 (BL)
 målscorere:  Quaschner(1), Holtby(1)
Tilskuere: 52571

 
HSV 5 - Augsburg 2 (BL)
 målscorere: Rudnevs(1),Müller(1), Quaschner(3)
Tilskuere: 54676




    Hold                 Kampe   Målscore   Point
1 FC Bayern             9       20-3           27
2 HSV                      9      24-10          21
3 Werder Bremen    9       15-9           17
4 Dortmund             9       10-6          17
5 Schalke04            9       16-8           16
6 Hannover             9       14-14          15
7 Frankfurt              9       7-10           14
8 Hoffenheim          9        11-6           13
9 Wolfsburg            9        10-9           13
10 Gladbach            9        8-8             12
11 Leverkusen         9       13-16        10
12 Mainz 05             9       12-19          9       
13 Kaiserslautern      9      9-11          8
14 FC Køln                  9     9-12           8
15 Düsseldorf           9       5-12          8
16 Stuttgart              9      11-17        7
17 Augsburg             9       11-19        7
18 RBL                        9      8-24         7


Endelige ruller bolden igen for alvor, og vi starter ud med en kamp i pokalen mod Bielefeld fra 2. Bundesligaen, i en kamp der skulle blive mere spændende end jeg havde regnet med, men vi viste klassen og vandt sikkert på trods af det smalle resultat på tavlen. Næste opgave i pokalen bliver Mainz 05 sidst i oktober, så der er lige noget tid til endnu. I modsætning til i sidste sæson, hvor vi havde alle de nemme hold på en perlerække næsten, havde kampsammensætningen op til denne sæson ikke været ligeså god, men vi skulle dog starte hjemme mod oprykkerne fra RBL, der fik en ordentlig snitter med hjem, inden vi kørte Mainz over i ligaen ligeså dog med mindre sejrsmargin. Dortmund ventede allerede i 3. runde, og ganske som ventet fik vi skadet et par nøglespillere lige inden kampen, og vi tabte dermed kampen. Leverkusen havde vi ligesom i sidste sæson godt styr på, inden vi slog Kaiserslautern som opvarmning til CL mod Anderlecht i Gruppe C.

FC Bayern var næste opgave og med typisk Bayern held fik de skrabet bolden over målstregen til allersidst i de døende sekunder af kampen, og hullet på de nuværende 6 point var født, for FC Bayern kan jo ikke tabe i dette spil tilsyneladende, hvilket vi senest oplevede i den netop overståede runde, hvor man vandt 1-2 på et mål i 90+5............ Vi er dog det mest scorende hold, men vi lukker alt for mange mål ind nede bagved, men Adler og Leali skiftes så også til at være skadet konstant, præcis som Olic, hvis kontrakt rinder ud når sæsonen er slut. Største overraskelse kom i CL, hvor vi slog Messi med 3-1 efter at vi spillede Barca ud af Imtech Arena i 65 minutter, hvilket giver os en overraskende første plads i gruppe C foran netop Barcelona og Basel med hver tre point, mens Anderlecht har præcis ingen. Vores næste kamp er faktisk i Cl mod netop Basel, så en sejr her vil jo pynte gevaldigt på vores chancer for at gå videre fra gruppen. Af spillere som har overrasket positivt må Quaschner være den absolutte vinder med hans 9 mål og 4 oplæg i 10 kampe, men også Müller med hans 5 mål og 4 oplæg i 12 kampe må nævnes her. Næste opdatering vil afslører om vi er gået videre i CL, Pokal og hvem der slutter 2015 som Herbstmeister.
 



