home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 449 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The real SAF challenge - FM 15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: The real SAF challenge - FM 15  (Læst 83921 gange)
whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #180: 26 Maj 2015, 20:25 »

Efter to mislykkede forsøg på samtaler hos Hibernian og Aberdeen, har jeg valgt at blive i Alloa. Bliver en umenneskeligt svær sæson. Vil holde jer opdateret.
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #181: 26 Maj 2015, 21:08 »

Så er det tid til en opdatering fra den næstbedste skotske liga!
Mickey Robinson har taget teten allerede fra første hele sæson i Alloa, hvor vi, trods salget af holdets hele store angrebsstjerne, formåede at opnå en meget flot andenplads i ligaen efter Hearts.

I Play off stod første kamp på Dumbarton for at opnå spillet op oprykning. Her rammer jeg et 1-0 nederlag på Dumbartons hjemmebane, hvilket givet mig et svært udgangspunkt inden returkampen.
På hjemmebane rammer Dumbarton mig på en hurtig omstilling og kommer foran 1-0 allerede efter 10 minutter. Dette gjorde ondt i mit ellers stærke managerhjerte. 0-1 holder helt til pausen, hvor nervøsiteten for alvor rammer!

På trods af det, viser holdet en mental styrke til et stort 5-tal i anden halvleg, hvor målene hagler ind bag Dumbartons keeper. Hele 4-1 ender kampen, hvilket giver slutsil mod Ross Country om op/nedrykning.

Her står den første kamp for noget af en overraskelse. Vi er kæmpe undertippet og på udebane, men det vildeste sker i de første 10 minutter, hvor jeg får tildelt intet mindre end 2 straffespark og scorer på det vildeste langskud fra venstreflanken. For ikke at gøre ondt værre for Ross Country får jeg det 3. straffespark i anden halvleg, hvilket giver det bedst tænkelige udgangspunkt på 4-1 inden returopgøret på hjemmebane.

I returopgøret blev det en kendsgerning efter en kedelig 1-1; Alloa er oprykkere til Scottish Premiership! Jeg er en stolt manager.

Har ikke gjort op med mig selv, om jeg fortsætter i Alloa eller om jeg finder en anden klub. Står jeg uden muligheder i opstartsfasen, bliver jeg i Alloa, men kommer der et bedre bud, vil jeg overveje et klubskifte.

PS. Følger bestemt med i jeres alles opslag, men da jeg kun er i fase 2/3, kan jeg ikke helt tale med endnu. Forsøger at få gamet lidt på fridage og nattevagter Opstemt

whapz

Efter to mislykkede forsøg på samtaler hos Hibernian og Aberdeen, har jeg valgt at blive i Alloa. Bliver en umenneskeligt svær sæson. Vil holde jer opdateret.

Godt at hører det skrider fremad og tillykke med oprykningen  Smiley. Jeg tror det bliver en stor opgave at føre Alloa frem til succes, men respekt for at du tager udfordringen op Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #182: 26 Maj 2015, 21:17 »

Godt at hører det skrider fremad og tillykke med oprykningen  Smiley. Jeg tror det bliver en stor opgave at føre Alloa frem til succes, men respekt for at du tager udfordringen op Thumbs Up

Det bliver virkelig svært, efter 5 kampe har jeg 3 point. Jeg bliver så nemt modløs i modgang Opstemt
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #183: 26 Maj 2015, 21:27 »

Det bliver virkelig svært, efter 5 kampe har jeg 3 point. Jeg bliver så nemt modløs i modgang Opstemt

At du er "bagefter" os andre skal du bestemt ikke tænke over. Smiley Vi har selv været det samme igennem og vil gerne høre om andres erfaringer også.  Thumbs Up

Og ja - flot at du tager kampen op med Alloa! Held og lykke!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #184: 27 Maj 2015, 08:33 »

Jeg satte mig lige en halv time i går aftes inden sengetid, og skulle spille mod ligaens suveræne førehold - Chelsea på hjemmebane.. Havde forestillet mig at mine spillere ikke rørte bolden i 90 minutter, og Diego Costa scorede hattrick efter et kvarter.. Det blev da heldigvis ikke tilfældet, hvor i stedet Will Keane strålede med to scoringer og titlen som MoM i vores 2-0 sejr! Opstemt Arsenal er ligeledes sendt hjem med nederlag mens Manchester United måtte nøjes med 2-2, så jeg er godt tilfreds efter de nuværende antal spillede kampe, som efterlader os på en øjeblikkelig 13. plads, med 6 kampe tilbage at spille i.

