home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 387 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FmFreaks Ligaen
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Ligaen  (Læst 78293 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #105: 15 Jun 2015, 20:51 »

Ikke helt god start, men sæsonen er lang og jeg håber at holdet ta'r 32 sejre i denne sæson.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #106: 15 Jun 2015, 21:46 »

Sejr over Spardle.

Og mål af Katy Perry og Serena Williams.

Perfekt.
Logged


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #107: 15 Jun 2015, 22:18 »

Stærkt med en 1. plads fra starten af!
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #108: 15 Jun 2015, 22:28 »

Stærkt med en 1. plads fra starten af!

Ja favoritterne starter jo med et nederlag :-( men vi vil gøre alt vi kan for at tage titlen til Bökelberg :-D
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #109: 15 Jun 2015, 22:35 »

Sejr over Spardle.

Og mål af Katy Perry og Serena Williams.

Perfekt.

Tag det som en gave, det er hvad der lader jer overleve.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #110: 15 Jun 2015, 22:50 »

Lækker update, dog trist jeg ikke vandt Smiley men så snupper vi bare den næste Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #111: 17 Jun 2015, 19:39 »


- Juli-August -

Tirsdag d. 2 September 2014
Vi springer lidt i kalenderen, og nu er vi nået frem til 2. September. I har spillet 6 kampe siden sidste update, og nu skal vi se på hvordan det er gået.

Nr. 1 - Forza Massive - K7 - V4 - U2 - T1 - MS11 - MI4 - MF7 - P14
Vi starter ud med den øjeblikkelige førsteplads som pt. er Forza Massive. Det er dog tæt i toppen, men pga. af en god målforskel er det altså Forza Massive, der indtager første pladsen. Forza Massive sluttede godt af i Juli måned med en 3-0 sejr på udebane over Langeland FS. Den gode pointhøst fortsatte det meste af August, hvor det blev til et X mod Lem-Tarm Boldspil og siden 2 sejre på udebane mod henholdsvis FC Andeby og Demi Lovato FC. Forza Massive nåede endda op på hele 6 kampe uden nederlag inden de måtte lide nederlag mod FVB.

Forza Massive har også fået fuldført deres lejeaftale med Lucas Boyé. Af spillere der har skilt sig positivt ud for Forza Massive, har vi Jørgen Klemens med 2 mål og 1 MoM, Leif Simon med 2 mål og 1 assist Orla Olav med 1 mål, 2 assist og 1 MoM.

Nr. 2 - Langelans FS - K7 - V4 - U2 - T1 - MS10 - MI6 - MF4 - P14
Langelans FS ligger delt 1'er med Forza Massive. Langeland FS tabte jo til netop Forza Massive i sidste kamp i Juli, men siden har holdet været ubesejret og har vundet 3 af 5 kampe og de 2 sidste var uafgjort. Langeland FS har været særdeles stabile defensivt og har haft cleansheet i 4 af de sidste 5 kampe. Styrmanden i forsvaret har været Palle Stenmark som har fået hele 3 MoM titler i de sidste 5 kampe. Ellers de gode spillerpræstationer været af Mads Merlin med 2 mål og 1 assist, Marcelo Salas jr. med 2 mål og Igor Tudor, der har lavet 1 mål, 1 assist og 1 MoM.

Langeland FS har også været aktive på transfermarkedet og har hentet Accursio Bentivegna fra Palermo på en lejeaftale.

Nr. 3 - FC Sol over Gudhjem - K7 - V4 - U1 - T2 - MS11 - MI7 - MF4 - P13
På rækkens 3. plads har vi FC Sol over Gudhjem og de er altså kun 1 point efter Forza Massive og Langeland FS. FC Sol over Gudhjem har været lidt mere ujævne i deres præstationer, men med en god slutspurt er de altså kommet ind i top 3. De sluttede Juli måned af med en sejr mod Herfølge Ungdom, og August måned blev startet ud med 2*2-0 mod henholdsvis Langeland FS og Lem-Tarm Boldspil. Men som sagt har de sluttet August godt af og det blev til 7 af 9 mulige point i de sidste 3 kampe. Den bedste kamp var mod Demi Lovato FC på hjemmebane som blev nedlagt 3-0 på mål af Hjørtur Robertsson (2) og Per Rasmussen.

Af spillere der har gjort det godt på holdet, førnævnte Hjørtur Robertsson nævnes med de 2 mål, men også Jonathan Stensen med 1 mål, 2 assist og 1 MoM og forsvarsspiller Zhengzhai Yan med 3 assist og 2 MoM.

