home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 550 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FmFreaks Ligaen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Ligaen  (Læst 78420 gange)
Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #210: 07 Jul 2015, 20:26 »

Jeg er absolut tilfreds med en 3. plads og europæisk kvalifikation, i første sæson. Bestemt godkendt for så unge knægte, og nu glæder jeg mig til næste år. Der bliver vi jo nødt til at gå efter et trofæ eller to.  Peace

Knaldgodt arbejde CP, fortsæt endelig det gode (og store) arbejde, du har lagt for dagen.
Logged

Veni, vidi, vici

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #211: 08 Jul 2015, 12:35 »

Jeg er absolut tilfreds med en 3. plads og europæisk kvalifikation, i første sæson. Bestemt godkendt for så unge knægte, og nu glæder jeg mig til næste år. Der bliver vi jo nødt til at gå efter et trofæ eller to.  Peace

Knaldgodt arbejde CP, fortsæt endelig det gode (og store) arbejde, du har lagt for dagen.

Mange tak skal du have Birkedahl Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #212: 09 Jul 2015, 19:46 »


- Sæsonopsummering -

Onsdag d.10 Juni 2015
I denne sæsonopsummering får i lige de sidste nyheder fra savet med lidt priser og andet. I får også en kort oversigt over hvert hold, med SS af truppen og de mest toneangivende spillere.

Langeland FS sluttede jo som vinder af ligaen, og de skal ud i CHL kval, hvor de starter i "Vindere Anden kvalifikationsrunde". Så har vi 3 hold som skal ud i Europa League kval. FC Sol over Gudhjem sluttede som 2'er, så de starter i 3. kvalrunde, mens Herfølge Ungdom og Lem-Tarm Boldspil starter i 2. kvalrunde. I bunden af ligaen, siger vi farvel, og forhåbentlig snart på gensyn, til FC Preben Elkjær og HOGI. Den anden vej, kommer AGF og Lyngby. AGF sluttede som mestrer i 1. division med 64 point, 1 point foran Lyngby.

BLANDET NYT:
Jeg har også lige lidt blandet nyt. Langeland FS har annonceret de ønsker at installere varme i banen. Noget som kommer til at koste dem 4,75 mio. De har også sikret sig Kasper Riis fra HB Køge, som kommer på en fri transfer.

Hos Forza Massive, er der også sket lidt. Først blev manager Le Topgunn simpelthen fyret fra holdet, efter han førte dem frem til en 5. plads i ligaen. Hvad der er årsag til fyringen vides ikke. Forza Massive havde ikke de allerbedste forår, og de sluttede ikke godt af, som måske var det der gjorde udslaget. Af de sidste 11 kampe vandt de kun 3, mens de spillede 2 uafgjort og tabte 6 kampe. Et par dage efter, kom nyheden om at et konsortium har gennemført overtagelsen af klubben. Det bliver spændende at se om det får nogen betydning.

SS AF TRUPPER:

Langeland FSTrup1Trup2:
Topscorer: Mads Merlin (14)
Flest assist: Thorstein Valbjörn (9)
Flest MoM: Thorstein Valbjörn (7)
Bedste gennemsnit: Igor Tudor (7,31)

FC Sol over GudhjemTrup1Trup2:
Topscorer: Hjørtur Robertsson (13)
Flest assist: Jonathan Stensen (11)
Flest MoM: Zhengzhai Yan og Sveinthor Freyrsson (6)
Bedste gennemsnit: Zhengzhai Yan (7,68)

Herfølge UngdomTrup1Trup2:
Topscorer: Jacob Thorlund (14)
Flest assist: Wilton (6)
Flest MoM: Christopher Poulsen (3)
Bedste gennemsnit: Magnus Bønsdorff (7,54)

Lem-Tarm BoldspilTrup1Trup2:
Topscorer: Tony Koutouan (13)
Flest assist: Gandalf Andersen (12)
Flest MoM: Gandalf Andersen (6)
Bedste gennemsnit: Gandalf Andersen (7,38)

Forza MassiveTrup1Trup2:
Topscorer: Theodor Steen (7)
Flest assist: Kennet Jannik (5)
Flest MoM: Kennet Jannik og Jørgen Klemens (5)
Bedste gennemsnit: Kennet Jannik (7,48)

