home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #16 - The Hammers (tidligere Die Rothosen) - DØD
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: #16 - The Hammers (tidligere Die Rothosen) - DØD  (Læst 32491 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 - Die Rothosen
« Svar #30: 18 Jun 2015, 13:58 »

Ja det ville de men i forbindelse med kontraktforhandling erne om min forlængelse satte jeg et krav om at netop det punkt blev fjernet fra deres forventningsliste, og det gik de heldigvis med til. Håber at kunne have næste opdatering klar engang i aften ellers engang i løbet af lørdagen.
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - Die Rothosen
« Svar #31: 18 Jun 2015, 14:21 »

Lækkert! Smiley Håber jeg også får tilbudt ny kontrakt så jeg kan slippe af med dette krav! Glæder mig til at høre mere om dit save. Det varer heller ikke længe før jeg begynder at komme med de første af mine egne updates!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 - Die Rothosen
« Svar #32: 18 Jun 2015, 14:54 »

Der skal jeg helt sikkert følge med.
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 - Die Rothosen
« Svar #33: 18 Jun 2015, 15:10 »

Lækkert med en læser! Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#7 - Die Rothosen
« Svar #34: 21 Jun 2015, 08:04 »



Hertha Berlin 2 - HSV 3 (BL)
målscorere: Lassoga(3)
Tilskuere: 42757


HSV 1 - Hannover 0 (BL)
 målscorere: Rudnevs(1)
Tilskuere: 55061


HSV 2 - Augsburg 1 (BL)
 målscorere: Müller(1), Rudnevs(1)
Tilskuere: 54685


Freiburg 2 - HSV 3 (BL)
 målscorere: Rudnevs(1), Jansen(1), Tariq(1)
Tilskuere: 17826


HSV 0 - FC Køln 0 (BL)
 målscorere: -
Tilskuere: 55179


Schalke04 1 - HSV 2   (BL)
 målscorere:Lassoga(2)
Tilskuere: 60205


HSV 2 - Gladbach 0 (BL)
målscorere:  Lassoga(2)
Tilskuere: 55225


HSV 1 - Schalke04 (Pokal)
 målscorere: Jansen(1)
Tilskuere: 56443


Werder Bremen 0 - HSV 1 (BL)
 målscorere:  - (vandt på et selvmål af Casteels)
Tilskuere: 42354


Hoffenheim 1 - HSV 3 (BL)
 målscorere:  Rudnevs(1), Westermann(1),Müller(1)
Tilskuere: 25982


HSV 3 - Paderborn 1 (BL)
 målscorere:  Rudnevs(1),Olic(1),Müller(1) - Behrami udvist
Tilskuere: 53644

 
Mainz05 1 - HSV 1 (BL)
 målscorere: Rudnevs(1)
Tilskuere: 27006


FC Bayern 4 - HSV 2 (Pokal kvartfinale)
 målscorere:  Westermann(1),Rudnevs(1)
Tilskuere: 72687


HSV 1 - FC Bayern 1 (BL)
 målscorere:  Olic(1)
Tilskuere: 56188

 
Leverkusen 2 - HSV 1 (BL)
 målscorere:  Olic(1)
Tilskuere: 29010


HSV 4 - Dortmund 1 (BL)
 målscorere:  Olic(2), Zimmermann(1), Müller(1)
Tilskuere: 56266


Stuttgart 1 - HSV 1 (BL)
 målscorere: Westermann(1)
Tilskuere: 48255


HSV 1 - Wolfsburg 1 (BL)
 målscorere:  Lasogga(1)
Tilskuere: 54715


Frankfurt 1 - HSV 1 (BL)
 målscorere:  -
Tilskuere: 50269



    Hold                 Kampe   Målscore   Point
1 FC Bayern             34       85-13         90
2 HSV                      34       67-23         80
3 Dortmund             34       58-38         63
4 Schalke04             34       54-38          62
5 Leverkusen           34       42-35         53
6 Hoffenheim           34       50-41          52
7 Frankfurt               34       37-33         49
8 Wolfsburg             34       36-37         47
9 Werder Bremen     34      49-43         46
10 Augsburg            34      30-45          42
11 Hannover 96        34       35-44       41
12 Gladbach             34       34-44        39       
13 Stuttgart             34     36-47         34
14 FC Køln                34     30-51         32
15 Mainz 05              34      26-51       30
16 Freiburg               34     32-65       30
17 Hertha Berlin        34      23-48      27
18 Paderborn            34     28-56       25