« Seneste Redigering: 11 Jul 2015, 07:13 af darkalf » Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10 - Die Rothosen
« Svar #46: 10 Jul 2015, 04:47 »

Der er stadigvæk liv i bloggen desværre er tiden ikke til så meget fm pt. Satser på en update engang i aften eller tidligt i morgen
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#11 - Die Rothosen
« Svar #47: 11 Jul 2015, 07:13 »



Basel 3 - HSV 4 (CL)
målscorere: Quaschner(2), Lasogga
Tilskuere: 37914


Stuttgart 1 - HSV 1 (BL)
 målscorere: Quaschner(1)
Tilskuere: 49415


HSV 3 - Mainz 0 (Pokal)
 målscorere: Müller(1), Atsu(1),Gouaïda
Tilskuere: 47249


HSV 1 - Schalke04 0 (BL)
 målscorere: Jansen(1)
Tilskuere: 55686


HSV 4 - Basel 2 (CL)
 målscorere: Quaschner(2),Rudnevs(2) Müller(rødt kort)
Tilskuere: 49901


FC Køln 0 - HSV 3  (BL)
 målscorere:Rudnevs(2), Quaschner(1)
Tilskuere: 48729


HSV 3 - Werder Bremen 1 (BL)
målscorere:  Rudnevs (1), Lasogga(2)
Tilskuere: 56610


HSV 1 - Anderlecht 0 (Cl)
 målscorere: Quaschner(1) Behrami(rødt kort)
Tilskuere: 49633


Hoffenheim 1 - HSV 3 (BL)
 målscorere: Holtby(1), Müller(1), Süle selvmål
Tilskuere: 29398


Hoffenheim 1 - HSV 0 (Pokal)
 målscorere:  -
Tilskuere: 29451


HSV 3 - Frankfurt 0 (BL)
 målscorere:  Quaschner(1), Atsu(1), Rudnevs(1)
Tilskuere: 55081


Barcelona 3 - HSV 2 (CL)
 målscorere:  Quaschner(2)
Tilskuere: 95828


Düsseldorf 1 - HSV 2 (BL)
 målscorere:  Quaschner(1), Rudnevs(1)
Tilskuere: 35260

 
HSV 3 - Hannover 0 (BL)
 målscorere: Lasogga(1), Quaschner(2)
Tilskuere: 55057




    Hold                 Kampe   Målscore   Point
1 HSV                      17       43-14           43
2 FC Bayern            17        31-17         41
3 Dortmund             17       20-13           31
4 Frankfurt              17       19-18          30
5 Schalke04            17      31-15           27
6 Wolfsburg            17       23-19          26
7 Gladbach             17       18-17          26
8 Hannover            17        23-23           26
9 Hoffenheim         17        22-15          25
10 Leverkusen         17        25-26          22
11 Augsburg             17       20-25        21
12 Werder Bremen   17       23-29        21      
13 Kaiserslautern    17       16-24          16
14 Mainz                17      17-30           16
15 FC Køln              17       14-24          15
16 RBL                      17      15-34        15
17 Stuttgart             17       19-29        14
18 Düsseldorf           17      9-26         13


Lad os starte med pokalen, hvor vi røg ud i 3. runde i år til Hoffenheim, hvilket passer mig fint, da vi så kan fokusere fuldt ud på Champions League og Bundesligaen, men bestyrelsen var af en anden opfattelse, da de gerne så klubben nå mindst en semifinale i pokalen. Efter jeg fik dem forklaret, at jeg hellere vil gå 100% efter ligatitlen i stedet for, var de med om bord igen, og med vores videre deltagelse i CL efter jul, via en højst overraskende 1. plads i gruppe C foran mægtige Barcelona går vi et spændende 2016 i møde. I knockout kampene har vi fået fornøjelsen af Liverpool, hvor vi starter ude på Anfield, og dermed har vi et fremragende udgangspunkt, da vi endnu ikke er gået fra banen i CL uden at score. I ligaen var vi efter sidste opdatering 6 point efter FC Bayern, men pludselig fik de gummiben og tabte point i 4 kampe i streg, hvilket gjorde at vi kom tættere og tættere på, sådan at vi faktisk kun var 1 point efter inden 16. spillerunde, hvor vi med en 2-1 sejr fik tre point, mens FC Bayern højst overrraskende tabte med de samme cifrer, hvilket gjorde at vi overtog 1. pladsen, og med en sikker 3-0 sejr over Hannover i sidste runde inden vinterpausen er HSV Herbstmeister 2015-16, hvilket må tilskrives den vilde offensiv, som har lavet 43 kasser alene i ligaen, med Nils Quaschner som topscorer for os med 13 mål i 14(1) kampe i ligaen, han er samtidig også vores topscorer i CL med 9 kasser i 6 kampe, hvilket gør ham til sæsonens bedste køb indtil videre. Han har også lavet 8 oplæg fordelt på liga, pokal og CL, så en meget vigtig spiller må man sige det tidligere Rostock talent har udviklet sig til at blive.

