home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 303 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #16 - The Hammers (tidligere Die Rothosen) - DØD
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: #16 - The Hammers (tidligere Die Rothosen) - DØD  (Læst 32433 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#16 - The Hammers (tidligere Die Rothosen) - DØD
« : 08 Jun 2015, 16:53 »



Velkommen til det nordlige Tyskland, hvor jeg har kastet mig over et spil med HSV, som jeg satser på kan holde motivationen oppe, da FM15 faktisk ikke rigtigt har fanget mig endnu. Håber at kunne lave om på dette nu, og vil have jer med på turen. Jeg kan ikke love flot grafik eller daglige updates, men bare mit ærlige syn på, hvor og ligeså vigtigt hvordan jeg får HSV tilbage til fordums storhed, kulminerende med en sejr i CL og forhåbentlig en plads som klub nummer et på listen over de største klubber i verden.

Allerførst kan vi lige ligge ud med hvilken lande og ligaer der med. DK(Superliga), England(Premier League), Frankrig(Ligue 1), Tyskland(alle), Italien(Serie A), Holland(Æresdivision), Spanien(Liga BBVA) og endelig Brasilien(1.div). Derudover har jeg loadet alle spillere fra Sverige og Norge.

I næste indlæg kommer jeg ind på faciliteter osv, samt giver et indblik i hvilke transfers jeg har foretaget mig, både i spillertruppen, men mindst ligeså vigtigt også i staben bagved.

Tak til Crazy-Poul for banner Peace

Trofæskabet:

1xBundesligatitel 2015-16


« Seneste Redigering: 29 Jul 2015, 18:48 af darkalf » Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #1: 08 Jun 2015, 16:59 »

« Seneste Redigering: 23 Jul 2015, 16:58 af darkalf » Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Die Rothosen
« Svar #2: 08 Jun 2015, 17:22 »

Spændende med en blog om HSV. Jeg følger med Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #3: 08 Jun 2015, 17:42 »

Spændende med en blog om HSV. Jeg følger med Smiley
Fedt at have dig med  Thumbs Up
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #1 - Die Rothosen
« Svar #4: 08 Jun 2015, 20:45 »

Nu spiller jeg selv i det tyske, så følger også med Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 - Die Rothosen
« Svar #5: 08 Jun 2015, 20:54 »

Nu spiller jeg selv i det tyske, så følger også med Wink
nice
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 - Die Rothosen
« Svar #6: 10 Jun 2015, 10:55 »

Regner med en update senere på dagen her af ved en 21-22 stykker måske før.
Logged


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: #1 - Die Rothosen
« Svar #7: 10 Jun 2015, 11:06 »

Jeg følger også med Smiley
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 - Die Rothosen
« Svar #8: 10 Jun 2015, 12:43 »

Haha! Opstemt Jeg er selv igang med at arbejde på en blog om HSV :p så jeg kigger da med her!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #1 - Die Rothosen
« Svar #9: 10 Jun 2015, 12:49 »

Nice :-) håber da, de nu kan komme tilbage til deres storhedstid igen, de sidste par sæsoner har det satme været skidt.

følger spændt med :-D og håber du kan holde motivationen oppe :-)
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 - Die Rothosen
« Svar #10: 10 Jun 2015, 14:40 »

Jeg følger også med Smiley
fedt med flere læsere

Haha! Opstemt Jeg er selv igang med at arbejde på en blog om HSV :p så jeg kigger da med her!
Sig endelig til hvis du finder noget guld i gemmerne på ungdomsholdet.. syntes sgu det ser noget sort ud

Nice :-) håber da, de nu kan komme tilbage til deres storhedstid igen, de sidste par sæsoner har det satme været skidt.

følger spændt med :-D og håber du kan holde motivationen oppe :-)
Pt er jeg topmotiveret mangler bare tiden til faste opdateringer. Prisen for at få unger
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #1 - Die Rothosen
« Svar #11: 10 Jun 2015, 15:06 »

giver dig ret i der ikke er så meget at skrive hjem om, i ungdommen i klubben. Tror dog der er rigtig gode muligheder for at få opbygget et super ungdomsarbejde, givet man er en af de få storklubber i norden.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#1 - Die Rothosen
« Svar #12: 10 Jun 2015, 19:40 »



Som lovet kommer her næste update fra det nordtyske, og lad mig lægge ud med staben, hvor der er sket en del udskiftninger, da kvaliteten af de forhenværende ikke var helt god nok. Hvis vi starter med min næstkommanderende så er Patrick Rahmen blevet skiftet ud med Giuseppe Baresi, hvilket er en markant forstærkning. Som målmnadstræner har jeg hentet Nunzio Papale ind som erstatning for Stefan Wachter, mens Oliver Schmidtlein tager over som fysisk træner i stedet for Markus Gunther, og endelig har jeg hentet Giuseppe Colombino og Francesco Ferraro ind til de to ledige pladser i staben, som henholdsvis træner og manager for 2.holdet. Der røg også 4 uduelige fysioer som blev erstattet af tre med kvalitet, og endelig kom Phil Cannon til som ny chefspejder. Alle disse ændringer har gjort, at der nu er minimum 3,5 stjerner i hver katagori, men ville nu gerne have minimum 4 i hver, dog vil den klovn til formand ikke give mig lov til at ansætte flere pt.

