home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  1 Bruger, 420 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FmFreaks Ligaen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Ligaen  (Læst 78399 gange)
Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #180: 04 Jul 2015, 13:00 »

Det ligner godt nok en godkendt første sæson Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #181: 04 Jul 2015, 13:01 »


- 32. runde af 2014/2015 sæsonen -

2.Juni 2015
Så er det tid til at finde ud af hvad der sket i 32. spillerunde af FmFreaks Ligaen. Jeg har valgt at overværer kampen mellem Ommersyssel IF og Langeland FS, da jeg vurderede det var den mest interessante. Samtidig vil jeg løbende skrive om scoringer i de andre kampe, og hvad de betyder for stillingen.

Ommersyssel IF – Langeland FS - 15.00 31/5/15
FMF Ligaen. Dømmes af J.Nielsen. Tilskuertal: 9651. Regnbyer 11°C

Ommersyssel IF stiller op i en 4-2-3-1 opstilling med A. Bønnelykke Jensen, H.Raske, K.Pedersen, J.Moses, D.Robertsen, U.Larsen, N.Soares, J.Kiilerich, N.Frey, B.Babineaux, S. Beraque Rasmussen
Langeland FS stiller op i en 4-1-4-1 opstilling med K.Mosgaard, M.Merlin, S.Skjold, A.Mak-Athai, T.Valbjörn, T. Siil Jensen, A. Bentivegna, P.Stenmark, N.Emre, M.Hviid, I.Inusata

2 minutter – FC Andeby 0-1 Lem-Tarm Boldspil (Khan) – Lem-Tarm Boldspil nu på 5. pladsen

5 minutter – HOGI 1-0 FC Sol over Gudhjem (Jørgensen) – HOGI nu på 11. pladsen

6’10 Beraque Rasmussen fyrer et godt skud af fra kanten af feltet. Målmand Mosgaard giver en retur til sin venstre side, som ryger ud til Kiilerich, men han skyder lige på keeperen.

11 minutter – HOGI 2-0 FC Sol over Gudhjem (Stankov)

15 minutter – FC Andeby 0-2 Lem-Tarm Boldspil (Petersen)

16 minutter – Demi Lovato FC 1-0 Herfølge Ungdom (Obama)

19 minutter – Forza Massive 0-1 FC Preben Elkjær (Adam) – FC Preben Elkjær tilbage på 11. pladsen

20 minutter – Demi Lovato FC 1-0 Herfølge Ungdom – Rødt kort til Lloyd (Demi Lovato FC)

22’20 Bentivegna med et godt indlæg ude fra sin højre fløj, ind til Inusata, der flugter på den første gang. Bolden har kurs mod det fjerne hjørne, men Bønnelykke Jensen laver et god redning og giver hjørne. Hjørnet tager Bentivegna og han finder igen Inusata på forreste stolpe, der sender et kvalificeret hovedstød mod mål. Bønnelykke Jensen, laver igen en god redning.    

27 minutter – Forza Massive 0-2 FC Preben Elkjær (Wolverine)

32 minutter – FVB 1-0 Værløse Dreamteam (Højer)

33 minutter – FC Andeby 0-3 Lem-Tarm Boldspil (Andersen)

36 minutter – HOGI 2-1 FC Sol over Gudhjem (Laquishason Disciplen)

36’35 Et godt opspil fra Langeland FS ender ude i venstre side, hvor Valbjörn kommer til baglinjen og spiller bolden skråt tilbage til Bentivegna, der sender et skud snært forbi den fjerneste stolpe.

37 minutter – Demi Lovato FC 1-1 Herfølge Ungdom (Lundstrøm)

HALVLEG – 0-0

58’28 Mads Merlin med et frispark, der lige akkurat går over mål.

64 minutter – HOGI 2-2 FC Sol over Gudhjem (Laquishason Disciplen)

75 minutter – FVB 1-1 Værløse Dreamteam (Anton Johansen Jr.)

