home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FmFreaks Ligaen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks Ligaen  (Læst 78417 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #75: 14 Jun 2015, 14:27 »

Hvordan går det med Barfoeds hold?
Logged


Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #76: 14 Jun 2015, 14:39 »

Fedt tiltag! Ærgerligt at jeg ikke lige har fanget det før nu!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #77: 14 Jun 2015, 14:48 »

Hvordan går det med Barfoeds hold?

Det er færdigt, så planen er fortsat at projektet starter op i dag Smiley

Fedt tiltag! Ærgerligt at jeg ikke lige har fanget det før nu!

Tak for rosen, håber du stadig vil følge med på sidelinjen Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #78: 14 Jun 2015, 14:50 »

Det er færdigt, så planen er fortsat at projektet starter op i dag Smiley

Tak for rosen, håber du stadig vil følge med på sidelinjen Peace

Absolut! Altid nogle vilde ting du har gang i her på sitet!  Thumbs Up
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #79: 14 Jun 2015, 15:40 »

Absolut! Altid nogle vilde ting du har gang i her på sitet!  Thumbs Up

Jeg takker igen og håber jeg kan leve op til rosen  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #80: 14 Jun 2015, 22:44 »

Det har taget en del længere tid end jeg lige regnede med, og så var der lige nogle andre ting der skulle ordnes, så derfor kommer updaten først så sent på dagen. Jeg regner med den er klar om 15-20 minutter Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #81: 14 Jun 2015, 22:58 »



- Optakt til FmFreaks Ligaen 2014/2015 -


17 dage, 12 klubber, 12 managers, 264 spillere og over 10000 databaseændringer senere, er vi endelig klar til at komme i gang med projektet. Superligaen er blevet omdøbt til FmFreaks Ligaen, pokalturneringen er blevet omdøbt til FmFreaks Pokalturnering og så har jeg tilføjet FmFreaks Super Cup som vil blive udkæmpet mellem vinderen af superligaen og pokalturneringen. Det første år vil kampen blive spillet mellem AaB og FCK og er dermed ikke så interessant for os lige i år, men fra næste år bliver det som minimum med en af jeres klubber som deltagere. Jeg vil lave en kort gennemgang af hver af de 12 klubber. Klubberne har alle samme omdømme og derfor er det tilfældigt, hvem der bliver seedet nr. 1 og hvem der bliver seedet nr. 12.

I og med jeg har lavet så mange ændringer i databasen, er det nok ikke usandsynligt at jeg har lavet en fejl eller to, så jeg håber i vil bære over med mig, hvis det er tilfældet Peace

Seedet til nr. 1 - FVB (Odds 2.25)
FVB er altså favorit til guldet i år. Klubben har hjemmebane på Bökelberg og deres manager er Peder Schurizek, der ynder at spille 4-5-1. Truppen består af spillere, der er mellem 20 og 26 år. Vil spillernes relativt høje alder, sammenlignet med de andre klubber, hjælpe dem på vej mod mesterskabet som de forventes at vinde?

Mest værdifulde spiller: Andi Friederichsen - M(H), An(C) - 4,5 mio.

Seedet til nr. 2 - Forza Massive (2.50)
Forza Massive's træner er Le Topgunn, hvis favoritformation er 4-1-2-3 DM Bred. Klubben spiller sine hjemmekampe på "Welcome To Hell". Forza Massive's spillertrup består udelukkende af spillere i alderen 18-19 år. Det bliver spændende at se om de unge gutter kan leve op til deres potentiale og den forventede 2. plads.

Mest værdifulde spiller: Orla Olav - F(H) - 3 mio.

Seedet til nr. 3 - Herfølge Ungdom (6.00)
Herfølge Ungdom er næste hold i rækken og de er seedet til en 3. plads. Holdet ledes af Steen Birkedahl, der helst vil spille 4-1-3-2 DM. Holdet har hjemmebane på Segment Arena og holdets mest værdifulde spiller er delt blandt 4 spillere, der alle ser lovende ud. Jeg vil umiddelbart sige Justin Arentoft er den der ser mest spændende ud. Hans værdi er i øvrigt 3,25 mio.

Seedet til nr. 4 - Lem-Tarm Boldspil (6.00)
Nr. 4 i rækken er klubben Lem-Tarm Boldspil, hvis hjemmebane bærer det charmerende navn Endehullet. Manager for Lem-Tarm Boldspil er Laban Andreassen, der foretrækker en 4-4-2 formation. Truppen er den yngste i ligaen med en gennemsnitsalder på bare 16 år. Med en så ung gennemsnitsalder, har truppen selvsagt en masse potentiale, men om de kan leve op til 4. pladsen i denne sæson kan kun tiden vise.

Mest værdifulde spiller: Cobra Abdul F(C) – 3,75 mio.

Seedet til nr. 5 - HOGI (9.00)
HOGI er navnet på den næste klub, og manageren for klubben er 61 årige Kurt Jensen, der har en engelsk baggrund. Kurt kan bedst lide at spille 4-2-3-1 Bred. Klubben har hjemmebane på Holme-Olstrup Stadion og truppen består af spillere i alderen 16-17.

Mest værdifulde spiller: Lars Hansen OM(V), An(C)

Seedet til nr. 6 - Værløse Dreamteam (13.00)
Værløse Dreamteam er seedet til en 6. plads. Klubben ledes af Nicklas van Dockum, der har en dansk/hollandsk baggrund. Nicklas favoritformation er 4-1-2-3 DM Bred og klubben har hjemmebane på Værløse Stadion. Truppen består af 22 spillere opkaldt efter tidligere Brøndby spillere og har bl.a. Ole Bjur jr., Kim Daugaard Jr. Og Ruben Bagger jr. i truppen.

