home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The real SAF challenge - FM 15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: The real SAF challenge - FM 15  (Læst 83918 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #165: 22 Maj 2015, 19:11 »

Tillykke med jobbet  Thumbs Up Velkommen til fase 4  Thumbs Up

Tak tak! Første kamp er mod Chelsea, så vi kommer lidt hårdt fra start!..

Gennemgang af truppen snart. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #166: 22 Maj 2015, 20:01 »

Truppen som jeg har overtaget anno 22. november 2018 ser således ud (efter jeg har sorteret lidt fra):

Jeg spiller fortsat 4-3-3 da det fungerede supergodt i Hearts!

Sweeper Målmand: Fraser Forster indtager en solid post som bagerste skanse, og han er en spiller jeg har stor tiltro til. Som back-up er en fornuftig Sam Johnstone, men han skal helst skiftes ud.
komplet højre wingback: Indtages fortsat af Nathaniel Clyne (hvorfor der ikke er nogen der har købt ham er mig et under. Carl Jenkinson bliver en godt backup herfor.
komplet Venstre wingback: Tager Ryan Bertrand sig af. Efter min mening en meget undervurderet spiller. Som backup er Ivan Strinic som skal skiftes ud.
Center forsvar x2: Her er Efe Ambrose og Andrea Ranocchia sikre. Serdar Tasci og Jose Fonte er backups indtil videre...
Dybdeliggende playmaker + 2 fremskudte playmakere: Victor Wanyama er fortsat i klubben, og derfor indtager han en af pladserne. Han er for vild efter min smag! Derudover er det største engelske talent på midtbanen fortsat i Southampton, og selvfølgelig skal James Ward-Prowse også være fast mand. Den sidste plads går til Lucas Piazon. Backups er Charles Kabore, Tino Susic og Josh Brownhill.
Dybdeliggende angriber x3: Her kommer sjovt nok to af mine yndlingsspillere i FM15 - Wilfried Zaha og Will Keane (købt fra Hearts inden jeg overtog Southampton). Deroudover er Max Kruse også selvskrevet, som nuværende topscorer for holdet. Backups er Sam Gallagher, Fernando Aristeguieta og Marco Djuricin.

Spillere der er vejet og fundet for lette:

Kevin Mirallas - for gammel, for ugidelig og jeg kan ikke lide hans mentalitet. Væk med ham.
Dusan Tadic - for gammel, og der er ikke plads til ham mere.
Atiba Hutchinson - 36 år og langt over sidste salgsdato - har solgt ham for 1,6 mio.kr. til årsskiftet.
Andres Guardado - Har desværre ikke udviklet sig som han gerne skulle, og er desuden ALT for løntung.
Steven Davis - 33 år - en alder der er for høj til mine hold.

Klubbens balance -78.400.746 kr.
Lønbudget - 55.056.237 kr. -> brugt 54.982.563 kr.
Transferbudget - 26.556.675 kr.

Jeg skal ud og kigge efter spillere på fri transfer og lejekontrakter for at forstærke truppen, men det burde være muligt.

Første kamp var som nævnt ude mod Chelsea, hvilket blev et knebent nederlag på 2-1, og anden kamp blev til et point hjemme mod Stoke, som ligger på tredjepladsen efter 12 kampe - 2-2. Jeg er fortrøstningsfuld og vi har ikke langt over stregen. Største problem er mange skader.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #167: 23 Maj 2015, 22:37 »

Så gik anden sæson i Hearts og det blev en af de store med sejr i både ligaen, liga cup og EUROPA LEAGUE... Jeg mangler derfor nu kun et mesterskab. Der er blevet investeret stort, hvor bl. a. Kuzmanovic, Bellerin  er hentet ind. Det har gjort at jeg er favorit foran Celtic.

Jeg har på 2.5 år i Hearts vundet. 2x Premiership, 1x Championship, 1x Pokalturnering, 2x Ligacup, 1x Europa League, 9x Månedens manager, 2x spillernes ''årets manager'', '1x journalisternes ''årets manager''. + Jeg er blevet LEGENDE i klubben. (John Craig)

I Premier League er United 2 år i træk endte under top 10, mens Everton sejler omkring stregen. City har hevet mesterskabet 3x i træk, mens Chelski tog det sidste.
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #168: 24 Maj 2015, 11:09 »

Truppen som jeg har overtaget anno 22. november 2018 ser således ud (efter jeg har sorteret lidt fra):

Jeg spiller fortsat 4-3-3 da det fungerede supergodt i Hearts!