Ommersyssel IF Trup1Trup2:
Topscorer: Sebastian Beraque Rasmussen (8)
Flest assist: Rui Pinto (6)
Flest MoM: Thor Axel Giese (4)
Bedste gennemsnit: Dan Robertsen (7,35)

FC AndebyTrup1Trup2:
Topscorer: Pannu Jaka (11)
Flest assist: Ruud de Basten (6)
Flest MoM: Hassan Abdul (5)
Bedste gennemsnit: Hassan Abdul (7,39)

FVBTrup1Trup2:
Topscorer: Anders Højer (11)
Flest assist: Jeppe Colmorn (9)
Flest MoM: Mark Aafjes og Claus Thomsen (6)
Bedste gennemsnit: Kasper Paulsen (7,43)

Værløse DreamteamTrup1Trup2:
Topscorer: Ruben Bagger Jr. (7)
Flest assist: Bo Hansen Jr. og Martin Andersen (5)
Flest MoM: Dan Eggen Jr. (11)
Bedste gennemsnit: Dan Eggen Jr. (7,62)

Demi Lovato FC Trup1Trup2:
Topscorer: Michelle Obama (8)
Flest assist: Natasha Bedingfield og Selena Gomez (6)
Flest MoM: Natasha Bedingfield (3)
Bedste gennemsnit: Selena Gomez (7,13)

FC Preben ElkjærTrup1Trup 2:
Topscorer: Wolverine (4)
Flest assist: Cyborg (5)
Flest MoM: Nightwing (12)
Bedste gennemsnit: Nightwing (7,58)

HOGITrup1Trup2:
Topscorer: Lars Hansen (8)
Flest assist: Frederik Jørgensen (6)
Flest MoM: Casper Agger (3)
Bedste gennemsnit: Kevin Nielsen (7,09)


Årets hold

Der er selvfølgelig blevet uddelt et årets hold, som jeg vil komme med til sidst, men jeg har selv forsøgt mig med et årets hold, hvor jeg har stillet mig selv den udfordring, at jeg skulle have en med fra hvert hold. I og med der jo er 12 hold, og kun 11 pladser, er der dobbeltdækning på en af pladserne. Holdet stiller op i en 4-2-3-1.

MM:
Vi starter naturligvis med målmanden, og her er valget faldet på Uri Makii fra FC Andeby. Uri Makii har flest clean sheets af alle, med sine 11 i 32 kampe. Han er blevet kampens spiller 1 gang, har 6 kåringer til ugens hold, 2 kåringer til månedens hold, og så blev han i vinter kåret til årets målmand, så jeg syntes jeg har fundet et godt valg til pladsen.

Bobler: Jan Hoffmann Jr. (Værløse Dreamteam) - 10 clean sheets i 30 kampe og Anders Laurits Bønnelykke Jensen (Ommersyssel IF) - 10 clean sheets i 29(1) kampe.

HB:
På højre backen, var der flere gode at vælge imellem, men for at få det til at gå op, har jeg valgt Natasha Bedingfield (Demi Lovato FC), som bestemt heller ikke har været dårlig. Natasha har spillet 28 kampe, hvor det er blevet til, 2 mål, 6 assist, 3 MoM og en gennemsnitsbedømmel se på 7.10 gns. Ganske gode tal af en højre back, også når man har i mente at holdet sluttede i bunden og lukkede flest mål ind af alle.

Bobler: Sveinthor Freyrsson (FC Sol over Gudhjem) - 32(1)K, 2M, 2A, 6 MoM, 7,46 gns. og Claus Thomsen (FVB) 33K, 3M, 3A, 6 MoM, 7,37 gns.

