home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2015
| | | | |-+  ~{35}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ville updates der var lidt mindre indholdsrige, men dækkede en hel sæson, falde i god jord?
Ja, sagtens
- 5 (50%)
Nej, det er tyndt nok allerede
- 5 (50%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: ~{35}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!  (Læst 29809 gange)
Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: ~{18}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #30: 17 Apr 2015, 21:52 »

Imponerende resultater! Fedt at du har sat dig benhårdt som det bedste hold, foran bla. Basel!

Bloggen er meget overskuelig og de korte beskrivelser, gør det nemt at læse og for mit vedkommende med til at jeg følger med! 
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{18}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #31: 18 Apr 2015, 01:33 »




Inden vinduet gik igang stod det allerede klart at nogle spillere ville væk, og jeg står naturligvis ikke i vejen for, navnligt udenlanske spillere som vil prøve mere.

Salg:
Brian Ferreira, FC Red Bull Salzburg, 28 millioner. Brian var fra dag et, en træls figur, ved første ligakamp var han med en dårlig fitness ikke udtaget, og brokkede sig i medierne over manglende spilletid, dette gjorde at han har fået utroligt mange kampe for U21 holdet, og i sidste ende bliver han solgt fordi han ikke havde tålmodigheden til at slå igennem.

Sam Gallagher, Aarau, 1,5 millioner. Sam var ikke tilfreds med sin situation som bænkevarmer, selvom det var de betingelser han skrev under på i sommers, så han må videre i systemet.

Tarek Trabelsi, 160 millioner, Manchester City. Når man spiller til 7,45 i ligaen og 7,35 i Europa, så tiltrækker man sig lidt interesse, og Tarek har desværre siden jeg købt ham, ofte været linket til de rige klubber PSG og Manchester City. Vemodigt måtte jeg se til fra sidelinjen da hans frikøbsklausul blev indløst, men indkøbt for 8,5 millioner, er det stadig en uhyre god fortjeneste på Tarek, som vi ønsker god vind, selvom jeg nok mest af alt håber på han ikke slår igennem i England, og ender på transferlisten igen om et par år.

Dan Crowley, fri transfer. Crowley fik et halvt år til at prøve at indløse sit talent, det syntes jeg desværre ikke han har formået, og derfor vælger jeg nu at opsige samarbejdet.

Juan Carlos, 35 million, Espanyol. Carlos ville gerne spille i en større liga, men det var ikke just ballade han skabte omkring dette, så jeg valgte derfor at opfylde hans ønske da Espanyol bød, selvom det nok var lidt mindre end jeg havde håbet på at få for en eeper der ved sin afgang havde 10 rent bur i ligan og 7 i Europa League. Carlos har hjulpet os meget, og jeg er glad for at have haft ham.

Nicky Mamsen, 0 kroner, FC Vestsjælland. Mamsen har fået længere til første holdet, og hans udvikling har været gået i stå grundet manglende spilletid, derfor er den bedste løsning at lade ham vende hjem til Danmark. Aftalen indeholder dog en klausul om 25% næste salg, skulle han udvikle sig nok til at blive et salgsobjekt engang.

Køb:
Først og fremmest, er jeg nået et punkt hvor jeg føler det er nødvendigt at få nogle flere spillere med, hvis ikke Liechtensteinsk, så hvert fald Schweizisk/Østrigsk pas. Min kærlighed for danskere fortsætter selvfølgelig, men der er nye krav til nye spillere.

Første handel med mine nye krav, bliver den Portugisisk-Schweiziske, tidligere Manchester United målmand, Joel Pereira. Hentet i Vit. Guimarães, for 28 millioner. En solid målmand, som har fantastisk styrke i luften, og reflekser.

Det endte med at blive mit eneste indkøb i vinduet, selvom det ikke var meningen. Problemet var at de spillere jeg var ude efter, alle valgte større klubber i Holland, Frankrig, Belgien og England. Og dem jeg valgte fra, ville enten koste for meget og sætte mit budget over styr, eller rapporterne hentydede at det var spillere med dårlig skadeshistorik, og jeg har ikke lyst til at have 10 spillere ude med skader, som bare suger løn.