Sweeper Målmand: Fraser Forster indtager en solid post som bagerste skanse, og han er en spiller jeg har stor tiltro til. Som back-up er en fornuftig Sam Johnstone, men han skal helst skiftes ud.
komplet højre wingback: Indtages fortsat af Nathaniel Clyne (hvorfor der ikke er nogen der har købt ham er mig et under. Carl Jenkinson bliver en godt backup herfor.
komplet Venstre wingback: Tager Ryan Bertrand sig af. Efter min mening en meget undervurderet spiller. Som backup er Ivan Strinic som skal skiftes ud.
Center forsvar x2: Her er Efe Ambrose og Andrea Ranocchia sikre. Serdar Tasci og Jose Fonte er backups indtil videre...
Dybdeliggende playmaker + 2 fremskudte playmakere: Victor Wanyama er fortsat i klubben, og derfor indtager han en af pladserne. Han er for vild efter min smag! Derudover er det største engelske talent på midtbanen fortsat i Southampton, og selvfølgelig skal James Ward-Prowse også være fast mand. Den sidste plads går til Lucas Piazon. Backups er Charles Kabore, Tino Susic og Josh Brownhill.
Dybdeliggende angriber x3: Her kommer sjovt nok to af mine yndlingsspillere i FM15 - Wilfried Zaha og Will Keane (købt fra Hearts inden jeg overtog Southampton). Deroudover er Max Kruse også selvskrevet, som nuværende topscorer for holdet. Backups er Sam Gallagher, Fernando Aristeguieta og Marco Djuricin.

Spillere der er vejet og fundet for lette:

Kevin Mirallas - for gammel, for ugidelig og jeg kan ikke lide hans mentalitet. Væk med ham.
Dusan Tadic - for gammel, og der er ikke plads til ham mere.
Atiba Hutchinson - 36 år og langt over sidste salgsdato - har solgt ham for 1,6 mio.kr. til årsskiftet.
Andres Guardado - Har desværre ikke udviklet sig som han gerne skulle, og er desuden ALT for løntung.
Steven Davis - 33 år - en alder der er for høj til mine hold.

Klubbens balance -78.400.746 kr.
Lønbudget - 55.056.237 kr. -> brugt 54.982.563 kr.
Transferbudget - 26.556.675 kr.

Jeg skal ud og kigge efter spillere på fri transfer og lejekontrakter for at forstærke truppen, men det burde være muligt.

Første kamp var som nævnt ude mod Chelsea, hvilket blev et knebent nederlag på 2-1, og anden kamp blev til et point hjemme mod Stoke, som ligger på tredjepladsen efter 12 kampe - 2-2. Jeg er fortrøstningsfuld og vi har ikke langt over stregen. Største problem er mange skader.

Det er da en udmærket trup at overtage  Smiley

Heldigvis er pengene store i PL, så det burde ikke være umuligt at få vendt økonomien.

Så gik anden sæson i Hearts og det blev en af de store med sejr i både ligaen, liga cup og EUROPA LEAGUE... Jeg mangler derfor nu kun et mesterskab. Der er blevet investeret stort, hvor bl. a. Kuzmanovic, Bellerin  er hentet ind. Det har gjort at jeg er favorit foran Celtic.

Jeg har på 2.5 år i Hearts vundet. 2x Premiership, 1x Championship, 1x Pokalturnering, 2x Ligacup, 1x Europa League, 9x Månedens manager, 2x spillernes ''årets manager'', '1x journalisternes ''årets manager''. + Jeg er blevet LEGENDE i klubben. (John Craig)

I Premier League er United 2 år i træk endte under top 10, mens Everton sejler omkring stregen. City har hevet mesterskabet 3x i træk, mens Chelski tog det sidste.