CB:
De 2 centrale forsvarsspillere gav sig selv. Dan Eggen Jr. og Nightwing, har hver især imponeret stor for deres respektive hold. De 2 er blevet kampens spiller hele 23 gange tilsammen. Hvis vi starter med Nightwing, så spiller han jo for FC Preben Elkjær, der rykker ned, og det gør også hans præstationer endnu mere imponerende. I 33 kampe, har han 1 mål, 1 assist, 12 MoM og et snit på 7,58. Dan Eggen Jr. (Værløse Dreamteam), har meget identiske stats. 30(1) kampe, spillede han, og i dem lavede han 1 mål, 4 assist, 11 MoM og fik et snit på 7,62. Derudover fik han hverken gule eller røde kort, hvilket jeg syntes er ret godt gået som CB.

Bobler: Thorstein Valbjörn (Langeland FS) 31K, 0M, 9A, 7 MoM, 7,37 gns. og Kolfinnur Bjarnolfursson (FC Sol over Gudhjem) - 30(1)K, 1M, 6A, 4 MoM, 7,31 gns.

VB:
Venstre backen, sætter Kennet Jannik (Forza Massive) sig på. Kennet har det bedste gennemsnit i hele truppen hos Forza Massive. I de 29 kampe har han 1 mål, 5 assist, 5 MoM og gennemsnittet lå på 7,48. Derudover var Kennet en del af det forsvar, som lukkede færrest mål ind i hele ligaen.

Bobler: Zhengzhai Yan (FC Sol over Gudhjem) – 30(1)K, 0M, 5A, 6 MoM, 7.68 gns. og Faktor Fandam (Lem-Tarm Boldspil) - 26(2)K, 1M, 4A, 3 MoM, 6,97 gns.

CM:
På midten har jeg valgt 2 herre, som har bidraget med ganske mange mål. Først har vi Jeppe Colmorn (FVB) som har spillet 36(1) kampe og i dem har han været en del af 18 mål, med 9 mål og 9 assist. Han blev også kampens spiller 3 gange og spillede til et snit på 7,10. Ved siden af sig, har han Jonathan Stensen (FC Sol over Gudhjem) som ikke har helt ligeså gode tal, men de er deroppe af. Jonathan har spillet 33(1) kampe og her har han lavet 3 mål, 33 assist er blevet kampens spiller 2 gange med et snit på 7,13. Med sine 11 assist, er han den spiller med flest assist i ligaen, så han selvfølgelig med på mit hold.

Bobler: Mads Jessen (Langeland FS) - 26(1)K, 9M, 6A, 1 MoM, 7,06 gns. - Wilton (Herfølge Ungdom) - 25(2)K, 5M, 6A, 2 MoM, 6,87 gns.

HOM:
Den offensive højre fløj, var også en af dem, der fra starten af gav sig selv. Gandalf Andersen fra Lem-Tarm Boldspil har været en del af 22 mål (10 mål, 12 assist) i de 34(4) kampe han har deltaget i. Han er også blevet kampens spiller 6 gange og han spillede til et snit på 7,38. Rigtig flotte tal fra Gandalf og med sine 17 år, har han en stor fremtid foran sig.

Bobler: Ole Bjur Jr. (Værløse Dreamteam) - 30(1)K, 5M, 4A, 1 MoM, 7,10 gns. og Ruud de Basten (FC Andeby) - 27(5)K, 3M, 6A, 0 Mom, 6,84 gns.

COM:
På den offensive midt, finder vi Sebastian Beraque Rasmussen (Ommersyssel IF). Sebastian har været Ommersyssel IF's bedste mand, og har været en del af 12 mål i sine 25(6) kampe. 8 mål og 4 assist blev det til. Hans gennemsnit ligger på beskedne 6,62.

Bobler: Rasmus Lynge Christensen (Langeland FS) - 26K, 1M, 8A, 0 MoM, 6,80 gns. og Selena Gomez (Demi Lovato FC) - 30K, 1M, 6A, 2 MoM, 7,13 gns.

VOM:
På venstre fløjen finder vi Frederik Jørgensen fra HOGI som jo også rykker ned. Frederik har forsøgt at gøre sin del, og det syntes jeg han har gjort, med sine 28(3) kampe, 4 mål, 6 assist og 2 MoM. Hans gennemsnit lå på 7,08. Han var cirka med i et mål hver 3. kamp og når man spiller på et hold, der ikke fungere optimalt, er det udmærket stats syntes jeg

Bobler: Nicki Minaj (Demi Lovato FC) - 20(5)K, 5M, 4A, 1 MoM, 7,00 gns. og Leif Simon (Forza Massive) - 30K, 4M, 3A, 1 MoM, 6,95 gns.

