home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 264 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2015
| | | | |-+  Die Störche - Holstein Kiel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvis jeg bliver i Bundesligaen skal jeg så ??  (Afstemning slut: 28 Apr 2015, 22:30)
Bygge mit hold op omkring, spillere fra mit ungdomshold !
- 1 (16,7%)
Købe højtprofilerede spillrere fra hele verdenen !
- 1 (16,7%)
En blanding !
- 2 (33,3%)
en trup med en gnm Alder på under 25 år !
- 0 (0%)
Kun tyske spillere!
- 2 (33,3%)
Antal Stemmer: 6

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Die Störche - Holstein Kiel  (Læst 38773 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #15: 09 Apr 2015, 08:46 »

[left]1. Udvide klubben træning anlæg, samt ungdoms rekruttering

Det er helt utroligt så populær Vendelbo er i Holstein Kiel. Jeg måtte desværre skille mig af med ham da han ville væk og ikke formåede at finde en ny klub til ham, så synes det mindste jeg kunne gøre, var at slette hans kontrakt.

Fortæl gerne om du får afslag på udvidelsen senere hen ang. stadion og trænings faciliteter. Det gjorde jeg nemlig Skuffet
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #16: 09 Apr 2015, 10:19 »

Det er helt utroligt så populær Vendelbo er i Holstein Kiel. Jeg måtte desværre skille mig af med ham da han ville væk og ikke formåede at finde en ny klub til ham, så synes det mindste jeg kunne gøre, var at slette hans kontrakt.

Fortæl gerne om du får afslag på udvidelsen senere hen ang. stadion og trænings faciliteter. Det gjorde jeg nemlig Skuffet

ja det er helt vildt, har faktisk fået ham solgt for 13 mio til Nurnberg, her i sommerpausen :-) og fået accept på at de vil bruge flere penge på ungdoms træning :-)
Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #17: 09 Apr 2015, 13:57 »

ja det er helt vildt, har faktisk fået ham solgt for 13 mio til Nurnberg, her i sommerpausen :-) og fået accept på at de vil bruge flere penge på ungdoms træning :-)


Det var dælme noget af en sjat penge for Schäfler Smiley

Hvor langtid siden er det de acceptere det?
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #18: 09 Apr 2015, 15:10 »



Det var dælme noget af en sjat penge for Schäfler Smiley

Hvor langtid siden er det de acceptere det?

Schäfler fik jeg kun 1 mio for :-) det er vendelbo jeg fik 13 mio :-D
Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #19: 09 Apr 2015, 15:54 »

Schäfler fik jeg kun 1 mio for :-) det er vendelbo jeg fik 13 mio :-D
Wow nice  crazy

Her er mine faciliteter, hvad står dine på?
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #20: 09 Apr 2015, 16:15 »

Wow nice  crazy

Her er mine faciliteter, hvad står dine på?


ligner meget mine lige nu, da mit træning anlæg ikke er færdig bygget endnu, har dog fået mit ungdomstræning op på middlemådig :-)
Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #21: 09 Apr 2015, 17:39 »

Haha så var det vidst på højeste tid jeg fik rettet op på min, eftersom jeg er 3-4år foran dig  funny crazy
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #22: 09 Apr 2015, 22:00 »

Haha så var det vidst på højeste tid jeg fik rettet op på min, eftersom jeg er 3-4år foran dig  funny crazy

ja det ku da være en god ide  Smiley, men hvor gode er de ungdoms spiller du får op ??
Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #23: 10 Apr 2015, 00:22 »

ja det ku da være en god ide  Smiley, men hvor gode er de ungdoms spiller du får op ??
Det er de 3 jeg primær bruger, især Köpke!  Opstemt
Som du kan se så er billederne fra 2019, og er i 2021 nu.




Det sjove ved Köpke er at jeg bilder mig selv ind at han er i familie med Andreas Köpke, som har sin opdragelse fra Holstein Kiel. Det er der nok ingen der ved, kom som et stort overraskelse for mig at han faktisk kommer fra Kiel
« Seneste Redigering: 10 Apr 2015, 00:25 af L.Wee » Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #24: 10 Apr 2015, 00:28 »

Det er de 3 jeg primær bruger, især Köpke!  Opstemt
Det sjove ved Köpke er at jeg bilder mig selv ind at han er i familie med Andreas Köpke, som har sin opdragelse fra Holstein Kiel. Det er der nok ingen der ved, kom som et stort overraskelse for mig at han faktisk kommer fra Kiel

Nice de er da ikke så dårlige  Smiley , det med Köpke kan du ikke se det under information ved ham, der burde stå Andreas Köpke (far) ved ham under favorit personale  Grin
Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #25: 10 Apr 2015, 11:23 »

Nice de er da ikke så dårlige  Smiley , det med Köpke kan du ikke se det under information ved ham, der burde stå Andreas Köpke (far) ved ham under favorit personale  Grin

Det står der nemlig desværre ikke noget om Skuffet

Men sjovt som navnene går igen i klubben.
Schwenke har jeg 3 stykker af. Jakusch har jeg også en af.
Logged

szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #26: 10 Apr 2015, 18:27 »



November 2016


14 kampe spillet, det har ikke været den bedste start, men en 9 plads er ikke så dårligt igen. Der har været en stor udskiftning i truppen, og derfor synes jeg det faktisk går meget godt, spillet ser bedre ud i de sidste par kampe i forhold til de første par stykker.
Har her i starten fået nogle dummer kort og har her været inde i OI`S (modstander instrukser) og sætte mine spillere til at takle normalt, det har hjulpet meget og har ikke fået kort i de sidste 3 kampe.
Endelig fik jeg hul på pokalturneringen hvor jeg er videre til 3 runde efter en sejr over Hannover.



Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #27: 11 Apr 2015, 12:20 »



Dato 2/7- 2014

Pressekonference


Journalist: Hej Peder og tillykke med jobbet, hvordan er det at stå i spidsen for en professionel klub?

Mig: meget speciel på den gode måde, jeg har altid været vand til at klare mange ting selv og her køre de bare automatisk, det er dejligt.

Journalist: blev du overasket da det kontaktede dig?

Mig: Meget jeg var på mit arbejde da Ralf ringede og spurgte om jeg kunne komme til Kiel, i første omgang troede jeg det var en der lavede sjov men Ralf lød meget seriøs. Heldigvis kunne jeg godt få fri fra mit gamle arbejde.

Journalist: Hvad fik dig til at sige ja til dette job ? du har jo ikke nogen form for erfaring som senior træner? Og da slet ikke på dette niveau?

Mig: Siden jeg var 18 år, og kom galt af sted med en knæskade har jeg haft interesse for at blive fodbold træner og har også taget B2 kurset som træner, min erfaring har jeg kun fra ungdomsfodbold og her skal jeg trække på min stab og lære af deres erfaringer og selvfølgelig få mine egne. Det som fik mig til at tage jobbet var Ralf, han var meget opsat på at det var mig der skulle fører Kiel frem de næste år og han gav mig næsten ikke mulighed for at sige nej, jeg er meget imponeret over hvordan klubben fungere og glæder mig helt vildt til at tage støvlerne og arbejdstøjet på så vi kan være klar til sæsonstart, vi har et godt hold som skal formes til en komplet enhed.

Journalist: Har du din egen måde at spille fodbold på ? eller vil du bygge videre på det din forgænger har arbejdet med?

Mig: Det stykke arbejde som Karsten har gjort, vil være en base som kan bygges videre på, det ville være uklogt ikke at bruge det som spillerne allerede ved og har arbejdet med, mit arbejde er nu, at viderefører dette sammen med mine egne ideer.



Dato 1/12 - 2016


Journalist: Peder der går rygter om at du er interreseret i Felipe Santana, kan du sige noget til det ??

Mig: på nuværende tidspunkt kan jeg kun sige at vi er på udkig efter en ny midterforsvar, da Manual Hartmann, ikke ville forlænge sin kontrakt med os.

Journalist: Men Santana ville da være en god spiller for dit mandskab, han har rutine og har spillet i nogle af de størrer klubber her i Tyskland

Mig: Jeg ville lyve hvis jeg ville afvise en spillere med Santana, men lige nu er der flere gode spillere som er inde i billedet.



Dato 1/3 - 2017

Journalist: Du har i dag valgt at sælge den unge Sebastian Maier, hvorfor det ??

Mig: Sebastian ville gerne videre i sin karriere, hans kontrakt udløber næste sæson og han ville ikke forlænge den, dette lagde han ikke skjul på, så da vi modtog buddet fra Düsseldorf på 30 mio med klausuler kunne vi ikke sige nej.

Journalist: Ja mange siger at i har fået mere for ham end han er værd??

Mig: Nej Sebastian er en nøglespiller for os, og havde hans kontrakt været 1 år længere havde vi også forhandlet os til mere. Jeg ville meget gerne have beholdt Sebastian da han ville have været en nøglefigur for vores chancer i de kommende år, for at opnå vores målsætninger.


« Seneste Redigering: 14 Apr 2015, 13:01 af szukizek » Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #28: 12 Apr 2015, 14:05 »



25 Kampe Update


25 kampe spillet, hvor eventyret i pokal turneringen fik en ende, tabte til Mainz på straffespark, kampen var meget lige men i sidste ende brændte jeg på første spark hvor de omsatte alle deres.
Det positive ved pokal exitet, er at nu er jeg begyndt at vinde mine kampe i ligaen, 8 kampe 1 nederlag og 1 udafgjort og en dertilhørende 6 plads.
har fået hentet 2 nye ansigter til klubben, Filipe Santana var meget ivrig og var til at snakke ang kontrakt, han kom til klubben i januar og blev hurtigt en vigtig mand i mit forsvar.
har også hentet Patrick Olsen.

Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Störche - Holstein Kiel
« Svar #29: 14 Apr 2015, 13:05 »




3 Sæson opsumering


3 sæson er nu overstået og kan sige at alle mål er opnået, det endte med en 7 plads.
fik klubben til at øge budgette til ungdomstræning, som det første skridt i en stor og længerevarende satsning på egenavl.
Åretsspiller blev i år den nyindkøbte Vladen Yurchenko som med sine 29 kampe havde en gen bed på 7.15.
På bestyrelsesgangen har der også været en udskiftning, den tidlige formand Roland Reime er blevet erstatte med Steffen Preuss.



« Seneste Redigering: 14 Apr 2015, 13:13 af szukizek » Logged


Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010