Nr. 4 - FC Andeby - K7 - V3 - U2 - T2 - MS11 - MI7 - MF4 - P11
FC Andebys kampe har været rimelig meget været op og ned, men de holder altså alligevel fast i en topplacering. Det er blevet til 2 sejre, 2 uafgjorte og 2 nederlag i de sidste 6 kampe. De 2 sejre kom mod Demi Lovato FC og FC Preben Elkjær, de 2 uafgjorte var mod FVB og FC Sol over Gudhjem og til sidste blev det til 2 nederlag mod Forza Massive og Værløse Dreamteam. Blandt FC Andebys bedste mænd har vi Diego Lopéz med 3 mål, Pannu Jaka med 2 mål og 1 MoM og Adrian Grey med 2 assist.

Nr. 5 - Lem-Tarm Boldspil - K7 - V3 - U1 - T3 - MS11 - MI10 - MF1 - P10
Den øjeblikkelige 5'er i rækken er Lem-Tarm Boldspil, der deler pladsen med 2 andre hold. Lem-Tarm har i den grad været et hjemmebanehold, hvor holdet har fået 9 ud af 9 mulige point. FVB, FC Sol over Gudhjem og Værløse Dreamteam blev alle nedlagt her. På udebane er det blevet til uafgjort mod Forza Massive og nederlag til både FC Preben Elkjær og Herfølge Ungdom i de 2 sidste kampe.

Den bedste spiller for Lem-Tarm har faktisk været nyindkøbte Tony Koutouan som de har hentet på en fri transfer. Tony Koutouan har lavet 4 mål for klubben og 1 MoM. Gandalf Andersen kan også nævnes med sine 2 mål og 1 assist.

Nr. 6 - Ommersyssel IF - K7 - V3 - U1 - T3 - MS9 - MI10 - MF-1 - P10
Sidste hold i top 6 er Ommersyssel IF. Modsat dem vi lige har snakket om, Lem-Tarm, så er Ommersyssel IF bedst på udebane. Ommersyssel har hentet 7 af 12 mulige point på udebane, mens det kun er blevet til en enkelt sejr på hjemmebane (godt nok også kun ud af 2 mulige). Ommersyssel har hentet sine sejre mod HOGI (2-1), FVB (1-0) og FC Preben Elkjær (1-0). Til gengæld er det blevet til nederlag mod Demi Lovato FC og FC Sol over Gudhjem og til sidst en uafgjort mod Forza Massive.

Ommersyssels bedst præsterende har været Xavier Giunta (2 mål, 1 assist), Sebastian Beraque Rasmussen (2 mål) og Rui Pinto (2 mål, 1 assist).

Nr. 7 - Herfølge Ungdom- K7 - V3 - U1 - T3 - MS8 - MI10 - MF-2 - P10
Herfølge Ungdom har også 10 point, men falder lige udenfor top 6. Herfølge Ungdom startede skidt ud i ligaen med 2 nederlag i streg, men siden har de haft en ganske stabil pointhøst. Først blev FC Preben Elkjær nedkæmpet med 2-0, og den kamp blev fulgt op med en uafgjort mod Værløse Dreamteam og et nederlag mod Langeland FS på hele 3-0. Det store nederlag ødelagde dog ikke moralen alt for meget på holdet, for siden er holdet vundet 2 fine sejre mod HOGI (3-1) og Lem-Tarm Boldspil (2-1). De bedste spillere for Herfølge Ungdom har været Mustafa Alsayad (3 mål, 1 assist) og Jacob Thorlund (2 mål, 1 assist).

Nr. 8 - Demi Lovato FC - K7 - V3 - U0 - T4 - MS8 - MI12 - MF-4 - P9
I en generelt tæt liga, ligger Demi Lovato FC for tiden i den tunge ende af rækken. Demi Lovato FC er konsekvente i den forstand, at de enten vinder eller taber deres kampe. De spiller i hvert fald aldrig uafgjort. De har hentet deres sejre mod Ommersyssel IF og FVB på henholdsvis 3-1 og 2-1. På den anden side er det blevet til nederlag mod FC Andeby, HOGI, Forza Massive og FC Sol over Gudhjem. I 3 af de 4 nederlag blev det endda uden at Demi Lovato FC kom på tavlen. De bedste spillere har været Katy Perry (2 mål), Michelle Obama (2 mål) og Serena Williams (1 mål, 1 assist).

Nr. 9 - FC Preben Elkjær - K7 - V2 - U2 - T3 - MS6 - MI8 - MF-2 - P8
FC Preben Elkjær ligger i bunden af rækken og det giver sig selv med de få mål de scorer. Holdet har simpelthen scoret for få mål med 4 mål i de sidste 6 kampe og 3 af dem faldt endda i samme kamp. Den kamp gav da heldigvis også en sejr på 3-1 hjemme mod Lem-Tarm Boldspil. Ellers er det blevet til uafgjort mod henholdsvis Værløse Dreamteam (1-1) og Langeland FS (0-0) og nederlag mod Herfølge Ungdom, FC Andeby og Ommersyssel IF. Som sagt har det været småt med det gode spil og derfor er det også svært at finde nogen, der skiller sig positivt ud. The Flash har dog vist lidt med både 1 mål og 1 assist.