ANG:
I front har vi 2 spillere, som må deles om pladsen, for at få plads til en mand fra hvert hold. De 2 har også rimelig ens stats vil jeg sige. Vi har Mads Merlin (Langeland FS) og Jacob Thorlund (Herfølge Ungdom). Mads tal er: 33 kampe, 14 mål, 3 assist, 3 MoM og et snit på 6,97. Jacobs tal er: 31(4) kampe, 14 mål, 3 assist, 2 MoM og et snit på 6,88. Mads han tog topscorer titlen i ligaen med sit hattrick i den sidste kamp, men ellers er deres stats jo nærmest identiske.

Bobler: Hjørtur Robertsson (FC Sol over Gudhjem) - 27(7)K, 13M, 4A, 0 MoM, 6,89 gns. og Tony Koutouan (Lem-Tarm Boldspil) - 24(1)K, 13M, 3A, 2 MoM, 7,18 gns.

Dermed ser holdet således ud:

Uri Makii (FC Andeby)

Natasha Bedingfield (Demi Lovato FC) - Dan Eggen Jr. (Værløse Dreamteam) - Nightwing (FC Preben Elkjær) - Kennet Jannik (Forza Massive)

Jeppe Colmorn (FVB) - Jonathan Stensen (FC Sol over Gudhjem)

Gandalf Andersen (Lem-Tarm Boldspil) - Sebastian Beraque Rasmussen (Ommersyssel IF) - Frederik Jørgensen (HOGI)

Mads Merlin (Langeland FS)/Jacob Thorlund (Herfølge Ungdom)



PRISER
Ovenfor har i mit bud på årets hold med den præmis jeg havde givet for mig selv. I spillet, ser årets hold således ud. Dan Eggen Jr. vandt endnu en pris, da han tog Årets spiller (Forår) foran Kennet Jannik og Gandalf Andersen. Prisen som topscorer, vidste vi jo godt på forhånd hvem der vandt, og det blev jo altså Mads Merlin, foran Jacob Thorlund og Anders Højer.




FMFREAKS REKORDER

Højeste løn: Tim Janssen (Ommersyssel IF) - 33K pr. uge
Størst værdi: Lucas Boyé (Forza Massive) - 14 mio.
Flest mål i ligaen: Mads Merlin (Langeland FS) – 14 mål
Flest assist i ligaen: Jonathan Stensen (FC Sol over Gudhjem) – 11 assist
Flest MoM i ligaen: Nightwing (FC Preben Elkjær) – 11 MoM
Flest A-landskampe: Haminu Draman (Forza Massive) – 43 kampe
Flest mål på A-landsholdet: Haminu Draman (Forza Massive) og Laquishason Disciplen (FC Sol over Gudhjem) – 4 mål
Flest U21-landskampe: Ariana Grande (Demi Lovato FC) – 14 kampe
Flest mål på U21-landshold: Ariana Grande (Demi Lovato FC) – 8 mål
Flest ligakampe i karrieren: Rabiu Afolabi (Herfølge Ungdom) – 376 kampe
Flest kåringer til Månedens spiller: Nightwing (FC Preben Elkjær) - 2
Flest kåringer til Årets spiller: Dan Eggen Jr. (Værløse Dreamteam) – 1
Flest kåringer til Årets spiller (Efterår): Jørgen Klemens (Forza Massive) – 1
Flest kåringer til Årets spiller (Forår): Dan Eggen Jr. (Værløse Dreamteam) – 1
Flest kåringer til Årets målmand: Uri Makii (FC Andeby) – 1

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #213: 09 Jul 2015, 20:14 »

Fed update igen CP! vildt jeg blev overtaget og min manager blev fyret, men vi sigter efter en højere placering i den nye sæson! Peace
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #214: 10 Jul 2015, 01:07 »

Fed opdatering Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #215: 10 Jul 2015, 19:13 »

Fed update igen CP! vildt jeg blev overtaget og min manager blev fyret, men vi sigter efter en højere placering i den nye sæson! Peace

