home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 332 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FmFreaks Ligaen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Ligaen  (Læst 78258 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #165: 02 Jul 2015, 14:17 »

Værløse Dreamteam – 10 point
Skovlyst’s bønner om succes med den nye manager Víctor Muñoz ser foreløbig ud til at blive hørt. Den nye mand i spidsen for holdet, har i høj grad fået gang i målscoringen i Værløse. Først blev det til en imponerende 3-0 sejr over FC Sol over Gudhjem på udebane.

Du var advaret!

Muñoz bliver såååå vild! Spansk indtog i Værløse.

FC Sol over Gudhjem - forvent den dårlige stime for Værløse Dreamteam vender mod dig. Bliver fest!
Lidt naivt - men jeg gør mig forhåbninger om at NU vender det.
Som jeg skrev i går - pas på FC Sol over Gudhjem!

Ta'r den stille og rolig hele sæsonen og BOOM! Så slår man til. Mesterskabet det skal hjem i næste sæson!

Med fare for den vildeste jinx! Det vilde liv. Lortet skal bare holde.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #166: 02 Jul 2015, 17:33 »

Hvordan er det gået de danske hold i Europa efter nedrykningen ?

AaB startede i CHL kvallen, hvor de mødte Sparta Prag som de tabte til med 2-1 samlet. I Europa League kvallen, mødte de Panathinaikos i sidste runde inden gruppespillet og her vandt de samlet 1-0. I Europa League gruppespillet, var de i gruppe med Sevilla, Celtic og Partizan og her fik de 3 point og endte på 4. pladsen.

FCK var også i CHL kvallen, hvor de tabte til Dnipro over de 2 kampe. Herefter slog de finske RoPS ud i Europa League kvallen og så var de i gruppespillet. Her var de i gruppe med PSV, M. Tel-Aviv og Trnava. Her endte nummer 2 efter PSV med 11 point. I knockoutfasen, slog de først APOEL ud på reglen om udebane mål, og i 2. knockoutrunde slog de Everton ud, ligeledes på reglen om udebanemål. I kvartfinalen, tabte de til Inter med samlet 3-0.

Esbjerg startede i 2. runde af Europa League kvallen, hvor de mødte Linfield, som de slog samlet 4-1. I 3. runde røg de ud samlet 2-3 til Petrolul.

Brøndby startede i 3. runde af Europa League kvallen, hvor de mødte CSKA (Sofia) som de vandt over 3-1 samlet. I næste runde mødte de Hull, og her tabte de 0-3 samlet.

FCM startede i sidste runde inden Europa League gruppespillet og her vandt de 5-3 over Mainz samlet. I gruppespillet var de sammen med Fiorentina, Young Boys og R. Sociedad. De endte med 6 point på en delt 3. plads.

Alt i alt et ret godt år for danske fodbold, der har skrabet 6,5 koefficient point sammen. Man står i skrivende stund til at være placeret som nummer 18 næste år (nu nummer 19)
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #167: 02 Jul 2015, 18:06 »

Er der én ting vi er, så er det de evige 5'ere i hvad der angår form, og klar til pokalkampe som ingen andre hold her.

SÅ nu skal pokalen hjem, pokalen hører til i Ligaen, ikke i divisionen! Og hvis vi tager pokalen, er jeg sgu ligeglad med om vi bliver nummer 3 eller 8, for så er det europæisk ligemeget hvad!

GO GO Lem Tarm Boldspil!
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #168: 02 Jul 2015, 19:59 »

Endelig kom der gang i målene!
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #169: 02 Jul 2015, 20:00 »

Hvilke hold ligger til oprykning`? Smiley
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #170: 02 Jul 2015, 20:10 »

Med fare for at blive sagsøgt af McD; I'm loving it!

Igen en god update og nu må vi gå efter Europa League næste år. Det bliver en sindssyg spændende afslutning på sæsonen. Shockeret

Vi får fohåbentlig et ss af vores hold når sæsonen er overstået?!?
Logged

Veni, vidi, vici

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #171: 02 Jul 2015, 22:22 »

Hvilke hold ligger til oprykning`? Smiley

AGF har taget den ene plads, og den anden plads står mellem Lyngby og FC Fredericia med henholdsvis 57 og 54 point.

Med fare for at blive sagsøgt af McD; I'm loving it!

Igen en god update og nu må vi gå efter Europa League næste år. Det bliver en sindssyg spændende afslutning på sæsonen. Shockeret

Vi får fohåbentlig et ss af vores hold når sæsonen er overstået?!?