81’55 Mads Merlin med et indkast langt oppe på Ommersyssel IF’s banehalvdel i højre side. Han kaster den ind til Hviid og får den headet tilbage med det samme. Merlin spiller bolden skråt bagud til Stenmark, der forsøger sig med et langskud. Bolden bliver blokeret og ender hos Skjold, der ligeledes forsøger sig med et langskud lige lidt udenfor feltet. Hans afslutning går dog et stykke over mål.

89 minutter – HOGI 2-2 FC Sol over Gudhjem – Rødt kort til Arnaldursson (FC Sol over Gudhjem)

ANDEN HALVLEG SLUT – Kampen ender 0-0

Den kamp jeg valgte at følge, var selvfølgelig den eneste, hvor der ikke blev scoret. Status før sidste runde er, at der stadig er 2 hold, der kan nå at vinde mesterskabet. Langeland FS fører med 2 point ned til FC Sol over Gudhjem, der fik et vigtigt point mod HOGI efter de var nede med 2. Lem-Tarm Boldspil fik også en fin sejr mod FC Andeby, og kan nu nå 4. pladsen før sidste spillerunde. Derudover fik FC Preben Elkjær deres første sejr i foråret og første sejr i 16 kampe.






FMFREAKS REKORDER

Højeste løn: Tim Janssen (Ommersyssel IF) - 33K pr. uge
Størst værdi: Lucas Boyé (Forza Massive) - 14 mio.
Flest mål i ligaen: Jacob Thorlund (Herfølge Ungdom) – 12 mål
Flest assist i ligaen: Jonathan Stensen (FC Sol over Gudhjem) – 11 assist
Flest MoM i ligaen: Nightwing (FC Preben Elkjær) – 11 MoM
Flest A-landskampe: Haminu Draman (Forza Massive) – 43 kampe
Flest mål på A-landsholdet: Haminu Draman (Forza Massive) og Laquishason Disciplen (FC Sol over Gudhjem) – 4 mål
Flest U21-landskampe: Ariana Grande (Demi Lovato FC) – 14 kampe
Flest mål på U21-landshold: Ariana Grande (Demi Lovato FC) – 8 mål
Flest ligakampe i karrieren: Rabiu Afolabi (Herfølge Ungdom) – 376 kampe
Flest kåringer til Månedens spiller: Nightwing (FC Preben Elkjær) - 2
Flest kåringer til Årets spiller: Dan Eggen jr. (Værløse Dreamteam) – 1
Flest kåringer til Årets spiller (Efterår): Jørgen Klemens (Forza Massive) – 1
Flest kåringer til Årets målmand: Uri Makii (FC Andeby) – 1

« Seneste Redigering: 04 Jul 2015, 23:43 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #182: 04 Jul 2015, 13:22 »

0-0 mod topholdet må siges at være godkendt Smiley jeg håber at mit hold i næste sæson kan få gjort nogle flere af de uafgjorte til sejre Smiley

Fed nok måde at lave denne opdatering på Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #183: 04 Jul 2015, 13:49 »

Lækkert måde du har lavet opdateringen - ikke for meget fyld og der mangler ikke noget ! Smiley

- Måske lige en note om hvem vi møder i den sidste og meget afgørende kamp ! Smiley

i Øvrigt meget interessant at på trods af en 1. plads har jeg ingen navne på rekordlisten Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #184: 04 Jul 2015, 13:52 »

0-0 mod topholdet må siges at være godkendt Smiley jeg håber at mit hold i næste sæson kan få gjort nogle flere af de uafgjorte til sejre Smiley

Fed nok måde at lave denne opdatering på Smiley

Tak skal du have Smiley

Lækkert måde du har lavet opdateringen - ikke for meget fyld og der mangler ikke noget ! Smiley

 - Måske lige en note om hvem vi møder i den sidste og meget afgørende kamp ! Smiley

i Øvrigt meget interessant at på trods af en 1. plads har jeg ingen navne på rekordlisten Opstemt