Fed opdatering Smiley

Tak skal i have begge 2 Smiley

Næste update er lige på trapperne Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #216: 10 Jul 2015, 19:42 »


- Sommertransfervindu et del 1 -

16.Juli 2015
Jeg er nået frem til den 16. juli i savet, hvilket er dagen før turneringen går i gang, og da der allerede har været en del transferaktivitet, vælger jeg at komme med en forløbelig update omkring vinduet. Der kommer med garanti flere handler, men dem tager jeg løbende i de næste updates. Jeg gennemgår holdenes aktiviteter i den rækkefølge som de sluttede i sidste sæson.

Første runde i FmFreaks Ligaen ser i øvrigt således ud:

Lem-Tarm Boldspil – Demi Lovato FC
Forza Massive – FVB
Herfølge Ungdom – FC Sol over Gudhjem
Langeland FS – Lyngby
Ommersyssel IF – FC Andeby
AGF – Værløse Dreamteam


Langeland FS
Der har ikke været den store aktivitet hos Langeland FS. Mand har fået en enkelt mand ind, og der gået en enkelt mand ud. Man har lavet en spændende handel, syntes jeg, da man henter Frederik Børsting for 1,75 mio. i AaB. Ud er gået målmand Kristian Mosgaard, der er taget til Atlético Madrid for 7,25 mio. Udover transfers, har man indgået et samarbejde med Frem. Man har også allerede spillet den første betydningsfulde kamp. I CHL kvallen, mødte man i 2. runde Legia, hvor startede på hjemmebane. Her blev den 2-2 efter man ellers var foran 2-0 efter 32 minutter. Mads Jessen og Palle Stenmark stod for målene.

FC Sol over Gudhjem
FC Sol over Gudhjem, har et af de få hold ikke sagt farvel til nogen spillere, endnu i hvert fald. Ligesom Langeland FS, har man hentet en spiller i AaB i form af Mathias Wichmann, og det virker også til at være en fornuftig handel. Man gav 1,85 mio. for ham. Man har også fået Kasper Povlsen ind i truppen, som man jo hentede på en fri transfer i vinters. Man har også spillet de første kampe i Europa League kvallen, og det var ikke som jeg fik skrevet i sidste update 3. runde man startede i, men 1. runde åbenbart. Lem-Tarm Boldspil tog pladsen i 3. runde pga. pokaltriumfen. Anyways. I første runde, mødte Faetano fra San Marino og de blev ekspederet ud af turneringen med et samlet 8-1 nederlag. I 2. runde møder man Ludogorets fra Bulgarien. Ligesom Langeland FS, og de fleste andre i ligaen i øvrigt, har man fået en samarbejdsklub og det er GBK fra Finland.

Herfølge Ungdom
Hos Herfølge Ungdom, har der heller ikke været den vilde aktivitet, men lidt er der da sket. Man har sagt farvel til Elliott Birkedahl, der er taget til Everton for 2,2 mio. For at dække det hul, har man hentet Benjamin Siegrist, der kommer på en fri transfer. Herfølge Ungdom, har også været i aktion i Europa. Man trådte ind i 1. kvalrunde, hvor man mødte Domagnano fra San Marino. Herfølge Ungdom vandt den første kamp 0-2 på udebane og hjemme vandt man 5-0. I 2. runde, skal man møde Dundee Utd. Herfølge Ungdom, har indgået et samarbejde med FC YPA fra Finland.

Lem-Tarm Boldspil
Næste hold i rækken, er sidste års pokalmestrer Lem-Tarm Boldspil. Det er ikke fordi, der er sket forfærdelig meget for holdet. Man har sagt farvel til 2 spillere. Først solgte man Skak Petersen til Lillé for sølle 2,5 mio. En generel tændes blandt klubberne, som får meget lidt for deres spillere syntes jeg. Desværre for holdet og ligaen som sådan, har man også solgt Gandalf Andersen som virkelig har et stort potentiale. Det havde selveste Arsenal fået øje på, og de gav 4 mio. for at få Andersen til klubben. Lem-Tarm Boldspils samarbejdsklub er FC Espoo fra Finland.