Mange tak, det altid rart med noget ros Smiley

Puha... hvis jeg skal lave SS af alle holdene kommer det til at tage noget tid  Shockeret Jeg overvejer lidt at lave en opsummering af ligaen når den er slut og så komme med SS af de spillere, der har markeret sig positivt på de forskellige hold. Jeg er ikke 100% afvisende for, at komme med SS af alle spillerne, men det bliver altså meget arbejde med 22*12 spillere Peace

Der kommer i øvrigt en ny update inden længe Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #172: 02 Jul 2015, 22:39 »


- 4 kampe senere -

26.Maj 2015
De sidste 6 kampe i ligaen, har jeg valgt at dele op. I denne update får i 4 kampe, og i den næste vil jeg dække de sidste 2 runder, som jo alle bliver spillet samtidig, og så vil jeg forsøge mig med noget livedækning af dette. Tilbage til denne update, hvor toppen er tæt som aldrig før, og i bunden, har vi fundet den første nedrykker.

Herfølge Ungdom – 12 point
Denne updates højdespringer, er Herfølge Ungdom, der har gjort rent bord. Det er blevet til 3 2-1 sejre, bl.a. en uhyre vigtig sejr mod topholdet, Langeland FS. I den seneste kamp, vandt man 2-0 mod Ommersyssel IF. Man ligger nu nummer 3 i rækken, med 6 point til nummer 1 og 3 point ned til nummer 4. Dermed ser det ud til Herfølge Ungdom skal ud og repræsentere os i Europa.

Værløse Dreamteam – 9 point
Værløse Dreamteam, har fortsat den gode stime og har hentet 9 point i de sidste 4 kampe. Sejrene er kommet mod Lem-Tarm Boldspil (2-0), FC Andeby (1-0) og Demi Lovato FC (1-0). Mod Ommersyssel IF blev det til et 1-3 nederlag. Man er nu så tæt på overlevelse, som man kan komme. Man har 6 point ned til 11. pladsen, med en målscorer der er 6 mål bedre. Dermed skal meget gå galt, men man er altså ikke helt sikker endnu.

FC Sol over Gudhjem – 8 point
FC Sol over Gudhjem er kommet lidt ovenpå igen, i forhold til sidste update og man er igen helt med fremme. Faktisk har man kun 2 point op til Langeland FS nu. Man har ikke tabt i ligaen siden 0-1 mod Herfølge Ungdom d. 12/4/15 og er nu oppe på 6 kampe uden nederlag. I denne update, har man vundet over FVB (1-0) og Demi Lovato FC (4-1). De 2 uafgjorte kampe er kommet mod Ommersyssel IF (1-1) og Forza Massive (0-0). I de 2 sidste kampe møder man HOGI og FC Preben Elkjær som begge ligger under stregen, så maksimumpoint burde være muligt.

Forza Massive – 8 point
Forza Massive er ligeledes kommet ovenpå igen, og det må siges at være på det helt rigtige tidspunkt, da man stadig har masser at kæmpe for. Man ligger pt. nummer 4 med 3 point op til 3. pladsen som er den højeste placering man kan nå. Hvis man kigger ned af, har man 4 point ned til 5. pladsen, så man burde være nogenlunde sikker på top 4. I denne update, har man en samlet målscorer på 3-1, så man kan vidst godt sige man har fundet frem til sin stabile defensiv igen. Man er det hold, der lukker færrest mål ind, med 27 i 31 kampe.

Langeland FS – 5 point
Forårets hold, der før denne update havde hentet 27 ud af 30 mulige point, ser ud til at være gået en smule i stå. Har man mon fået gummiben? Man har kun 2 point ned til nummer 2, så alt kan ske. I de 2 sidste kampe møder man Ommersyssel IF og Demi Lovato FC. I denne update, har man tabt til Herfølge Ungdom (1-2), spillet uafgjort mod Lem-Tarm Boldspil og FC Andeby (begge 1-1) og vundet over HOGI på hjemmebane med 2-1.

Ommersyssel IF – 5 point
Ommersyssel IF, står også noteret for 5 point. Man er nu placeret som nummer 5 i et stadig tæt midterfelt, og man kan ende fra nummer 4-8, så der er stadig masser at spille for. Inden man tabte den sidste kamp i update her, var man faktisk ubesejret i 10 kampe i streg. I denne update, har man fået sine point mod FC Sol over Gudhjem (1-1), Værløse Dreamteam (3-1) og FC Preben Elkjær (0-0). Den sidste kamp, tabte man 2-0 til Herfølge Ungdom.