Så sluttede den første sæson med mig i spidsen for HSV, og hvilken sæson det endte med at blive for vores vedkommende. Forventningerne fra bestyrelsen lød bare på en placering i midten af tabellen, men truppen og jeg har taget fusen på alt og alle, og endte på en forrygende flot 2. plads med 80 point, hvilket allligevel var hele 10 point mindre end FC Bayern, som var tæt på en ubesejret sæson, hvis ikke det lige var blevet til nederlag mod Augsburg og Leverkusen. Allerede den 15/3/2015 fik jeg en mail fra formanden, at vi nu var sikker på mindst Champions League bold næste sæson, hvilket åbenbart blev tolket i spillertruppen, som en besked om at slappe af resten af sæsonen, og dermed vandt vi kun en kamp i hele april og maj måned, hvilket ikke er godt nok. Truppen er nu gået på en velfortjent ferie, og jeg er gået igang med og trimme truppen til næste sæsons CL, BL og pokalturnering, hvor vi i år røg ud i kvartfinalen mod ingen anden end FC Bayern, der dog ikke vandt turnering. Det gjorde tilgengæld Gladbach med en finalesejr på 2-0 over Dortmund. Top seks ryger i Europa, hvilket betyder CL for FC Bayern, HSV og Dortmund mens Schalke04 skal igennem kval. Europaliga får besøg af Leverkusen og Hoffenheim også selvfølgelig pokalvinderne fra Gladbach. Til den nye sæson skal jeg gerne have fundet en ny backup DM, og en ny VB og HB backup. Vender tilbage med en opdatering omkring handler osv, når jeg når dertil.

Der var også priser til både mig (årets manager i Bundesligaen), og til flere af spillerne, idet både René Adler, Heiko Westermann, Matthias Ostrzolek og Lewis Holtby kom på årets hold. Derudover kom både Matthias Ostrzolek og Lewis Holtby også på German Players team of the Year. Rudnevs måtte nøjes med 3. pladsen på topscorerlisten, da han løb ind i flere skader her i anden halvdel af sæsonen, ligesom mange af de andre spillere fra den faste start 11'er. Det blev også til en 2.plads i kampen om titlen som årets tyske spiller i ligaen, hvor Nicolai Müller måtte se sig slået af Julian Draxler fra Schalke04. Lewis Holtby fik sørme også en flot 3. plads i årets spiller i Bundesligaen kun overgået af Robert Lewandowski og Phillip Lahm. En sand prisregn over mit hold efter en fremragende sæson, men vi må sande, at der er langt op til FC Bayern, også længe vores økonomi sejler, som den gør pt er der ikke meget råderum til, at hente verdensklassespille re til alle pladser på holdet.

Årets akademispillere var lidt en skuffelse, og vi måtte nøjes med Sergen Ural, der tilgengæld får prædikatet - En af hans generations bedste spillere, og han sammenlignes med Günter Netzer, så han må jo kunne blive en stor spiller med den rette træning og oplæring.



« Seneste Redigering: 21 Jun 2015, 09:10 af darkalf » Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: #7 - Die Rothosen
« Svar #35: 21 Jun 2015, 11:00 »

Flot præstation Thumbs Up

Bliver spændende at se om du kan udfordre Bayern endnu mere i 2. sæson
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 - Die Rothosen
« Svar #36: 21 Jun 2015, 12:59 »

Der skal der godt nok et noget større transferbudget til. Har fået 44 mil kr kun. Det får man ikke mange nye kvalitetsspillere for.
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: #7 - Die Rothosen
« Svar #37: 21 Jun 2015, 13:05 »

Der skal der godt nok et noget større transferbudget til. Har fået 44 mil kr kun. Det får man ikke mange nye kvalitetsspillere for.