Liechtenstein funfact #19:
Schloss Vaduz Hjemsted for prinsen af Liechtenstein. Har svært ved at forestille mig en bedre udsigt fra soveværelsesvinduet .
« Seneste Redigering: 18 Apr 2015, 16:07 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{19}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #32: 18 Apr 2015, 16:11 »




Pokalen:
Schaan blev gennembanket med 12-0 da de besøgte os i semifinalen. Derefter blev Eschen/Mauren slået med 4-0 i finalen og vi var endnu engang sikrede en plads i Europa League kvalifikationen.

Europa League:
Med en overraskende 2-0 sejr hjemme over Inter, tog vi til Italien, fulde af selvtillid, og vandt overraskende en 2-3 sejr i Italien, og var derfor videre til 2. knockout runde efter samlet 5-2.

Tottenham ventede forude, og med en fantastisk 0-0 kamp I liechtenstein, tog vi til England, spændte som små børn, til den vigtigste fodboldkamp nogensinde, for et Liechtensteinsk mandskab. Det holdt hårdt, men 33 minutter inde scorede Ramkilde til 0-1, og vi så ud til at gå videre, selvom målmand Pereira var under pres, holdt han fantastisk imod, og reddede gang på gang. efter 89 minutter udlignede Harry Kane dog, og vi måtte se frem til 5 meget hårde tillægsminutter. Det blev desværre for hårdt, for med knap 7 sekunder igen af ordinær spilletid, scorede Michael Bradley  til 2-1, og vores drøm var ødelagt.

Ligaen:
2 uafgjorte kampe blev det til i de første 12 kampe af foråret, hvilket gjorde at vi i 30. spillerunde, kunne fejre mesterskabet ude, efter 1-1 mod Thun. Ikke overraskende, for på dette tidspunkt havde Marco Ramkilde hamret 35 ligascoringer ind alene, og spillet til 7,96 blot i ligaen. Framragende spil fra Marco, men i det hele taget fra hele holdet.
I sidste ende, ligger vi nr. 1 med 91 point, og et 21 points forspring til Basel, der kommer i Champions League. Ramkilde ender på 41 mål scoret med 7,9 i snit. Fantastisk sæson, og nu til det evige helvede, transfervinduet. Kan vi holde stammen igen? Det må tiden vise.


Liechtenstein Funfact #20:
Der er på Rheinpark Stadion i Vaduz, plads til lidt over 7500 tilskuere, hvoraf der er siddepladser til 5800. Det er mere en halv gang flere tilskuere end der er indbyggere i byen.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ~{20}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #33: 19 Apr 2015, 12:34 »

Rigtig flotte resultater både i europa og den dominans du er begyndt at vise i ligaen. Smiley
Lyder fedt med en lidt strammere indkøbspolitik. Kører selv lidt efter at holde mig til de tysktalende spillere i mit Vaduz-spil. Har dog været så heldige at mit ungdomssetup har spyttet to virkeligt gode gutter ud, på 3 intakes, hvor den ene har verdensklasse potentiale.  Opstemt
Logged

- 96 -

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{20}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #34: 19 Apr 2015, 16:23 »

Rigtig flotte resultater både i europa og den dominans du er begyndt at vise i ligaen. Smiley
Lyder fedt med en lidt strammere indkøbspolitik. Kører selv lidt efter at holde mig til de tysktalende spillere i mit Vaduz-spil. Har dog været så heldige at mit ungdomssetup har spyttet to virkeligt gode gutter ud, på 3 intakes, hvor den ene har verdensklasse potentiale.  Opstemt


Må indrømme det ikke altid går som jeg gerne vil have det, med mine retningslinjer, men jeg kan også godt mærke at jeg er den eneste klub i landet med gode faciliteter, på de intakes jeg får nu.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{20}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #35: 19 Apr 2015, 16:28 »




håbet var at prøve at holde på stammen, og bygge videre på vores fantastiske sæson i Europa. Dertil kom et krav fra bestyrelsen om at nå gruppespillet i Europa League, så vi skulle helst slippe afsted med et godt vindue.