Jeg glæder mig efterhånden til transfersæsonen, da klubben nu er på underskud på 180 mio. kr. og det forværres hver måned (er i slutningen af marts på nuværende tidspunkt). Jeg har sat de fleste spillere over 29 år til salg, da jeg synes der skal nyt blod til her. Kun Ranocchia og Fraser Forster er på nuværende tidspunkt ikke til salg af den gruppe spillere jeg hentyder til. Sidstnævnte var meget udskældt inden min ankomst for dårlige præstationer, men som sweeperkeeper har han strålet for mig, og jeg er meget begejstret for ham, som jeg også var inden jeg kom til klubben!

I årets Youth Intake var der tre spillere der var noget ved, herunder en centerforsvarer med fire gule stjerner og en sort, så ham glæder jeg mig til at følge, og forhåbentligt kan han overtage efter Ranocchia om en tre år. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #185: 27 Maj 2015, 10:17 »

Unfair i får noget i fra ungdommen! Jeg fik 2 spillere, med 2 stjerne og 2 sorte, ellers intet der er værd at berette om! Og det er på positioner hvor jeg er ekstremt godt dækket ind, så spilletiden for disse to personer er langt væk!

Min økonomi er totalt færdig. Heldigvis har jeg 260 mil i transferbudget, fra mine handler i vinterens vindue, for jeg tror ikke jeg får en krone fra klubben. Er godt nok også spændt på om jeg løber ind i et transferforbud, fordi jeg får et underskud på 2.2 mia i forhold til financial fair play, hvor man ikke må få mere end 140 mil (premier league) og 34,71 (Champions league).

Ellers får jeg en del unge spillere tilbage fra lån, som jeg vil rykke op i truppen og jeg håber desuden på at jeg kan købe en smule ind, da jeg mangler erstatninger på flere positioner i takt med jeg også gerne vil af med en del af mine spillere der får alt alt alt for meget i løn. Som økonom er jeg ikke glad for situationen.

Hvad der dog er en positiv side af sagen, er hvordan holdet har spillet siden jeg overtog. Det har været intet mindre end spektakulær fodbold! Som man kunne se af mit SS fra da jeg fik jobbet (her) var der ikke andet end 14 point fra 18 pladsen til 1 pladsen. Dette har også gjort at jeg med de resultater jeg har præsteret, har skudt op af ligatabellen, til nu at ligge 4, 7 point efter Man U på førstepladsen med 3 kampe tilbage. Det har været en utrolig tæt sæson, hvor der stadigvæk kun er 17 point fra 18 pladsen op til min position.

Grunden til dette er jo helt klart at Tottenham var forsvarende mestre fra sidste sæson, hvilket betyder at truppen er af høj kvalitet. Jeg kom med min egen taktik, og vupti, så begyndte Eriksen, Kane og de andre virkelig at spille fremragende! Jeg har god kvalitet, men mangler bredde så lad os se hvad fremtiden bringer.

I Champions League er jeg stadig med, hvilket betyder semifinale. I første runde mødte jeg Barcelona, der ahr vundet 3 ud af de sidste 4 titler. Jeg skulle ud i straffespark på udebane, efter 2x 1 - 1 for at gå videre, hvilket jeg var lykkelig over. I kvartfinalen mødte jeg Liverpool (der var 4 engelske hold) der blev besejret samlet med 8 - 5 (vandt 5 - 4 på udebane (VILD KAMP!!)). I semi står jeg så overfor PSG, der har faldt noget af på den. Truppen er ved at være gammel hvilket også betød den første kamp endte 2 - 3 i mit favør på udebane. Ikke for at jinx den, men nogen der kan sige finale!? Opstemt

Er spændt på hvad fremtiden bringer, for er der transferforbud, kommer jeg virkelig i problemer med mine konkurrenter der opgraderer vildt! By the way.. United er back on top med 4 mesterskaber i streg, før sidste sæson. De er virkelig gode i det her save!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #186: 27 Maj 2015, 10:33 »