Imponerende resultater Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #169: 24 Maj 2015, 11:40 »

Endnu en sæson er blevet spillet færdig i Sunderland Smiley og hvilken en af slagsen Smiley

Cupturneringer

Begge hjemlige cupturneringer er blevet vundet  Thumbs Up Efter at have været i finale og semifinale sidste år var det dejligt at kunne hive 2 trofæer der tæller  Smiley

Ligaen

Sunderland har sikret sig det første mesterskab siden 1936. Så endnu et trofæ der tæller er blevet sikret. Min angrebs due i form af Gallagher og Mitrovic var bestemt mændende bag denne mindre overraskelse (var seeded 4'er). Det holdt hårdt, da jeg var foran med 6 point med 5 spillerunder og der gik gummiben i truppen. Det betød at vi bla. smed en 2-0 føring væk på hjemmebane og fik en regulær røvful af Norwich på 4-0. Mesterskabet kom i hus i sidstespillerunde ude mod Huddersfield.
Chelsea og City, som kom på de efterfølgende pladser, giver forsat problemer  Sur

Champions League

Vi var direkte kvalificeret til gruppespillet, hvor vi desværre igen var i nederste seedningslag. Wolfsburg, Paris og Shakthar kom op af hatten da der skulle trækkes lod. Ingen af disse klubber kunne stå i vejen for os. De bedste resultater kom på hjemmebane mod Paris 3-0 og hjemme mod Shakthar 5-0.

1. playoff kamp ventede Fenerbache. De blev sikkert sendt ud med samlet 4-1. Næste modstander blev Paris. De blev mildest talt savet over på hjemmebane med hele 6-0!!. Returkampen tabte vi 2-1, så vi gik videre med 7-3 samlet  Thumbs Up

I semifinalen ventede City. Det var desværre midt i gummiben perioden så første kamp endte 3-0 til dem. Hjemmekampen blev 1-1, så det blev derfor et exit i semifinalen.

På transfersiden er følgende sket:

Peruzzi røg som ventet i vintertransfervindu et for 50 mio. Han havde kontraktudløb til sommer og ville ikke forlænge.
Aurier blev hentet ind som erstatning for 60 mio. Han har indtilvidere spillet fremragende!

I slutningen af sæsonen ville Adama Traore have en lønforhøjelse på hele 500.000 om ugen som reserve spiller. Det var jeg ikke villg til at give, så han blev utilfreds. Liverpool stod og viftede med 124 mio., hvilket jeg takkede pænt "ja tak" til.
Som erstatning er der blevet hentet en regen på 18 år fra Paris for 75 mio. Klubbens fans mente det var et røverkøb.

Adryan ville gerne prøve noget nyt. Zenit var mere ind glade for at betale 125 mio. for ham, så han er også blevet skippet afsted. Jeg har forfremmet en fra egne rækker som erstatning.

Der er et par spillerne der er begyndt at mene de har vundet alt med klubben. Jeg håber det vender i løbet af sæsonen, så der ikke kommer for stor udskiftning.

Klubbens status er som følger:

Balancen siger 846 mio. og er pt. den 6 rigeste i verden. 4 af top 6 er engelske klubber.
Faciliteterne er i top
Ligger nr. 29 på den europæiske rangliste
Klubben er fortsat den 4. største i england. Vi har dog opnået at få samme antal stjerner som de 3 der ligger over os  Thumbs Up



« Seneste Redigering: 24 Maj 2015, 11:57 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #170: 24 Maj 2015, 18:04 »

Så er jeg videre fra Hearts... 3.5 sæson bød på 3x Premiership, 1x Championship, 2x Pokalturnering, 2x Ligacup, 1x Europa League, 14x Månedens Manager, 3x Spillernes Årets Manager, 1x Journalisternes Manager..
Jeg forlader klubben efter netop at have fået godkendt et nyt stadion. Klubbens balance siger 296 millioner..

Jeg sagde op 1. juni '18 og er pr 13. december '18 hyret i Merseyside's stolte toer Everton som efter 15 kampe ligger nummer 18 med 4 sejr og 11 nederlag... Klubben rummer stadig Lukaku og Barkley.. Balancen siger 190 millioner, mens sæsonens underskud er på 150 millioner... KLUBBEN BLØDER PENGE HURTIGT

Bubbles: Cool nok med Sunderland..I mit save ligger de pt. nummer 4 i Sky Bet League 1
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #171: 24 Maj 2015, 20:06 »

Jeg sagde op 1. juni '18 og er pr 13. december '18 hyret i Merseyside's stolte toer Everton som efter 15 kampe ligger nummer 18 med 4 sejr og 11 nederlag... Klubben rummer stadig Lukaku og Barkley.. Balancen siger 190 millioner, mens sæsonens underskud er på 150 millioner... KLUBBEN BLØDER PENGE HURTIGT

