home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  1 Bruger, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The real SAF challenge - FM 15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: The real SAF challenge - FM 15  (Læst 83990 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #105: 05 Maj 2015, 12:53 »

Til at starte med, kiggede jeg på det engelske markede i forhold til regens. Men jeg måtte hurtigt erkende det så ringe ud, i forhold til det guld jeg har kunne fundet i sydamerika(især Brazil). Har kun en spiller tilbage fra spillets start og det er Easah Suliman, men han er også kun pga. Reglen om egen avl. de kommende sæsoner, bliver der 3 nye egen avl, hvis alt går vel.
Og så er Aston Villa overraskende rige, får kæmpe budgetter og arbejde med.

Hvor langt fremme i spillet er du lige, siden du har et helt hold der næsten kun består af regens..?! Eller du har måske bare ryddet godt og grundigt op, og har investeret i en del unge spillere..? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #106: 07 Maj 2015, 09:35 »

Datoen siger d. 1 januar 2020 og jeg tænkte i skulle have en opdatering fra Dundee United.

Det lykkedes mig at overtale alle mine førsteholdspillere, at blive i klubben en sæson mere. Truppen er derfor intakt og der er ikke foretaget nogle indkøb.
Jeg har solgt lidt talenter der var klar aldersmæssigt til førsteholdet men talentet var der ikke helt.


I ligaen kører det derudaf. Efter ca. 20 kampe har vi kun tabt point i 3. Det betyder at vi klart topper PL! Goodwillie (topscoren fra  tidl. sæsoner) har desværre været skadet det meste af tiden. Til gengæld har den regen der blevet hentet virkelig slået til. I 22 kampe har han scoret lige så mange mål  Smiley Desværre er flere storklubber efter ham nu.

Vi er videre i begge cup turneringer, hvor Celtic venter i semifinalen i Liga cuppen.

I CL var klubben blevet direkte kvalificeret efter triumfen i EL sidste sæson  Smiley
Vi var desværre fortsat i nederste seedningslag, så havde ikke de store forhåbninger. Vi trak Real Madrid, Leverkusen og AS Monaco. Det lignede unægteligt et tidligt exit fra europa i denne omgang.

Det var forventet at Real ville spadsere igennem puljen men det viste sig at være Leverkusen der var mest suveræne.
Holdet fik skabt en mindre sensation ved at spille 1-1 hjemme mod Real returkampen blev vi dog ydmyget med 4-1.
Leverkusen slog os 2-3 på vores hjemmebane og returkampen 3-1. Begge kampe var vi bagud på 3-0 ved pausen.
Monaco var til at tale med. Vi spiller 3-3 på udebane og forhåbninger om videre deltagelse i EL var store. Hjemmekampe kører vi dem over med 4-1 og vi kan derfor snuppe 3. pladsen i gruppen Thumbs Up

Da der skulle trækkes lod til EL kampene havde vi åbenbart opbrugt vores lodtræknings held! Roma bliver holdet vi skal op imod for at se om vi kan gentage successen fra sidste sæson.

Vender tilbage når jeg forhåbentlig er klar til at bevæge mig videre til fase 4!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #107: 10 Maj 2015, 15:57 »

2. halvdel af sæsonen er nu færdigspillet  Smiley

Mesterskabet blev sikret med 4 spillerunder igen så jeg er nu klar til fase 4  Grin

Datoen er nu 13. oktober 2020 og jeg har fået tilbudt job i Sunderland der ligger nr. 19 i PL  Thumbs Up

Jeg skal lige love for det er nogle kæmpe budgetter, i forhold til Skotland, jeg er blevet stillet til rådighed. 15 mio til lønninger om ugen og 100 mio til transfers.

Let the hunt begin!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #108: 11 Maj 2015, 14:29 »

2. halvdel af sæsonen er nu færdigspillet  Smiley

Mesterskabet blev sikret med 4 spillerunder igen så jeg er nu klar til fase 4  Grin

Datoen er nu 13. oktober 2020 og jeg har fået tilbudt job i Sunderland der ligger nr. 19 i PL  Thumbs Up

Jeg skal lige love for det er nogle kæmpe budgetter, i forhold til Skotland, jeg er blevet stillet til rådighed. 15 mio til lønninger om ugen og 100 mio til transfers.

Let the hunt begin!