Det stod også klart at mit ønske om at få en mere hjemlig trup, ikke kunne samarbejde med ønsket om at forblive i Europa, og så måtte jeg, desværre, gå på kompromis, og handle internationalt.

Salg:
Marco Ramkilde, 200 millioner, Tottenham. Ramkilde havde en klausul på 200 millioner, og til min store overraskelse, indløste Spurs denne, ikke meget at sige, men tak for pengene, og målene. Med 41 liga mål i 34 kampe sidste sæson, var Marco nok også lidt for stor en fisk, til ligaen.

Mauricio Alfaro, 16 millioner, Young Boys. En reserve der var udlejet sidste sæson, som ikke rigtigt gad bænken, men ej heller havde kvaliteten til at slå sig fast.

Héctor Martínez, 25 millioner, Bournemouth, Ja, Martínez var jo en spiller jeg så et stort lys i, desværre var et par skader, utilfredshed og en generelt dårlig attitude, grunden til at vores veje skilles. 25% af overskudet ved et videresalg, samt 25 millioner mere for en eventuel landskamp er dog forhandlet ind i aftalen.

Loris Benito, 50 millioner, Anderlecht. Loris var lidt af et brokkehoved, og må derfor videre i systemet.

Florent Hadergjonaj, 25 millioner, Bournemouth. En højreback der gerne ville til en større liga, og et Bournemouth mandskab der er rykket ud af Premier League, med en værdi på 2,07 milliarder, og derfor smider om sig med penge. Det tager jeg gerne lidt af.

Almir, 62,5 millioner, Fiorentina. Almir ville jeg satme gerne have holdt på, men hans klausul blev indløst og så kan jeg ikke stille meget op.

Srdjan Mijailovic, 50 millioner, Barcelona. Det her er interessant, jeg troede længe han ville ende i Stoke som havde budt 200 millioner over 4 år, og jeg havde lykkeligt glemt at han havde en Klausul på 50 millioner - Det havde man ikke i Barca. Dumme svin.

Erik Andersson, 125 millioner, Nottm Forest. God spiller, bedre pris. Deal.

Som det ser ud nu, mangler jeg absolut stammen på et hold, og nørj hvor er det ærgeligt, men med lidt genistreger på markedet kan vi vel omsætte de svimlende 550 millioner, til nye kræfter.


Køb:
Joe McEneff, 2,75 millioner, Derry City. Joe er vores nye reserve på venstrebacken, men kan også spille centralt, et 19 årigt talent med gode tekniske defensive egenskaber, samt en habil fysik. Kommer til at agere backup for Cárdenas som kom til sidste år.

Angelo Ogbonna, 12 millioner, Juventus. Et lille røverkøb, Ogbonna er blevet 31, men er stadig en klasse forsvarsspiller, og han kommer til at pynte på den defensive linje.

Steffen Andersen, 9,5 millioner, AGF, Andersen er et ungt dansk talent som med lidt god vilje, kan blive en ny midtbanemotor for landsholdet. han blev foreslået af Ramkilde da de har spillet ungdomsfodbold sammen.

Juan Álvarez, 70 millioner, River Plate. Juan er vores afløser for Ramkilde, han kan afslutte med begge ben, er en fantastisk teknikker, stærk i hovedspillet, målrettet, hurtig, god fysisk og en rigtig holdspiller.

Nahuel Sotomayor, 48 millioner, Boca. Stærk angriber der kan spille på kanten også, hvilket er pladsen han er hentet til. Mentalt stærk spiller med en god fysik, stærk som bare fanden og derudover er han Argentiner ligesom Álvarez, hvilket spillede lidt ind, på købet. De har begge over 20 u20 kampe for Argentina på CV'et.