Nr. 10 - FVB - K7 - V2 - U1 - T4 - MS9 - MI12 - MF-3 - P7
Lige over nedrykningsstregen finder vi FVB. Det går ikke klassisk godt for FVB, der kom op på 4 kampe i streg uden sejr før den endelig kom mod HOGI på udebane. De tabte godt nok den næste kamp hjemme mod Demi Lovato FC, men vandt den følgende udekamp mod Forza Massive, så de har da trods alt en lille stime i gang med 6 af 9 point i de sidste 3. Et af de positive lyspunkter har været Jeppe Colmorn og Anders Højer, der har stået for henholdsvis 3 mål og 1 MoM og Anders Højer med 2 mål og 2 assist.

Nr. 11 - Værløse Dremateam - K7 - V1 - U3 - T3 - MS7 - MI10 - MF-3 - P6
På den ene af de 2 nedrykningspladser finder vi Værløse Dreamteam, der kun har 1 sejr for 7 kampe. De nåede endda også at sætte den kedelige rekord med 6 kampe uden sejr. Efter nederlag i første kamp mod FC Sol over Gudhjem, fik holdet 3 X i streg som alle blev 1-1. Siden blev det til 2 2-1 nederlag mod Lem-Tarm Boldspil og Langeland FS og så i den sidste kamp her fik endelig slået et andet hold, da FC Andeby blev besejret 1-0. Værløse Dreamteam scorer i hver kamp, men kun 1 mål og skal både forbedre deres offensiv såvel som defensiv for, at rykke frem af i rækken. Af spillerpræstationer kan Ole Bjur nævnes med 2 mål og 1 MoM, men holdets helt store stjerne har været Dan Eggen jr. der står bag 1 mål, 1 assist og hele 4 MoM.

Nr. 12 - HOGI - K7 - V1 - U2 - T4 - MS7 - MI10 - MF-3 - P5
På rækkens bundplads finder vi HOGI, der ligeledes kun har 1 enkelt sejr for 7 kampe. Når man ligger i bunden er defensiven som regel problemet, og det er også tilfældet for HOGI. Kun 1 gang har de holdt clean sheet, i 2-0 sejren mod Demi Lovato FC, og hele 4 gange har de lukket minimum 2 mål ind. Udover sejren mod Demi Lovato FC er det blevet til uafgjorte resultater mod både Værløse Dreamteam og Langeland FS. Af positive spillerpræstationer kan jeg nævne Johnny Hansen (2 mål, 1 assist) og Casper Agger (1 assist, 1 MoM)

FMFREAKS PÅ LANDSHOLDET
Vi skal også lige runde landsholdsudtagelse rne til U21 og U19 landsholdet. Vi starter med U19 landsholdet 1, U19 landsholdet 2, der udelukkende består af spiller fra FmFreaks ligaen. 1 fra Forza Massive, 5 fra Herfølge Ungdom, 6 fra HOGI, 1 fra Langeland FS, 8 fra Lem-Tarm Boldspil og 2 fra Værløse Dreamteam.  På U21 landsholdet 1, U21 landsholdet 2 har også en del fra FmFreaks ligaen: 1 Fra FC Andeby, 2 fra FC Preben Elkjær, 8 fra Forza Massive, 2 fra Herfølge Ungdom, 1 fra HOGI, 1 fra Langeland FS, 1 fra Lem-Tarm Boldspil og 1 fra Ommersyssel IF.

USIKRE MANAGERS
Syntes også lige at det skal nævnes, at managersne fra FVB, HOGI, FC Preben Elkjær og Værløse Dreamteam alle har en usikker jobstatus, så de gør klogt i at få sat skik på deres hold og få vundet nogle kampe.