Bubbles: Cool nok med Sunderland..I mit save ligger de pt. nummer 4 i Sky Bet League 1[/size]

Tillykke med jobbet!  Thumbs Up

Sunderland havde også været nede og runde championship i mit spil. Jeg tror umiddelbart at en rigmand har været forbi klubben inden min ankomst. Da jeg overtog dem havde de 200 mio på balancen og en rigtig solid pl trup...
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #172: 24 Maj 2015, 20:48 »

Tillykke med jobbet!  Thumbs Up

Sunderland havde også været nede og runde championship i mit spil. Jeg tror umiddelbart at en rigmand har været forbi klubben inden min ankomst. Da jeg overtog dem havde de 200 mio på balancen og en rigtig solid pl trup...

Jeg er i kæmpe problemer... Klubben bløder omkring 60 millioner om måneden og truppen er fyldt med gamle spillere som tjener over 1mil om ugen
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #173: 25 Maj 2015, 11:09 »

Jeg er i kæmpe problemer... Klubben bløder omkring 60 millioner om måneden og truppen er fyldt med gamle spillere som tjener over 1mil om ugen

Av det lyder ikke godt...

Har de gamle spillere lange kontrakter eller ser det bedre ud når sæsonen er færdig ?
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #174: 25 Maj 2015, 17:14 »

Har lige fået besked om at Baines og Jagielka går på pension.. Så det er over 2M om ugen der er væk... Baines har jeg dog i januar solgt til Shity for 20 millioner... God handel, når nu han kun har 6 måneder tilbage af karrieren
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #175: 25 Maj 2015, 17:55 »

Ellers er der vel et godt ungdomsarbejde du kan bygge din klub op omkring?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #176: 25 Maj 2015, 19:27 »

Altså klubbens setup er jo fantastisk, og klart noget som jeg vil bruge.. Jonjoe Kenny og Ryan Ledson er store talenter, mens klubben har købt Riedewald og Chalobah som nok også skal blive gode... Lukaku og Barkley er jo samtidig V A N V I T T I G E ! Lukaku har scoret 25 mål i 28 PL kampe i denne sæson og fører topscorerlisten med 5 ned til Costa

Edit: Der kommer en update efter denne sæson
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #177: 26 Maj 2015, 09:26 »

Jeg er i kæmpe problemer... Klubben bløder omkring 60 millioner om måneden og truppen er fyldt med gamle spillere som tjener over 1mil om ugen

Men du er ikke den eneste i økonomiske problemer! Jeg taber omkring 50 mil om måneden, og i opssumering af økonomisk fairplay, forventes det jeg skaber et underskud på 1.98 mia Skuffet Klubbens balance er på -23 mio nu, men vil ende på - 720 når sæsonen er slut.

Klubben har en nettogæld på 2,53 mia som netop er vokset med et banklån på lidt over 500 mio. Tottenhams økonomi er i ruiner.

Jeg har en del ældre spillere og mange af dem får kassen i løn. Så der skal helt sikkert ryddes gevaldigt op i truppen her til sommer. Jeg kommer til at leve på min ungdomsafdeling og det jeg kan skrabe op af frie transfers i fremtiden, hvis jeg overhovedet kan komme til at handle, fordi jeg ikke kan overholde Financial Fair Play. Det her kommer til at gøre ondt!

I får en opsummering af sæsonen, når jeg har spillet færdig, hvilket ikke varer længe Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #178: 26 Maj 2015, 09:35 »

Men du er ikke den eneste i økonomiske problemer! Jeg taber omkring 50 mil om måneden, og i opssumering af økonomisk fairplay, forventes det jeg skaber et underskud på 1.98 mia Skuffet Klubbens balance er på -23 mio nu, men vil ende på - 720 når sæsonen er slut.

Klubben har en nettogæld på 2,53 mia som netop er vokset med et banklån på lidt over 500 mio. Tottenhams økonomi er i ruiner.

Jeg har en del ældre spillere og mange af dem får kassen i løn. Så der skal helt sikkert ryddes gevaldigt op i truppen her til sommer. Jeg kommer til at leve på min ungdomsafdeling og det jeg kan skrabe op af frie transfers i fremtiden, hvis jeg overhovedet kan komme til at handle, fordi jeg ikke kan overholde Financial Fair Play. Det her kommer til at gøre ondt!