Nej det har du ret i, men man har vel lov at håbe alligevel Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 - Die Rothosen
« Svar #38: 21 Jun 2015, 21:20 »

Desværre er min ferie nu slut så pt ved jeg ikke hvornår jeg kan komme videre med spillet. Men mon ikke det kan blive til noget fm om aftenen.
Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 - Die Rothosen
« Svar #39: 24 Jun 2015, 19:49 »

Hvad er der sket? Er VDV vendt tilbage på lejeaftale? Vi vil have nyt i denne saga
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 - Die Rothosen
« Svar #40: 24 Jun 2015, 19:56 »

VDV vender aldrig tilbage mindre han bliver en god træner som kan give mange stjerner. Derudover så satser jeg på at finde tid til manager enten imorgen aften eller fredag aften når først resten af familien er gået i seng.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#8 - Die Rothosen
« Svar #41: 27 Jun 2015, 20:29 »




Transfers

Ind er kommet:-------------->
Koen Casteels fra Wolfsburg for 15 mil kr
Lewis Holtby fra Tottenham for 45 mil kr
Nicola Leali fra Juventus for 0 Kr
Christian Träsch fra klubløs for 0 Kr
Slobodan Rajkovic fra klubløs for 0 Kr
Adrián Aldrete fra Santos Laguna for 17 mil kr
Frederik Sørensen fra Juventus for 8,75 mil kr
Oriol Romeu fra Chelsea for 20 mil kr
Nils Quaschner fra RB Salzburg for 19 mil kr
Christian Atsu fra Chelsea (leje)

I alt handlet ind for 124 mil kr.

<---------------------Ud er gået:
Tolcay Cigerci til Rizespor for 510K kr
Jacques Zoua til Køln for 20 mil kr
Johannes Kreidl til Wolfsburg for 390K kr
Ronny Marcos til Køln for 9,5 mil kr
Cléber til RBL for 11 mil kr
Kerem Demirbay til Frankfurt for 18 mil kr
Maximilian Beister til Gladbach for 20 mil kr
Matthias Zimmermann til Ingolstadt for 5 mil kr

Udover de ottte spillere som jeg solgte for sammenlagt 84,99 millioner kr har jeg smidt 10 andre spillere på porten, da deres potentiale aldrig har været og aldrig bliver til fodbold på topplan. også er der også blevet lejet et tilsvarende antal ungdomstalenter ud, så de kan få noget kamptræning.


Så er mit andet sommertransfervindu e, som manager for HSV overstået, og lad det være sagt med det samme jeg er forbløffet og uden ord. Aldrig har jeg oplevet magen til latterlig prissætning på tyske spillere. Fandt en spændende spiller i Mainz, vurderet til 9 mil kr, og tænker ham kunne jeg, da godt se i HSV trøjen, som afløser for Marcell Jansen på sigt.. Byder på ham og tænker at så ender vi jo nok på en pris omkring de 25-30 mil, hvilket også er mange penge selvfølgelig, men stadigvæk en fin pris. Mainz svarer promte tilbage, og de vil gerne have 415 mil kr!!!! hva F***** sker der for det.. Så enten skal man vinde i lotto, eller også skal man ikke bygge holdet op omkring tyskere, som egentlig var min plan fra starten. Udover det så lad os lige løbe handlerne hurtigt igennem. Hvis vi starter med Holtby, så var den transfer allerede aftalt inden jeg tog over sidste år, og det klager man da ikke over. De to målmænd erstatter Drobny, som reservekeeper og vil begge få deres chance på holdet regner jeg med. Slobodan er faktisk kommet tilbage til klubben, bare to dage efter hans kontrakt var udløbet. Inden han forsvandt fik han 200K/uge, nu er han nede på 82.5K/uge, hvilket passer mig ganske godt, da han kan bruges som mentor blandt andet. Oriol og Sørensen var sat til salg til spotpriser, og da jeg stod og manglede så slog jeg da til. Endelig fik jeg fat i to nye backs, og en lejesvend til MV fra Chelsea, som jeg glæder mig til at følge.

På udsiden finder vi Zimmermann, som jeg hentede for 790K kr sidste sæson, og nu er han så videre for 5 mil kr til 2. Bundesligaholdet Ingolstadt. Cléber var skidesur over ikke at spille, så ud med ham og det samme var tilfældet med Beister, hvilket deværre var en trist ting, eftersom han var egen avl, dog er ingen over klubben.