FMFREAKS REKORDER

Højeste løn: Lucas Boyé (Forza Massive) - 30K pr. uge
Størst værdi: Lucas Boyé (Forza Massive) - 15 mio.
Flest mål i karrieren: Tony Koutouan (Lem-Tarm Boldspil) og Pannu Jakka (FC Andeby) - 4 mål
Flest assist i karrieren: Jonathan Stensen (FC Sol over Gudhjem), Frodo Albertsen (Lem-Tarm Boldspil), Zhengzhai Yan (FC Sol over Gudhjem) og Selena Gomez (Demi Lovato FC) - 3 assist
Flest MoM i karrieren: Dan Eggen jr. (Værløse Dreamteam) - 4
Flest A-landskampe: Ingen
Flest U21-landskampe: Ingen
Flest mål på A-landsholdet: Ingen
Flest mål på U21-landshold: Ingen
Flest ligakampe i karrieren: Utallige - 7
Flest kåringer til Ugens hold: Dan Eggen jr. (Værløse Dreamteam) og Mirko Lazo (FC Andeby) - 4
Flest kåringer til månedens hold: Severin Anders (Forza Massive), Xavier Giunta (Ommersyssel IF) og Zhengzhai Yan (FC Sol over Gudhjem) - 2
Flest kåringer til månedens spiller: Jørgen Klemens (Forza Massive) og Sveinthor Freyrsson (FC Sol over Gudhjem) - 1

« Seneste Redigering: 17 Jun 2015, 21:02 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #112: 17 Jun 2015, 19:47 »

Rigtig fin opdatering CP!

Nu ved jeg ikke om det er mig der overser noget, men har du gemt ligatabellen et sted jeg ikke lige kan se? For kan ikke finde den Opstemt
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #113: 17 Jun 2015, 20:04 »

Rigtig fin opdatering CP!

Nu ved jeg ikke om det er mig der overser noget, men har du gemt ligatabellen et sted jeg ikke lige kan se? For kan ikke finde den Opstemt

Han har skjult den for min skyld <3
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #114: 17 Jun 2015, 20:13 »

God update CP, og godt at se at vi er kommet i gang igen.

Bare et enkelt spørgsmål: Rasmus Ipsen er på U19 landsholdet, er det også ham der er fast mand i målet hos Herfølge U?
Logged

Veni, vidi, vici

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #115: 17 Jun 2015, 20:43 »

Beyoncé du kan se de forskellige informationer ligetabellen giver, udfra hvert hold. Dog ville jeg også foretrække en "rigtig" ligatabel, da det er noget mere overskueligt.

Men dejlig update, foran både Beyoncé og Tossen Skovlyst Grin
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #116: 17 Jun 2015, 21:07 »

Rigtig fin opdatering CP!

Nu ved jeg ikke om det er mig der overser noget, men har du gemt ligatabellen et sted jeg ikke lige kan se? For kan ikke finde den Opstemt

Han har skjult den for min skyld <3

Beyoncé du kan se de forskellige informationer ligetabellen giver, udfra hvert hold. Dog ville jeg også foretrække en "rigtig" ligatabel, da det er noget mere overskueligt.

Men dejlig update, foran både Beyoncé og Tossen Skovlyst Grin

Grunden til jeg i første omgang undlod ligastillingen, var som Spardle siger at alle point osv. var med ved hvert hold, men kan godt følge det ikke er så overskueligt, så har tilføjet den nu Smiley


God update CP, og godt at se at vi er kommet i gang igen.

Bare et enkelt spørgsmål: Rasmus Ipsen er på U19 landsholdet, er det også ham der er fast mand i målet hos Herfølge U?

Elliott Birkedahl har været fast mand i målet i Herfølge og har spillet 6 ud af 7 kampe. Han er dog ude med en skade pt. i 2-3 uger, så Rasmus Ipsen har spillet 1 kamp på holdet i Herfølge Smiley

Og tak for kommentarene allesammen, det gør det nu alligevel sjovere at lave når jeg ved i er med og kommentere Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #117: 17 Jun 2015, 21:19 »

Megafed update! Virkelig fedt projekt (også lækkert med en 3. plads  Wink )

Jeg tænkte på om det er muligt at du kan vise mig Islands u/21 landshold eller u/19?  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 17 Jun 2015, 21:32 af Tuxtla » Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #118: 17 Jun 2015, 21:59 »

super update Crazy-Poul Peace Det er fedt at se mine unge spillere bare gå uimponeret til værks! imponerede leje aftale af Lucas Boye mit hold har fået i hus Peace
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #119: 17 Jun 2015, 22:35 »

Megafed update! Virkelig fedt projekt (også lækkert med en 3. plads  Wink )

Jeg tænkte på om det er muligt at du kan vise mig Islands u/21 landshold eller u/19?  Thumbs Up

Mange tak skal du have Smiley

Har lige kigget på det og Islandske U19 landshold er umiddelbart ikke aktivt, og på det Islandske U21 landshold har du ikke nogen spillere på.

super update Crazy-Poul Peace Det er fedt at se mine unge spillere bare gå uimponeret til værks! imponerede leje aftale af Lucas Boye mit hold har fået i hus Peace

Jeg takker Smiley Og ja umiddelbart en flot aftale du/i har fået i hus der Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010