Mest værdifulde spiller: Thomas Thøgersen Jr. – M/OM(C) – 3,5 mio.

Seedet til nr. 7 - Ommersyssel IF (15.00)
Ommersyssel IF er spået til at ende i den nederste halvdel af Superligaen og i spidsen for holdet finder vi Christian Bønnelykke Jensen. Klubben spiller sine hjemmekampe på Creative Park. Spillertruppen består hovedsageligt af danske spillere, men har også andre nationaliteter repræsenteret som England, Frankrig, Norge, Portugal, Serbien og Spanien. Spillerene er i alderen 19-25. Klubben har 2 spillere, der deler titlen som mest værdifulde. Den ene af dem er den 19 årige keeperMads Andersen.

Seedet til nr. 8 - Preben FC Elkjær (17.00)
FC Preben Ekjær er navnet på den næste klub, og på trods af det fornemme navn er de ikke spået nogen stor sæson. Manageren er selvfølgelig Preben Elkjær. Truppen består, udover Preben Elkjær (spiller) og Folke Preben, udelukkende af DC/Marvel karaktere bl.a. Superman, Batman og Spiderman. Truppens alder spænder mellem 18 og 23. Klubben spiller sine hjemmekampe i Elkjærs Baghave.

Mest værdifulde spiller: Black Adam – DM, M(C) – 3,25 mio.

Seedet til nr. 9 - Langeland FS (26.00)
Langeland FS har hjemmebane på Hertug Valdemar V Stadion og deres manager er Victor Lisberg Andersen. Victor spiller en spændende 3-4-3 taktik og om det er nok til at leve op til 9. pladsen i denne sæson må vi vente og se. Truppen er repræsenteret i alle aldre. Yngste mand er 15 og den ældste spiller er 31. De fleste spillere kommer fra Danmark, men klubben rummer også spillere fra bl.a. Iran, Norge og Belgien.

Mest værdifulde spiller: Nihat Emre – DM, M(C) – 4 mio.

Seedet til nr. 10 - FC Sol over Gudhjem (51.00)
FC Sol over Gudhjem hører til på Bornholm, nærmere bestemt Rønne, hvor klubben spiller sine hjemmekampe på Hammershus Stadion. Klubbens manager er kineser, og han hedder Fu-tzu Kung. Spillerne er i en alder mellem 17 og 32 og de fleste kommer fra Island, men vi har også 3 kinesere og 4 fra Danmark.

Mest værdifulde spiller: Jonas Ingolfsson – OM(H), An(C) – 4 mio.

Seedet til nr. 11 - FC Andeby (51.00)
FC Andeby er seedet til at få en af de to kedelige nedrykningspladser. Klubben bliver ledt af Bartholomew Kennedy. FC Andeby spiller hjemmekampe i Pengetanken, og truppen er den mest internationale i hele ligaen med hele 22 nationaliteter til stede.

Mest værdifulde spiller: Mirko Lazo – M(C), OM(V)

Seedet til nr. 12 - Demi Lovato FC (101.00)
Sidste hold i rækken er Demi Lovato FC, der består af en masse forskellige kvindelige, hvor hovedparten af dem er kendt indenfor musik. Vi har bl.a. Demi Lovato selv, Nicki Minaj, Katy Perry og Nicole Scherzinger. Til at holde styr alle disse kvinder har klubben selveste Barack Obama som manager. Klubben spiller sine hjemmekampe på Lovatics Arena.

Mest værdifulde spiller: Cher Lloyd – F(C), DM – 4,25 mio.

« Seneste Redigering: 14 Jun 2015, 23:03 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #82: 14 Jun 2015, 23:07 »

Det skal nok blive underholdende det her.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #83: 14 Jun 2015, 23:09 »

Selv når holdene har fået samme omdømme er mit hold selvfølgelig seedet dårligst crazy

Det positive ved det, er at vi kun kan overraske positivt!
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #84: 14 Jun 2015, 23:50 »

Trin et: Bliv seedet over Skovlyst og Beyoncé, TJEK!:
Trin to: End over Skovlyst og Beyoncé, ikke tjek endnu.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #85: 15 Jun 2015, 00:11 »

Fantastisk arbejde Crazy. Thumbs Up
Jeg har aldrig glædet mig så meget til at komme i gang med et spil som det her, og så kan jeg ikke engang gøre noget som helst...  Opstemt
Logged

Veni, vidi, vici

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #86: 15 Jun 2015, 02:02 »

Jeg er vild med det !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #87: 15 Jun 2015, 09:24 »

Sådan vi tager det hele ;-) godt nok noget af en favorit rolle at få fra første sæson :-) super update keep up the good work  Thumbs Up
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #88: 15 Jun 2015, 09:35 »

Det skal nok blive underholdende det her.

Fantastisk arbejde Crazy. Thumbs Up
Jeg har aldrig glædet mig så meget til at komme i gang med et spil som det her, og så kan jeg ikke engang gøre noget som helst...  Opstemt

Jeg er vild med det !

Sådan vi tager det hele ;-) godt nok noget af en favorit rolle at få fra første sæson :-) super update keep up the good work  Thumbs Up

Tak for alle kommentarerne gutter  Thumbs Up

Jeg regner med der kommer en update mere i dag eller i morgen Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks Ligaen
« Svar #89: 15 Jun 2015, 10:17 »

Trin et: Bliv seedet over Skovlyst og Beyoncé, TJEK!:
Trin to: End over Skovlyst og Beyoncé, ikke tjek endnu.

X og jeg skal nok få skudt dig i sænk og ned på en 12. plads. Farvel Spardle.

Men fedt, fedt, fedt CP! Smiley Så er vi i gang. Spændende at se hvordan holdende klarer sig.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010