home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 378 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Ærgerlig FmFreaks-statistik
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Ærgerlig FmFreaks-statistik  (Læst 11076 gange)
Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Ærgerlig FmFreaks-statistik
« Svar #15: 03 Apr 2015, 12:11 »

Selvfølgelig henvender en side om computerspil sig til et ungt publikum. Ligesom en side om strækning og hækling henvender sig til gamle damer.

Ligeledes: Et samtidsbillede af sidens Google-referencer kunne være fedt. Jeg er næsten 100 % sikker på, at de går hånd i hånd.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ærgerlig FmFreaks-statistik
« Svar #16: 03 Apr 2015, 14:13 »

Pretiumque et Causa Laboris, der ligger FMF højt! Tunge
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Bunkefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Ærgerlig FmFreaks-statistik
« Svar #17: 03 Apr 2015, 20:19 »

Jeg er en af dem der har spillet fm eller cm bliver det jo tilbage fra starten altså 1993. Ganske rigtigt blev megen tid på internettet brugt i forbindelse med patch og andet download. Eller debat.
Idag bruger jeg stadig siderne fremfor Steam som jeg af fuldt hjerte vitterligt hader. Det er ulogisk, usammenhængende, tungt og alt muligt andet ku jeg sige.
Jeg bruger det kun til patches og fordi der jo ikke er andre veje udenom. Taktikker, grafik og debat tager jeg på hjemmesider og ikke facebook eks. For brugersiderne her håber jeg at debatten kan blive her fremfor facebook osv.

Næste punkt for jeg nok en over næsen for, men det kan jeg godt tage:). Det er i det mindste MIN betragning og hvis man tænker den dalende trafik som et problem man vil løse, tænker jeg alle inputs er velkomne.
Dernæst skal det siges at jeg ikke selv bidrager ret meget og jeg vil gerne sige at jeg er sikker på at crewet gør alt hvad de overhovedet kan, så det er ikke en ensrettet "kritik" jeg kommer med, men en almen bruger oplevelse.
Nå, for mig personligt drejer det sig alene om kvaliteten. Jeg syntes desværre at den er ringe. Ikke ret mange produkter. Intet hvor der bliver gået i dybden. Forsøges der med debatter, bliver de lynhurtigt til alt muligt andet enten useriøst eller til mudderkastning.

Tag en side som passion4footballman ager, som jeg er helt vild med. Her er så mange artikler, analyser downloads, som jeg syntes er på et rigtig højt niveau. Jeg har LÆST maaaaange timer derinde og virkelig blevet klogere på nogle ting og idet hele taget er der artikler hvor der nørdes i dybden. Det højner motivationen 1000% gange for mig og gør at jeg i en alder 35 stadig er passioneret fm´er tillader jeg mig at sige.

Desværre syntes jeg ofte disse forums her henvender sig allermest til 16-20 årige uden at skulle være for snæversynet, for jeg ved godt at der selvfølgelig både er ældre der bidrager skidt og unge der bidrager godt. Men jeg tænker i ved hvad jeg mener.

Seneste tråd jeg har fundet med kvalitet som jeg har fundet interessant var bloggen med Atletico Bilbao (husker desværre ikke titel eller bruger i skrivende stund), hvor der virkelig blev gået i dybden med ungdoms rekruttering mm. Samtidigt læste jeg nemlig en artikel på mypassion om emnet og blev så meget klogere på det emne, at det faktisk lige gav et niveau mere på min manager oplevelse - på den gode måde. At så FM2015 generelt ikke kan følge med (imo) er bare ærgerligt.

Westers blog´s kan jeg ofte også godt lide at læse med på, da der nørdes og ikke mindst forklares. Det kan jeg lide. Jeg har ikke samme taktiske tankegang som Wester, men jeg kan lide at han forklarer sine ideer, mål og vejen hertil. Der gåes mere i dybden.
Dermed ikke sagt en blog ikke kan være god, hvis den ikke har det element.

Som med manager spillet i sig selv er jeg på mine ældre dage også blevet det mere kritisk og kvalitetskrævende. Jeg har familie osv, så et spil FM er noget der skal sættes tid af til og noget der skal give mening for mig og ikke bare et tidshul der skal fyldes ud. Derfor syntes jeg også det skal være meningsgivende at læse om FM og ligeledes at spille FM. (Derfor jeg hader den forandring FM går igennem ved patches).

Igen vil jeg påpege at jeg ikke syntes det er en ansvar der ligger hos crewet, men ligeså meget hos os brugere. Dermed er jeg bestemt selv en del af problemmet. Umiddelbart tænker jeg dog ikke at jeg har evnerne til at lave så gode artikler, som jeg selv finder interessante at det alligevel er noget jeg vil/kan bidrage med. Men jeg syntes da der har været debatter herinde der egentlig lige såvel kunne være guides, eller artikler.

Troede ikke det var lovligt at have dobbeltbruger, Wester. :l
Logged

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ærgerlig FmFreaks-statistik
« Svar #18: 03 Apr 2015, 22:20 »

Haha.. Seriøst? Min pointe i en nøddeskal et eller andet sted.
Nope ej wester. Har været bruger her i maaaange år, med samme navn iøvrigt;)
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010