FC Preben Elkjær – 4 point
FC Preben Elkjær har stadig ikke fået en sejr i dette forår, hvor man har spillet 14 kampe. Hvis man skal se lidt positivt på det, taber de i det mindste ikke for tiden. De seneste 5 kampe er nemlig endt uafgjort. I denne update, har man spillet uafgjort mod FC Andeby (1-1), Demi Lovato FC (1-1), Ommersyssel IF (0-0) og FVB (2-2). Særligt den sidste kamp mod FVB vil nok gøre lidt ondt, da man var foran 2 gange og FVB udlignede først i de 85. minut. Det ser ualmindelig svært ud for klubben i forhold til, at redde sig, med 6 point op og en dårligere målscorer.

Lem-Tarm Boldspil – 4 point
Lem-Tarm Boldspil, kan sandsynligvis ikke opnå det helt store i ligaen, men de havde jo også en vigtig pokalfinale, at koncentrere sig om. Forinden, havde man tabt til Værløse Dreamteam og spillet uafgjort mod Langeland FS, så det var ikke ligefrem den bedste optakt. Finalen stod jo mod Vendsyssel FF, hvor bl.a. Sten Malte (udlejet fra Forza Massive) og Viktor Ahlmann (udlejet fra HOGI). Vendsyssel dominerende både med boldbesiddelse og chancer, men skarpheden foran mål, havde Lem-Tarm Boldspil mest af. Efter 17 minutter, kom de nemlig foran på et mål af Gandalf Andersen. Efter 33 minutter valgte Faktor Fandam lige, at gøre det sværere for sine holdkammerater, da han fik sit andet gule kort på 4 minutter. Heldigvis holdt Lem-Tarm Vendsyssel fra chancer og kort før tid kunne Skak Petersen gøre det til 2-0. Dermed har klubben fået sit første trofæ, ligesom man er kvalificeret til Europa League kvallen, samt FmFreaks Super Cup hvor man skal møde ligavinderen. Stort tillykke med titlen.

HOGI – 3 point
Så gik den ikke længer for HOGI. 1 sejr i de sidste 4 kampe, var ikke nok til at holde håbet om overlevelse i live. I foråret, har man vundet 2 kampe, spillet 1 uafgjort og tabt hele 11 kampe. Den ene sejr, kom i øvrigt mod FVB, på hele 3-0 endda, men man kunne desværre ikke følge det op, og de 3 sidste kampe blev alle tabt. Fremover står den på 1. Division, og det bliver spændende at se om man kan rykke direkte op igen.

FC Andeby – 2 point
FC Andeby lå på 3. pladsen i sidste update, men er øjensynligt gået helt i stå. Man er nu helt nede på 6. pladsen, efter kun at have fået 2 point i de sidste 4 kampe. De 2 uafgjorte kom mod FC Preben Elkjær og Langeland FS, begge endte 1-1. Som sagt er man placeret på 6. pladsen og man kan ende på alt fra nummer 4 til nummer 8. I de 2 sidste kampe, har man Lem-Tarm Boldspil hjemme og HOGI ude.

FVB – 2 point
FVB har fået 2 uafgjort i de 4 sidste kampe, og ser ud til at ende på den 8. plads de pt. er placeret på. Man kan godt nok stadig nå at slutte helt oppe som nummer 5, men med den nuværende form ser det ikke så sandsynligt ud. De uafgjorte resultater kom mod Forza Massive (0-0) og FC Preben Elkjær (2-2) og ellers tabte man til HOGI (0-3) og FC Sol over Gudhjem (0-1).

Demi Lovato FC – 1 point
Demi Lovato FC’s dårlige form mod slut, var lige ved at få dem inddraget i bundkampen, men de holder sig alligevel i en nogenlunde afstand. Man har kun vundet 1 ud af de sidste 10 kampe, men heldigvis har man fået point når det virkelig har været vigtigt. Bl.a. en sejr mod HOGI og her for nylig fik man uafgjort mod FC Preben Elkjær, der gjorde man fortsat holdt dem på afstand. Man ligger stadig nummer 9, men kun 1 point ned til Værløse Dreamteam, så vi kan se frem til en drabelig dyst mellem Beyoncé og Skovlyst om at ende højest.