Jeg takker igen Smiley

Jeg har opdateret SS'et af ligastillingen, så i kan se hvem i møder i sidste runde  Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #185: 04 Jul 2015, 14:08 »



Jeg har opdateret SS'et af ligastillingen, så i kan se hvem i møder i sidste runde  Peace

Fornemt !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #186: 04 Jul 2015, 15:20 »

Nogen ønsker til hvilken kamp jeg skal overværer i sidste runde?  Peace

Jeg tænker at det enten bliver FC Preben Elkjær - FC Sol over Gudhjem eller Langeland FS - Demi Lovato FC, da det er her, der mest spænding i forhold til topkampen Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #187: 04 Jul 2015, 16:57 »

Hvis det ikke er for meget arbejde kunne det være lidt nice hvis de begge var der, og kronologisk kørt sammen så vi ikke vidste med det samme hvem der løb med guldet Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #188: 04 Jul 2015, 18:45 »

Hvis det ikke er for meget arbejde kunne det være lidt nice hvis de begge var der, og kronologisk kørt sammen så vi ikke vidste med det samme hvem der løb med guldet Smiley

God idé, det vil jeg lige tænke lidt over Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #189: 05 Jul 2015, 19:29 »

4. Pladsen er indenfor rækkevidde, det vil fandme være vildt! Hvis vi i første sæson kan tage både pokalen og en 4. plads !
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #190: 05 Jul 2015, 20:07 »

Uha, det må godt nok siges at det er en spændende afslutning på ligaen, men det bliver selvfølgelig FC Sol over Gudhjem der tager guldet hjem! Og det er megafedt det her projekt CP, virkelig fedt  Thumbs Up
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #191: 05 Jul 2015, 20:20 »

Uha, det må godt nok siges at det er en spændende afslutning på ligaen, men det bliver selvfølgelig FC Sol over Gudhjem der tager guldet hjem! Og det er megafedt det her projekt CP, virkelig fedt  Thumbs Up

Tak skal du have Tuxtla Smiley

Afslutningen på sæsonen kommer i morgen Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #192: 06 Jul 2015, 16:54 »


- Sidste kamp i sæsonen 2014/2015 -

Søndag d.7 Juni 2015
Liveopdatering fra FC Preben Elkjær mod FC Sol over Gudhjem og Langeland FS mod Demi Lovato FC. Stillingen i toppen før kampene er som følger:

Nr. 1 Langeland FS - 59 point målforskel +18
Nr. 2 FC Sol over Gudhjem - 57 point målforskel +14

FC Preben Elkjær – FC Sol over Gudhjem – 15.00 7/6/15
FMF Ligaen. Dømmes af J.Kehlert. Tilskuertal: 8025. Frisk 29°C

FC Preben Elkjær stiller op i en 5-3-2 WB opstilling med Spiderman, Nightwing, Shazam, Ironman, G.Lantern, T.Atouba, Batman, B.Adam, Cyborg, Wolverine, P.Elkjær
FC Sol over Gudhjem stiller op i en 4-4-2 opstilling med H.Hallbjórnsson, S.Freyrsson, G.Oddfreyrsson, K.Bjarnolfursson, J.Ludvigsson, H.Bogisson, S.Andersen, J.Stensen, S.Hilmarsson, J.Ingolfsson, H.Robertsson

Langeland FS – Demi Lovato FC - 15.00 7/6/15
FMF Ligaen. Dømmes af M.Kristoffersen. Tilskuertal: 10000. 18°C

Langeland FS stiller op i en 4-1-4-1 opstilling med K.Mosgaard, M.Merlin, P.Stenmark, T.Valbjörn, I.Tudor, T. Siil Jensen, A. Bentivegna, N.Emre, M.Jessen, M.Hviid, I.Inusata
Demi Lovato FC stiller op i en 4-4-2 opstilling med A.Burke, N.Bedingfield, J.Mauboy, K.DeBarge, C.Fernandez-Versini, Beyoncé, T.Letort, Shontelle, N.Minaj, J.Lange, M.Obama


2 minutter – Værløse Dreamteam 1-0 Forza Massive (Bagger Jr.) – Værløse Dreamteam nu på 9. pladsen. Demi Lovato FC på 10. pladsen.