Har været plaget af en del skader i målet og på midtbanen, hvor især Adler og Jansen har været ude længe, og hvor Leali i kassen er begyndt at tage fra så må jeg erkende at hverken Atsu, Stieber eller Gouaïda har gjort alverden for at overbevise mig om at de kan slå Jansen af, når han engang kommer sig over sin hofteskade, så det er helt sikkert en plads, hvor jeg må på udkig efter en afløser med talent. Ligeledes så skulle jeg også gerne snart have fat i en klasse defensiv midtbanespiller, der kan aflaste Behrami, som trækker det tunge læs hver gang. Han ligger på 16,37 tacklinger pr kamp efter halvdelen af sæsonen, og går altid forreste i kampene, en klasse anfører som desværre er sur på mig pt, da jeg gav ham en bøde på 2 ugers løn for hans røde kort i kampen mod Anderlecht, hvilket betød at han havde karantæne mod Barcelona, og hans afløsere er bare ikke af samme kvalitet, så helt sikkert også et punkt, hvor jeg skal have fundet en yngre model på et tidspunkt.

Til sidst har klubben offentliggjort et samarbejde med Osaka AC fra Japan, hvilket gerne skulle kaste en masse trøjesalg af sig i solens rige, samt at 75% af alle salg vil gå til nyindkøb, hvilket er en klar forbedring fra de 50% vi lå på i sommers. Der er også blevet indviet nye træningsfaciliteter til ungdommen, og samme dag som det stod færdigt blev jeg enige med bestyrelsen om at udvide nok engang, så vi kan få det bedste ud af vores unge talenter.
 



« Seneste Redigering: 11 Jul 2015, 07:16 af darkalf » Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11 - Die Rothosen
« Svar #48: 12 Jul 2015, 18:11 »

Hvis jeg ellers kan holde mig vågen så satser jeg på en update senere i aften så der er noget at glæde sig til.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#12 - Die Rothosen
« Svar #49: 12 Jul 2015, 19:55 »



Så sluttede vintervinduet januar 2016, og for mit vedkommende var der ikke de store handler på blokken inden vinduet startede, men et par gode tilbud og et kritisk blik på de nuværende HSV spillere, gjorde at jeg fandt pungen frem og hentede et par nye ansigter til. Først gik en handel fra første sæson endelig igennem, i det Luka Jovic nu er blevet 18, og dermed kan han snører støvlerne for HSV, og forhåbentlig smække en masse mål ind. Han kostede 31 mil kr, hvilket er en god slat penge for en ung angriber, men sådan er det nu engang, når man gerne vil have unge kræfter ind på holdet, og da Olic et par dage tidligere havde meddelt, at hans karriere slutter efter sæsonen passede det jo perfekt.

Den næste spiller jeg fik hentet ind har jeg hentet efter samråd med Nils Quaschner, der kendte Stefan Ilsanker fra deres fælles tid i Red Bull Salzburg, der fik 15 mil kr for Stefan, som jeg satser på kan have lidt større succes som Behrami's aflastning end tilfældet har været med Romeu, der indtil videre har været meget skuffende. Stefan har spillet 2 kampe for Østrigs landshold, og selvom han ikke er samme klasse som Behrami, så forventer jeg mig en stærk indsats fra hans side.