Forza Massive
Forza Massive, har fundet sin nye træner og det er Henrik Pedersen, der tidligere har været træner i HB Køge og også har været en del af Red Bull Salzburg. Man har lavet en enkelt transfer, og det var Kennet Jannik som tog til Frankrig, nærmere bestemt Girondins Bordeaux for 2,35 mio. Han bliver dog lejet tilbage til klubben resten af sæsonen. Forza Massive har indgået et samarbejde med VIFK fra Finland.

Ommersyssel IF
Der har ikke været den store aktivitet i Ommersyssel. En enkelt mand er kommet ind, nemlig Anders Randrup, som kommer til klubben fra FC Vestsjælland for 440K. Man har ligesom de hold i ligaen, fået en samarbejdsklub og i Ommersyssel IF’s tilfælde, er det KPV fra Finland.

FC Andeby
FC Andeby har sagt farvel til 2 og har også fået 2 ind den anden vej. Diego Lopéz er taget til APOEL for 5 mio. og Caixedo Esteban er røget til OM for 2,15 mio. Ind er kommet 2 spillere på fri transfer. Fra Viborg, kommer Jonas Thorsen og fra Horsens, har man fået Steffen Kielstrup. FC Andeby har indgået et samarbejde med danske HIK.
 
FVB
Der er rimelig stille hos FVB. Der er hverken kommet nye spillere til eller gået nogen ud. Det bliver spændende at se om, der kommer til at ske noget resten af vinduet, der trods alt er åbent længe endnu. En samarbejdsklub, er det dog blevet til, og man har valgt at indgå et samarbejde med AC Kajaani fra Finland.

Værløse Dreamteam
Værløse Dreamteam sluttede godt af sidste sæson, men de får måske lidt svært ved at fortsætte stimen, hvis de fortsætter med at sælge ud som de gør nu. Man har godt ”kun” sagt farvel til 3, men flere spillere er rygtet væk. De 3 er Per Nielsen Jr., Dan Anton Johansen Jr. og så den helt store profil Dan Eggen Jr. Per Nielsen Jr. er taget til St. Gallen for 1 mio., Dan Anton til Tottenham for 2,15 mio. og Dan Eggen Jr. tog til italienske Juventus for 2,2 mio. Der er kommet en enkelt spiller ind den anden vej, og det er Martin Svensson, som man har hentet på en fri transfer fra Viborg. Samarbejdsklubben hos Værløse Dreamteam er Glostrup Albertslund.

Demi Lovato FC
Demi Lovato FC, sluttede som 10’er sidste sæson, og det har måske været medvirkende til den store spillerflugt, der har været i klubben. Man har nemlig sagt farvel til hele 6 spillere, mens 2 er kommet ind, hvoraf den ene er Patrick Mortensen, som man hentede allerede i vinters. Så har man også hentet, den tidligere Brøndby målmand, Michael Falkesgaard. Det har man fordi man har sagt farvel til Alexandra Burke, der er taget til engelske Burnley. Udover Burke, har man måtte vinke farvel til Jennifer Lopez, Selena Gomez, Katy Perry, Nicki Minaj og Nicole Scherzinger. I alt har man fået 19,49 mio. for de 6 spillere. Demi Lovato FC har som den eneste klub, indtil videre i hvert fald, ikke fået en samarbejdsklub.

FC Preben Elkjær
FC Preben Elkjær, er som bekendt en af de 2 nedrykkere fra sidste sæson, og derfor kunne man godt frygte en stor spillerafgang, men den lader vente på sig. Derimod har man hentet en enkelt mand ind, nemlig Jacob Tverskov som man henter for 225K i Randers FC. Umiddelbart en rigtig fin transfer. FC Preben Elkjær har indgået et samarbejde med SC Egedal. FC Preben Elkjærs tidligere manager, Preben Elkjær, har fået nyt job. Han skal træne Vendsyssel FF, og dermed skal han konkurrere direkte med sit gamle hold.
 