9 minutter – Værløse Dreamteam 2-0 Forza Massive (Thøgersen Jr.)

9’28 Nihat Emre samler bolden op et stykke inde på Demi Lovato FC’s banehalvdel, efter en kort clearing af DeBarge. Han spiller den ud til Hviid, som runder Minaj ude på højre kanten og sender bolden ind i feltet. Bolden ryger over keeper Burke og er på vej ind i mål, men Bedingfield når at komme på tværs og sender bolden retur til Hviid. Hviid prøver igen med et indlæg, men det bliver nok engang blokeret.

14’16 Nihat Emre har bolden på midten af Demi Lovato FC’s banehalvdel. Han tager et par træk frem i banen, og spiller bolden frem til Inusata. Inusata har bolden på kanten af feltet, og spiller en høj bold ud til Hviid på højre kanten. Hviid header første gang bolden videre ind i feltet med et hovedstød, ind til Nihat Emre, der har taget et løb ind i feltet. Han forsøger sig med et hovedstød, men der bliver dømt offside.

16 minutter – Herfølge Ungdom 0-1 FVB (Højer)

17 minutter – HOGI 0-0 FC Andeby – Rødt kort til Khalili (FC Andeby)

21’11 Atouba med et indkast ude i venstre side. Han kaster den kort til Cyborg, der spiller den frem i banen til Wolverine. Wolverine vender rundt og sender en kvalificeret afslutning afsted med venstre benet. Hallbjórnsson giver hjørne. Batman tager hjørnesparket, men det fører ikke til noget farligt.

28’42 Adam står med et frispark på kanten af feltet. Han sender et godt skud afsted, der kommer over muren, men ryger et lille stykke forbi mål.

31’14 Shontelle opsnapper et indkast fra Merlin og spiller bolden frem til Obama. Obama holder lidt i bolden, løber på tværs af banen, og breder spillet ud til Beyoncé i højre side. Beyoncé løber ned mod baglinjen og slår et indlæg ind til Jesper Lange, der i en god position header et stykke forbi målet.

33’38 Batman erobrer bolden på midten af banen og spiller den ud til venstre til Cyborg, der spiller bolden frem til Wolverine, der trukket ned i banen. Wolverine sender en stikning i dybden mod sin angrebsmakker Preben Elkjær, men bolden bliver opsnappet af Oddfreyrsson. Oddfreyrsson spiller bolden tilbage mod målmanden, men bolden bliver for kort og Preben Elkjær når at opsnappe den og kan nemt sende den i mål. 1-0!

36’13 Preben Elkjær opfanger en bold på midten af banen. Han løber ned mod mål, og FC Preben Elkjær er 2 mod 3. Han spiller bolden ud til Wolverine, der når ind i feltet og sender en afslutning mod mål, der bliver blokeret af Ludvigsson. Bolden ryger til hjørne. Batman tager hjørnesparket og rammer Wolverine på forreste stolpe. Han sætter hovedet på, men bolden ryger snært forbi den fjerneste stolpe.

38 minutter – Lem-Tarm Boldspil 1-0 Ommersyssel IF (Petersen) – Lem-Tarm Boldspil nu på 4. pladsen

39 minutter – Lem-Tarm Boldspil 2-0 Ommersyssel IF (Luke)

39’03 Batman har bolden på midten af banen. Han ser Wolverine tage et smart løb i dybden og spiller bolden fremover forsvaret. Wolverine har nu en friløber, og bevæger sig ind i feltet inden han afslutter mod fjerneste hjørne. Målmand Hallbjórnsson laver en god redning, og bolden ryger til hjørnespark.

42 minutter – HOGI 1-0 FC Andeby (Stankov) - FC Andeby falder til 8. pladsen. FVB på 7. pladsen.