Vojtech Kubista, 32 millioner, Sparta Prag. En stærk spiller der har få mangler, med potentiale til at dække flere pladser og spille sig ind i hjertet på fansne.

Edílson, 175 millioner, Santos. 20 årig backspiller, der har udemærket sig både i Brasilien, Mexico og Portugal, hvor han har været udlejet til, fra Santos nogle gange, ny stjerne højreback, og blandt de absolut bedste spillere i truppen. En back der kan med begge ben, har habil teknik, fantastisk fysik, og som kan løbe solen træt. Dyrt indkøb, som dog mildnes lidt, af at de 150 millioner er fordelt over 2½ sæson.

Sean O'Shea, 20 millioner, FC Red Bull Salzburg. Amerikansk forsvarsspiller der dækker alle pladser, samt kan skoles til DMC uden problemer. 20 millioner er ikke meget for en arbejdssom, modig forsvarsspiller der har en tackling, markering og hovedstødsevne i særklasse. 14 landskampe for USA i en alder af 23 år.

Marco Garlatti, 40 millioner, Napoli. Ny defensiv midtbanespiller, udholden og stærk spiller, der bør kunne tage bolden fra de fleste, selvom han kun er 20 år. Ingen u21 fodbold har han fået i Italien, og det er kun blevet til 7 Serie A kampe tilbage i 2017 for Fiorentina. sidenhen har han været rundt i Holland, Norge og Scotland på lejeaftaler, inden han nu er landet i Vaduz, hvor en fast starter rolle venter.

Sandi Lovric, 10 millioner, SK Sturm Graz. Talentfuld playmaker, som sagtens kan gøre sig brugbar i truppen som rotationsspiller. 3 landskampe for Østrig som 21 årig.

Med dette, lukker vi vinduet og arbejder fremadrettet på at forstærke truppen med lidt mere bredde til vinter.


Liechtenstein Funfact #21:
i 2009 rangerede Liechtenstein som nr. 1 på den europæiske BNP liste. Med $89,400 pr. indbygger, til sammenligning lå Danmark på det tidspunkt nede på 13. pladsen med 37,300.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{21}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #36: 20 Apr 2015, 15:53 »




Et efterår der ikke bød på meget ballade, er nået en ende, og vi tager lige en hurtig opsummering af situationen i de forskellige turneringer.

Pokalen:
Dejligt simpel turnering, vi har spillet EN kamp, mod vores eget u21 hold, som er vundet 5-0, og venter på at møde vores u18 hold, også kendt som Liechtenstein U18, selvom det dog officielt er Vaduzs ungdomshold. Dem møder vi i semifinalen.

Ligaen:
Et nederlag, på 3-2 til Luzern mellem to hårde EL kampe blev det til, samt to uafgjorte. Dette efterlader os på 1. pladsen med 47 point, 5 foran Basel der har holdt godt fast i år. Vi har ikke en topscorer på listen, men vi har kig på en spiller, som efter 7 kampe havde scoret 8 mål og blevet kampens spiller 2 gange for Zürich, inden han blev solgt til SK Rapid Wien, hvor han kun har spillet 4 kampe i efteråret, måske han kan trækkes tilbage til landet. vi lever mest af alt på en bund solid defensiv.

Europa League:
Vi mødte i 1. kvalrunde Lovcen, fra Montenegro, det blev slået samlet 9-0, mens Chikhura fra Georgien blev sendt ud samlet 9-0 i 2. kvalrunde. Wisla fra Polen blev sendt ud efter samlet 4-0 og til sidst blev ogs polske Lech sendt ud med samlet 4-0.

I gruppespillet røg vi i gruppe F, med FK Austria Wien, Athletic og Standard. Mest bemærkelsesværdigt her var en 7-2 sejr over Wien i 1. runde, og senere en 4-0 hjemme sejr over Athletic i sidste runde. 4 sejre og 2 nederlag blev det til her, hvilket sendte os videre som vinder af gruppe F, sammen med Athletic, som også opnåede 12 point.