Jeg satte mig lige en halv time i går aftes inden sengetid, og skulle spille mod ligaens suveræne førehold - Chelsea på hjemmebane.. Havde forestillet mig at mine spillere ikke rørte bolden i 90 minutter, og Diego Costa scorede hattrick efter et kvarter.. Det blev da heldigvis ikke tilfældet, hvor i stedet Will Keane strålede med to scoringer og titlen som MoM i vores 2-0 sejr! Opstemt Arsenal er ligeledes sendt hjem med nederlag mens Manchester United måtte nøjes med 2-2, så jeg er godt tilfreds efter de nuværende antal spillede kampe, som efterlader os på en øjeblikkelig 13. plads, med 6 kampe tilbage at spille i.

Jeg glæder mig efterhånden til transfersæsonen, da klubben nu er på underskud på 180 mio. kr. og det forværres hver måned (er i slutningen af marts på nuværende tidspunkt). Jeg har sat de fleste spillere over 29 år til salg, da jeg synes der skal nyt blod til her. Kun Ranocchia og Fraser Forster er på nuværende tidspunkt ikke til salg af den gruppe spillere jeg hentyder til. Sidstnævnte var meget udskældt inden min ankomst for dårlige præstationer, men som sweeperkeeper har han strålet for mig, og jeg er meget begejstret for ham, som jeg også var inden jeg kom til klubben!

I årets Youth Intake var der tre spillere der var noget ved, herunder en centerforsvarer med fire gule stjerner og en sort, så ham glæder jeg mig til at følge, og forhåbentligt kan han overtage efter Ranocchia om en tre år. Smiley

Faktisk misundelig på dig! Vil virkelig gerne være Southampton, der i mit save har fået hvad der bliver kaldt for den næste Alan Shearer, Phil Jagielka og Ryan Giggs! Dælme nogle vilde talenter der kom der!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #187: 27 Maj 2015, 10:45 »

Faktisk misundelig på dig! Vil virkelig gerne være Southampton, der i mit save har fået hvad der bliver kaldt for den næste Alan Shearer, Phil Jagielka og Ryan Giggs! Dælme nogle vilde talenter der kom der!

Jeg er helt enig! Er meget begejstret for klubben, der trods manglende økonomi har et fantastisk setup, både organisatorisk og med hensyn til faciliteterne. Smiley

På den ene side havde jeg lidt ondt af dig over dit spil chrashede, men da du så fik Tottenham (favoritterne) og jeg endte med Southampton, var det egentlig ikke fordi jeg havde de store problemer med det. Smiley

Har udover de spillere jeg selv fik, dog kun et enkelt talent, jeg tror kan blive til noget, en midtbanespiller med høj flair og tekniske egenskaber, så der mangler lige lidt endnu.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #188: 27 Maj 2015, 10:51 »

De har en hel del gode ungdomsspillere i mit save, og der var så meget talent at arbejde med! Så kommer man til Tottenham og tænker, YES, men det kommer til at tage tid at få retttet den her klub op.. Gid det ikke lige crashede!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #189: 27 Maj 2015, 10:57 »

De har en hel del gode ungdomsspillere i mit save, og der var så meget talent at arbejde med! Så kommer man til Tottenham og tænker, YES, men det kommer til at tage tid at få retttet den her klub op.. Gid det ikke lige crashede!

Kan jeg godt forstå.. Men hvis vi kan få Hearts til at få opgraderet alle faciliteter, så kan du også med Tottenham! Opstemt  Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #190: 27 Maj 2015, 11:06 »

Kan jeg godt forstå.. Men hvis vi kan få Hearts til at få opgraderet alle faciliteter, så kan du også med Tottenham! Opstemt  Peace

Forskellen er at hearts har penge, mens jeg ingen har! De er iøvrigt blevet skotske mestre igen + de er i Europa League finalen igen!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #191: 27 Maj 2015, 11:11 »

Forskellen er at hearts har penge, mens jeg ingen har! De er iøvrigt blevet skotske mestre igen + de er i Europa League finalen igen!