På det facilitetsmæssige plan har vi gode ungdomsfaciliter og fremragende trænings ditto, samt sponsorfaciliter af absolut topklasse, så der burde være basis for en sund økonomiudvikling. Jeg har fået flere penge til ungdomstræning så den nu er på god og vores rekruttering er på over middel, så alt i alt er der langt i ovnen til en spændende tid for HSV. I næste update skal vi se på mine transfers på spillersiden, også tager vi også hul på sæsonen, med venskabskampe og den tyske pokalturnering som det første.
« Seneste Redigering: 10 Jun 2015, 22:27 af darkalf » Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#2 - Die Rothosen
« Svar #13: 10 Jun 2015, 22:25 »



Nu blev det så endelig tid til, at kigge på det mest spændende i manager, nemlig køb og salg af spillere. Der var dog lige et lille problem i HSV, da jeg overtog roret. Der var absolut ingen penge til at handle for, og med et lønbudget på 6,9 mil kr i ugen, og et totalt forbrug på nøjagtigt det samme, måtte der jo nogle salg til, så lad os ligger ud med spillerne, der har forladt HSV for denne gang. Vi jo passende starte med Ivo Illcevic , der tog turen til Gladbach for 13 mil kr, hvilket også skar 280.000 kr pr uge af lønbudgettet. Ivo ville ikke få spilletid, og da jeg havde andre emner i kikkerten, havde jeg brug for at frigive nogle penge til indkøb. Næste salg sendte chokbølger igennem klubben og især blandt fansene, der var meget oprevet over at miste en af deres absolutte favoritter på Imtech Arena. Klubbens anfører da jeg overtog styringen Rafael van der Vaart, mistede nemlig både sin plads på holdet og ikke mindst anførerbindet, hvilket han naturligvis var meget ophidset over. I stedet for at give efter for hans latterlige krav om spilletid og anførerskab, valgte jeg at smide ham til salg, for med kun et år tilbage på kontrakten og en løn på 870.000 kr i ugen (12% af klubbens samlede lønudgifter), var der ikke plads til ham. Swansea syntes godt om min spotpris på 2,3 mil kr og slog til med et tilbud, som Van der Vaart heldigvis også takkede ja til. To spillere solgt og allerede nu var lønbudgettet faldet med over 1 mil kr i ugen - Perfekt. Det blev til yderligere to salg i det jeg fik smidt Dennis Diekmeier  og Petr Jiracek ud for 0 kr nu og 45% af næste salg for begge. Målet med denne manøvre var at skaffe yderligere luft i lønbudgettet og med en samlet løn til de to på 482.500 kr i ugen var det ganske fint.

Med godt 1,5 mil kr i ugen i overskud på lønbudgettet og 15,3 mil i transferbudget var der lagt op til storindkøb... NOT. Det blev dog til Humam Tariq, der kostede 2,1 mil kr i Al-Quwa Al-Jawiya. Humam vil indgå på førsteholdet, med mindre jeg får ham lejet ud til en klub, hvor han vil få mere kamptræning endnu tilfældet vil være i HSV i denne sæson. Til det centrale forsvar har jeg hentet Jesûs Vallejo for 10 mil kr i Zaragoza, og han hopper direkte ind ved siden af Heiko Westermann i start 11'eren. I Matthias Zimmermann har jeg for meget billige penge, 790.000 kr i Gladbach, fået en alsidig spiller som kan dække mange forskellige pladser plus han er tysker. Endelig har jeg hentet tre spillere på lejeaftaler nemlig Federico Bernardeschi lejet i Fiorentina, Lucão lejet i  Sao Paulo og Eduardo Sasha lejet hos Internacional. Til slut har jeg hentet lidt til fremtiden og en enkelt lotteribillet. Marcone  er hentet gratis, som en satsning, der ikke skulle have det store i løn, mens de to unge dansker begge fik varme ord med på vejen af talenterspejderen i Danmark, og derfor hentede jeg Nicolai Jørgensen fri transfer fra Aab samt Marco Ramkilde ligeledes fri transfer i Aab.

I alt handlet for 12,99 mil og endeligt lønbudget lander på 5,6 mil kr i ugen ud af de 6 mil kr i ugen, jeg må bruge efter jeg har rykket lidt over på transferbudgettet. Bestyrelsen har også sagt god for en udvidelse af ungdomsfacilitetern e som vil åbne engang i 2015, samt der er blevet plads til yderligere 2 trænere, så det nu kun er i boldkontrol, jeg må nøjes med 3,5 stjerner, mens resten er 4 og derover. Bestyrelsen forventer en midterplacering i ligaen, og en kvartfinale i pokalen i denne sæson, hvilket burde være muligt. Det er også blevet til 6 venskabskampe, hvilket kastede 3 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag af sig, og endelig har vi haft vores debut i både pokal, hvor vi slog USC Palomia med 5-1 efter de fik et straffespark. Vi er derfor videre til næste runde, hvor vi tager imod Augsburg med Pierre Emil på holdet. I ligaen er vi også kommet igang, og her har der været besøg i Hamborg fra Berlin idet vi startede ligasæsonen hjemme mod Hertha, som blev spillet ud af Imtech Arena foran 55275 ellevilde fans med 2-0. Endelig sluttede vi august og transfervinduet af med et besøg i Hannover, hvor vi sørme også vandt denne gang med 2-1.

Forløbig giver det en 3. plads a point med Bayern og Schalke og to point foran Gladbach. De næste kampe efter landskamps pausen er Augsburg(U) og Freiburg(H), hvor vi forhåbentlig kan bygge videre på vores gode start.

« Seneste Redigering: 13 Jun 2015, 06:19 af darkalf » Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 - Die Rothosen
« Svar #14: 10 Jun 2015, 23:19 »

Udover at der er noget galt med billedet af sasha så kører det for dig. Held og lykke
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010