Efteråret blev præget gevaldigt af småskader til Juan Álvarez, som aldrig fandt formen, men der er stadig stor tro på ham.


Liechtenstein Funfact #22:
Liechtenstein er så lille et land, at de ved et uheld blev invaderet tilbage i 2007. Nogle Schweiziske tropper var nemlig faret vild grundet hæftig regn, og endt på Liechtensteinsk jord. Det kan der læses mere om hos BBC,  her.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{22}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #37: 21 Apr 2015, 11:16 »




Et vindue der gerne skulle forholde sig stille, og mest af alt bruges til at forstærke truppen med en profil, og så til at skaffe en lejeaftale til en ung Ivoriansk angriber i ungdomstruppen.

Salg:
Jean Kouassi, 30 millioner, Valencia. Kouassi ville jeg gerne have skippet videre i sommers, men der var markedet ikke til det, nu er der dog lidt interesse for ham, og med den form Krüger er i, har Kouassi ikke fået meget spilletid.

Senis Zahiu, 10 millioner, Leicester. En reserve takker af, efter han fik debut for Rumænien i Oktober 19, faldt min interesse i at beholde ham, efter 3½ gode år takker han derfor af, og vi håber han præsterer godt i England, for der er også lige 25% af kagen til os, hvis han bliver solgt for mere end de 10 millioner senere.

Køb:
Darío Mendoza, fri transfer, Arsenal de Sarandí. En ung kantspiller som kan erhverves på fri transfer og sikre mere bredde på kanterne. Udholden, høj og driblestærk.

Lasse Vigen Christensen, 140 millioner, Fulham. Profilen som jeg søgte til holdet. Vigen er mentalt stærk, holdspiller, med en god førsteberøring og fantastisk aflevering. En stor spiller,  der skifter fordi hans hold er rykket ned i Championship, og derfor kan bruge penene fra salget af anføren.

Zlatko Knezevic, 85 millioner, Dinamo. 19 årig kroatisk angrebstalent med 2 landskampe og 1 mål for Kroatien allerede. Hovedstøds og afleverings stærk spiller, med en fænomenal styrke, 188 måler han, med en kampvægt på 85 kilo. Hvis Juan Álvarez ikke kommer ud af sin skades situation, kan Zlatko se frem til meget spilletid.

Bruno Zuculini, 40 millioner, Chelsea. Bruno er en boldvindende midtbanespiller, af den type vi har manglet. Garlatti er ikke klar til at spille samtlige kampe, og har brug for en at læne sig op af. Zuculini manglede spilletid, og derfor er dette et perfekt match.


Liechtenstein Funfact #23:
Nu vi sidste gang snakkede om at Schweiz ved et uheld invaderede Liechtenstein, så er der også lige en spøjs episode fra 1985. Hvor man  under en militær øvelse affyrede rakketter, der endte med at starte en skovbrand i Liechtenstein. Schweiz betalte dog gildet.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{23}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #38: 21 Apr 2015, 22:55 »




Foråret skulle vise sig at byde på et par overraskelser, og et helt nyt talent vi lige skal snakke kort om, men først, nogle resultater.

Pokalen:
Vi slog vores u18 hold med 3-0, og så her et nyt talent blomstre, i det han spillede for u18 holdet til hele 7,8 i karakter for det tabende hold. Finalen blev vundet over Eschen/Mauren, en 3-0 sejr.

Ligaen:
foråret bød på 17 sejre og en uafgjort mod Basel. Vi vandt ligaen med 99 point, Basel blev nr. 2 med sølle 74 point. 14 mål lukkede vi ind over en hel sæson. Juan Álvarez kom godt tilbage fra efterårets skader, og med 23 mål i 29 kampe, blev han ligaens topscorer. Tim Krüger spillede sig fast ind på holdet, og det i en alder af blot 17 år!