I næste opdate skal vi se på, hvordan sæsonstarten er forløbet og hvordan det kommer til at gå os i CL, hvor vi er kommet i gruppe med Barcelona, Basel og Anderlecht, hvilket må siges at være mere end almindeligt heldig lodtrækning.









Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8 - Die Rothosen
« Svar #42: 01 Jul 2015, 14:23 »

Efter at have været ramt af sygdom siden søndag regner jeg med en lille update i aften engang omkring starten af sæsonen.

Edit. Det bliver sgu ikke i dag
« Seneste Redigering: 01 Jul 2015, 21:23 af darkalf » Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#9 - Die Rothosen
« Svar #43: 02 Jul 2015, 20:53 »



Frankfurt 1 - HSV 0 (Meiers testimonial)
målscorere: -
Tilskuere: 30124


Barcelona 1 - HSV 0 (Venskabskamp)
 målscorere: -
Tilskuere: 78048


HSV 2 - Braga 2 (Venskabskamp)
 målscorere: Biester(1), Rudnevs(1)
Tilskuere: 32105


Fiorentina 1 - HSV 0 (Venskabskamp)
 målscorere: -
Tilskuere: 29007


Real Madrid 3 -HSV 0 (Venskabskamp)
 målscorere: -
Tilskuere: 64857


Juventus 1 - HSV 2   (Venskabskamp)
 målscorere:Lassoga(1), Beister(1)
Tilskuere: 35930



Optakten til min anden sæson i spidsen for HSV skulle vise sig ikke, at blive helt som jeg havde tænkt mig, da jeg arrangerede venskabskampene mod Barcelona og Real Madrid, hvor jeg som forventet tabte, men planen med dette var at gøre holdet mere motiveret til de kampe, som jeg havde planlagt rundt omkring de to opgør, mod giganterne fra Spanien. Holdet var desværre ikke med på mine ideer, og vi lignede hovedløse høns, i Alexander Meiers Testimonialkamp. Dog vil jeg lige trække på den gamle undskyldning med mange skader, som mange managers ynder, men vi var virkelig hårdt ramt i løbet af sommeren, med ikke mindre end 6 spillere fra starten ude med skader, hvor af de sidste endnu ikke er kommet sig helt over endnu. Kampen mod Messi&Co var straks mere acceptabel til trods for vores nederlag, som dog først kom sent i 2. halvleg, da troldmanden fra Argentina fik sat den i kassen. Kampen mod Braga var som nat og dag... I første halvleg spillede vi gudebold, og gik ned i kabinen med en to målsføring, som vi smed væk på 5 minutter i anden halvleg, hvilket endte med at udløse et større skænderi, mellem mig og Beister( som senere blev solgt, men det ved du jo godt, da det stod i forrige opdatering omkring transfers).

Mod Fiorentina var vi endnu engang tilbage i samme skuffe som mod Frankfurt, og jeg tænkte mange tanker omkring et skift i det taktiske oplæg til kampene, men valgte at beholde de indstillinger, der trods alt havde sikret CL bold på IMTECH i denne sæson. Kampen mod Real Madrid var en flot kamp for alle fans af fodbold, og jeg kunne kun klappe af det flotte spil på banen, selvom det var vores modstandere, der skulle klappes af. Den sidste kamp der skulle give det sidste skub frem mod sæsonstarten i pokalturneringen mod Bielefeld, skulle gerne ende med et positivt udgangspunkt fik spillerene at vide, inden de løb på banen, da jeg gerne så de tog moral og kampgejst med over i gældende kampe i ligaen osv, og det må man da sige lykkedes med en flot sejr på udebane mod de forsvarende italienske mestre med Vidal, Chiellini og Buffon på holdkortet blandt mange flere. Et hurtigt kig på resultaterne siger 4 mål scoret 9 lukket ind i 6 kampe, der kastede 1 sejr, 1 uafgjort og 4 nederlag af sig.. Det skal edderbrodere mig gøres bedre når det gælder ellers holder jeg sgu ikke længe som manager i HSV.   


Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 - Die Rothosen
« Svar #44: 04 Jul 2015, 13:26 »

Satser på en opdatering i aften når det bliver til at være indenfor i stuen.
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010