Sidste handel i dette vindue kom som en konsekvens af Gouaïda og Steiber's meget mangelfulde indsats når de har fået chancen, og traditionen tro så er prisen vild blot fordi det er en tysker man vil hente til klubben, idet jeg måtte smide det resterende af mit transferbudget for at hente Maximilian Phillip i Freiburg, der forlangte 46 mil for ham. Han havde lavet 10 mål i 20 kampe for Freiburg inden hans skifte, så bestemt en målfarlig herre jeg her har fået hentet til fløjen, men han fejrede tilsyneladende sit skifte til HSV med lidt for meget snaps og weissbier, for han skade sig selv til træning dagen efter han var ankommet til klubben.

På udfronten er der ikke sket det store, idet ingen klubber gider købe mine affaldsprodukter, og jeg har derfor lejet blandt andet Gouaïda ud, ligesom Marco Ramkilde er blevet lejet ud, dog mest for at han kan få noget vigtigt kamptræning på 3. Bundesliganiveau, og han scorede da også i hans debutkamp for Sandhausen i deres 1-0 sejr, så en god start for den unge dansker, som jeg fortsat satser på kan blive et spændende bekendtskab i fremtiden.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12 - Die Rothosen
« Svar #50: 15 Jul 2015, 06:14 »

Med en fridag imorgen satser jeg på at kunne færdiggøre sæsonen i aften også komme med frisk nyt imorgen engang.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12 - Die Rothosen
« Svar #51: 19 Jul 2015, 18:25 »

Ja det blev jo så ikke lige til en update i torsdags da jeg lige mistede motivationen til HSV og spillet generelt. Satser på at kunne komme med nyt snarest hvor vi skal se på de sidste 17 kampe i ligaen og selvfølgelig hvordan det gik os i CL mod Liverpool.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#13 - Die Rothosen
« Svar #52: 20 Jul 2015, 18:40 »



Så sluttede min anden sæson i spidsen for HSV, og hvor vi i sidste sæson overraskede alt og alle med en flot 2. plads, skulle vi i denne sæson pludselig leve op til forventninger om, at vi skulle spille med i toppen af Bundesligaen, samt komme langt i pokalen og samtidig gøre vores indtog i Champions League. Hvis vi laver et hurtigt tilbageblik på pokalen så røg vi jo rimelig hurtigt ud, da jeg ikke satser alverden på den endnu, da jeg føler at holdet ikke er godt nok til at satse fuldt ud på tre turneringer. Derfor kom det ikke som nogen overraskelse at vi røg ud allerede i 3. runde efter et nederlag til Hoffenheim. Turneringen blev i sidste ende vundet af Wolfsburg, så tillykke til dem med det. Bestyrelsen var negativ over vores hurtige exit, da de havde forventet mindst en semifinale, men mon ikke de tilgiver mig, når vi nu gik videre fra gruppespillet i CL, som vindere af gruppe C foran Barcelona, Anderlecht og Basel. Vi trak mestrene fra England, Liverpool og efter 2-2 i England, skulle vi sådan set bare sørger for at vinde returen, men det blev ikke til noget, eftersom vi havde ikke mindre end 7 spillere skadet til returen, heraf 4 starter, blandt andet Westermann, Behrami og Quaschner, eller for at omformulere - de tre bedste spillere i truppen i hver deres kæde på det tidspunkt. Vi endte i stedet med at tabe 0-1 hjemme og samlet altså ryge ud med 3-2, til de senere vindere af CL - Liverpool.