I får en opsummering af sæsonen, når jeg har spillet færdig, hvilket ikke varer længe Smiley

Økonomiske problemer lader til at være essensen af vores klubbers fald inden overtagelsen. Jeg er på balance -150 mio. kr. og har ikke udsigt til at denne forbedres foreløbigt. Derudover er der stort set ingen spillere i min klub udover førsteholdet, så salgspotentialet er udelukkende de bærende kræfter, hvilket sætter vores konkurrencemæssige position i fare. Der er behov for et stort salg eller to!

På den positive side, overholder vi dog lønbudgettet, efter oprydning i truppen, samt enkelte salg (Steven Davies til Wigan for 1,5 mio. kr. blandt andet), men det bliver nok desværre nødvendigt at sælge en spiller som Wanyama, da der er stor interesse på trods af en høj salgspris.

Derudover er vi på den sportslige side kommet godt igang, og ligger på nuværende tidspunkt (30 kampe) nummer 11 - seedet 9'er, så det er da altid noget. Will Keane bomber videre, og Sam Gallagher viser tegn på storhed! Derudover har jeg tilført truppen et, efter min mening, kæmpe talent - Kingsley Coman, hvis kontrakt udløber til sommer, og jeg købte ham fri med det samme for sølle 9 mio. kr. (taget fra lønbudgettet), samt byttet mig til Patrick Banggaard for Kevin Mirallas (kan ikke bruge hans stjernenykker til noget, og han er 31 og på vej ned). Dette betød styrkelse af midterforsvaret, som er det svageste punkt indtil videre.

Har lige fået besked om at Baines og Jagielka går på pension.. Så det er over 2M om ugen der er væk... Baines har jeg dog i januar solgt til Shity for 20 millioner... God handel, når nu han kun har 6 måneder tilbage af karrieren
Og hvilket salg! Godt gået når han er på vej på pension! Peace

Det er godt at høre det går dig godt og hold da op en fart du har på! Smiley Everton er helt sikkert en klub der slet ikke hører til i bunden af Premier League!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #179: 26 Maj 2015, 17:50 »

Så er det tid til en opdatering fra den næstbedste skotske liga!
Mickey Robinson har taget teten allerede fra første hele sæson i Alloa, hvor vi, trods salget af holdets hele store angrebsstjerne, formåede at opnå en meget flot andenplads i ligaen efter Hearts.

I Play off stod første kamp på Dumbarton for at opnå spillet op oprykning. Her rammer jeg et 1-0 nederlag på Dumbartons hjemmebane, hvilket givet mig et svært udgangspunkt inden returkampen.
På hjemmebane rammer Dumbarton mig på en hurtig omstilling og kommer foran 1-0 allerede efter 10 minutter. Dette gjorde ondt i mit ellers stærke managerhjerte. 0-1 holder helt til pausen, hvor nervøsiteten for alvor rammer!

På trods af det, viser holdet en mental styrke til et stort 5-tal i anden halvleg, hvor målene hagler ind bag Dumbartons keeper. Hele 4-1 ender kampen, hvilket giver slutsil mod Ross Country om op/nedrykning.

Her står den første kamp for noget af en overraskelse. Vi er kæmpe undertippet og på udebane, men det vildeste sker i de første 10 minutter, hvor jeg får tildelt intet mindre end 2 straffespark og scorer på det vildeste langskud fra venstreflanken. For ikke at gøre ondt værre for Ross Country får jeg det 3. straffespark i anden halvleg, hvilket giver det bedst tænkelige udgangspunkt på 4-1 inden returopgøret på hjemmebane.

I returopgøret blev det en kendsgerning efter en kedelig 1-1; Alloa er oprykkere til Scottish Premiership! Jeg er en stolt manager.

Har ikke gjort op med mig selv, om jeg fortsætter i Alloa eller om jeg finder en anden klub. Står jeg uden muligheder i opstartsfasen, bliver jeg i Alloa, men kommer der et bedre bud, vil jeg overveje et klubskifte.

PS. Følger bestemt med i jeres alles opslag, men da jeg kun er i fase 2/3, kan jeg ikke helt tale med endnu. Forsøger at få gamet lidt på fridage og nattevagter Opstemt

whapz
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010