Europa League:
Vi slog Granada ud efter to gange 3-0 sejre, og derefter sendte vi Benfica ud samlet 7-3. Liverpool blev en hård modstander i kvartfinalen, og med flere førsteholds spillere ude med landskampe på begge sider, blev det Tim Krüger der sikrede os 2-2 hjemme mod 'Pool. På udebanen havde Liverpool fået Balotelli tilbage, mens vi havde fået Lasse Vigen tilbage fra landskampe, og med et mål lige før fuld tid, sikrede Vigen os en udesejr, og vi vandt samlet 4-3.
Et koldt nederlag i hjemmekampen mod Zenit, hvor vi endda brændte et straffespark, betød at vi gik ind til en forventningsløs udekamp, som Hulk hurtigt gjorde værre ved at score blot 14 minutter inde. Tim Krüger reducerede dog, og lagde senere op til 2 mål, der sikrede en samlet 3-2 sejr og en finaleplads, for første gang i klubbens historie.
David Carmona brage efter 11 minutter Sevilla på 1-0 i finalen, men Vigen udlignede 7 minutter senere, og det lignede længe en kamp der skulle ud i overtiden. 78 minutter inde valgte jeg at tage en træt kantspiller ud, og lade en 15 årig knøs tage en kamp. Fantastisk beslutning skulle det vise sig at være, for i det 90. minut, scorede 15 årige Lothar Albrecht, og blev klubbens yngste målscorer med 15 år og 258 dage på kontoen.

Inden du spørger, så nej, at vinde Europa League er ikke nok til at komme i Champions League med Vaduz. DET KAN IKKE LADE SIG GØRE.

Og nu til det nye talent vi skal snakke lidt om.

Lothar Albrecht*, er en oplagt playmaker, der kan med begge ben, og som er en professionel spiller,målrettet og klar til kamp. Eneste han mangler er lidt styrke, og så er han klar til at starte inde. Med Albrecht og Krüger, ligner det at Liechtenstein er på vej mod at have deres egen lille Sisto/Eriksen kombination.

Liechtenstein Funfact #24:
Liechtenstein er det eneste land som ligger i alperne, som faktisk er 100% i alperne.

*Lover der kommer et SS af ham om nogle sæsoner, men vi er stadig ved ting der blev spillet før April gik igang, og nogle vil nok mene jeg har slacket for vildt ved ikke at have smidt mere ud endnu, end det som var lavet før månedens start.
« Seneste Redigering: 22 Apr 2015, 18:53 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Thorup89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: ~{24}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #39: 23 Apr 2015, 12:52 »

Nu har jeg siddet og håbet på du vandt Europa League, så du kunne komme til at spille CL  Græder

Frygtelig hård skæbne!
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{24}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #40: 23 Apr 2015, 14:12 »

Ja den blev ikke mindre hård, af at jeg først fik nyheder der hentydede at jeg var kommet i CHL næste sæson, og så kom vi til sæsonen og lodtrækningen til EL, hvor jeg alligevel lige pludselig var med. Hård skæbne.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{24}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #41: 23 Apr 2015, 19:02 »




UDSAAAAAAAAAALG!

Økonomien kan ikke holde til at bruge næsten 200 millioner årligt på lønninger, og det skal der gøres noget ved.

Salg:
Joel Pereira, 92,5 millioner, Blackburn. Frikøbsklausul.

Sékou Dosso, lejet ud til SV Mattersburg.

Mark Clay, løst af sin kontrakt.

Sandi Lovric, 16 millioner, Besiktas.

Edílson, 210 millioner, Bayern. Lidt ærgeligt salg, men der var brug for kontanter og hans løn var stor, så vi giver chancen til unge Ralf Breitkreuz som er fra eget akademi nogle år tilbage. 19 årig knøs.

Vojtech Kubista, 100 millioner, CSKA Moscow. Fin pris for en fin spiller.