Hehe.. Paradoksalt nok i et meget mindre land! Opstemt Jeg har faktisk ikke tjekket hvordan det går min gamle klub, udover at de har solgt godt og grundigt ud af spillermaterialet. Det tjekker jeg lige i aften! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #192: 27 Maj 2015, 12:53 »

Så gik første sæson i Everton og det blev til en flot 11.plads. Holdet var bedre, men med udgangpunktet fra vinter, er det et fantastisk resultat. Jeg går i år efter en position lige uden for Europa, omkring 6-7 stykker.

Jeg har købt godt ind, men formåede også at holde på Lukaku og Barkley på trods af bud på omkring £50M på dem begge.Holdet havde Bulgarske Milanov som er blevet solgt til Newcastle for £15M, mens Mirallas er røget til Aston Villa for £3M. Ind er kommet Mangala på fri transfer fra City, hvor også Dries Mertens og Cristoforo er kommet fra. Dyreste køb blev 20 årige Hall fra Reading for £13M.

Klubben har her i august for første gang givet et positivt resultat, og vi er projekteret til at ramme en balance på £50M inden for 2 sæsoner.

Holdets stjerner er Lukaku, Barkley og Deulofeu som klubben hentede i 2018 fra Chelsea.. Chelsea købte ham fra Barca for £15M i 2016, men Everton slap kun £4M

HEARTS UPDATE: Hearts huggede sit fjerde mesterskab i træk, og de har derfor ikke fået mit værk ødelagt (endnu) Klubben har heller ikke i denne sommer solgt ud, og ser stærke ud. Klubben er samtidig gået fra et tilskuergennemsnit på 14.000 til nu er sælge ud på et udbygget Tynecastle aka. 25.000. Klubbens nye stadion kommer til at kunne rumme hele 33.500.
« Seneste Redigering: 27 Maj 2015, 12:58 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #193: 27 Maj 2015, 13:08 »

Jeg prøver sgu denne challenge igen. Havde en lang blog med den i FM08/09 eller noget i den stil. Starter selvfølgelig hos East Sterling.
Logged

Isolation

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #194: 27 Maj 2015, 14:25 »

Så gik første sæson i Everton og det blev til en flot 11.plads. Holdet var bedre, men med udgangpunktet fra vinter, er det et fantastisk resultat. Jeg går i år efter en position lige uden for Europa, omkring 6-7 stykker.

Jeg har købt godt ind, men formåede også at holde på Lukaku og Barkley på trods af bud på omkring £50M på dem begge.Holdet havde Bulgarske Milanov som er blevet solgt til Newcastle for £15M, mens Mirallas er røget til Aston Villa for £3M. Ind er kommet Mangala på fri transfer fra City, hvor også Dries Mertens og Cristoforo er kommet fra. Dyreste køb blev 20 årige Hall fra Reading for £13M.

Klubben har her i august for første gang givet et positivt resultat, og vi er projekteret til at ramme en balance på £50M inden for 2 sæsoner.

Holdets stjerner er Lukaku, Barkley og Deulofeu som klubben hentede i 2018 fra Chelsea.. Chelsea købte ham fra Barca for £15M i 2016, men Everton slap kun £4M

HEARTS UPDATE: Hearts huggede sit fjerde mesterskab i træk, og de har derfor ikke fået mit værk ødelagt (endnu) Klubben har heller ikke i denne sommer solgt ud, og ser stærke ud. Klubben er samtidig gået fra et tilskuergennemsnit på 14.000 til nu er sælge ud på et udbygget Tynecastle aka. 25.000. Klubbens nye stadion kommer til at kunne rumme hele 33.500.

Fedt du har beholdt Barkley og Lukaku, og fået tilgang af specielt Mangala, som jeg er lidt begejstret for i FM! Dries Mertens er lidt gammel i min optik, men ikke dermed sagt han ikke kan bidrage med noget - han er vild til at starte med i spillet ihvertfald! Smiley

En 11. plads er helt sikkert fornuftigt, taget i betragtning hvornår du overtog klubben og hvor de lå! Smiley

Jeg prøver sgu denne challenge igen. Havde en lang blog med den i FM08/09 eller noget i den stil. Starter selvfølgelig hos East Sterling.

Lyder godt at du er igang! Vi glæder os til at høre fra dig!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010