home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 530 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  KIN (Keep It National)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: KIN (Keep It National)  (Læst 21167 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #15: 22 Maj 2015, 13:26 »

Vildt imponerende arbejde!
Ville være spændende at se et italiensk hold, kun bestående af italiener.

Hvilken formation spiller du, du har jo vildt mange der kan spille fløj Smiley
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #16: 23 Maj 2015, 08:40 »

Tak Smiley
Spiller en 4-1-2-2-1, inspireret af Le Sygnok.
Rose og Solanke blev brugt i angrebet, og Solanke blev købt da Berahino var ude i 5 måneder. Så reelt er det 4 wings og 6 centrale spillere.
Det bliver Milan. Dog ved jeg ikke om det bliver ren KIN... Det bliver dog i hvert fald et hold domineret af italienere Smiley
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #17: 29 Maj 2015, 15:38 »

i 3. sæson lykkedes det at vinde mesterskabet med Lyon.

både Fekir og Højbjerg franske, men spiller godt nok for andre landshold, men går ik ud fra det er brud på nogle regler

Næste skridt er at vinde CHL Smiley
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #18: 30 Maj 2015, 15:10 »

i 3. sæson lykkedes det at vinde mesterskabet med Lyon.

både Fekir og Højbjerg franske, men spiller godt nok for andre landshold, men går ik ud fra det er brud på nogle regler

Næste skridt er at vinde CHL Smiley

Deres nationalitet skal være fransk Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #19: 31 Maj 2015, 11:47 »

Deres nationalitet skal være fransk Smiley

De er jo også franske, bare ik på det franske landshold Smiley
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #20: 31 Maj 2015, 11:48 »

er ret sikker på at det er deres første nationalitet der tæller..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #21: 31 Maj 2015, 11:50 »

er ret sikker på at det er deres første nationalitet der tæller..

okay jeg tænker jo bare at jeg ik kan gøre for hvis en af mine regens vælger et andet landshold fremfor et andet Smiley
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #22: 31 Maj 2015, 12:07 »

Nej men så kan det jo også bruges omvendt, når spillere som har været i landet et stk. tid opnår statsborgerskab. Så syntes jeg ideen dør lidt
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #23: 01 Jun 2015, 11:33 »

Flot med sejr med Lyon - de er altid sjove at spille med! Smiley

Generelt synes jeg at idéen om sekundær nationalitet er en gråzone. Jeg vil mene at spillerne bør være født i det pågældende land - først og fremmest. Altså spillere som får statsborgerskab efter 5 år i landet lever ikke op til KIN.

Dog vil der altid være udfordringer vedr. dette. I Frankrig har rigtig mange spillere sekundære nationaliteter, og nogle vil derfor måske vælge/blive valgt til at spille for et afrikansk hold fx. Det samme gælder i England med fx. Irland. Her vil jeg nok have svært ved at skulle droppe min bedste spiller, der er født i landet og opfostret i klubben, blot fordi han som 25-årig begynder at spille for hans 2. nationalitet...

Men spillere som allerede tidligt i deres karriere har valgt "side" som fx. Højbjerg, ville jeg personligt sælge.

Det skete for mig i Leeds, hvor Jack Grealish efter en formidabel halvsæson (topscorer som AML) valgte at spille for Irland. Her var jeg konsekvent og solgte ham til PSG.

EDIT: Kom gerne med et par billeder af dit hold Smiley
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #24: 03 Jun 2015, 14:55 »

I'm back!

Tog til Milan efter CL-triumfen, for at få lidt ny udfordring. De endte som nr. 10, og havde brug for at komme tilbage i Europa. Jeg var træt af kun at købe spillere fra én nationalitet, så første transfervindue hentede jeg flere udenlandske talenter til, dog med fokus på at få en italiensk stamme af spillere.



Efter sæsonen, hvor vi endte på en 2.plads med 94 point - 1 efter Juve - var vi tilbage i CL. Pludselig stod jeg med kun 3 ikke-italienere på holdet. Zouma, Djalo og Beni - og så blev fristelsen for stor. Jeg solgte dem alle... Priserne var ganske fine for Zouma og Djalo (samme pris som jeg gav for ham), mens vi tabte lidt på Beni - dog får vi procenter hvis de sælger ham videre.