Bestyrelsen var udmærket tilfreds med at vi kun kom til 1. knockout runde, da det var deres erklærede mål for denne sæson, så fint nok med det, og vi kunne derfor allerede fra starten af marts koncentrer os fuldt ud om en ting, nemlig at slå FC Bayern af pinden som mestre i Tyskland. På samme tidspunkt kunne Chelsea allerede lade sig hylde som mestre i England, da de allerede der var 22 point foran nummer to, og de endte også med at slå deres egen gamle pointrekord på 95 point, så den nu hedder 97 point i stedet for. Eden Hazard lavede ikke færre end 24 mål i ligaen alene, så en stor sæson af ham og resten af "The Speciale Ones" udvalgte. I Bundesligaen var vi jo blevet kåret til Herbstmeister, og det var derfor os jagten gik ind på, da vi startede anden halvdel af ligasæsonen op efter en fortjent julepause. Det var på det tidspunkt at Rene Adler kom tilbage efter han blev alvorligt skadet i efteråret og Leali måtte tage over. Leali er jo ung og man kan derfor ikke forvente samme niveau, som Adler dog ville jeg gerne have set lidt bedre spil fra italieneren, der dog nåede op på 6 cleansheets i ligaen i 16(1) kampe. Med Adler tilbage kom der dog andre boller på suppen, og hvor vi i efteråret havde været haft brug for flere mål end modstanderen kunne scorer, blev det i foråret lige omvendt, i det Adler formåede ikke færre end 11 clean sheets i 17 kampe, og da der kun gik 10 mål ind i de resterende 6 kampe spillede Adler dermed en afgørende rolle i vores mesterskab, som vi vandt med fem point ned til FC Bayern, og med en målscorer på 75-25 så var det fuldt ud fortjent, i det Bayern kun fik lavet 61 mål. Tilgengæld lukkede Neuer kun 13 mål ind i 34 kampe, så ingen tvivl om hvem der er den bedste keeper i Tyskland.

I den anden ende af banen havde mit nyindkøb Nils Quaschner en drømmedebut sæson med 28(4) kampe, som kastede 28 mål og 10 oplæg af sig i alle turneringer, heraf de 19 mål og 5 oplæg i ligaen, hvilket kun var nok til en 3. plads på topscorerlisten, som blev vundet af Jonathan Calleri fra Leverkusen med 24 mål efterfulgt af Lewandowski med 20. Med til historien om topscorerprisen hører så lige at min Quaschner var skadet i to måneder i foråret, hvilket tydeligt kunne ses på antallet af mål, som holdet fik scoret. Vores mesterskab blev sikret i 30. spillerunde med en stensikker 4-1 hjemmesejr over Hoffenheim, hvor Olic fik taget behørigt afsked med fansene, med målet til 1-0. Målet skulle vise sig at blive hans sidste i HSVtrøjen, i det han indstiller en lang og flot karriere efter denne sæson,og hvilken måde han gik fra scenen på. I den sidste hjemmekamp mod Düsseldorf fik han den sidste halvleg for klubben, da Luka Jovic pådrog sig et trælår, og Olic blev klappet på banen. Efter kampen blev han hyldet af klubbens fans, spillere og stab, som bar ham rundt på Imtech Arena i guldstol til stående ovationer fra lægterne, og til hans afslutningstale var der ikke et øje tørt på stadion. Jeg havde faktisk prøvet at overtale ham til at tage en sæson mere, men han følte ikke, at han ville være i stand til at gøre en forskel for holdet længere, og derfor blev hans beslutning om at trække sig tilbage stadfæstet.

Endelig klubben endnu bedre styr på økonomien, og betalte endnu flere af deres lån af, således at der nu kun er to lån tilbage med en pålydende på 227 mil kr. Klubben har også lavet nye sponsoraftaler, som steg fra 180 mil kr samlet til 300 mil kr samlet. Lønbudgettet er sat op til vilde 11 mil kr i ugen, og eftersom vi pt kun bruger godt 7 mil i ugen, så burde der være mulighed for lidt indkøb op til næste sæson, hvor jeg også skal af med en del af de backupspillere, som skaber dårlig stemning i omklædningsrummet, samt prøve at forlænge med klubbens bedste venstre back, Matthias Ostrzolek, som netop har spillet sin første landskamp for Tyskland. Dog er der et mindre problem, eftersom han hader mig.


Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#14- Die Rothosen
« Svar #53: 20 Jul 2015, 21:45 »

Breaking news


Vi har netop modtaget en pressemeddelelse fra HSV, der offentliggøre at den succesfulde danske manager Hans-Jørgen Andersen har forladt klubben efter 2 flotte sæsoner kulminerende med mesterskabet i den netop overståede sæson. Opsigelsen kommer som et chok for mange i HSV, dog ikke for målmandstræner Papale, som Andersen tilsyneladende har drøftet sin fremtid med i al hemmelighed. Hvorvidt de to ender samme sted igen vides ikke, men Papale udtaler, at han gerne så et samarbejde med Andersen igen, hvis han skulle finde en ny klub. Hvad fremtiden nu bringer for Andersen vides som sagt endnu ikke, men han har altid haft en forkærlighed for England og engelsk fodbold, så måske dukker han op der igen.