45 minutter – Værløse Dreamteam 3-0 Forza Massive (Turbo Jr.)

HALVLEG FC Preben Elkjær 1-0 FC Sol over Gudhjem

HALVLEG Langeland FS 0-0 Demi Lovato FC

47 minutter – Herfølge Ungdom 1-1 FVB (Renato) – FVB tilbage på 8. pladsen. FC Andeby på 7. pladsen.

47’05 Bedingfield med et indkast et godt stykke inde på Langeland FS banehalvdel. Bedingfield kaster bolden ind til Beyoncé, der spiller den tilbage til Bedingfield. Bedingfield sender et indlæg ind i feltet, og på bagerste stolpe dukker Minaj op og sender bolden i mål med en flot flugter. 0-1!

48’00 Andersen giver bolden op. Han prikker bolden hen til Merlin, der spiller den bagud til Jessen. Jessen spiller den frem til Andersen, der træder på bolden og spiller den tilbage til Valbjörn på venstre backen. Valbjörn spiller en høj bold tilbage til Andersen. Andersen sender hurtigt en bold i dybden til Jessen, der er helt blank. Jessen tager et træk ned mod mål og scorer sikkert til 1-1.

52 minutter – Værløse Dreamteam 3-1 Forza Massive (Steen)

58’20 FC Sol over Gudhjem har et længere gennemspillet angreb, der til sidst ender ude hos Ludvigsson, der sender et indlæg ind i feltet som Robertsson kommer først på. Han flugter med det samme mod mål, men skyder lige på keeperen. Efterfølgende bliver der fløjtet for offside. Robertsson, var kommet for langt frem.

62 minutter – Lem-Tarm Boldspil 2-1 Ommersyssel IF (Soares)

63’05 Steinarsson header bolden ud til Ludvigsson ude på venstre kanten. Ludvigsson spiller med det samme en aflevering frem til Ingolfsson, der befinder sig lige uden for feltet. Ingolfsson spiller bolden videre i dybden til Stensen, der er helt inde i det lille felt. Stensen sender med det samme en afslutning mod mål, men Shazam kommer godt tilbage og får blokeret bolden til hjørne.

66’36 Nihat Emre har bolden midt på banen inde i midtercirklen. Han spiller bolden frem til Jessen, der tager et par træk frem i banen, hvorefter han sender bolden op til Andersen, der i en rimelig fri position på kanten af feltet sender en fin afslutning afsted som kræver en god redning fra Burke i målet.

67’48 Freyrsson har bolden ude i højre side. Freyrsson spiller bolden ind til Andersen, der med en førstegangsafleveri ng sender bolden videre frem til Robertsson. Robertsson befinder sig lidt udenfor feltet og han spiller en smart aflevering ind i feltet, som B.Robertsson opfanger og han sender den stensikkert ind i nederste fjerne hjørne. 1-1

69’08 Hviid har bolden ude i højre side. Han spiller den tilbage til Stenmark, der slår en lang bold frem mod Andersen. Andersen løber fra forsvaret og når bolden nede i hjørnet, hvor han med det samme spiller bolden ind i feltet, hvor Merlin kommer først på den og flugter med sin førsteberøring bolden i mål. 2-1.

70’42 Nightwing clearer en bold på midten af banen. Sørensen forsøger at løbe den op, men bliver fældet af Bjarnolfursson, der i forvejen har et gult kort. Dommeren går hen til Bjarnolfursson og giver ham endnu et gult kort og dermed rødt.

72’43 Bentivegna er på bolden i højre side. Han spiller den ind til Nihat Emre, der sender den på tværs til Jessen. Jessen sender bolden hurtigt frem i banen til Andersen, der første gang spiller den ind til Kennedy i feltet. Mauboy forsøger at takle Kennedy, men misser og i stedet spiller Kennedy bolden på tværs til en helt fri Merlin, der gør det til 3-1.