FMFREAKS REKORDER

Højeste løn: Tim Janssen (Ommersyssel IF) - 33K pr. uge
Størst værdi: Lucas Boyé (Forza Massive) - 14 mio.
Flest mål i ligaen: Jacob Thorlund (Herfølge Ungdom) – 12 mål
Flest assist i ligaen: Jonathan Stensen (FC Sol over Gudhjem) – 11 assist
Flest MoM i ligaen: Nightwing (FC Preben Elkjær) – 11 MoM
Flest A-landskampe: Haminu Draman (Forza Massive) – 43 kampe
Flest mål på A-landsholdet: Haminu Draman (Forza Massive) og Laquishason Disciplen (FC Sol over Gudhjem) – 4 mål
Flest U21-landskampe: Ariana Grande (Demi Lovato FC) – 14 kampe
Flest mål på U21-landshold: Ariana Grande (Demi Lovato FC) – 8 mål
Flest ligakampe i karrieren: Rabiu Afolabi (Herfølge Ungdom) – 376 kampe
Flest kåringer til Månedens spiller: Jørgen Klemens (Forza Massive), Sveinthor Freyrsson (FC Sol over Gudhjem), Nightwing (FC Preben Elkjær), Nicki Minaj (Demi Lovato FC), Dan Eggen jr. (Værløse Dreamteam), Gandalf Andersen (Lem-Tarm Boldspil) og Kasper Paulsen (FVB) – 1
Flest kåringer til Årets spiller: Dan Eggen jr. (Værløse Dreamteam) – 1
Flest kåringer til Årets spiller (Efterår): Jørgen Klemens (Forza Massive) – 1
Flest kåringer til Årets målmand: Uri Makii (FC Andeby) – 1

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #173: 02 Jul 2015, 23:49 »

BOM!!!! Sådan skal det sgu gøres! Fem sejre i træk, (måske)ud i Europa og ny topscorer i ligaen. Det fås ikke bedre. Thumbs Up

Glæder mig til den spændende afslutning.

Bare rolig CP, jeg kunne ikke finde på at spørge om ss af alle spillere.  Grin Bare holdet, altså alle spillere på et billede.
Logged

Veni, vidi, vici

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #174: 02 Jul 2015, 23:50 »

Som jeg sagde før, hvis vi vandt ligaen ville en 3. eller 8. plads i ligaen være underordnet, og det holder jeg fast i!

VI ER POKALMESTRE! SJÅLÅLÅLÅLÅ

EUROPA! Opstemt
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #175: 02 Jul 2015, 23:56 »

BOM!!!! Sådan skal det sgu gøres! Fem sejre i træk, (måske)ud i Europa og ny topscorer i ligaen. Det fås ikke bedre. Thumbs Up

Glæder mig til den spændende afslutning.

Bare rolig CP, jeg kunne ikke finde på at spørge om ss af alle spillere.  Grin Bare holdet, altså alle spillere på et billede.

Ah okay, så er jeg rolig Opstemt

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #176: 02 Jul 2015, 23:59 »

Mega dejligt projekt CP !!!

Og mon ikke vi kan overraske og hive 1. pladsen hjem - Apropos gummiben så bruger jeg meget tid på heden :S mon det smitter !!
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #177: 03 Jul 2015, 00:06 »

Mega dejligt projekt CP !!!

Og mon ikke vi kan overraske og hive 1. pladsen hjem - Apropos gummiben så bruger jeg meget tid på heden :S mon det smitter !!

Jeg bukker og takker Smiley

EDIT: Og så rundede tråden her 5000 views.

Tak til alle der læser med, alle der kommentere og selvfølgelig også til deltagerne  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 03 Jul 2015, 00:13 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #178: 03 Jul 2015, 08:07 »

Det er skide godt det her, CP Smiley

Med Muñoz ved roret, så kan jeg ikke se, hvorfor Værløse Dreamteam ikke skulle blande sig i subtoppen næste sæson.
Han har fået godt gang i holdet, og kan der blive holdt på spillerne (og evt. hentes forstærkninger), så bliver crazy!
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #179: 03 Jul 2015, 11:58 »

Det er skide godt det her, CP Smiley

Med Muñoz ved roret, så kan jeg ikke se, hvorfor Værløse Dreamteam ikke skulle blande sig i subtoppen næste sæson.
Han har fået godt gang i holdet, og kan der blive holdt på spillerne (og evt. hentes forstærkninger), så bliver crazy!

Tusind tak Skovlyst Smiley

Ja man må virkelig sige Muñoz har fået gang i holdet Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010