HOGI
HOGI rykkede jo også ned, men modsat FC Preben Elkjær, har de ikke haft held til at holde på deres spilere i samme grad. 6 spillere er røget ud, og ingen er kommet ind endnu. De 6 spillere er Anders Andersen, Claus Sneider, Henrik Nielsen, Jacob Christensen, Dennis Olsen og Kenneth Jørgensen. I alt har man fået 14,54 mio. for de 6 spillere. Dermed ligger en hurtig tilbagevenden til FmFreaks Ligaen måske ikke ligefor, men de kan selvfølgelig stadig nå at hente spillere til klubben. HOGI’s samarbejdsklub er B 1909.



FMFREAKS REKORDER

Højeste løn: Tim Janssen (Ommersyssel IF) - 33K pr. uge
Størst værdi: Kennet Jannik (Forza Massive) – 15 mio. 
Flest mål i ligaen: Mads Merlin (Langeland FS) – 14 mål
Flest assist i ligaen: Jonathan Stensen (FC Sol over Gudhjem) – 11 assist
Flest MoM i ligaen: Nightwing (FC Preben Elkjær) – 11 MoM
Flest A-landskampe: Haminu Draman (Forza Massive) – 43 kampe
Flest mål på A-landsholdet: Haminu Draman (Forza Massive) og Laquishason Disciplen (FC Sol over Gudhjem) – 4 mål
Flest U21-landskampe: Ariana Grande (Demi Lovato FC) – 14 kampe
Flest mål på U21-landshold: Ariana Grande (Demi Lovato FC) – 8 mål
Flest ligakampe i karrieren: Rabiu Afolabi (Herfølge Ungdom) – 376 kampe
Flest kåringer til Månedens spiller: Nightwing (FC Preben Elkjær) - 2
Flest kåringer til Årets spiller: Dan Eggen Jr. (Værløse Dreamteam) – 1
Flest kåringer til Årets spiller (Efterår): Jørgen Klemens (Forza Massive) – 1
Flest kåringer til Årets spiller (Forår): Dan Eggen Jr. (Værløse Dreamteam) – 1
Flest kåringer til Årets målmand: Uri Makii (FC Andeby) – 1

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #217: 10 Jul 2015, 20:19 »

Hvad fanden er det der sker for Værløse Dreamteam... sælg dog for nogen højere summer. RAUS.
Så henter man en mongol som Svensson. Nå... men han henter forhåbentlig nok friske spanske knægte ind.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #218: 11 Jul 2015, 17:31 »

Det ville da være fint med en spiller ekstra, og dejligt at se ingen af mine spillere er røget Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #219: 12 Jul 2015, 19:39 »

Glæder mig til den kommende sæson, håber det bliver lige så tæt og spændende (;

CP kunne godt tænke mig at se økonomien i min klub som oversigten over klubbernes værdi overfor hinanden ! (:
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #220: 13 Jul 2015, 20:32 »

Nu er min Manager hos FVB jo blevet fyret :-( men kan du se om han har fået et nyt Job ??
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #221: 14 Jul 2015, 15:57 »

Hey alle.

Projektet er midlertidigt sat på pause, da jeg har knas med computeren. Håber at være tilbage hurtigst muligt Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #222: 21 Jul 2015, 08:02 »

Det viste sig det var harddisken der var røget, så computeren er sendt til rep. Håber selvfølgelig dataen kan blive reddet, så projektet her også kan fortsætte. Skulle have computeren tilbage mellem 28.Juli og 7.August.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #223: 21 Jul 2015, 12:57 »

Okay Smiley krydser fingre for dataen stadig er der Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #224: 13 Aug 2015, 14:14 »

Hey guys Smiley

Jeg skylder jeg en opdatering på situationen. Min computer kunne umiddelbart ikke reddes.  Det ville koste mindst 5K for at få den fikset, og det var jeg ikke interesseret i, så jeg har i stedet været ude og købe en ny computer. Derfor er savet jo også tabt, men jeg har stadig et håb om at der kan reddes noget af harddisken et andet sted.

Jeg ser 3 muligheder:

1) Jeg afventer og ser om det er muligt at redde savet og spille videre på dette
2) Starte helt forfra på den nye PC
3) Stoppe projektet helt

I må naturligvis meget gerne melde ind om i fortsat har lyst til at følge med i projektet Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010