Sandro Wieser, 40 millioner, Grasshoppers. Solgt pga. en bug i mit save. Jeg ville fjerne ham som anfører sidste år, men han forblev i rollen, prøvede igen i år, og prøvede sågar at gemme inden jeg godkendte at fjerne ham, lige lidt hjalp det. Blev hidsig og smed ham på porten. Ny anfører, 18 årige Tim Krüger.

Steffen Andersen, 2,5 millioner +25% næste salg, Brøndby IF. Manglende spilletid, større muligheder i Brøndby, og med fremtidig fortjeneste.

Nahuel Sotomayor, 132 millioner, Basel. Solgt da han er blevet bænket, og med så flot et bud for en bænket spiller, er jeg absolut nødt til at acceptere.

Angelo Ogbonna, 10 millioner, Celtic. Ikke så meget af nød, som at han faktisk er blevet lidt til overs i truppen.

Darío Mendoza, 1,4 millioner +50% af fortjenesten ved næste salg, FC Midtjylland. Reservespiller uden fremtid i klubben.


Køb:
Maxym Koval, 80 millioner, Dynamo Kiev. Direkte afløser for Pereira, stærk målmand i sin bedste alder.

Per Nørgaard, 7,5 millioner, Brøndby IF - dansk offensiv talent, jeg forsøger at skole til kant.

Christian Pérez, 37 millioner, Middlesbrough, reserve til Højreback, og talentfuld spansk back der måske kan tage pladsen på sigt.

Liechtenstein Funfact #25:
Rhinen er den længste flod i Liechtenstein, i det den går hele landets længde, men Samina floden er den næststørste flod. Denne går på tværs, og strækker sig 17 kilometer i alt, 5 i Østrig og 12 i Liechtenstein.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{25}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #42: 24 Apr 2015, 19:18 »




Efter et stort udsalg, drog vi ind i efteråret med en smal trup.

Europæiske Super Cup:
Vi mødte her Chelsea, og slog dem overraskende 3-2 i forlænget spilletid. Klogt spil sikrede denne titel, for Chelsea var fire gange bedre til at skabe chancer og sad på hele 69% af spillet.

Pokalen:
vi har vanen tro spillet en kamp i efteråret, denne gang blev det til en 11-0 sejr ude over Balzers, Schaan venter forude i semifinalen.

Europa League:
Sioni blev slået samlet 11-0 i 1. kvalrunde, derefter Trakai med 9-1 i 2. Kvalrunde og Zeljeznicar med 10-0 i 3. kvalrunde. Split blev slået 11-0 i slutspillet inden vi nåede et gruppespil, hvor vi var udtrukket sammen med Lazio, Cardiff og Hajduk.
Med 12 point går vi videre fra gruppen, 2 point fra Cardiff på 1. pladsen. Vores mest bemærkelsesværdige kampe var nok 3-0 sejren ude over Lazio, og så et 1-2 nederlag hjemme til Cardiff, den sidste var kampen der afgjorde 1. og 2. pladsens modtager, og kunne have gået begge veje til 3. minuts overtid hvor Vydra scorede til 2-1, efter vi selv blandt andet havde brændt et straffespark.

Ligaen:
Vi er efter 18 kampe hele 11 point foran Basel, med vores 48 point. 7 mål lukket ind indtil videre, men dog to tabte kampe. Juan Álvarez har virkelig været i topform, men kan måske være på vej ud, efter to episoder med værtshuse og udeblivelse fra træning.

Vinter vinduet skal bruges til at skille mig af med O'Shea som vil væk, og så finde en habil afløser til forsvaret.



Liechtenstein Funfact #26:
i 2007 forsøgte Snoop Dogg at leje HELE landet Liechtenstein, til en musikvideo. Dette blev dog afvist af ledelsesholdet, i det man ikke havde tid nok til at forberede sig. Senere er det faktisk blevet muligt at leje landet for en dag, til den nette sum af $70,000.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{26}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #43: 25 Apr 2015, 00:17 »




Vinteren skulle som tidligere nævnt bruges til at skippe en spiller afsted, og det blev faktisk til en rokade i forsvaret.