74’04 Andersen har bolden på midten af banen lidt inde på FC Preben Elkjærs banehalvdel. Andersen spreder spillet ud og sender bolden ud til Ludvigsson i venstre side. Ludvigsson tager et par træk frem i banen og sender et godt indlæg ind i feltet. H.Robertsson kommer først på den og sender bolden i mål, men der bliver korrekt fløjtet for offside.

75 minutter – HOGI 2-0 FC Andeby (Olsen)

78’52 Jessen løber med bolden ud mod højre side, hvor han bliver fældet af The Letort. Dommeren giver ham gult og da han havde gult i forvejen, bliver han sendt i bad.

83’57 Ludvigsson bliver endnu en gang spillet fri ude i venstre, hvor han igen sender et godt indlæg ind i feltet. Den ender ved bagerste stolpe, hvor B.Robertsson kommer højest og han header den flot ind ved nærmeste stolpe. 1-2.

85 minutter – Herfølge Ungdom 1-1 FVB – Rødt kort til Jullius (FVB)

91’13 Hviid har bolden på midten af banen og spiller den ud til Bentivegna. Bentivegna tager et træk ind i feltet, løber forbi Scherzinger og sender et skud mod mål. Burke kan kun halvklarer og bolden ryger ud til en fri Merlin, der problemfrit sender bolden i mål og scorer dermed sit 3. mål i kampen. 4-1

92’09 Batman spiller bolden ud til Superman, der er fri ude i venstre side. Superman slår den første gang ind i feltet, hvor Preben Elkjær møder bolden med hovedet. Hans forsøg er dog lige på keeperen.

ANDEN HALVLEG SLUT – Kampen ender 1-2 til FC Sol over Gudhjem

ANDEN HALVLEG SLUT – Kampen ender 4-1 til Langeland FS, der dermed VINDER MESTERSKABET I FMFREAKS LIGAEN 2014/2015. Tillykke til Langeland FS.

Slutstilling i de 6 kampe:

FC Preben Elkjær 1-2 FC Sol over Gudhjem
Herfølge Ungdom 1-1 FVB
HOGI 2-0 FC Andeby
Langeland FS 4-1 Demi Lovato FC
Lem-Tarm Boldspil 2-1 Ommersyssel IF
Værløse Dreamteam 3-1 Forza Massive







FMFREAKS REKORDER

Højeste løn: Tim Janssen (Ommersyssel IF) - 33K pr. uge
Størst værdi: Lucas Boyé (Forza Massive) - 14 mio.
Flest mål i ligaen: Mads Merlin (Langeland FS) – 14 mål
Flest assist i ligaen: Jonathan Stensen (FC Sol over Gudhjem) – 11 assist
Flest MoM i ligaen: Nightwing (FC Preben Elkjær) – 11 MoM
Flest A-landskampe: Haminu Draman (Forza Massive) – 43 kampe
Flest mål på A-landsholdet: Haminu Draman (Forza Massive) og Laquishason Disciplen (FC Sol over Gudhjem) – 4 mål
Flest U21-landskampe: Ariana Grande (Demi Lovato FC) – 14 kampe
Flest mål på U21-landshold: Ariana Grande (Demi Lovato FC) – 8 mål
Flest ligakampe i karrieren: Rabiu Afolabi (Herfølge Ungdom) – 376 kampe
Flest kåringer til Månedens spiller: Nightwing (FC Preben Elkjær) - 2
Flest kåringer til Årets spiller: Dan Eggen jr. (Værløse Dreamteam) – 1
Flest kåringer til Årets spiller (Efterår): Jørgen Klemens (Forza Massive) – 1
Flest kåringer til Årets målmand: Uri Makii (FC Andeby) – 1

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #193: 06 Jul 2015, 17:11 »

Hvor er det vigtigt !!

Tak for en god og spændende sæson til såvel modstandere som CP !!
Også en lille gulerod at have årets topscore til sidst alligevel ! Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #194: 06 Jul 2015, 17:24 »

Satans, så blev det kun til en 2. plads, men tak for en spændende afslutning Langeland FS og tillykke med sejren  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010