Det var noget af en udfordring af fylde skoene fra disse 3 fantastiske forsvarsspillere... Endte med at købe 4 backs + en DC/DM. Kombineret med to store talenter fra vores U/20-hold, håber jeg at forsvaret holder...



Sæsonen startede med en del uro, da flere spillere var utilfredse med at vi solgte så gode spillere, uden af hente spillere ind på samme niveau.
Efterhånden har vi dog fået styr på truppen...

Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #25: 03 Jun 2015, 18:43 »

Flot med sejr med Lyon - de er altid sjove at spille med! Smiley

Generelt synes jeg at idéen om sekundær nationalitet er en gråzone. Jeg vil mene at spillerne bør være født i det pågældende land - først og fremmest. Altså spillere som får statsborgerskab efter 5 år i landet lever ikke op til KIN.

Dog vil der altid være udfordringer vedr. dette. I Frankrig har rigtig mange spillere sekundære nationaliteter, og nogle vil derfor måske vælge/blive valgt til at spille for et afrikansk hold fx. Det samme gælder i England med fx. Irland. Her vil jeg nok have svært ved at skulle droppe min bedste spiller, der er født i landet og opfostret i klubben, blot fordi han som 25-årig begynder at spille for hans 2. nationalitet...

Men spillere som allerede tidligt i deres karriere har valgt "side" som fx. Højbjerg, ville jeg personligt sælge.

Det skete for mig i Leeds, hvor Jack Grealish efter en formidabel halvsæson (topscorer som AML) valgte at spille for Irland. Her var jeg konsekvent og solgte ham til PSG.

EDIT: Kom gerne med et par billeder af dit hold Smiley

Har lavet lidt ændringer siden sidst, Højbjerg røg ud for 500 mio og Pogba kom ind

De eneste ikke fanke nu er Fekir og ghezzel (valgte begge algeriet i løbet af spillet), og en regen ved navn Ray som er fra mit acadame med båe brasiliansk og fransk pas, men har ikke spillet hverken u-kampe eller landskampe, samt en italiener fra akadami også med fransk og italiensk pas med u19 kampe for italien.

Er lige blevet færdig med en sæson og går ud fra at hvis jeg vinder den næste med dette hold at det lever op til kravene ? Smiley

* Unavngivet.png (357,71 KB - hentet 77 gange.)
* Unavngivet2.png (357,71 KB - hentet 74 gange.)
Logged


Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #26: 04 Jun 2015, 07:38 »

Det er to ens billeder du har lagt op?
Ser rigtig godt ud Smiley
Flot med Pogba, han plejer at være svær at få fingrene i.

Igen vil jeg sige at det er op til sin egen fortolkning med disse spillere. De unge spillere som endnu ikke har valgt "nation" vil jeg personligt betegne som Franskmænd. Mht. Fekir og Ghezzel, ville jeg nok sælge dem - men det er selvfølgelig helt op til dig Smiley Uanset hvad er det super flot! Smiley

Må jeg se dine transfers ind og ud?
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #27: 04 Jun 2015, 10:25 »

Det er to ens billeder du har lagt op?
Ser rigtig godt ud Smiley
Flot med Pogba, han plejer at være svær at få fingrene i.

Igen vil jeg sige at det er op til sin egen fortolkning med disse spillere. De unge spillere som endnu ikke har valgt "nation" vil jeg personligt betegne som Franskmænd. Mht. Fekir og Ghezzel, ville jeg nok sælge dem - men det er selvfølgelig helt op til dig Smiley Uanset hvad er det super flot! Smiley

Må jeg se dine transfers ind og ud?

er også igang med at sælge de 2

* transfer 1.png (214,17 KB - hentet 44 gange.)
* transfer 2.png (233,38 KB - hentet 46 gange.)
* transfer 3.png (282,07 KB - hentet 46 gange.)
Logged


hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #28: 04 Jun 2015, 10:26 »

resterende transfer og hold billed Smiley

* transfer 4.png (215,69 KB - hentet 46 gange.)
* transfer 5.png (232,47 KB - hentet 48 gange.)
* Unavngivet.png (375,25 KB - hentet 52 gange.)
Logged


Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: KIN (Keep It National)
« Svar #29: 04 Jun 2015, 12:09 »

Super super fedt hold!

Nu får jeg helt lyst til at spille med Lyon igen Peace

Btw. kan Gyazo anbefales til at tage skærmdumps Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010