Ser godt ud med resultaterne! Sunderland er spændende om end jeg tror det er en af de sværere udfordringer! Smiley

Jeg selv er ikke gået i stå, men det har været lidt småt med tiden, så jeg er fortsat i 2. sæson med Hearts, hvor jeg dog ligger klart etter med slutspillet tilbage, så satser på den er hjemme. Røg ud i EL til AC Milan på en forfærdelig udebanekamp, men jeg håber på bedre resultater fremover!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #109: 11 Maj 2015, 14:45 »

Ser godt ud med resultaterne! Sunderland er spændende om end jeg tror det er en af de sværere udfordringer! Smiley

Jeg selv er ikke gået i stå, men det har været lidt småt med tiden, så jeg er fortsat i 2. sæson med Hearts, hvor jeg dog ligger klart etter med slutspillet tilbage, så satser på den er hjemme. Røg ud i EL til AC Milan på en forfærdelig udebanekamp, men jeg håber på bedre resultater fremover!

Godt at høre du ikke er gået i stå  Thumbs Up

Jeg har spillet den sidste sæson kun i tekst til kampene sat assistenten til det meste. Dette gjorde jeg da motivationen i det skotske var røget en smule, så for ikke at gå død i det blev det løsningen.

Edit - Sunderland har hentet rimelig fornuftig ind, så har overtaget en solid PL trup. Jeg kan smide den op i aften hvis det har interesse ?
« Seneste Redigering: 11 Maj 2015, 14:51 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #110: 11 Maj 2015, 15:02 »

Godt at høre du ikke er gået i stå  Thumbs Up

Jeg har spillet den sidste sæson kun i tekst til kampene sat assistenten til det meste. Dette gjorde jeg da motivationen i det skotske var røget en smule, så for ikke at gå død i det blev det løsningen.

Edit - Sunderland har hentet rimelig fornuftig ind, så har overtaget en solid PL trup. Jeg kan smide den op i aften hvis det har interesse ?

Okay - kan godt følge dig i motivationen, men tænker ved mig selv at jeg jeg sætter små mål ind imellem og i Hearts er det så blevet at støvsuge de britiske øer for talenter der gerne vil til Hearts (pånær England), så det er min motivation lige nu, ud over at jeg skal have vundet EL.

Det har ALTID interesse, så kom endelig med det! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #111: 11 Maj 2015, 19:07 »

Jeg er endnu ikke færdig med første sæson i premiership, så i skal endelig ikke klage!

Min motivation mangler ikke, men jeg er bare i en periode hvor jeg har så mange ting kørende flere steder at tiden ikke er der Smiley Jeg er i vinter vinduet i første sæson i PS, så jeg skal dælme til at spille lidt!!

OG VI VIL ALTID SE TRUPPER!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #112: 11 Maj 2015, 21:02 »

Truppen ser således ud:

Målmænd:

Costel Pantilimon (tidl. City)
Michael Crowe (tidl. Ipswich)

RB:

Gino Peruzzi (tidl. Boca)
Ben Marshall (tidl. Blackburn), omskolet fra fløj
Korey Smith, (tidl. Bristol City), omskolet fra MC

LB:

Tyrone Mings (tidl. Ipswich)
James Husband (tidl. Middlesbrough)

CD:

John Brooks (tidl. Hertha Berlin)
Dominic Iorfa (tidl. Wolves)
Juan Forlin (tidl. Boca)
Bret Bishop (Regen lån fra City)

DM/MC/AMC:

Johannes Geis (tidl. Mainz)
Liam Bridcutt (Sunderland fra starten)
Victor Wanyama (tidl. Southampton)
Jack Rodwell (Sunderland fra starten)
Brent McNeil (regen fra Chelsea)
Ramon Azeez (tidl. Almeria)
Marcus Rashford (tidl. Man Utd)
Adryan (tidl. Flamengo) - Hentet efter overtagelse

AMR/AML/ST:

Josip Drmic (tidl. Leverkusen)
Wissam Ben Yedder (tidl. Toulouse)
Thierry Ambrose (tidl. City)
Jorge Intima (tidl. City) - Hentet efter overtagelse. Havde ham også i Dundee U.
Frederico Bernardeschi (tidl. Fiorentina) - Hentet efter overtagelse
Jake Collier (regen fra Bromley) - Bliver egen avl
Jim Henderson (regen fra Cork City) - Bliver egen avl

Som det fremgår af ovenstående er der del arbejde med at få truppen klar til bold i europa. Aktuelt er der 2 i hele klubben med potentiale der kommer til at være egen avl.



Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #113: 11 Maj 2015, 23:24 »

Så kom der lige en mindre transfer bombe....

30 årige Balotelli er netop skiftet til Sunderland for 8,5 mio.!

Glæder mig til at se om han kan bombe holdet op til en højere placering  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #114: 12 Maj 2015, 07:56 »

Så kom der lige en mindre transfer bombe....

30 årige Balotelli er netop skiftet til Sunderland for 8,5 mio.!

Glæder mig til at se om han kan bombe holdet op til en højere placering  Thumbs Up

Det virker til at være solide spillere der er i truppen! Smiley Wanyama og Bernadeschi er jeg specielt begejstret for. Balotelli ved jeg ikke lige hvad jeg skal tænke, men det kan vel ikke gå helt galt for 8,5.. Wink

God jagt! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #115: 12 Maj 2015, 10:27 »

Det virker til at være solide spillere der er i truppen! Smiley Wanyama og Bernadeschi er jeg specielt begejstret for. Balotelli ved jeg ikke lige hvad jeg skal tænke, men det kan vel ikke gå helt galt for 8,5.. Wink

God jagt! Smiley

Tak  Smiley

Han ville "kun" have 400.000 om ugen og klubben og fans blev helt vilde over at en stjerne kom til klubben. Han har spillet 3 kampe og scoret 2, så det virker som en fin transfer indtil videre. Hvis han begynder at skabe sig bliver han sendt for porten med det samme!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #116: 12 Maj 2015, 14:05 »

Tak  Smiley

Han ville "kun" have 400.000 om ugen og klubben og fans blev helt vilde over at en stjerne kom til klubben. Han har spillet 3 kampe og scoret 2, så det virker som en fin transfer indtil videre. Hvis han begynder at skabe sig bliver han sendt for porten med det samme!

Jeg har heller ikke mine tvivl om hans kvaliteter - det er udelukkende hans indstilling og personlighed der er problemet for mig! Wink

Men held og lykke med ham ihvertfald! Ser frem til næste fase, selvom der er et stykke endnu, men jeg har heldigvis altid været glad for mindre klubber der vil satse på ungdom, så Hearts er fint endnu!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #117: 13 Maj 2015, 15:42 »

Så har jeg vundet det skotske mesterskab for første gang! Kæft hvor er det lækkert!!!

Turneringen blev vundet med 96 point,~hvor Celtic på andenpladsen sluttede med 90 point. Titlen var dog aldrig i tvivl, da jeg igennem hele sæsonen lå med en 6 - 10 point foran holdet bagefter, hvilket gjorde at jeg havde tid til at eksperimentere med taktikker og opstillinger for at få det til at fungere optimalt.

Rigtig mange af mine spillere har præsteret super godt! Will Keane sluttede som topscorer med 20 mål i klubben, mens lejesvenden Alex Pritchard førte ligaen med 12 assists. Netop Alex Pritchard er hentet ind fordi hans kontrakt udløb, så det er super ! Opstemt Ellers venter et spændt vindue, hvor jeg har fået 12 mil til at handle ind for, så det kræver god købmandsskab. Så sæson 2 here we come!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #118: 13 Maj 2015, 17:02 »

Tog også lige pokalturneringen med en sejr på 2 - 0 over celtics Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #119: 13 Maj 2015, 20:44 »

Så har jeg vundet det skotske mesterskab for første gang! Kæft hvor er det lækkert!!!

Turneringen blev vundet med 96 point,~hvor Celtic på andenpladsen sluttede med 90 point. Titlen var dog aldrig i tvivl, da jeg igennem hele sæsonen lå med en 6 - 10 point foran holdet bagefter, hvilket gjorde at jeg havde tid til at eksperimentere med taktikker og opstillinger for at få det til at fungere optimalt.

Rigtig mange af mine spillere har præsteret super godt! Will Keane sluttede som topscorer med 20 mål i klubben, mens lejesvenden Alex Pritchard førte ligaen med 12 assists. Netop Alex Pritchard er hentet ind fordi hans kontrakt udløb, så det er super ! Opstemt Ellers venter et spændt vindue, hvor jeg har fået 12 mil til at handle ind for, så det kræver god købmandsskab. Så sæson 2 here we come!

Tog også lige pokalturneringen med en sejr på 2 - 0 over celtics Smiley

Godt arbejde! Thumbs Up

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010