« Seneste Redigering: 22 Jul 2015, 08:00 af darkalf » Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14 - Die Rothosen
« Svar #54: 22 Jul 2015, 08:06 »

Så er forsiden blevet opdateret med trofæoversigt osv. Satser på at kunne fortælle om en ny klub senere på dagen
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #14 - Die Rothosen
« Svar #55: 22 Jul 2015, 08:28 »

Ja det plejer jo at være Brighton når du tager til England i dine blogs Wink
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14 - Die Rothosen
« Svar #56: 22 Jul 2015, 08:33 »

Ja det plejer jo at være Brighton når du tager til England i dine blogs Wink
Cool Cool Cool Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Forseglede Læber Forseglede Læber
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#15 - The Hammers (tidligere Die Rothosen)
« Svar #57: 22 Jul 2015, 09:49 »



En lille uge skulle der gå fra jeg sagde op i HSV, til at jeg havde et nyt job. I løbet af de afsluttende måneder af sidste sæson blev jeg flere gange kædet sammen med et skifte til andre klubber både i Tyskland, men så sandelig også i udlandet, hvor blandt andet AS Monaco og Montpellier stod klar med jobs. Jeg stod også på blokken i Stoke, men de valgte Paul Lambert, som dermed efterlod nyoprykkede West Ham uden manager, hvilket så betød, at jeg fik tilbuddet om at overtage The Hammers, hvilket jeg valgte at takke ja til. Jeg har længe følt at tiden til et skifte væk fra HSV var nødvendigt, hvis jeg skulle holde motivationen ved lige, så selvom lønbudgettet kun er en tredjedel af det i HSV, og jeg kun har fået små 43 mil at handle for, så takkede jeg gladeligt ja. Desværre har Papale valgt at svigte mig, og selvom han sagde op i HSV sammen med mig, har han ikke tænkt sig at tage med til England åbenbart, men hans tab det gamle fjols.

Jeg har som noget af det første kigget staben igennem, og vi er overraskende godt med rent stjernemæssigt, hvor vi faktisk kun hænger lidt i forsvarstræning med 3,5 stjerner. I alle andre katagorier er vi på 4 og derover, så positivt overrasket fra start. Vi har også overtaget det olympiske stadion i London som vores nye hjemmebane, og vi har derfor plads til 54000 tilskuere. Hvor vi er godt med på trænersiden, så ser spillertruppen noget tynd ud på flere pladser, men især målet og højre back er rigtig skidt besat, så der er helt sikkert et stort arbejde foran mig der, inden vi starter sæsonen, hvor vi virkelig er blevet pulet godt og grundigt bagi, idet kampprogrammet siger - Tottenham(u), Man City(h), Man Utd(u), QPR(u) og endelig Chelsea(h) i de første fem kampe.... eller sagt på en anden måde 4 af de 5 hold endte i top 5 sidste år.

I næste opdate kommer jeg ind på truppen og eventuelle handler så stay tuned, and be forever blowing bubles.
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #15 - The Hammers (tidligere Die Rothosen)
« Svar #58: 22 Jul 2015, 15:04 »

Me not like.. nu har jeg ingen at konkurrere med i Hamburg!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15 - The Hammers (tidligere Die Rothosen)
« Svar #59: 22 Jul 2015, 15:27 »

Me not like.. nu har jeg ingen at konkurrere med i Hamburg!
Du mangler jo lige et mesterskab boxx så er foran dig endnu jo. Og de har sgu godt nok lavet nogle nogle underlige handler i HSV. Quaschner er blevet solgt for 210 mil plus nuri sahin blandt andet.
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010