Salg:
Sean O'Shea, 15 millioner, Galatasaray. O'Shea ville væk, og jeg kunne ikke finde plads til ham, det havde der ironisk nok været hvis han var blevet, eftersom endnu en forsvarer blev solgt.

Juan Pablo Londoño, 82,5 millioner, Zenit. Solgt grundet frikøbsklausul.

Jürgen Rosenthal, frigivet på fri transfer.


Køb:
Jonathan Mesa, fri transfer. Gratis forsvars reservespiller.

Everton, 140 millioner, São Paulo. Stor, stærk forsvarsspiller som overtager for Juan Pablo.

Stammen er hermed holdt i store træk, og vi skal ud og slås for at prøve at genvinde Europa League hvis muligt. Intet Álvarez salg, da køberne ikke var der, og jeg nægter alligevel at give ham væk.

Jeg må lige undskylde for en meget tynd update, som jeg også prøvede at gøre opmærksom på med min afstemning tidligere, så er det lidt tyndt på dette tidspunkt i spillet, eftersom der kun sker et par småting, og jeg ikke syntes der er meget ved at skrive igen og igen at vi tæver dem allesammen.


Liechtenstein Funfact #27:
Parlamentet i Liechtenstein har 25 pladser. Okay, måske ikke så sjovt igen, men det er ikke meget større end mindre kommuner herhjemme.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{27}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #44: 25 Apr 2015, 05:30 »




Med en stort set uændret trup, gik vi ind til foråret velvidende at flere rigtigt store europæiske klubber i år var blevet slået ud som 3'ere i Champions League, og derfor blev en trussel i Europa League.

Pokalen:
Sikret efter 7-0 over Schaan og 10-0 i finalen over Eschen/Mauren. Ren walkover turnering.

Ligaen:
vi spillede flere kampe, faktisk hele 5 uafgjorte i ligaen i foråret, men undgik dog at tabe. Vi vandt med 92 point, 24 point foran Basel. Vi vandt den med en +86 målscore, 103 scoret med kun 17 lukket ind.

Europa League:
Vi trak i 1. knockout runde Napoli, de blev slået 3-0 hjemme og med 2-2 ude var vi videre til 2. runde, her fik vi Stoke som blev slået med samlet 2-1. Kvartfinalen bød på en overvældende hjemmesejr på 5-0 over Sporting, mens vi i Portugal tabte 3-1. Semifinalen var jeg personligt sikker på ville blive en øretæve til os. Mægtige Bayern kom på besøg den 5. Maj, men Zuculini og Álvarez ville det anderledes. 3-0 sejr hjemme, mens returen blev en gyser. Alaba sikrede 3-0 i Bayern, efter blandt andet et selvmål af McEneff, og det så længe ud til at Bayern ville vinde, men ud af ingenting, skabte Pereira plads på en solotur, og bolden blev sendt godt tilbage i banen hvor Tim "Der Führer" Krüger var klar, og hamrede bolden i nettet til 3-1. Videre på udebanemål, scoret i overtiden. Anføreren på 18 år vinder her sit nye kælenavn "Der Führer", fordi han leder os til sejren.
finalen mod Manchester City, med navne som Kranevitter, Hart, Veratti, Sterling, Romero og Rodríguez på kortet, blev aldrig så intens som den måske kunne være blevet det. En blæsende aften i Istanbul, startede efter 3 minutter med mål til Vaduz, af Pereira. McEneff rettede op på sin fejl mod Bayern og scorede til 2-0, 20 minutter inde, Vigen satte et straffespark ind og lukkede festen, i det 53. minut.

Liechtenstein Funfact #28:
Der er 9 kommuner i Liechtenstein, et land på cirka 160 km2.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010